Damian pisze:TRAWOLT pisze:jpi pisze:disco tylko w teren to jakoś tak nie bardzo
uprzejmie proszę wszystkich trzech o oświecenie mnie dlaczego?
bo za ładne
bo za wygodne
za długie
za ciężkie
słabe kąty
w wersji seryjnej nie lubi dużych kół i agresywnego bieżnika
ja wiem, że Ty się nie znasz, ale o takie rzeczy pytać?

pier...lisz
ja kupiłem disco właśnie do zabaw w terenie
i nie żałuję (no może oprócz tego że kupiłem padlinę, ale to u mnie standard)
w między czasie sprzedałem audi i zostało do mojego użytku tylko disco i:
- jeżdżę czasami sobie nią wokół komina,
- czasami nawet gdzieś dalej się pobawić
- oprócz tego, jeżdżę nią prawie codziennie do roboty,
- na wakacje w zimie, w lecie, targam przyczepki, wożę drzewo z lasu itp. itd.
twierdzenie, że do terenu jest do dupy jest beż sensu, gdy się nie sprecyzuje co oznacza termin "teren". I warto zaznaczyć, że nie dyskutujemy tutaj o tym, które auto jest najlepsze w "teren" (bo w większości przypadków zmota i tak będzie lepsza). Ja osobiście uważam, że disco oprócz swojej niezaprzeczalnej zalety jako auta "wyprawowego" jest właśnie jednym z lepszych aut tzw. uniwersalnych czyli do wszystkiego czyli do dupy .
ps.
- dodam że wyścig wyciągarek to nie ten teren o którym ja myślę
- co do kątów, to ja na najazdowy nie narzekam, gorzej z dupą - cóż, ale bawić się daje radę
- co do ciężaru to np. patrol to piórko?
- co do słabości mostów - jężdzę na standardzie i 32 BFG MT i nic jeszcze nie zmieliłem, choć jeżdżę systemem 0/1 - będę miał fantazję to dokupię na przykład srutraka włożę 33 i dla mnie będzie dość.
no
