wzmocnione krzyżaki

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
PiotrVN
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 22
Rejestracja: sob lut 16, 2008 7:10 pm
Lokalizacja: Gdańsk

wzmocnione krzyżaki

Post autor: PiotrVN » wt mar 18, 2008 9:41 am

Witam

zakupiłem krzyżaki teoretycznie wzmocnione "Uniwersal joint kit"
i o dziwo nie mają kalamitek smarowniczych
co trochę mnie zdziwiło :)27

kanały wewnątrz są ( tylko po co skoro nie ma kalamitek)

zgodnie z zasadę kto smaruje .............
trochę brakuje mi tu logiki lub czegoś nie wiem

poproszę o podpowiedz

i z tej samej beczki

czy śruby do wałów są jakieś specjalne
poza tym że wzmocnione np:10,8

pozdrówki
PiotrVN ( 3City )

XRV 750 Africa Twin
Discovery 2.5 Td
N 54'21.175"
E 18'40.690"

Awatar użytkownika
JarekK
Posty: 2397
Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: wzmocnione krzyżaki

Post autor: JarekK » wt mar 18, 2008 9:43 am

PiotrVN pisze:
czy śruby do wałów są jakieś specjalne
poza tym że wzmocnione np:10,8
calowe

Awatar użytkownika
sbb
 
 
Posty: 3753
Rejestracja: pt gru 28, 2007 7:05 pm
Lokalizacja: Poznań

Re: wzmocnione krzyżaki

Post autor: sbb » wt mar 18, 2008 10:26 am

JarekK pisze:
PiotrVN pisze:
czy śruby do wałów są jakieś specjalne
poza tym że wzmocnione np:10,8
calowe
i ciężko odkrecalne jak sie lezy pod samochodem :)
Land Rover Discovery 300tdi 96 r - zielony :)

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Re: wzmocnione krzyżaki

Post autor: TRAWOLT » wt mar 18, 2008 10:37 am

PiotrVN pisze:zakupiłem krzyżaki teoretycznie wzmocnione "Uniwersal joint kit"
i o dziwo nie mają kalamitek smarowniczych
co trochę mnie zdziwiło :)27

kanały wewnątrz są ( tylko po co skoro nie ma kalamitek)

zgodnie z zasadę kto smaruje .............
trochę brakuje mi tu logiki lub czegoś nie wiem
z czymś analogicznym się spotkałem ale z końcówkami drążków
mianowicie też były ponoć jakieś lepsiejsze/droższe bez kalamitek
a tańsze (normalne) z ... :roll: :D

co do śrub/nakrętek wałów jest teoria, że warto się zaopatrzyć w komplet zapasowy i klucze do nich :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Re: wzmocnione krzyżaki

Post autor: TRAWOLT » wt mar 18, 2008 10:40 am

sbb pisze:i ciężko odkrecalne jak sie lezy pod samochodem :)
eee no bez przesady
no może nie odkręca się wału w 5 minut
ale nie popadajmy w drugą skrajność :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
sbb
 
 
Posty: 3753
Rejestracja: pt gru 28, 2007 7:05 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: sbb » wt mar 18, 2008 10:43 am

jak sie ma przedłuzke z rurki to szybciej idzie , fakt :)
Land Rover Discovery 300tdi 96 r - zielony :)

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » wt mar 18, 2008 10:46 am

sbb pisze:jak sie ma przedłuzke z rurki to szybciej idzie , fakt :)
a może zainwestuj drobne w nowe śruby
a te stuletnie wywal na złom :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
sbb
 
 
Posty: 3753
Rejestracja: pt gru 28, 2007 7:05 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: sbb » wt mar 18, 2008 10:47 am

nowe częściowo są zamontowane i nowe leżą w schowku jakby co :)
Land Rover Discovery 300tdi 96 r - zielony :)

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » wt mar 18, 2008 10:49 am

sbb pisze:nowe częściowo są zamontowane i nowe leżą w schowku jakby co :)
no to jeszcze kup sobie dobry klucz (klucze)
a ten z biedronki wyrzuć do kosza :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
sbb
 
 
Posty: 3753
Rejestracja: pt gru 28, 2007 7:05 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: sbb » wt mar 18, 2008 10:50 am

a na co mi klucze jak w tel mam numer do pana mechanika :)21
Land Rover Discovery 300tdi 96 r - zielony :)

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » wt mar 18, 2008 10:52 am

sbb pisze:a na co mi klucze jak w tel mam numer do pana mechanika :)21
a jak pojedziesz trochę dalej niż za stodołę to ...
wykup sobie assistance :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
sbb
 
 
Posty: 3753
Rejestracja: pt gru 28, 2007 7:05 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: sbb » wt mar 18, 2008 10:58 am

silna zona to jest assistance :)
Land Rover Discovery 300tdi 96 r - zielony :)

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » wt mar 18, 2008 10:59 am

sbb pisze:silna zona to jest assistance :)
:)2 :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
sbb
 
 
Posty: 3753
Rejestracja: pt gru 28, 2007 7:05 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: sbb » wt mar 18, 2008 11:04 am

np. taka
Obrazek
Land Rover Discovery 300tdi 96 r - zielony :)

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » wt mar 18, 2008 11:05 am

musowo załóż sobie sprężyny HD :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
sbb
 
 
Posty: 3753
Rejestracja: pt gru 28, 2007 7:05 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: sbb » wt mar 18, 2008 11:05 am

i sie skasztanił temat na maxa :)
a tez bym chciał wiedziec co z tymi niesamrowalnymi krzyzakami
:)
Land Rover Discovery 300tdi 96 r - zielony :)

Awatar użytkownika
sbb
 
 
Posty: 3753
Rejestracja: pt gru 28, 2007 7:05 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: sbb » wt mar 18, 2008 11:06 am

TRAWOLT pisze:musowo załóż sobie sprężyny HD :roll: :D
po 4 na stronę :)
Land Rover Discovery 300tdi 96 r - zielony :)

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » wt mar 18, 2008 11:07 am

ja to się nie znam, ale pan w sklepie mówił
że starczają na tyle samo co te smarowane
a czasami dłużej, szczególnie jak właściciel zapomina smarować te z :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
sbb
 
 
Posty: 3753
Rejestracja: pt gru 28, 2007 7:05 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: sbb » wt mar 18, 2008 11:10 am

ja chyba mam te niesmarowalne ;)
Land Rover Discovery 300tdi 96 r - zielony :)

Awatar użytkownika
grzegorzh
 
 
Posty: 1140
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 9:04 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: grzegorzh » wt mar 18, 2008 11:13 am

Słyszałem taką opinię, że GKN U110 są sprzedawane jako wzmocnione, prawda to czy fałsz?

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » wt mar 18, 2008 11:14 am

sbb pisze:ja chyba mam te niesmarowalne ;)
one się smarują ... wodą i błotem :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
sbb
 
 
Posty: 3753
Rejestracja: pt gru 28, 2007 7:05 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: sbb » wt mar 18, 2008 11:20 am

grzegorzh pisze:Słyszałem taką opinię, że GKN U110 są sprzedawane jako wzmocnione, prawda to czy fałsz?
a ile kosztowały? bo te za 60 to takie se a te po 120 to juz wypas
Land Rover Discovery 300tdi 96 r - zielony :)

Awatar użytkownika
PiotrVN
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 22
Rejestracja: sob lut 16, 2008 7:10 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: PiotrVN » wt mar 18, 2008 11:26 am

Czyli

wiemy ile wiemy ,

zapomniał czy nie smarować to już indywidualne podejście
ja tam lubię posmarować

kto nie smaruje ten ............ :D

tak konkretyzując

śruby znaczy calowe
kupić trzeba w serwisiw + "n" nakrętek w zapas

o narzędziech nie wspominam Biedronkowe "G" nie robi :)

a w temacie krzyżaków coś słaba merytoryka :)

ale poczekajmy może ktoś coś wie .........


pozdrówki
PiotrVN ( 3City )

XRV 750 Africa Twin
Discovery 2.5 Td
N 54'21.175"
E 18'40.690"

Awatar użytkownika
sbb
 
 
Posty: 3753
Rejestracja: pt gru 28, 2007 7:05 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: sbb » wt mar 18, 2008 11:29 am

pan Czesław wie
Land Rover Discovery 300tdi 96 r - zielony :)

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » wt mar 18, 2008 11:37 am

sbb pisze:pan Czesław wie
ale nie powie - dla zasady :D


ów pan co mówił, że woli te końcówki niesmarowalne
jest z stolicznej centralnej składnicy i jeździ LRami
"nie muszę się pierd..lić ze smarowaniem ... rąbią podobnie długo ... syf się do środka nie dostaje" - ja tam się nie znam i doświadczenia w tym zakresie nie mam
znaczy mam te smarowalne i wiem, że smarować mi się nie chce jak jest taka pogoda za oknem :roll: :D

ten krzyżak to pewnie trza smaru naładować przy montażu bo w gałkach to nijak :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość