Mam kilka pytań, całkiem z różnych beczek....
- Czy w DII Td5 jest jakis serwis w okolicy 90tyś mil?? Tzn czy po za płynami i filtrami coś jeszcze się robi jak jest wszystko ok??
A teraz Di 300tdi
- Znowu problem ze sprzęgłem - wpada w podłogę, odskakuje z wyraźnym oporem, działa tylko na 20% skoku. Czesław kiedyś pisał że cała hydraulika - czy jest szansa na wróżkę powiedzieć czy to slave czy master cylinder?? Mechanik od plaskaczy mówił ze może być jeszcze łożysko oporowe sprzęgła, że wpada w docisk i dlatego się blokuje. Odpowietrzenie pomogło na kilka dni i jest jak było - musze autem wrócić do Polski, wolałbym nie glebnać gdzieś w czasie 2200km
- Jako że okazało się że uszczelka pokrywy zaworów która miała być wymieniona w czasie Wielkiej Naprawy Za Mnóstwo Kasy jest pęknięta
