zimny TD5

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
krycha
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: wt lis 16, 2004 7:30 pm
Lokalizacja: wielkopolska

zimny TD5

Post autor: krycha » pt lut 22, 2008 11:22 am

witam,

panowie czy to normalne, że TD5 trzeba kręcić z rana ok 10s a jak jest poniżej zera to nawet tak ze dwa razy? Poza tym dopóki się nie rozgrzeje to klekocze głośniej niż C60 i nie ma w ogóle ducha. Po rozgrzaniu jest OK.

pzdr
XJ 4.0 LPG '90 & LR Discovery in my mind

Awatar użytkownika
JarekK
Posty: 2397
Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: zimny TD5

Post autor: JarekK » pt lut 22, 2008 11:28 am

krycha pisze:witam,

panowie czy to normalne, że TD5 trzeba kręcić z rana ok 10s a jak jest poniżej zera to nawet tak ze dwa razy?
jeśli jest chociaż trochę podobny do 300tki to odpowiedź brzmi "nie"

Awatar użytkownika
zaloguj
Posty: 2009
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm

Post autor: zaloguj » pt lut 22, 2008 11:28 am

Napewno nie jest to normalne .

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » pt lut 22, 2008 11:30 am

nawet ja krócej kręcę... 40letnim zgazowanym silnikie :)21
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
standerus
 
 
Posty: 946
Rejestracja: czw mar 31, 2005 8:13 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: standerus » pt lut 22, 2008 12:24 pm

Mi pali od pierwszego obrotu, tylko czekam aż kontrolki pogasną :lol:
300 teraz jak zimno w nocy to od drugiego grzania
Od kiedy biorę prozac świat jest piękny
'94 Defender 90SW 300tdi, dużo do zrobienia

Awatar użytkownika
RRDriver
 
 
Posty: 115
Rejestracja: wt lut 19, 2008 10:04 am
Lokalizacja: las deszczowy

Post autor: RRDriver » pt lut 22, 2008 12:27 pm

Zacznij od świec, może zakończyły swój żywot.
RR zmota, mechanik itp.
RAV4 żony :)

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pt lut 22, 2008 1:11 pm

8,12134788458590497043946 sekundy i powinien odpalic.

Awatar użytkownika
JarekM
 
 
Posty: 173
Rejestracja: pn paź 02, 2006 12:53 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz/Nakło/Minikowo
Kontaktowanie:

Re: zimny TD5

Post autor: JarekM » pt lut 22, 2008 1:32 pm

krycha pisze:witam,

panowie czy to normalne, że TD5 trzeba kręcić z rana ok 10s a jak jest poniżej zera to nawet tak ze dwa razy? Poza tym dopóki się nie rozgrzeje to klekocze głośniej niż C60 i nie ma w ogóle ducha. Po rozgrzaniu jest OK.

pzdr
nie, nie jest normalne
niekiedy nawet nie czekam az mi kontrolka swiec zarowych zgasnie
JarekM
Discovery 2 Td5, '1999
GG:1390529
Obrazek

Awatar użytkownika
maristez
Posty: 2277
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
Lokalizacja: 4x4.net.pl
Kontaktowanie:

Post autor: maristez » pt lut 22, 2008 8:01 pm

palić ma na dotyk. jak mocno zimno to przez chwilkę może klekotać i telepać bo ma 4 swiece żarowe na 5 cylindrów. generalnie przy tej zimie paliłem zawsze bez grzania świec.
i nikt mnie nie przekona ze białe jest białe a czarne jest czarne

Mały Staś
Posty: 366
Rejestracja: wt mar 08, 2005 8:45 pm
Lokalizacja: KBR

Post autor: Mały Staś » pt lut 22, 2008 10:17 pm

Nasza td5 też pali na dotyk nawet jak jest poniżej zera, ale co do klekotu to faktycznie troche głośniej pracuje dopóki się nie zagrzeje, to raczej normalne.
...

sss25
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 52
Rejestracja: wt gru 04, 2007 9:12 am
Lokalizacja: Plymouth/Wroclaw

Re: zimny TD5

Post autor: sss25 » ndz lut 24, 2008 12:28 am

[/quote]
jeśli jest chociaż trochę podobny do 300tki to odpowiedź brzmi "nie"[/quote] ludzie blagam!td5 w niczym powtarzam w niczym nie przypomina ani 200 ani 300 skonczcie z tymi porownaniami bo to sie robi nudne.nie wiesz lub nie jestes pewny nie pisz nie wprowadzaj w blad innych.kolego sprawdz swiece cztery:-) jezeli sa ok przydaloby sie sprawdzic cisnienie paliwa doprecyzuje cisnienia jakie wytwarza pompa w baku bo choc innego nie da sie sprawdzic obawiam sie ze pojawia sie niedorzeczne pomysly.
Bezczelnosc konstruktorow LR nie zna granic...

Awatar użytkownika
JarekK
Posty: 2397
Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: zimny TD5

Post autor: JarekK » ndz lut 24, 2008 9:29 am

sss25 pisze:
JarekK pisze: jeśli jest chociaż trochę podobny do 300tki to odpowiedź brzmi "nie"
ludzie blagam!td5 w niczym powtarzam w niczym nie przypomina ani 200 ani 300 skonczcie z tymi porownaniami bo to sie robi nudne.nie wiesz lub nie jestes pewny nie pisz nie wprowadzaj w blad innych.kolego sprawdz swiece cztery:-) jezeli sa ok przydaloby sie sprawdzic cisnienie paliwa doprecyzuje cisnienia jakie wytwarza pompa w baku bo choc innego nie da sie sprawdzic obawiam sie ze pojawia sie niedorzeczne pomysly.
panie supermądry - przeczytaj i pomyś - pomyśl to naprawdę nie boli - specjalnie dla Ciebie bo jak widać reszta zrozumiała - wersja pełna bez skrótów myślowych: "jesli czas odpalania jest choc trochę podobny do 300tki to nie" zrozumiał? - więc rada: nie rozumiesz zdania, nie jesteś pewny - nie odzywaj się
Ps
i naucz się cytować

Awatar użytkownika
Ptak
Posty: 1612
Rejestracja: ndz mar 18, 2007 6:01 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: zimny TD5

Post autor: Ptak » ndz lut 24, 2008 9:41 am

JarekK pisze:
sss25 pisze:
JarekK pisze: jeśli jest chociaż trochę podobny do 300tki to odpowiedź brzmi "nie"
ludzie blagam!td5 w niczym powtarzam w niczym nie przypomina ani 200 ani 300 skonczcie z tymi porownaniami bo to sie robi nudne.nie wiesz lub nie jestes pewny nie pisz nie wprowadzaj w blad innych.kolego sprawdz swiece cztery:-) jezeli sa ok przydaloby sie sprawdzic cisnienie paliwa doprecyzuje cisnienia jakie wytwarza pompa w baku bo choc innego nie da sie sprawdzic obawiam sie ze pojawia sie niedorzeczne pomysly.
panie supermądry - przeczytaj i pomyś - pomyśl to naprawdę nie boli - specjalnie dla Ciebie bo jak widać reszta zrozumiała - wersja pełna bez skrótów myślowych: "jesli czas odpalania jest choc trochę podobny do 300tki to nie" zrozumiał? - więc rada: nie rozumiesz zdania, nie jesteś pewny - nie odzywaj się
Ps
i naucz się cytować
Jarku nie przejmuj sie funkcjonalnych analfabetów jest około 50% w całej populacji. :)21
LR Disco 300
LR SIII reanimacja
Chodój łópiesz

Awatar użytkownika
JarekK
Posty: 2397
Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: zimny TD5

Post autor: JarekK » ndz lut 24, 2008 9:47 am

Ptak pisze: Jarku nie przejmuj sie funkcjonalnych analfabetów jest około 50% w całej populacji. :)21
miełem jeszcze jedną radę - nawet jeśli nie zrozumiał cytowanego zdania to żeby opuścił na chwilę aurę własnej zajebistości, zszedł na ziemie i sprwadził w słowniku co oznacza wyraz podobny. bo wg. mnie (no ale ja się nieznam) to wszystkie silniki diesla sa do siebie podobne. Jeśli nie to ciekawe co na co w tym td5 zamienili stosowane w 300tce świece, tłoki, wał itp itd - kurna ten td5 to taki niepodobny silnik bez świec, wału, tłoków, głowicy itp :)21

Awatar użytkownika
Ptak
Posty: 1612
Rejestracja: ndz mar 18, 2007 6:01 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: zimny TD5

Post autor: Ptak » ndz lut 24, 2008 9:52 am

JarekK pisze:
Ptak pisze: Jarku nie przejmuj sie funkcjonalnych analfabetów jest około 50% w całej populacji. :)21
miełem jeszcze jedną radę - nawet jeśli nie zrozumiał cytowanego zdania to żeby opuścił na chwilę aurę własnej zajebistości, zszedł na ziemie i sprwadził w słowniku co oznacza wyraz podobny. bo wg. mnie (no ale ja się nieznam) to wszystkie silniki diesla sa do siebie podobne. Jeśli nie to ciekawe co na co w tym td5 zamienili stosowane w 300tce świece, tłoki, wał itp itd - kurna ten td5 to taki niepodobny silnik bez świec, wału, tłoków, głowicy itp :)21
jak powiedział Kant "Niebo gwiaździste nade mną, a flaszka wódki we mnie " :wink:
Człowiek uczy sie całe życie czas na weryfikację.
Po co świece po co wał i tłoki jak tam wszystko zastępuje komputer. takie wszystko wirtualne. :)21
LR Disco 300
LR SIII reanimacja
Chodój łópiesz

Awatar użytkownika
JarekK
Posty: 2397
Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: zimny TD5

Post autor: JarekK » ndz lut 24, 2008 9:56 am

Ptak pisze:
JarekK pisze:
Ptak pisze: Jarku nie przejmuj sie funkcjonalnych analfabetów jest około 50% w całej populacji. :)21
miełem jeszcze jedną radę - nawet jeśli nie zrozumiał cytowanego zdania to żeby opuścił na chwilę aurę własnej zajebistości, zszedł na ziemie i sprwadził w słowniku co oznacza wyraz podobny. bo wg. mnie (no ale ja się nieznam) to wszystkie silniki diesla sa do siebie podobne. Jeśli nie to ciekawe co na co w tym td5 zamienili stosowane w 300tce świece, tłoki, wał itp itd - kurna ten td5 to taki niepodobny silnik bez świec, wału, tłoków, głowicy itp :)21
jak powiedział Kant "Niebo gwiaździste nade mną, a flaszka wódki we mnie " :wink:
Człowiek uczy sie całe życie czas na weryfikację.
Po co świece po co wał i tłoki jak tam wszystko zastępuje komputer. takie wszystko wirtualne. :)21
no a ja wiem dlaczego on tak długo odpala - bo jest pusty - pewnie właściciel pojechał do serwisu (np. w Plymouth) i tam serwisant (np. .... :)21 ) zrobił ten td5 na całkiem niepodobny
i tak 300tka odpala - td5 nie - bo niepodobny :)21

sss25
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 52
Rejestracja: wt gru 04, 2007 9:12 am
Lokalizacja: Plymouth/Wroclaw

Post autor: sss25 » ndz lut 24, 2008 2:25 pm

Piszcie co chcecie jednak czas pogodzic sie z mysla ze 300 to juz zamierzchla historia.podniecacie sie tym silnikiem jednak nic nie zmieni faktu ze sprzedawany jest jeszcze tylko w polsce.nie dlatego ze jest to idealny silnik tylko gdzies trzeba upchnac to historyczne badziewie a gdzie lepiej jak w polsce?td5 jest rownie bezawaryjny ma lepsza dynamike i kulture pracy.o nowym 2,4d nawet nie wspominam bo wiekszosc z was madrusiow nawet nie ma pojecia o jego istnieniu.pozdrawiam zadufane w sobie kolko wzajemnej adoracji palajace miloscia do zabytkowych wynalazkow motoryzacji.
Bezczelnosc konstruktorow LR nie zna granic...

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » ndz lut 24, 2008 2:36 pm

sss25 pisze:pozdrawiam zadufane w sobie kolko wzajemnej adoracji palajace miloscia do zabytkowych wynalazkow motoryzacji.
pozostaw na zawsze, krzyżyk na drogę czopku z ASO :)21
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » ndz lut 24, 2008 2:54 pm

A gdzie to w Polsce można kupić nówelasa Landa z 300tką ?? Kolego Sss25 ten dział na forum jest dla miłośników marki i nie ważne czy jeżdżą serią, defem,rędżem czy disko. Nie ważne że mają pod maską 2.25, 200tkę, 300tkę czy V8 ale starają się utrzymać te auta w należytym stanie technicznym i zgodnie z zasobnością portfela. To że pracujesz w serwisie w którym robi się tylko nowe auta nie oznacza że wszystkie auta w UK to nówelasy. Fajnie że starasz się pomagać innym mając doświadczenie w temacie ale nie musisz innym skakać do gardła bo jeżdża starszym autem
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » ndz lut 24, 2008 2:54 pm

sss25 pisze:Piszcie co chcecie jednak czas pogodzic sie z mysla ze 300 to juz zamierzchla historia.podniecacie sie tym silnikiem jednak nic nie zmieni faktu ze sprzedawany jest jeszcze tylko w polsce.nie dlatego ze jest to idealny silnik tylko gdzies trzeba upchnac to historyczne badziewie a gdzie lepiej jak w polsce?td5 jest rownie bezawaryjny ma lepsza dynamike i kulture pracy.o nowym 2,4d nawet nie wspominam bo wiekszosc z was madrusiow nawet nie ma pojecia o jego istnieniu.pozdrawiam zadufane w sobie kolko wzajemnej adoracji palajace miloscia do zabytkowych wynalazkow motoryzacji.

200 i 300 sa popularne i nadal beda, do TD5 moze w GB na kazdym rogu jest meches ale u nas jeszcze nie i kultura wielu warsztatow i znajomosc tych silnikow rowna sie zero. Ich odpornosc na zasyfione paliwo, odpornosc na przegrzania jest duzo gorsza od 300 i 200 i dlatego tam gdzie trzeba ugnoic auto i od niego zalezy wiele beda one popularne.

Wiec wiecej pokory i zanim napiszesz kolejny raz "gdzies trzeba upchnac to historyczne badziewie a gdzie lepiej jak w polsce" policz do dziesieciu albo wroc tu do kraju i zapierd..laj wraz z innymi za 200-300 funtow miesiecznie odkladajac na Seicento na raty na 10 lat.

Gdybys zapier...lal w Polsce unoszac z innymi trud nadrobienia 50 lat zacofania gospodarczego tego kraju to 2,4 a nawet TD5 moglbys sobie polizac przez szybe monitora, moze i masz wiedze ale za duzo zadufania rowniez.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
JarekK
Posty: 2397
Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: JarekK » ndz lut 24, 2008 3:02 pm

sss25 pisze:.....
a tak na marginesie czytać umiesz?
regulamin pisze:Zabrania się reklamowania jakkolwiek, czegokolwiek i gdziekolwiek. (nicki, avatary, podpisy, profile uzytkowników). Dotyczy to w szczególności treści komercyjnych ale i nachalne promowanie treści o charakterze niekomercyjnym (np. zaproszenia na imprezy), również nie jest tu mile widziane - od tego jest kalendarium imprez.

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » ndz lut 24, 2008 3:12 pm

A tak mimochodem we Wrocławiu dzisiaj + 17stopni,bezchmurne niebo, super słońce a w UK znowu pewnie mgła i mżawka :D
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

sss25
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 52
Rejestracja: wt gru 04, 2007 9:12 am
Lokalizacja: Plymouth/Wroclaw

Post autor: sss25 » ndz lut 24, 2008 3:18 pm

Panowie!nie mam zamiaru sie z nikim klocic z nikogo sie smiac.kazdy jezdzi tym na co go stac i czym ma ochote.zawsze bylo to dla mnie oczywiste i normalne.staram sie pomoc na tym forum jak moge robie to bezinteresownie.wiem ze td5 jest w polsce jeszcze niezbyt popularne wiec tym ktorzy maja problemy z tym i nie tylko z tym silnikiem podpowiadam na co zwrocic uwage.wiedza jaka posiadam wynika z duzej ilosci aut jakie naprawiam.sa to nie tylko defektery i disco 2 ale rowniez disco 3 tdv6,range td6,tdv8,no i benzyniaki z supercharged wlacznie.lubie tu pisac i pomagac w miare mozliwosci,jednak mierzi mnie widzac jak niektorzy zamiast odpowiadac merytorycznie na zadawane pytania nasmiewaja sie.wiem opcja szukaj lecz moze troszke wiecej cierpliwosci wyjdzie wszystkim na dobre?przepraszam ze swojej strony jesli kogos urazilem-nie mialem takiego zamiaru.co do nowych 300 taka informacje uzyskalem w aso we wrocku.co do odbudowywania Polski-jestem Polakiem i zawsze bede.anglia to dla mnie epizod ulatwiajacy osiagniecie zamierzonych celow mam nadzieje ze nikt nie ma mi i pozostalym imigrantom tego za zle-kazdy jest kowalem swojego losu.w Polsce mam wciaz dzialajaca firme place podatki.pozdrawiam wszystkich forumowiczow
Bezczelnosc konstruktorow LR nie zna granic...

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » ndz lut 24, 2008 3:24 pm

Rozmawiałem w TEAM o 300tkach ale wsadzają je tylko do aut idących do kopalnii i nie jestem do końca pewien czy to nówelasy czy remontowane
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
robert_smoldzino
Posty: 625
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 6:30 pm
Lokalizacja: Smoldzino
Kontaktowanie:

Post autor: robert_smoldzino » ndz lut 24, 2008 6:28 pm

@Pepek - wsadzaja je rowniez w tabor armijny - zgadnij czemu ;-)

@bociek - mocno powiedziane :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości