W drugiej połowie września jedziemy do Rumunii. Pomyślałem, że warto by było pojechać czymś oryginalnym. I wybór wpadł na LRa 109 FFR. Jak wiecie wersja Fittted For Radio jest zasilania 24v instalacją elektryczną i ma ogromny alternator. I tak jak nie przeszkadza mi, że mam dużo większą sprawność ładowania, tak przeszkadzają mi ekranowane przewody zapłonowe i kopułka.
Jakiś czas temu w necie widziałem instrukcję przerobienia części instalacji elektrycznej, tak żeby przewody i kopułką chodziły na 12 v, a reszta nadal na 24v. Czy ktoś ma może linka? Bo grzebię już cały dzień po googlu i nic nie mogę znaleźć

A może ktoś robił już taką konwersję? Albo babrał się jakkolwiek inaczej przy instalacji 24v? Powiem szczerze, że jak dla mnie jest tam za dużo przewodów, a akumulatory z pomiędzy przednich siedzeń chciałbym wywalić do przestrzeni bagażowej z tyłu, żeby wstawić trzeci fotel.