Disco 300 tdi anglik

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

kamuli9
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 20
Rejestracja: sob sty 19, 2008 5:43 pm
Lokalizacja: Jarosław

Disco 300 tdi anglik

Post autor: kamuli9 » ndz mar 16, 2008 10:14 pm

Witam wszystkich. Mam pytanie czy ktoś już próbował/wie jaki jest koszt częsci do przeróbki z anglika , i czy to w ogóle się opłaca. Chodzi mi konkretnie o przeróbkę w Discovery 300 Tdi 95' .
Z góry dziękuje ;)
pozdr

irekk
 
 
Posty: 225
Rejestracja: pt sty 13, 2006 2:23 pm

Post autor: irekk » ndz mar 16, 2008 10:15 pm

masz przerabane... ;)

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » ndz mar 16, 2008 10:16 pm

Następny :)3
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » ndz mar 16, 2008 10:17 pm

a czy przerabiał już ktoś na odwrót :)21 ??
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
sbb
 
 
Posty: 3753
Rejestracja: pt gru 28, 2007 7:05 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: sbb » ndz mar 16, 2008 10:18 pm

sie nie opłaca
no chyba , ze jak ostatnio ten koleś w dwupaku kupiłeś :)
Land Rover Discovery 300tdi 96 r - zielony :)

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: Disco 300 tdi anglik

Post autor: LR_Olek » ndz mar 16, 2008 10:23 pm

kamuli9 pisze:Witam wszystkich. Mam pytanie czy ktoś już próbował/wie jaki jest koszt częsci do przeróbki z anglika , i czy to w ogóle się opłaca. Chodzi mi konkretnie o przeróbkę w Discovery 300 Tdi 95' .
Z góry dziękuje ;)
pozdr
nikt nei przerabial
nikt nic nie wie
to sie nie oplaca
a skad wiesz ze to anglik a nie australijczyk lub japoniec?
koszt czesci do anglika jest taki sam jak do innego

odbija ludziom na wiosne? czy drutu jest nadprodukcja?

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » pn mar 17, 2008 9:26 am

jutro, jutro :wink:

zylion razy było

namierz 300 w Polsce w średnim stanie, zakup angola, nie cuduj

resztę bebechów sprzedaż na allegro i Ci zostanie na szpej

ps

czy kanapa od 300 pasuje do 200 bo potrzeba jest
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

Awatar użytkownika
HUSKYTEAM
Posty: 413
Rejestracja: pt cze 16, 2006 6:15 pm
Lokalizacja: lasy podwarszawskie
Kontaktowanie:

Post autor: HUSKYTEAM » pn mar 17, 2008 10:40 am

Zalety jeżdżenia angolem:

1) W terenie to i tak wszystko jedno
2) Na czarnym: zdecydowanie bliższy kontakt z kierowcami z innych samochodów, co rewelacyjnie wpływa na możliwości wyrywania fajnych towarów poruszającymi się autkami klasy A - idzie lato, więc warto ;)
Jacek Szadkowski
http://www.war-saw.net
Pajero I > Disco I 2.5 > Vitara I 1,6 > Samurai...

Awatar użytkownika
rorvik
Posty: 461
Rejestracja: sob mar 18, 2006 2:44 pm
Lokalizacja: Marki
Kontaktowanie:

Post autor: rorvik » pn mar 17, 2008 11:06 am

Zerknij sobie na główna stronę landserwisu to poznasz odpowiedź na swoje pytanie 8)

r
ex RRC '94 300tdi

zbylat
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 10
Rejestracja: wt paź 26, 2004 8:53 pm

Post autor: zbylat » pn mar 17, 2008 12:40 pm

Ale on ma szczęście bo jego LR jest z 1995 a LS nie wykonuje i nie przyjmuje tych po 1995r. :lol: :D

Awatar użytkownika
moolos
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: sob lut 16, 2008 9:04 am
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: moolos » pn mar 17, 2008 6:42 pm

przepis na przeróbke 300 96 bez problemu

części jakie musisz miec:
1.mocowanie panharda NTC9461 - 100zł allegro
2.swivel LHD 20f
3.box assembly LHD 200f
4.mocowanie pedałów ANR4961 300zł lub modernizacja spawarką
5.modernizcja wycieraczek
6.modernizacja wiązki 4 piwa + wójek elektronik 2 godz.
7.przewody do wspomagania
8. przewody do hamulców 15zł sklep FIATA
9.przewód do sprzęgła wersja tuningowa 30zł (dorabiany)
10.nowe gałki do układu kierowniczego chyba 3f szt
11.wentylator + mocowanie do nawiewu 300zl
12.tuning tapicerki brak koncepcji
13.i teraz najgorsze proces rejestracji
14.cieszysz się jazdą własnym disco dopuki coś nie dupnie

powodzenia :D

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pn mar 17, 2008 6:49 pm

moolos pisze:przepis na przeróbke 300 96 bez problemu

części jakie musisz miec:
1.mocowanie panharda NTC9461 - 100zł allegro
2.swivel LHD 20f
3.box assembly LHD 200f
4.mocowanie pedałów ANR4961 300zł lub modernizacja spawarką
5.modernizcja wycieraczek
6.modernizacja wiązki 4 piwa + wójek elektronik 2 godz.
7.przewody do wspomagania
8. przewody do hamulców 15zł sklep FIATA
9.przewód do sprzęgła wersja tuningowa 30zł (dorabiany)
10.nowe gałki do układu kierowniczego chyba 3f szt
11.wentylator + mocowanie do nawiewu 300zl
12.tuning tapicerki brak koncepcji
13.i teraz najgorsze proces rejestracji
14.cieszysz się jazdą własnym disco dopuki coś nie dupnie

powodzenia :D

to jest przepis na drutowanie handlowe a nie przerobke dla siebie...

Awatar użytkownika
moolos
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: sob lut 16, 2008 9:04 am
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: moolos » pn mar 17, 2008 6:51 pm

drutowanie handlowe ??

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pn mar 17, 2008 6:52 pm

moolos pisze:drutowanie handlowe ??
drutowanie handlowe czyli drutowanie auta w celu usprawnienia go do sprzedazy

Awatar użytkownika
shreq69
 
 
Posty: 195
Rejestracja: pt sty 11, 2008 12:53 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Disco 300 tdi anglik

Post autor: shreq69 » pn mar 17, 2008 6:55 pm

kamuli9 pisze:Witam wszystkich. Mam pytanie czy ktoś już próbował/wie jaki jest koszt częsci do przeróbki z anglika , i czy to w ogóle się opłaca. Chodzi mi konkretnie o przeróbkę w Discovery 300 Tdi 95' .
Z góry dziękuje ;)
pozdr
próbowałem! rok młodsze !i kufa nigdy więcej :evil:
Disco I.300tdi

Awatar użytkownika
moolos
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: sob lut 16, 2008 9:04 am
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: moolos » pn mar 17, 2008 7:03 pm

taaaaa jasne sam dla siebie go przywiozłem to po co go sprzedawać
jak zamontowałem troche innych badziewi 2" lift 4 szt amortyzatorów procomp 427f opony 265/85x16... to bede go sprzedawał hehe dobre :D

Awatar użytkownika
Muchozol
Posty: 694
Rejestracja: sob paź 25, 2003 5:10 am

Post autor: Muchozol » pn mar 17, 2008 7:05 pm

moolos pisze: 4.mocowanie pedałów ANR4961 300zł lub modernizacja spawarką14.cieszysz się jazdą własnym disco dopuki coś nie dupnie
np. spaw pusci przy ostrym heblowaniu pedalem hamulca :evil:

stasieks
 
 
Posty: 102
Rejestracja: pn kwie 16, 2007 1:58 pm

Post autor: stasieks » pn mar 17, 2008 7:09 pm

A ja sie zastanawiam po jaka cholere przekladac kierownice.

Skoro auto ma byc "w teren" to zostaw te bebechy angielskie, oplac sobie ubezpieczenie w Polsce (mozna na zagraniczne numery).

Jedyny bol to MOT co rok, ale co tam, Anglia ladna mozna jechac.

Ja zakupilem w ferworze LR 110 i przekladki nie zamierzam robic. Papiery mam na siebie (angielskie V5), MOT jest, TAX moze bedzie. Za rok pomysle albo MOT albo sprzedam na ebay.co.uk

Aha i jeszcze jedno: stacje diagnostyczne przepuszczaja auta z kierownica po lewej wiec .... mozna rejestrowac w PL takie autko.
Ostatnio zmieniony pn mar 17, 2008 7:41 pm przez stasieks, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
moolos
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: sob lut 16, 2008 9:04 am
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: moolos » pn mar 17, 2008 7:09 pm

mozna kupic brand new za parę funciaków
a co do spawania to niewiele trzeba tam zrobic
spawarka + podkładka wycięta water-jetem i gra

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pn mar 17, 2008 7:40 pm

strutututu peczek drutu :)21

Awatar użytkownika
moolos
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: sob lut 16, 2008 9:04 am
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: moolos » pn mar 17, 2008 8:13 pm

to ze tu nowy jestem to znaczy ze trzeba olać bo nowy młody sie nie zna akurat auta 4x4 to moja pasja a projektuje inne czerwone z niebieskimi kogutami na dachu

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzyś » pn mar 17, 2008 8:22 pm

no więc co następuje :
kit do przekładki kupisz już od 4000 wzwyż . po rozebraniu auta zkumasz że mniej więcej 1/3 ci brak więc pokleisz byle czym i byle było a potem bedziesz sie wqrwiał że coś nie działa , ale moze jesteś z tych lepszych i dokupisz reszte elementow i zrobisz jak trza , chwalić .

po czym zalatwiasz te wszystkie cła, sra, pierdziochy itp
następnie leziesz z taczką na przegląda i tam zaczynają sie schody i ściany tudzież mury, zaczynasz je powoli rozbijać i piąc sie w góre ......aż dochodzisz na koniec męki i ...........................

....................

spadasz z zajebistym hukiem albo dostajesz z takim samym hukiem ptelnią w dyńke

czyli:

dowiadujesz się od pani w okienku od rejstracji że od początku tego roku jest całkowity zakaz rejstracji przekładanych samochodów z krajów gdzie kiera jest po lewej .

ale jest wyjście.... zajmujące jakieś pół roku i nie dające gwarancji że sie uda ...

oczywiście jeszcze można kupić rame .........dalej wiesz
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.

Awatar użytkownika
moolos
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: sob lut 16, 2008 9:04 am
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: moolos » pn mar 17, 2008 8:29 pm

no właśnie po co ta gatka jak juz lipa od grudnia by najmniej u nas wymagali zaświdczenia ze kier z mozna zmienic
komu sie udało ma szczęście :D

stasieks
 
 
Posty: 102
Rejestracja: pn kwie 16, 2007 1:58 pm

Post autor: stasieks » pn mar 17, 2008 8:31 pm

krzyś pisze:
[..]

dowiadujesz się od pani w okienku od rejstracji że od początku tego roku jest całkowity zakaz rejstracji przekładanych samochodów z krajów gdzie kiera jest po lewej

(prawej oczywiscie - mniejsza z tym).

[..]
Ale pierdoly piszesz Krzychu.

Mozna robic przekladke w zakladzie homologowanym + konieczny jest papier od np Land Rovera ze typ auta ktory masz byl produkowany w wersji z kierownica po lewej. Dalej przeglad i tyle.

Awatar użytkownika
moolos
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: sob lut 16, 2008 9:04 am
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: moolos » pn mar 17, 2008 8:33 pm

a mi LR polska napisało że jest to nie możliwe i LR nie ma specyfikacj jakie części trzeba zastosować mam nawet gdzieś maila od nich

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości