Spadek mocy, 'duszenie', obroty max 3000, Disco II 2000 TD5

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
suarez
 
 
Posty: 117
Rejestracja: śr sty 16, 2008 11:45 am
Lokalizacja: Azja Centralna

Spadek mocy, 'duszenie', obroty max 3000, Disco II 2000 TD5

Post autor: suarez » sob lut 23, 2008 7:08 pm

Czesc,

Zauwazylem dziwny spadek mocy, silnik przy przyspieszaniu jakby sie dusi (takie 'kaszlenie', takie dlawienie jakby) - i nie przekracza jakby obrotow powyzej 3000 (na biegach 2-3-4). No i Vmax 110 km/h nawet po plaskim bez wiatru, a wczesniej nawet 170 km/h jechalem...Na luzie - w normie, tj. nic sie nie dlawi. Moze ktos podpowie co moze byc? Jakas elektronika? Myslalem ze to paliwo ale wyjezdzilem caly bak i wlalem na Orlenie do pelna - dalej to samo...

Jestem nowym wlascicielem tego autka i te objawy pojawily sie po przejechaniu jakichs 800 km, wczesniej jakby bylo lepiej.

Wszedzie pisze 'jakby' bo nie jestem pewien czy czesc zachowan to nie jakies wrazenie moje...

seba136
 
 
Posty: 138
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 7:56 pm
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Re: Spadek mocy, 'duszenie', obroty max 3000, Disco II 2000

Post autor: seba136 » sob lut 23, 2008 7:25 pm

suarez pisze:, a wczesniej nawet 170 km/h jechalem...Na luzie -
:)21
oO wreszcie sie na coś zdecydował :D

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » sob lut 23, 2008 8:24 pm

Na początek wymiana filtra paliwa. A jak nie pomoże to sprawdź pompę paliwa :D
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
Elwood
 
 
Posty: 1374
Rejestracja: śr lis 22, 2006 10:27 am
Lokalizacja: z wykopalisk...
Kontaktowanie:

Post autor: Elwood » sob lut 23, 2008 9:11 pm

A ja bym zaczął od filtra powietrza
The Bluesmobile
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » sob lut 23, 2008 9:20 pm

a ja bym zaczął od wyłączenia komputera i zobaczenia co też się ciekawego znajduje pod maską w omawianym samochodzie i jak się ją własciwie otwiera

:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » sob lut 23, 2008 9:24 pm

A miałeś być na nyssanie :)21
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » sob lut 23, 2008 9:26 pm

#noichuj

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » sob lut 23, 2008 9:30 pm

A mówią,że te japońskie to takie super,super :)21
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » sob lut 23, 2008 9:32 pm

karwa

a próbowałeś kiedyś sake?

to dopiero jest masakra...coś jak super głowica super silnia
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » sob lut 23, 2008 9:37 pm

Sakę jeszcze nie .Nie mam zacięcia samuraja, wolę herbatę o 17tej i angielską flegmę :)21
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » sob lut 23, 2008 9:45 pm

duża desperacja :wink: ciepła sake z miseczki :)26

Awatar użytkownika
zaloguj
Posty: 2009
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm

Post autor: zaloguj » sob lut 23, 2008 11:10 pm

a wczesniej nawet 170 km/h jechalem...
A gdzie ty tyle jechał ??
I ile palił przy takich prędkościach ??

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Re: Spadek mocy, 'duszenie', obroty max 3000, Disco II 2000

Post autor: Flor » sob lut 23, 2008 11:14 pm

suarez pisze:170 km/h jechalem...Na luzie
gdzie takie górki macie ?? :)21

Awatar użytkownika
zaloguj
Posty: 2009
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm

Post autor: zaloguj » sob lut 23, 2008 11:32 pm

discovery II + kinetyk (tylko 8 metrowy) + F 16 = 170km/h :wink: :wink: :wink: :D

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » sob lut 23, 2008 11:38 pm

zaloguj pisze:discovery II + kinetyk (tylko 8 metrowy) + F 16 = 170km/h :wink: :wink: :wink: :D
a RR Sport nie da rady ??

Awatar użytkownika
zaloguj
Posty: 2009
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm

Post autor: zaloguj » ndz lut 24, 2008 12:07 am

sam to moze i da
ale z disco II + kinetyk to chyba nie za bardzo :wink:

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » ndz lut 24, 2008 12:09 am

to może ten Tuareg co Beninga holował :wink:

sss25
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 52
Rejestracja: wt gru 04, 2007 9:12 am
Lokalizacja: Plymouth/Wroclaw

Post autor: sss25 » ndz lut 24, 2008 12:15 am

Podaruj sobie filtry.zacznij od sprawdzenia przewodow podcisnieniowych czasami spadaja jest tam kilka takich cienkich.podlacz auto pod t4 sprawdz przeplywke objawy podobne choc nie jestem przekonany.napisz jakie wartosci ma przeplywka.jak by nic z tych rzeczy daj znac to autko ma pare asow w zanadrzu ale to juz duze koszta wiec na razie nie strasze.
Bezczelnosc konstruktorow LR nie zna granic...

Awatar użytkownika
HUSKYTEAM
Posty: 413
Rejestracja: pt cze 16, 2006 6:15 pm
Lokalizacja: lasy podwarszawskie
Kontaktowanie:

Post autor: HUSKYTEAM » ndz lut 24, 2008 10:44 am

Ja mam identyczny objaw w plaskaczu - wolnossący 2.0 dezel. Sprawdziłem cały dolot powietrza, wymieniłem filtr paliwa, sprawdziłem działanie przepustnicy (mechaniczne zablokowanie) i nic - auto jeździ max 80 km/h, obroty maksymalne to około 2000 obr/min.
U mnie prawdopodobnie to kwestia lania opału przez jakieś 150 tyś km, tyle, że w razie czego wymienię mu pompę wtrysku i i tak wyjdę na swoje, bo do tego sprzętu pompa kosztuje z 500-800 zł, a do disco pewnie 5 razy tyle.
Jacek Szadkowski
http://www.war-saw.net
Pajero I > Disco I 2.5 > Vitara I 1,6 > Samurai...

Awatar użytkownika
suarez
 
 
Posty: 117
Rejestracja: śr sty 16, 2008 11:45 am
Lokalizacja: Azja Centralna

Post autor: suarez » ndz lut 24, 2008 11:21 am

No tak: 170 km/h (cos okolo tego) jechalem po niemieckiej autostradzie. Ile wtedy palil to nie wiem bo to tak chwilowo jechalem.

Generalnie pali mi 9 litrow na 100 km - niezaleznie od tego czy w miescie czy po trasie.

Co do mojej usterki - to kurde...moj egzemplarz ma przejechane 92000 km dopiero - to coz tam moglo walnac? Jedyne co bylo w nim wymieniane to pompa ABS w 2004 roku, a tak poza tym to nic - odkupilem go od serwisu Landka w Niemczech - gdzie wlasciciel oddal go w rozliczeniu za nowy model (tam tez kupil tego mojego) - byl tylko jeden mechanik ktory robil w nim wszystkie przeglady itd.

Sprawdze z tym komputerem i dam znac - a gdzie w Trojmiescie najlepiej serwisowac takiego Landka?

Dzieki wszystkim za pomoc tak poza tym!

Awatar użytkownika
zaloguj
Posty: 2009
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm

Post autor: zaloguj » ndz lut 24, 2008 1:02 pm

a gdzie w Trojmiescie najlepiej serwisowac takiego Landka?
ło tu http://www.lr.pl/zw.html :wink:

Awatar użytkownika
suarez
 
 
Posty: 117
Rejestracja: śr sty 16, 2008 11:45 am
Lokalizacja: Azja Centralna

Post autor: suarez » ndz lut 24, 2008 1:13 pm

A tak sobie mysle jeszcze - czy to moze byc jakas elektronika albo cos podobnego?

Awatar użytkownika
suarez
 
 
Posty: 117
Rejestracja: śr sty 16, 2008 11:45 am
Lokalizacja: Azja Centralna

Post autor: suarez » ndz lut 24, 2008 1:36 pm

No ten Kulesza to jakis dramat totalny, tam to chyba tylko logo jest z LR facet siedzi w BMW i Volvo chyba. To Bed Auto to sprawdze sobie, dzieki!

Awatar użytkownika
RAF z Ochoty
Posty: 530
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 9:00 pm
Lokalizacja: Ochota/WaWa

Post autor: RAF z Ochoty » ndz lut 24, 2008 1:50 pm

"No tak: 170 km/h (cos okolo tego) jechalem po niemieckiej autostradzie."

no prosze... ja też po niemieckiej autostradzie max 140... co się skończyło przepaleniem wydechu i awanturą małżonki " a mówiłam że discovery tylko 120 maksymalnie jeździ? więcej Ci samochodu nie dam!!"

a w instrukcji obsługi nie ma v max no :)18
LR Disco 96' katowice limited edition

Awatar użytkownika
suarez
 
 
Posty: 117
Rejestracja: śr sty 16, 2008 11:45 am
Lokalizacja: Azja Centralna

Post autor: suarez » ndz lut 24, 2008 2:21 pm

Zaraz a jakie objawy ma takie przepalenie wydechu? Moze mi to sie tam tak dusi jakby bo cos przejaralem od szybkiej i dlugiej jazdy (bo np. z 3h z predkoscia 150 km/h to jechalem tak spokojnie...)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości