sprężyny do disco
Moderator: Jerry
sprężyny do disco
Witam!Pewnie było ale naprawde niemam czasu szukać,Czy sprężyny Britpart Gaz +2" są warte zachodu i czy do dyskoteki 94 na której będzie troche żelastwa muszą być HD? Dzięki serdeczne za rady i pozdrawiam.
Disco I.300tdi
sprężyny Britpart Gaz +2 ? To chyba jakaś nowość sprężyny nabijane gazem +2 atmosfery 
Britpart sritpart - a nie lepiej kupić od razu sprawdzone sprężyny porządnej firmy a nie robiącej tanie zamienniki? No i co to jest trochę żelastwa - bagażnik, stalowy zderzak z tyłu i wyciągarka z tyłu, skrzynki ze sprzejem, dodatkowe karnistry z paliwe, itp.
Wszystko zależy od tego ile to jest trochę żelastwa i czy na stałe czy okazjonalnie - wtedy sobie sam odpowiesz na pytanie czy HD.
KArolek

Britpart sritpart - a nie lepiej kupić od razu sprawdzone sprężyny porządnej firmy a nie robiącej tanie zamienniki? No i co to jest trochę żelastwa - bagażnik, stalowy zderzak z tyłu i wyciągarka z tyłu, skrzynki ze sprzejem, dodatkowe karnistry z paliwe, itp.
Wszystko zależy od tego ile to jest trochę żelastwa i czy na stałe czy okazjonalnie - wtedy sobie sam odpowiesz na pytanie czy HD.
KArolek
-------------
Disco II było, Disco III było, Terrano II było, teraz Freelander 2 2.2 automat
Disco II było, Disco III było, Terrano II było, teraz Freelander 2 2.2 automat
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Mam sprezyny Britpart +2" HD i dodatkowo przod with winch czyli +50kg i doskonale robia. Jezdza wszedzie drugi rok, auto dosyc obciazone. Przod jakies 70kg wiecej, tyl stala zabudowa lozko i inne wiec +100kg.
Zawias robi doskonale rowniez zaladowany 2500kg w gorach Rumuni, na trasie fajny sztywny. W secie byly amortyzatory +2" ProCompy.
Kupily ten set jeszcze dwie osoby i sa zadowolone. Przy platnosci karta w Paddocku dostajesz paczke do domu po okolo 5 dniach.
A czy to Britpart czy OME czy inna stal zadna roznica jak masz gwarancje.
Moj zawias nie siadl jeszcze ani o centymetr.
Zawias robi doskonale rowniez zaladowany 2500kg w gorach Rumuni, na trasie fajny sztywny. W secie byly amortyzatory +2" ProCompy.
Kupily ten set jeszcze dwie osoby i sa zadowolone. Przy platnosci karta w Paddocku dostajesz paczke do domu po okolo 5 dniach.
A czy to Britpart czy OME czy inna stal zadna roznica jak masz gwarancje.
Moj zawias nie siadl jeszcze ani o centymetr.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!
polałeś miodem na mój skołatany portwel-dziękiDiscotheque pisze:Mam sprezyny Britpart +2" HD i dodatkowo przod with winch czyli +50kg i doskonale robia. Jezdza wszedzie drugi rok, auto dosyc obciazone. Przod jakies 70kg wiecej, tyl stala zabudowa lozko i inne wiec +100kg.
Zawias robi doskonale rowniez zaladowany 2500kg w gorach Rumuni, na trasie fajny sztywny. W secie byly amortyzatory +2" ProCompy.
Kupily ten set jeszcze dwie osoby i sa zadowolone. Przy platnosci karta w Paddocku dostajesz paczke do domu po okolo 5 dniach.
A czy to Britpart czy OME czy inna stal zadna roznica jak masz gwarancje.
Moj zawias nie siadl jeszcze ani o centymetr.

Disco I.300tdi
- foresterV8
- jestem tu nowy...
- Posty: 10
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 7:33 am
- Lokalizacja: Kielce
identyczny secik montuję w czwartek w swoim V8. Ostatnio jeżdziłem trzysetką na tych sprężynach, ale na amortyzatorach Super Gaz - wrażenia pozytywne. Sztywniej niż na oryginalnym zawieszeniu, trochę gorszy komfort, ale lepsze prowadzenie. 300-tka nie była dociążona żadnym szpejem, a sprężyny przód przyszłościowo pod wincha, więc miało prawo być sztywno. Zobaczymy jak będzie u mnie - sprężyny +2", amory ProComp - bo żelastwa ci u mnie dostatek, więc może oryginalny komfort Dyskoteki powróci 

Ja również kupiłem komplet sprężyn Britpart + 2" wraz z amortyzatorami ProComp - nie narzekam ... może tylko tuleje amortyzatorów takie niepewne ale zawsze można dokupić lepsiejsze w sklepie "powyżej"
Disco_very 300, KIA Sportage`99 - była, www.landklinika.pl
- Piotr alias Kongo
-
- Posty: 156
- Rejestracja: czw gru 27, 2007 1:01 pm
- Lokalizacja: Wwa/Tarchomin/Natolin
zawieszenie
nie disco a RRC
w jednym ze sklepow internetowych znalazlem 3 interesujace mnie zestawy zaiweszenia do mojego autka
autko uzywane /teren- malo z nastawieniem na wzrost, asfalt-codziennie, czasami z duzym obciazeniem do 500kg w bagazniku/
zestawy.
1/ plus 2 inch lift kit (with winch), sprezyny coil springs o oznaczeniu DA4202 i DA 4204 plus amorki britpart super gaz
2/plus 2 inch lift kit (with winch), sprezyny coil springs o oznaczeniu DA4202 i DA 4204 plus amorki pro comp ES9000
3/ britpart standart Height Hevy Duty sprezyny coil springs o oznaczeniu DA4277 i DA 4278 plus amorki britpart super gaz.
gdyby nie kochane forum i nie do ogarniecia ilosc postow na TEN TEMAT kupilbym zestaw nr 2. zamontowal i mial usmiech od ucha do ucha na gebie.
a tak czlowiek chce wiedziec wiecej, rodza sie pytania z, ktorymi trzeba sie do kogos zwrocic
1/skad mam wiedziec, gdzie znajde, czy dany zestaw posiada utwardzone sprezyny. Mniemam, ze "with winch" wskazuje na to, ze sa utwardzane. A moze plus 2 oznacza, ze sa twardsze - cos takiego wyczytalem na forum.
2/a moze twardosc sprezyn mozna dowolnie ustali przy zamowieniu? jak twarde (plus ile kilo) doradzicie w moim przypadku
jesli poprzednie dwa pytania jeszcze cie nie zabily zrobi to kolejne
3/ czy jest jakas roznica w zawieszeniu plus 2 cale a standart Height Hevy Duty jesli chodzi o komfort prowadzenia auta np. tylko kierowca, 5 osob na pokladzie. czy moze byc tak ze przy opcji plus 2 cale i komplecie osob zrobi sie tzw motorowa a przy HD nie. I odwrotnie.
Zalezy mi aby auto stalo rowno zarowno na pusto jak i pod obciazeniem.
Jesli moje pyatnia i watpliowsci sa nie uzasadnione prosze to bez zbednego posmiewiska tez napisac.
pytanie nr 4/ do osob, ktore zamawialy z paddocka
czy taki zestaw przekracz 30 kilo(roznie pisza na forum ludziska). Ile ew biora za przesylke?
vat wynosi 17,5% ?
pozdrawiam i czekam na konstruktywne podpowiedzi
pewno mi sie zaraz oberwie, ze jest opcja szukaj, ze to a moze tamto....
w jednym ze sklepow internetowych znalazlem 3 interesujace mnie zestawy zaiweszenia do mojego autka
autko uzywane /teren- malo z nastawieniem na wzrost, asfalt-codziennie, czasami z duzym obciazeniem do 500kg w bagazniku/
zestawy.
1/ plus 2 inch lift kit (with winch), sprezyny coil springs o oznaczeniu DA4202 i DA 4204 plus amorki britpart super gaz
2/plus 2 inch lift kit (with winch), sprezyny coil springs o oznaczeniu DA4202 i DA 4204 plus amorki pro comp ES9000
3/ britpart standart Height Hevy Duty sprezyny coil springs o oznaczeniu DA4277 i DA 4278 plus amorki britpart super gaz.
gdyby nie kochane forum i nie do ogarniecia ilosc postow na TEN TEMAT kupilbym zestaw nr 2. zamontowal i mial usmiech od ucha do ucha na gebie.
a tak czlowiek chce wiedziec wiecej, rodza sie pytania z, ktorymi trzeba sie do kogos zwrocic
1/skad mam wiedziec, gdzie znajde, czy dany zestaw posiada utwardzone sprezyny. Mniemam, ze "with winch" wskazuje na to, ze sa utwardzane. A moze plus 2 oznacza, ze sa twardsze - cos takiego wyczytalem na forum.
2/a moze twardosc sprezyn mozna dowolnie ustali przy zamowieniu? jak twarde (plus ile kilo) doradzicie w moim przypadku
jesli poprzednie dwa pytania jeszcze cie nie zabily zrobi to kolejne

3/ czy jest jakas roznica w zawieszeniu plus 2 cale a standart Height Hevy Duty jesli chodzi o komfort prowadzenia auta np. tylko kierowca, 5 osob na pokladzie. czy moze byc tak ze przy opcji plus 2 cale i komplecie osob zrobi sie tzw motorowa a przy HD nie. I odwrotnie.
Zalezy mi aby auto stalo rowno zarowno na pusto jak i pod obciazeniem.
Jesli moje pyatnia i watpliowsci sa nie uzasadnione prosze to bez zbednego posmiewiska tez napisac.
pytanie nr 4/ do osob, ktore zamawialy z paddocka
czy taki zestaw przekracz 30 kilo(roznie pisza na forum ludziska). Ile ew biora za przesylke?
vat wynosi 17,5% ?
pozdrawiam i czekam na konstruktywne podpowiedzi
pewno mi sie zaraz oberwie, ze jest opcja szukaj, ze to a moze tamto....
Re: zawieszenie
Piotr alias Kongo pisze:...

plus 2 = wyższe sprężyny / większy prześwit
with winch lub HD = sprężyny twardsze do większych obciążeń
jedno z drugim ma się nijak, lecz zazwyczaj jak się bierze +2" to się także bierze o większym udźwigu bo zderzaki wincze itp itd - generalnie wyższe sprężyny do większych kół do jazdy w terenie
swojego masz standard, a mój ostatnio widziałeś na +2"

chcesz przerabiać swego?
LR Rendzi stajla 

- Piotr alias Kongo
-
- Posty: 156
- Rejestracja: czw gru 27, 2007 1:01 pm
- Lokalizacja: Wwa/Tarchomin/Natolin
- Piotr alias Kongo
-
- Posty: 156
- Rejestracja: czw gru 27, 2007 1:01 pm
- Lokalizacja: Wwa/Tarchomin/Natolin
Re: zawieszenie
no chcem, bo moj teraz to standart - 2, plus motorowka...syf
ile twardsze moga byc sprezyny w takich zestawach?
nie wiem czy podnosic, dlatego sie pytam...napewno potrzebuje twardsze tylko nie wiem o ile twardsze.
ile twardsze moga byc sprezyny w takich zestawach?
nie wiem czy podnosic, dlatego sie pytam...napewno potrzebuje twardsze tylko nie wiem o ile twardsze.
Re: zawieszenie
różnie zależy od producentaPiotr alias Kongo pisze:ile twardsze moga byc sprezyny w takich zestawach?
jedne są tylko standard lub HD
inne możesz dobierać w różnych wartościach twardości/nośności typu +50 kg +100 kg ...
LR Rendzi stajla 

Re: zawieszenie
jak nie chcesz wkładać większych kól (do terenu) to nie kupuj wyższych sprężyn typu +2"Piotr alias Kongo pisze:nie wiem czy podnosic
tylko zwykła wysokość, natomiast o większym udźwigu wedle upodobania, marki i możliwości wyboru

a i pamiętaj, że na latanie wozu mają wpływ także amortyzatory jak i wybite gumy w zawiechu

LR Rendzi stajla 

- Piotr alias Kongo
-
- Posty: 156
- Rejestracja: czw gru 27, 2007 1:01 pm
- Lokalizacja: Wwa/Tarchomin/Natolin
- Piotr alias Kongo
-
- Posty: 156
- Rejestracja: czw gru 27, 2007 1:01 pm
- Lokalizacja: Wwa/Tarchomin/Natolin
Re: zawieszenie
polibusze pojda do wymiany na nastepny raz...TRAWOLT pisze:jak nie chcesz wkładać większych kól (do terenu) to nie kupuj wyższych sprężyn typu +2"Piotr alias Kongo pisze:nie wiem czy podnosic
tylko zwykła wysokość, natomiast o większym udźwigu wedle upodobania, marki i możliwości wyboru
a i pamiętaj, że na latanie wozu mają wpływ także amortyzatory jak i wybite gumy w zawiechu
czy opony245/70 r16 mozna nazwac oponami terenowymi?
jak wspominalem glownie jezdze po czarnym ale pewno sie to zmieni jak to bywa z ta pasja/choroba

ja tam się nie znamPiotr alias Kongo pisze:Britpart HD Yellow Coil Springs (pair) - Rear 220lbs/inch
czy z takiej informacji mozna wyczytac jaka nosnosc maja sprezyny w kg?
Britparta chyba Wiechu targał od zmywakowców - może coś podpowie

a może po prostu kupić nowe sprężyny fabryczne do rrc + nowe amorki?
LR Rendzi stajla 

- Piotr alias Kongo
-
- Posty: 156
- Rejestracja: czw gru 27, 2007 1:01 pm
- Lokalizacja: Wwa/Tarchomin/Natolin
Re: zawieszenie
oj motasz się i to straszniePiotr alias Kongo pisze:polibusze pojda do wymiany na nastepny raz...
czy opony245/70 r16 mozna nazwac oponami terenowymi?
jak wspominalem glownie jezdze po czarnym ale pewno sie to zmieni jak to bywa z ta pasja/choroba

moja rada jest taka zdecyduj najpierw co chcesz z autem robić
potem obierz koncepcję do jakiego stanu chcesz go doprowadzić
i dopiero pod tym kątem kupuj i instaluj cześci
kupowanie teraz czegoś co za chwilę będziesz musiał zmieniać jak Ci się koncepcja zmieni jest bez sensu
polibuszy jak i za twardych sprężyn nie zakładaj do auta które ma jeździć po czarnym bo stracisz komfort i będziesz nie zadowolony
co innego jak podejmujesz decyzję, że przerabiasz go pod teren wówczas idzie się metodą kompromisu coś za coś


LR Rendzi stajla 

- Piotr alias Kongo
-
- Posty: 156
- Rejestracja: czw gru 27, 2007 1:01 pm
- Lokalizacja: Wwa/Tarchomin/Natolin
trawolt a mozesz napisac co u siebie zamontowales?
jak nie chcesz upubliczniac tego to moze na priva..
hmm
dobrze wiem co chce...
auto ma stac sztywno z obciazeniem jak i bez.
glownie sluzyc do jazdy na codzien i umozliwiac swoboodna (a z czasem moze bede chcial wiecej)jazde w lekkim terenie.
nie jestem pewnien jakie rozwiazanie bedzie optymalne dlatego pytam was o rade...
jak nie chcesz upubliczniac tego to moze na priva..
hmm
dobrze wiem co chce...
auto ma stac sztywno z obciazeniem jak i bez.
glownie sluzyc do jazdy na codzien i umozliwiac swoboodna (a z czasem moze bede chcial wiecej)jazde w lekkim terenie.
nie jestem pewnien jakie rozwiazanie bedzie optymalne dlatego pytam was o rade...
a co tu pisać na razie są sprężyny +2" i lifting szlifierkowy nadkoliPiotr alias Kongo pisze:trawolt a mozesz napisac co u siebie zamontowales?

to się dopiero robi i generalnie pod wyższe opony niż piszesz
o ile dobrze pamiętam to w disco 245/70 wchodzi na zwykłych sprężynach to chyba w rrc będzie podobnie

LR Rendzi stajla 

weź kup sprężyny +2"Piotr alias Kongo pisze:glownie sluzyc do jazdy na codzien i umozliwiac swoboodna (a z czasem moze bede chcial wiecej)jazde w lekkim terenie.
nie jestem pewnien jakie rozwiazanie bedzie optymalne dlatego pytam was o rade...
i załóż koła 245/75/16 AT
tak mi się wydaje
a może ktoś coś innego doradzi
LR Rendzi stajla 

- Piotr alias Kongo
-
- Posty: 156
- Rejestracja: czw gru 27, 2007 1:01 pm
- Lokalizacja: Wwa/Tarchomin/Natolin
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości