
Coś cieknie!!
Moderator: Jerry
Coś cieknie!!
Wczoraj rano po całej nocy stania na zewnątrz w upierdliwym deszczu mój Discovery II przywitał mnie strugami wody cieknącymi gdzieś z podsufitki nad bagażnikiem oraz znad mocowania pasa pasażera . Czy was to uż też kiedyś spotkało ? Czytałem gdzieś , że ten typ tak ma w okolicy małych okienek w dachu. Macie jakąś radę, czy pocieszenie? 

Re: Coś cieknie!!
korabl pisze:Wczoraj rano po całej nocy stania na zewnątrz w upierdliwym deszczu mój Discovery II przywitał mnie strugami wody cieknącymi gdzieś z podsufitki nad bagażnikiem oraz znad mocowania pasa pasażera . Czy was to uż też kiedyś spotkało ? Czytałem gdzieś , że ten typ tak ma w okolicy małych okienek w dachu. Macie jakąś radę, czy pocieszenie?


Re: Coś cieknie!!
To ja myślałem, że tylko jedynka tak ma.korabl pisze: Macie jakąś radę, czy pocieszenie?
Mnie uratował polimer ms.
- Igor V8
-
- Posty: 9630
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
- Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl
Re: Coś cieknie!!
Nie strasz Pana .....Flor pisze: może być gorzej
Toć to LR

Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... 

Re: Coś cieknie!!
Mnie też to czeka - kleiłeś tą "gumą w płynie " bez wyjmowania szyb jak rozumiemToroo pisze:To ja myślałem, że tylko jedynka tak ma.korabl pisze: Macie jakąś radę, czy pocieszenie?
Mnie uratował polimer ms.

300 tdi
Re: Coś cieknie!!
Polimer ms w przeciwieństwie do sylikonów, i tych czarnych ustrojstw do wklejania szyb, działa na mokre i naprawdę działa długo. Jest malowalny i naprawdę mocno elastyczyny.Rejtan pisze:
Mnie też to czeka - kleiłeś tą "gumą w płynie " bez wyjmowania szyb jak rozumiem
Re: Coś cieknie!!
twardym trzeba byćIgor909 pisze:Nie strasz Pana .....Flor pisze: może być gorzej
Toć to LR


Re: Coś cieknie!!
Dzięki, w tygodniu przetestuje na przedniej szybie. W czterech miejscach mi leci jużToroo pisze:Polimer ms w przeciwieństwie do sylikonów, i tych czarnych ustrojstw do wklejania szyb, działa na mokre i naprawdę działa długo. Jest malowalny i naprawdę mocno elastyczyny.Rejtan pisze:
Mnie też to czeka - kleiłeś tą "gumą w płynie " bez wyjmowania szyb jak rozumiem

300 tdi
Ha ha ha,
ad Korabl - już Ci napisałem skontaktuj się ze mną to Ci powiem gdzie we wrocławiu masz fachowca od cieknących szyberdachów. Jeszcze nie jest źle - mi się lało z obu korbek od szyberdachów, cały dach był mokry i lało się z obu pasów na siedzenia
ale to jeden dzień roboty u specjalisty i masz po problemie 
KArolek
ad Korabl - już Ci napisałem skontaktuj się ze mną to Ci powiem gdzie we wrocławiu masz fachowca od cieknących szyberdachów. Jeszcze nie jest źle - mi się lało z obu korbek od szyberdachów, cały dach był mokry i lało się z obu pasów na siedzenia


KArolek
-------------
Disco II było, Disco III było, Terrano II było, teraz Freelander 2 2.2 automat
Disco II było, Disco III było, Terrano II było, teraz Freelander 2 2.2 automat
Haha, haha.Karolek_C pisze:Ha ha ha,
ad Korabl - już Ci napisałem skontaktuj się ze mną to Ci powiem gdzie we wrocławiu masz fachowca od cieknących szyberdachów. Jeszcze nie jest źle - mi się lało z obu korbek od szyberdachów, cały dach był mokry i lało się z obu pasów na siedzenia ;-) ale to jeden dzień roboty u specjalisty i masz po problemie ;-)
KArolek
Co on robi tym szyberdachom, że nie ciekną.
Moje ostatnio też się rozciekły ;)
Hint potrzebny.
Ad grzegorzh
W skrócie: całkowice wyjmuje je i montuje od nowa stosując na całym obrzeżu dobrej jakości uszczelniacze - jakiś czarny - najprawdopodobniej kauczuk.
MS Polimer jest bardzo dobry, gdyż, tak jak mówił Toroo, w przeciwieństwie do silikonów wiąże na mokrym a nawet lepiej na mokrym niż na suchym. Kauczuk też można stosować na wilgotne powierzchnie i nie koroduje.
Ad Ptak - silikon szklarski przeważnie jest octanowy, czyli kwaśny i dlatego koroduje - ale większość producentów pisze, że nie stosować do powierzchni metalowych.
Tak, że GrzegorzuH trochę zabawy jest, ale gość daje radę i wszyscy we wrocławiu gdzie nie pytasz kierują do niego. OD czasu naprawy problemu nie mam a to już pół roku i kilka zajeb... ulew.
Karolek
W skrócie: całkowice wyjmuje je i montuje od nowa stosując na całym obrzeżu dobrej jakości uszczelniacze - jakiś czarny - najprawdopodobniej kauczuk.
MS Polimer jest bardzo dobry, gdyż, tak jak mówił Toroo, w przeciwieństwie do silikonów wiąże na mokrym a nawet lepiej na mokrym niż na suchym. Kauczuk też można stosować na wilgotne powierzchnie i nie koroduje.
Ad Ptak - silikon szklarski przeważnie jest octanowy, czyli kwaśny i dlatego koroduje - ale większość producentów pisze, że nie stosować do powierzchni metalowych.
Tak, że GrzegorzuH trochę zabawy jest, ale gość daje radę i wszyscy we wrocławiu gdzie nie pytasz kierują do niego. OD czasu naprawy problemu nie mam a to już pół roku i kilka zajeb... ulew.
Karolek
-------------
Disco II było, Disco III było, Terrano II było, teraz Freelander 2 2.2 automat
Disco II było, Disco III było, Terrano II było, teraz Freelander 2 2.2 automat
Wrocław to trochę za daleko, jak na wycieczkę celem uszczelnienia szyberdachu, ale spróbujemy coś zaradzić lokalnie.Karolek_C pisze:Tak, że GrzegorzuH trochę zabawy jest, ale gość daje radę i wszyscy we wrocławiu gdzie nie pytasz kierują do niego. OD czasu naprawy problemu nie mam a to już pół roku i kilka zajeb... ulew.
Karolek_C pisze:Ad grzegorzh
W skrócie: całkowice wyjmuje je i montuje od nowa stosując na całym obrzeżu dobrej jakości uszczelniacze - jakiś czarny - najprawdopodobniej kauczuk.
MS Polimer jest bardzo dobry, gdyż, tak jak mówił Toroo, w przeciwieństwie do silikonów wiąże na mokrym a nawet lepiej na mokrym niż na suchym. Kauczuk też można stosować na wilgotne powierzchnie i nie koroduje.
Ad Ptak - silikon szklarski przeważnie jest octanowy, czyli kwaśny i dlatego koroduje - ale większość producentów pisze, że nie stosować do powierzchni metalowych.
Tak, że GrzegorzuH trochę zabawy jest, ale gość daje radę i wszyscy we wrocławiu gdzie nie pytasz kierują do niego. OD czasu naprawy problemu nie mam a to już pół roku i kilka zajeb... ulew.
Karolek
Tak wiem o tym i dlatego napisałem, jakem chemik

LR Disco 300
LR SIII reanimacja
Chodój łópiesz
LR SIII reanimacja
Chodój łópiesz
Szyby , które są montowane do samochodów na klej się nie uszczelnia. Powodem cieknięcia jest albo korozja, albo odklejenie się szyby od karoseryji. Uszczelnienie takiej szyby czymkolwiek i tak skończy sie wizytą u "szybiarza" a jeszcze dodatkowo kupnem nowej" uszczelki" . "Uszczelka" w szybach przyklejanych to tylko ozdoba, nieraz cholernie droga.
Jeśli chodzi o szyberdachy, to najczęściej wystarczy wymienić uszczelkę pomiędzy szybą a częścią na której ona spoczywa. Silikony i inne specyfiki niczego na dłuższą mete nie zmienią, chyba tylko tyle, że nie będzie można go otwierać. Sam wielu klientów wysłałem do speca we Wrocku i są zadowoleni z tego jak im naprawił.
Uszczelniacze stosować można do szyb montowanych na uszczelki. Pamiętać należy o tym co napisali koledzy wcześniej. Silikon=korozja.
Jeśli chodzi o szyberdachy, to najczęściej wystarczy wymienić uszczelkę pomiędzy szybą a częścią na której ona spoczywa. Silikony i inne specyfiki niczego na dłuższą mete nie zmienią, chyba tylko tyle, że nie będzie można go otwierać. Sam wielu klientów wysłałem do speca we Wrocku i są zadowoleni z tego jak im naprawił.
Uszczelniacze stosować można do szyb montowanych na uszczelki. Pamiętać należy o tym co napisali koledzy wcześniej. Silikon=korozja.
Discovery 300 Tdi
http://www.walbrzych4x4.pl/
http://www.walbrzych4x4.pl/
Witam!
Używałem (i używam) do takich robót "uszczelniacza dekarskiego" lub silikonu bezoctowego (oba do kupienia w sklepach chemiczno-farbianych).
Uszczelniacz ma konsystencję twardej gumy (po zaschnięciu), daje się malować, dobrze trzyma się blachy i nie koroduje. Mój ma kolor czarny, jeździ na samochodzie półtora roku i nie widzę strat. Używałem na łączeniach blach.
Silikon wygląda jak silikon, tyle że nie śmierdzi octem, stosuje się na suchą powierzchnię, i chyba różnica jest tylko w składzie. Też jeździ od jakiegoś czasu, w jednym miejscu mi odlazł, ale podejrzewam, że niedokładnie odtłuściłem szybę.
Używałem (i używam) do takich robót "uszczelniacza dekarskiego" lub silikonu bezoctowego (oba do kupienia w sklepach chemiczno-farbianych).
Uszczelniacz ma konsystencję twardej gumy (po zaschnięciu), daje się malować, dobrze trzyma się blachy i nie koroduje. Mój ma kolor czarny, jeździ na samochodzie półtora roku i nie widzę strat. Używałem na łączeniach blach.
Silikon wygląda jak silikon, tyle że nie śmierdzi octem, stosuje się na suchą powierzchnię, i chyba różnica jest tylko w składzie. Też jeździ od jakiegoś czasu, w jednym miejscu mi odlazł, ale podejrzewam, że niedokładnie odtłuściłem szybę.
A destiny - it's the rising sun
Zawodowo patrzę na ptaki
Zawodowo patrzę na ptaki

- hpx4000
-
- Posty: 1019
- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
- Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
- Kontaktowanie:
No dobra, to ja się przepych odpływ? To by tłumaczyło dlaczego na myjni zgłaszali że woda leci w środku.N2O pisze:w RR jak się zatka to leje się na nogi
Range Rover V8 Outsourcing IT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość