Strona 1 z 2

wzmocnione krzyżaki

: wt mar 18, 2008 9:41 am
autor: PiotrVN
Witam

zakupiłem krzyżaki teoretycznie wzmocnione "Uniwersal joint kit"
i o dziwo nie mają kalamitek smarowniczych
co trochę mnie zdziwiło :)27

kanały wewnątrz są ( tylko po co skoro nie ma kalamitek)

zgodnie z zasadę kto smaruje .............
trochę brakuje mi tu logiki lub czegoś nie wiem

poproszę o podpowiedz

i z tej samej beczki

czy śruby do wałów są jakieś specjalne
poza tym że wzmocnione np:10,8

pozdrówki

Re: wzmocnione krzyżaki

: wt mar 18, 2008 9:43 am
autor: JarekK
PiotrVN pisze:
czy śruby do wałów są jakieś specjalne
poza tym że wzmocnione np:10,8
calowe

Re: wzmocnione krzyżaki

: wt mar 18, 2008 10:26 am
autor: sbb
JarekK pisze:
PiotrVN pisze:
czy śruby do wałów są jakieś specjalne
poza tym że wzmocnione np:10,8
calowe
i ciężko odkrecalne jak sie lezy pod samochodem :)

Re: wzmocnione krzyżaki

: wt mar 18, 2008 10:37 am
autor: TRAWOLT
PiotrVN pisze:zakupiłem krzyżaki teoretycznie wzmocnione "Uniwersal joint kit"
i o dziwo nie mają kalamitek smarowniczych
co trochę mnie zdziwiło :)27

kanały wewnątrz są ( tylko po co skoro nie ma kalamitek)

zgodnie z zasadę kto smaruje .............
trochę brakuje mi tu logiki lub czegoś nie wiem
z czymś analogicznym się spotkałem ale z końcówkami drążków
mianowicie też były ponoć jakieś lepsiejsze/droższe bez kalamitek
a tańsze (normalne) z ... :roll: :D

co do śrub/nakrętek wałów jest teoria, że warto się zaopatrzyć w komplet zapasowy i klucze do nich :roll: :D

Re: wzmocnione krzyżaki

: wt mar 18, 2008 10:40 am
autor: TRAWOLT
sbb pisze:i ciężko odkrecalne jak sie lezy pod samochodem :)
eee no bez przesady
no może nie odkręca się wału w 5 minut
ale nie popadajmy w drugą skrajność :D

: wt mar 18, 2008 10:43 am
autor: sbb
jak sie ma przedłuzke z rurki to szybciej idzie , fakt :)

: wt mar 18, 2008 10:46 am
autor: TRAWOLT
sbb pisze:jak sie ma przedłuzke z rurki to szybciej idzie , fakt :)
a może zainwestuj drobne w nowe śruby
a te stuletnie wywal na złom :roll: :D

: wt mar 18, 2008 10:47 am
autor: sbb
nowe częściowo są zamontowane i nowe leżą w schowku jakby co :)

: wt mar 18, 2008 10:49 am
autor: TRAWOLT
sbb pisze:nowe częściowo są zamontowane i nowe leżą w schowku jakby co :)
no to jeszcze kup sobie dobry klucz (klucze)
a ten z biedronki wyrzuć do kosza :roll: :D

: wt mar 18, 2008 10:50 am
autor: sbb
a na co mi klucze jak w tel mam numer do pana mechanika :)21

: wt mar 18, 2008 10:52 am
autor: TRAWOLT
sbb pisze:a na co mi klucze jak w tel mam numer do pana mechanika :)21
a jak pojedziesz trochę dalej niż za stodołę to ...
wykup sobie assistance :roll: :D

: wt mar 18, 2008 10:58 am
autor: sbb
silna zona to jest assistance :)

: wt mar 18, 2008 10:59 am
autor: TRAWOLT
sbb pisze:silna zona to jest assistance :)
:)2 :D

: wt mar 18, 2008 11:04 am
autor: sbb
np. taka
Obrazek

: wt mar 18, 2008 11:05 am
autor: TRAWOLT
musowo załóż sobie sprężyny HD :roll: :D

: wt mar 18, 2008 11:05 am
autor: sbb
i sie skasztanił temat na maxa :)
a tez bym chciał wiedziec co z tymi niesamrowalnymi krzyzakami
:)

: wt mar 18, 2008 11:06 am
autor: sbb
TRAWOLT pisze:musowo załóż sobie sprężyny HD :roll: :D
po 4 na stronę :)

: wt mar 18, 2008 11:07 am
autor: TRAWOLT
ja to się nie znam, ale pan w sklepie mówił
że starczają na tyle samo co te smarowane
a czasami dłużej, szczególnie jak właściciel zapomina smarować te z :roll: :D

: wt mar 18, 2008 11:10 am
autor: sbb
ja chyba mam te niesmarowalne ;)

: wt mar 18, 2008 11:13 am
autor: grzegorzh
Słyszałem taką opinię, że GKN U110 są sprzedawane jako wzmocnione, prawda to czy fałsz?

: wt mar 18, 2008 11:14 am
autor: TRAWOLT
sbb pisze:ja chyba mam te niesmarowalne ;)
one się smarują ... wodą i błotem :D

: wt mar 18, 2008 11:20 am
autor: sbb
grzegorzh pisze:Słyszałem taką opinię, że GKN U110 są sprzedawane jako wzmocnione, prawda to czy fałsz?
a ile kosztowały? bo te za 60 to takie se a te po 120 to juz wypas

: wt mar 18, 2008 11:26 am
autor: PiotrVN
Czyli

wiemy ile wiemy ,

zapomniał czy nie smarować to już indywidualne podejście
ja tam lubię posmarować

kto nie smaruje ten ............ :D

tak konkretyzując

śruby znaczy calowe
kupić trzeba w serwisiw + "n" nakrętek w zapas

o narzędziech nie wspominam Biedronkowe "G" nie robi :)

a w temacie krzyżaków coś słaba merytoryka :)

ale poczekajmy może ktoś coś wie .........


pozdrówki

: wt mar 18, 2008 11:29 am
autor: sbb
pan Czesław wie

: wt mar 18, 2008 11:37 am
autor: TRAWOLT
sbb pisze:pan Czesław wie
ale nie powie - dla zasady :D


ów pan co mówił, że woli te końcówki niesmarowalne
jest z stolicznej centralnej składnicy i jeździ LRami
"nie muszę się pierd..lić ze smarowaniem ... rąbią podobnie długo ... syf się do środka nie dostaje" - ja tam się nie znam i doświadczenia w tym zakresie nie mam
znaczy mam te smarowalne i wiem, że smarować mi się nie chce jak jest taka pogoda za oknem :roll: :D

ten krzyżak to pewnie trza smaru naładować przy montażu bo w gałkach to nijak :roll: :D