Strona 1 z 1
Wymiana sprzegla w DI cystece
: śr sty 23, 2008 2:50 pm
autor: robert_smoldzino
Przepraszam ale nie moge mocno pogrzebac po forum, bo nie mam polskich liter
Pytanie brzmi - czy w porownaniu do serii bede mial wiele wiecej roboty z zrzuceniem skrzyni zeby wymienic sprzeglo?
Dziekuje za odpowiedzi na temat

Re: Wymiana sprzegla w DI cystece
: śr sty 23, 2008 2:59 pm
autor: v-raptor
robert_smoldzino pisze:Przepraszam ale nie moge mocno pogrzebac po forum, bo nie mam polskich liter
Na temat - nie na temat ...
tak można szukać sprz*g*o ...
* zastępuje dowolny ciąg znaków
w lepsiejszej wersji forum (by Przemo)
? zastępuje dokładnie jeden znak
: śr sty 23, 2008 3:01 pm
autor: robert_smoldzino
a nie wpadlem na to
a dorastalem na dosie
dzieki
: śr sty 23, 2008 7:01 pm
autor: N2O
i tak prawdopodobnie teraz przy pomocy wyszukiwarki po zmianie adresu forum nic nie znajdziesz ciekawego

: śr sty 23, 2008 7:21 pm
autor: robert_smoldzino
znalazlem na angielskim forum, manual zdjeciowy z opisem
dzieki
: śr sty 23, 2008 8:58 pm
autor: jamnik ustka
Bercik ?! a skąd masz cysete-czyżby transit sie spsół??
Czy m0że zanabyłeś cuś innego

-oj ciekawi mnie straszecznie cyseta w serii -oj może niektórych żdziwić ?! ale nie,.nie możliwe.........

: śr sty 23, 2008 10:59 pm
autor: klusownik
Majster a ty pytasz sie o twoja serie co to u mnie zimuje?
Bo tu zrzutka silnika to jest moment.
Przygladalem sie juz jej dokladnie.
I chyba lepiej jednak zdjac silnik i miec extra dostep, niz sciagac skrzynie i motac cos pod autem.
Ja w moich kilku autach za kazdym razem mialem ten dylemat przy wymianie sprzegla i jednak za kazdym razem wybralem opcje ekstrakcji silnika.
: śr sty 23, 2008 11:13 pm
autor: misio
bo Ty Jacek to w ogóle hardcorowiec jesteś

: śr sty 23, 2008 11:20 pm
autor: klusownik
Hehe
Tylko nie mow tego przy Waldku
Waldek przeprowadza jakas skomplokowana operacje wymiany krzyzakow teraz....
Kibicuje mu ile wlezie.

: śr sty 23, 2008 11:21 pm
autor: Discotheque
W D1 200tdi
wlazisz do srodka
zdejmujesz mieszki i galki recznego, reduktora i skrzyni
wyciagasz panel od sterowania szyb
wyjmujesz radio
odkrecasz srodkowa konsole
odkrecasz sruby lub rozwiercasz nity mocujace gume wygluszajaca
zdejmujesz kabelki z czujnika wstecznego i diff locka
wczolganie sie pod spod
odkrecenie poprzeczki 8 srub
zdjecie tlumika 3 sruby
linka od predkosciomierza 1 srubka
silownik sprzegla 2 srubki
linka od recznego i nakretka i zawleczka
wal tylny 4 nakretki
wal przedni 4 nakretki
mocowanie poduszek 2 sruby
belka poprzeczna 6 srub
kolnierz nie pamietam 12 srub lacznie
i zdejmujemy
pisane z pamieci, jak masz klucz pneumatyczny i podnosnik kolumnowy i wprawe dasz rade w 1h zrzucic calosc
: śr sty 23, 2008 11:29 pm
autor: Toroo
To w "cysecie" trochę mniej.

: czw sty 24, 2008 1:17 am
autor: robert_smoldzino
@bociek dzieki
@jamnik - seria zostaje ford powered ale firmowe auto w uk musze zmienic i... wiedzialem, ze tak bedzie
@klusownik - a czy ja tam mam 300?? jak to sie robi z transitem to wiem, bo juz to robilem