Strona 1 z 2
wzmocnione krzyżaki
: wt mar 18, 2008 9:41 am
autor: PiotrVN
Witam
zakupiłem krzyżaki teoretycznie wzmocnione "Uniwersal joint kit"
i o dziwo nie mają kalamitek smarowniczych
co trochę mnie zdziwiło
kanały wewnątrz są ( tylko po co skoro nie ma kalamitek)
zgodnie z zasadę kto smaruje .............
trochę brakuje mi tu logiki lub czegoś nie wiem
poproszę o podpowiedz
i z tej samej beczki
czy śruby do wałów są jakieś specjalne
poza tym że wzmocnione np:10,8
pozdrówki
Re: wzmocnione krzyżaki
: wt mar 18, 2008 9:43 am
autor: JarekK
PiotrVN pisze:
czy śruby do wałów są jakieś specjalne
poza tym że wzmocnione np:10,8
calowe
Re: wzmocnione krzyżaki
: wt mar 18, 2008 10:26 am
autor: sbb
JarekK pisze:PiotrVN pisze:
czy śruby do wałów są jakieś specjalne
poza tym że wzmocnione np:10,8
calowe
i ciężko odkrecalne jak sie lezy pod samochodem

Re: wzmocnione krzyżaki
: wt mar 18, 2008 10:37 am
autor: TRAWOLT
PiotrVN pisze:zakupiłem krzyżaki teoretycznie wzmocnione "Uniwersal joint kit"
i o dziwo nie mają kalamitek smarowniczych
co trochę mnie zdziwiło
kanały wewnątrz są ( tylko po co skoro nie ma kalamitek)
zgodnie z zasadę kto smaruje .............
trochę brakuje mi tu logiki lub czegoś nie wiem
z czymś analogicznym się spotkałem ale z końcówkami drążków
mianowicie też były ponoć jakieś lepsiejsze/droższe bez kalamitek
a tańsze (normalne) z ...
co do śrub/nakrętek wałów jest teoria, że warto się zaopatrzyć w komplet zapasowy i klucze do nich

Re: wzmocnione krzyżaki
: wt mar 18, 2008 10:40 am
autor: TRAWOLT
sbb pisze:i ciężko odkrecalne jak sie lezy pod samochodem

eee no bez przesady
no może nie odkręca się wału w 5 minut
ale nie popadajmy w drugą skrajność

: wt mar 18, 2008 10:43 am
autor: sbb
jak sie ma przedłuzke z rurki to szybciej idzie , fakt

: wt mar 18, 2008 10:46 am
autor: TRAWOLT
sbb pisze:jak sie ma przedłuzke z rurki to szybciej idzie , fakt

a może zainwestuj drobne w nowe śruby
a te stuletnie wywal na złom

: wt mar 18, 2008 10:47 am
autor: sbb
nowe częściowo są zamontowane i nowe leżą w schowku jakby co

: wt mar 18, 2008 10:49 am
autor: TRAWOLT
sbb pisze:nowe częściowo są zamontowane i nowe leżą w schowku jakby co

no to jeszcze kup sobie dobry klucz (klucze)
a ten z biedronki wyrzuć do kosza

: wt mar 18, 2008 10:50 am
autor: sbb
a na co mi klucze jak w tel mam numer do pana mechanika

: wt mar 18, 2008 10:52 am
autor: TRAWOLT
sbb pisze:a na co mi klucze jak w tel mam numer do pana mechanika

a jak pojedziesz trochę dalej niż za stodołę to ...
wykup sobie assistance

: wt mar 18, 2008 10:58 am
autor: sbb
silna zona to jest assistance

: wt mar 18, 2008 10:59 am
autor: TRAWOLT
: wt mar 18, 2008 11:04 am
autor: sbb
np. taka

: wt mar 18, 2008 11:05 am
autor: TRAWOLT
musowo załóż sobie sprężyny HD

: wt mar 18, 2008 11:05 am
autor: sbb
i sie skasztanił temat na maxa

a tez bym chciał wiedziec co z tymi niesamrowalnymi krzyzakami

: wt mar 18, 2008 11:06 am
autor: sbb
TRAWOLT pisze:musowo załóż sobie sprężyny HD

po 4 na stronę

: wt mar 18, 2008 11:07 am
autor: TRAWOLT
ja to się nie znam, ale pan w sklepie mówił
że starczają na tyle samo co te smarowane
a czasami dłużej, szczególnie jak właściciel zapomina smarować te z

: wt mar 18, 2008 11:10 am
autor: sbb
ja chyba mam te niesmarowalne

: wt mar 18, 2008 11:13 am
autor: grzegorzh
Słyszałem taką opinię, że GKN U110 są sprzedawane jako wzmocnione, prawda to czy fałsz?
: wt mar 18, 2008 11:14 am
autor: TRAWOLT
sbb pisze:ja chyba mam te niesmarowalne

one się smarują ... wodą i błotem

: wt mar 18, 2008 11:20 am
autor: sbb
grzegorzh pisze:Słyszałem taką opinię, że GKN U110 są sprzedawane jako wzmocnione, prawda to czy fałsz?
a ile kosztowały? bo te za 60 to takie se a te po 120 to juz wypas
: wt mar 18, 2008 11:26 am
autor: PiotrVN
Czyli
wiemy ile wiemy ,
zapomniał czy nie smarować to już indywidualne podejście
ja tam lubię posmarować
kto nie smaruje ten ............
tak konkretyzując
śruby znaczy calowe
kupić trzeba w serwisiw + "n" nakrętek w zapas
o narzędziech nie wspominam Biedronkowe "G" nie robi
a w temacie krzyżaków coś słaba merytoryka
ale poczekajmy może ktoś coś wie .........
pozdrówki
: wt mar 18, 2008 11:29 am
autor: sbb
pan Czesław wie
: wt mar 18, 2008 11:37 am
autor: TRAWOLT
sbb pisze:pan Czesław wie
ale nie powie - dla zasady
ów pan co mówił, że woli te końcówki niesmarowalne
jest z stolicznej centralnej składnicy i jeździ LRami
"nie muszę się pierd..lić ze smarowaniem ... rąbią podobnie długo ... syf się do środka nie dostaje" - ja tam się nie znam i doświadczenia w tym zakresie nie mam
znaczy mam te smarowalne i wiem, że smarować mi się nie chce jak jest taka pogoda za oknem
ten krzyżak to pewnie trza smaru naładować przy montażu bo w gałkach to nijak
