Strona 1 z 13

Disco 300 tdi anglik

: ndz mar 16, 2008 10:14 pm
autor: kamuli9
Witam wszystkich. Mam pytanie czy ktoś już próbował/wie jaki jest koszt częsci do przeróbki z anglika , i czy to w ogóle się opłaca. Chodzi mi konkretnie o przeróbkę w Discovery 300 Tdi 95' .
Z góry dziękuje ;)
pozdr

: ndz mar 16, 2008 10:15 pm
autor: irekk
masz przerabane... ;)

: ndz mar 16, 2008 10:16 pm
autor: klucz13
Następny :)3
:)21

: ndz mar 16, 2008 10:17 pm
autor: mudder
a czy przerabiał już ktoś na odwrót :)21 ??

: ndz mar 16, 2008 10:18 pm
autor: sbb
sie nie opłaca
no chyba , ze jak ostatnio ten koleś w dwupaku kupiłeś :)

Re: Disco 300 tdi anglik

: ndz mar 16, 2008 10:23 pm
autor: LR_Olek
kamuli9 pisze:Witam wszystkich. Mam pytanie czy ktoś już próbował/wie jaki jest koszt częsci do przeróbki z anglika , i czy to w ogóle się opłaca. Chodzi mi konkretnie o przeróbkę w Discovery 300 Tdi 95' .
Z góry dziękuje ;)
pozdr
nikt nei przerabial
nikt nic nie wie
to sie nie oplaca
a skad wiesz ze to anglik a nie australijczyk lub japoniec?
koszt czesci do anglika jest taki sam jak do innego

odbija ludziom na wiosne? czy drutu jest nadprodukcja?

: pn mar 17, 2008 9:26 am
autor: jpi
jutro, jutro :wink:

zylion razy było

namierz 300 w Polsce w średnim stanie, zakup angola, nie cuduj

resztę bebechów sprzedaż na allegro i Ci zostanie na szpej

ps

czy kanapa od 300 pasuje do 200 bo potrzeba jest

: pn mar 17, 2008 10:40 am
autor: HUSKYTEAM
Zalety jeżdżenia angolem:

1) W terenie to i tak wszystko jedno
2) Na czarnym: zdecydowanie bliższy kontakt z kierowcami z innych samochodów, co rewelacyjnie wpływa na możliwości wyrywania fajnych towarów poruszającymi się autkami klasy A - idzie lato, więc warto ;)

: pn mar 17, 2008 11:06 am
autor: rorvik
Zerknij sobie na główna stronę landserwisu to poznasz odpowiedź na swoje pytanie 8)

r

: pn mar 17, 2008 12:40 pm
autor: zbylat
Ale on ma szczęście bo jego LR jest z 1995 a LS nie wykonuje i nie przyjmuje tych po 1995r. :lol: :D

: pn mar 17, 2008 6:42 pm
autor: moolos
przepis na przeróbke 300 96 bez problemu

części jakie musisz miec:
1.mocowanie panharda NTC9461 - 100zł allegro
2.swivel LHD 20f
3.box assembly LHD 200f
4.mocowanie pedałów ANR4961 300zł lub modernizacja spawarką
5.modernizcja wycieraczek
6.modernizacja wiązki 4 piwa + wójek elektronik 2 godz.
7.przewody do wspomagania
8. przewody do hamulców 15zł sklep FIATA
9.przewód do sprzęgła wersja tuningowa 30zł (dorabiany)
10.nowe gałki do układu kierowniczego chyba 3f szt
11.wentylator + mocowanie do nawiewu 300zl
12.tuning tapicerki brak koncepcji
13.i teraz najgorsze proces rejestracji
14.cieszysz się jazdą własnym disco dopuki coś nie dupnie

powodzenia :D

: pn mar 17, 2008 6:49 pm
autor: LR_Olek
moolos pisze:przepis na przeróbke 300 96 bez problemu

części jakie musisz miec:
1.mocowanie panharda NTC9461 - 100zł allegro
2.swivel LHD 20f
3.box assembly LHD 200f
4.mocowanie pedałów ANR4961 300zł lub modernizacja spawarką
5.modernizcja wycieraczek
6.modernizacja wiązki 4 piwa + wójek elektronik 2 godz.
7.przewody do wspomagania
8. przewody do hamulców 15zł sklep FIATA
9.przewód do sprzęgła wersja tuningowa 30zł (dorabiany)
10.nowe gałki do układu kierowniczego chyba 3f szt
11.wentylator + mocowanie do nawiewu 300zl
12.tuning tapicerki brak koncepcji
13.i teraz najgorsze proces rejestracji
14.cieszysz się jazdą własnym disco dopuki coś nie dupnie

powodzenia :D

to jest przepis na drutowanie handlowe a nie przerobke dla siebie...

: pn mar 17, 2008 6:51 pm
autor: moolos
drutowanie handlowe ??

: pn mar 17, 2008 6:52 pm
autor: LR_Olek
moolos pisze:drutowanie handlowe ??
drutowanie handlowe czyli drutowanie auta w celu usprawnienia go do sprzedazy

Re: Disco 300 tdi anglik

: pn mar 17, 2008 6:55 pm
autor: shreq69
kamuli9 pisze:Witam wszystkich. Mam pytanie czy ktoś już próbował/wie jaki jest koszt częsci do przeróbki z anglika , i czy to w ogóle się opłaca. Chodzi mi konkretnie o przeróbkę w Discovery 300 Tdi 95' .
Z góry dziękuje ;)
pozdr
próbowałem! rok młodsze !i kufa nigdy więcej :evil:

: pn mar 17, 2008 7:03 pm
autor: moolos
taaaaa jasne sam dla siebie go przywiozłem to po co go sprzedawać
jak zamontowałem troche innych badziewi 2" lift 4 szt amortyzatorów procomp 427f opony 265/85x16... to bede go sprzedawał hehe dobre :D

: pn mar 17, 2008 7:05 pm
autor: Muchozol
moolos pisze: 4.mocowanie pedałów ANR4961 300zł lub modernizacja spawarką14.cieszysz się jazdą własnym disco dopuki coś nie dupnie
np. spaw pusci przy ostrym heblowaniu pedalem hamulca :evil:

: pn mar 17, 2008 7:09 pm
autor: stasieks
A ja sie zastanawiam po jaka cholere przekladac kierownice.

Skoro auto ma byc "w teren" to zostaw te bebechy angielskie, oplac sobie ubezpieczenie w Polsce (mozna na zagraniczne numery).

Jedyny bol to MOT co rok, ale co tam, Anglia ladna mozna jechac.

Ja zakupilem w ferworze LR 110 i przekladki nie zamierzam robic. Papiery mam na siebie (angielskie V5), MOT jest, TAX moze bedzie. Za rok pomysle albo MOT albo sprzedam na ebay.co.uk

Aha i jeszcze jedno: stacje diagnostyczne przepuszczaja auta z kierownica po lewej wiec .... mozna rejestrowac w PL takie autko.

: pn mar 17, 2008 7:09 pm
autor: moolos
mozna kupic brand new za parę funciaków
a co do spawania to niewiele trzeba tam zrobic
spawarka + podkładka wycięta water-jetem i gra

: pn mar 17, 2008 7:40 pm
autor: LR_Olek
strutututu peczek drutu :)21

: pn mar 17, 2008 8:13 pm
autor: moolos
to ze tu nowy jestem to znaczy ze trzeba olać bo nowy młody sie nie zna akurat auta 4x4 to moja pasja a projektuje inne czerwone z niebieskimi kogutami na dachu

: pn mar 17, 2008 8:22 pm
autor: krzyś
no więc co następuje :
kit do przekładki kupisz już od 4000 wzwyż . po rozebraniu auta zkumasz że mniej więcej 1/3 ci brak więc pokleisz byle czym i byle było a potem bedziesz sie wqrwiał że coś nie działa , ale moze jesteś z tych lepszych i dokupisz reszte elementow i zrobisz jak trza , chwalić .

po czym zalatwiasz te wszystkie cła, sra, pierdziochy itp
następnie leziesz z taczką na przegląda i tam zaczynają sie schody i ściany tudzież mury, zaczynasz je powoli rozbijać i piąc sie w góre ......aż dochodzisz na koniec męki i ...........................

....................

spadasz z zajebistym hukiem albo dostajesz z takim samym hukiem ptelnią w dyńke

czyli:

dowiadujesz się od pani w okienku od rejstracji że od początku tego roku jest całkowity zakaz rejstracji przekładanych samochodów z krajów gdzie kiera jest po lewej .

ale jest wyjście.... zajmujące jakieś pół roku i nie dające gwarancji że sie uda ...

oczywiście jeszcze można kupić rame .........dalej wiesz

: pn mar 17, 2008 8:29 pm
autor: moolos
no właśnie po co ta gatka jak juz lipa od grudnia by najmniej u nas wymagali zaświdczenia ze kier z mozna zmienic
komu sie udało ma szczęście :D

: pn mar 17, 2008 8:31 pm
autor: stasieks
krzyś pisze:
[..]

dowiadujesz się od pani w okienku od rejstracji że od początku tego roku jest całkowity zakaz rejstracji przekładanych samochodów z krajów gdzie kiera jest po lewej

(prawej oczywiscie - mniejsza z tym).

[..]
Ale pierdoly piszesz Krzychu.

Mozna robic przekladke w zakladzie homologowanym + konieczny jest papier od np Land Rovera ze typ auta ktory masz byl produkowany w wersji z kierownica po lewej. Dalej przeglad i tyle.

: pn mar 17, 2008 8:33 pm
autor: moolos
a mi LR polska napisało że jest to nie możliwe i LR nie ma specyfikacj jakie części trzeba zastosować mam nawet gdzieś maila od nich