sprężyny do disco

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
shreq69
 
 
Posty: 195
Rejestracja: pt sty 11, 2008 12:53 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

sprężyny do disco

Post autor: shreq69 » wt kwie 01, 2008 6:01 am

Witam!Pewnie było ale naprawde niemam czasu szukać,Czy sprężyny Britpart Gaz +2" są warte zachodu i czy do dyskoteki 94 na której będzie troche żelastwa muszą być HD? Dzięki serdeczne za rady i pozdrawiam.
Disco I.300tdi

Awatar użytkownika
Karolek_C
Posty: 342
Rejestracja: pt gru 29, 2006 11:24 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Karolek_C » wt kwie 01, 2008 8:28 am

sprężyny Britpart Gaz +2 ? To chyba jakaś nowość sprężyny nabijane gazem +2 atmosfery ;-)

Britpart sritpart - a nie lepiej kupić od razu sprawdzone sprężyny porządnej firmy a nie robiącej tanie zamienniki? No i co to jest trochę żelastwa - bagażnik, stalowy zderzak z tyłu i wyciągarka z tyłu, skrzynki ze sprzejem, dodatkowe karnistry z paliwe, itp.

Wszystko zależy od tego ile to jest trochę żelastwa i czy na stałe czy okazjonalnie - wtedy sobie sam odpowiesz na pytanie czy HD.

KArolek
-------------
Disco II było, Disco III było, Terrano II było, teraz Freelander 2 2.2 automat

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » wt kwie 01, 2008 9:44 am

Mam sprezyny Britpart +2" HD i dodatkowo przod with winch czyli +50kg i doskonale robia. Jezdza wszedzie drugi rok, auto dosyc obciazone. Przod jakies 70kg wiecej, tyl stala zabudowa lozko i inne wiec +100kg.

Zawias robi doskonale rowniez zaladowany 2500kg w gorach Rumuni, na trasie fajny sztywny. W secie byly amortyzatory +2" ProCompy.

Kupily ten set jeszcze dwie osoby i sa zadowolone. Przy platnosci karta w Paddocku dostajesz paczke do domu po okolo 5 dniach.

A czy to Britpart czy OME czy inna stal zadna roznica jak masz gwarancje.
Moj zawias nie siadl jeszcze ani o centymetr.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
shreq69
 
 
Posty: 195
Rejestracja: pt sty 11, 2008 12:53 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: shreq69 » wt kwie 01, 2008 10:19 am

Discotheque pisze:Mam sprezyny Britpart +2" HD i dodatkowo przod with winch czyli +50kg i doskonale robia. Jezdza wszedzie drugi rok, auto dosyc obciazone. Przod jakies 70kg wiecej, tyl stala zabudowa lozko i inne wiec +100kg.

Zawias robi doskonale rowniez zaladowany 2500kg w gorach Rumuni, na trasie fajny sztywny. W secie byly amortyzatory +2" ProCompy.

Kupily ten set jeszcze dwie osoby i sa zadowolone. Przy platnosci karta w Paddocku dostajesz paczke do domu po okolo 5 dniach.

A czy to Britpart czy OME czy inna stal zadna roznica jak masz gwarancje.
Moj zawias nie siadl jeszcze ani o centymetr.
polałeś miodem na mój skołatany portwel-dzięki :)
Disco I.300tdi

Awatar użytkownika
foresterV8
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 10
Rejestracja: pt mar 16, 2007 7:33 am
Lokalizacja: Kielce

Post autor: foresterV8 » wt kwie 01, 2008 8:33 pm

identyczny secik montuję w czwartek w swoim V8. Ostatnio jeżdziłem trzysetką na tych sprężynach, ale na amortyzatorach Super Gaz - wrażenia pozytywne. Sztywniej niż na oryginalnym zawieszeniu, trochę gorszy komfort, ale lepsze prowadzenie. 300-tka nie była dociążona żadnym szpejem, a sprężyny przód przyszłościowo pod wincha, więc miało prawo być sztywno. Zobaczymy jak będzie u mnie - sprężyny +2", amory ProComp - bo żelastwa ci u mnie dostatek, więc może oryginalny komfort Dyskoteki powróci :D

radziel
 
 
Posty: 173
Rejestracja: sob paź 21, 2006 8:37 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: radziel » pt kwie 04, 2008 2:08 pm

Ja również kupiłem komplet sprężyn Britpart + 2" wraz z amortyzatorami ProComp - nie narzekam ... może tylko tuleje amortyzatorów takie niepewne ale zawsze można dokupić lepsiejsze w sklepie "powyżej"
Disco_very 300, KIA Sportage`99 - była, www.landklinika.pl

Awatar użytkownika
shreq69
 
 
Posty: 195
Rejestracja: pt sty 11, 2008 12:53 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: shreq69 » pt kwie 04, 2008 4:12 pm

I tak zaciek stoi na KingSpringach bo mechanik kochany załatwił w cenie britparta(prawie) :D Wygląda zajebioza!do tego235/85/16 BF MAD i w niedziele sprawdzian "wefterenie" :lol:
Disco I.300tdi

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » pt kwie 04, 2008 7:55 pm

Discotheque pisze: Moj zawias nie siadl jeszcze ani o centymetr.
KS HD nawet po wrzuceniu tony na auto się nie ugina :)

No i przez rok jeszcze nie siadł - ale jeżdżony sporadycznie...
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
Piotr alias Kongo
 
 
Posty: 156
Rejestracja: czw gru 27, 2007 1:01 pm
Lokalizacja: Wwa/Tarchomin/Natolin

zawieszenie

Post autor: Piotr alias Kongo » śr lip 30, 2008 9:21 pm

nie disco a RRC
w jednym ze sklepow internetowych znalazlem 3 interesujace mnie zestawy zaiweszenia do mojego autka
autko uzywane /teren- malo z nastawieniem na wzrost, asfalt-codziennie, czasami z duzym obciazeniem do 500kg w bagazniku/
zestawy.
1/ plus 2 inch lift kit (with winch), sprezyny coil springs o oznaczeniu DA4202 i DA 4204 plus amorki britpart super gaz
2/plus 2 inch lift kit (with winch), sprezyny coil springs o oznaczeniu DA4202 i DA 4204 plus amorki pro comp ES9000
3/ britpart standart Height Hevy Duty sprezyny coil springs o oznaczeniu DA4277 i DA 4278 plus amorki britpart super gaz.

gdyby nie kochane forum i nie do ogarniecia ilosc postow na TEN TEMAT kupilbym zestaw nr 2. zamontowal i mial usmiech od ucha do ucha na gebie.
a tak czlowiek chce wiedziec wiecej, rodza sie pytania z, ktorymi trzeba sie do kogos zwrocic
1/skad mam wiedziec, gdzie znajde, czy dany zestaw posiada utwardzone sprezyny. Mniemam, ze "with winch" wskazuje na to, ze sa utwardzane. A moze plus 2 oznacza, ze sa twardsze - cos takiego wyczytalem na forum.
2/a moze twardosc sprezyn mozna dowolnie ustali przy zamowieniu? jak twarde (plus ile kilo) doradzicie w moim przypadku
jesli poprzednie dwa pytania jeszcze cie nie zabily zrobi to kolejne :wink:
3/ czy jest jakas roznica w zawieszeniu plus 2 cale a standart Height Hevy Duty jesli chodzi o komfort prowadzenia auta np. tylko kierowca, 5 osob na pokladzie. czy moze byc tak ze przy opcji plus 2 cale i komplecie osob zrobi sie tzw motorowa a przy HD nie. I odwrotnie.
Zalezy mi aby auto stalo rowno zarowno na pusto jak i pod obciazeniem.

Jesli moje pyatnia i watpliowsci sa nie uzasadnione prosze to bez zbednego posmiewiska tez napisac.

pytanie nr 4/ do osob, ktore zamawialy z paddocka
czy taki zestaw przekracz 30 kilo(roznie pisza na forum ludziska). Ile ew biora za przesylke?
vat wynosi 17,5% ?

pozdrawiam i czekam na konstruktywne podpowiedzi
pewno mi sie zaraz oberwie, ze jest opcja szukaj, ze to a moze tamto....

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » śr lip 30, 2008 9:27 pm

to opłata za paczke do 30 kg.
zobacz z jakiego cennika korzystasz, się sprawdza cenę w takim już z ceną brt.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Re: zawieszenie

Post autor: TRAWOLT » śr lip 30, 2008 9:27 pm

Piotr alias Kongo pisze:...
:D
plus 2 = wyższe sprężyny / większy prześwit
with winch lub HD = sprężyny twardsze do większych obciążeń

jedno z drugim ma się nijak, lecz zazwyczaj jak się bierze +2" to się także bierze o większym udźwigu bo zderzaki wincze itp itd - generalnie wyższe sprężyny do większych kół do jazdy w terenie

swojego masz standard, a mój ostatnio widziałeś na +2" :D

chcesz przerabiać swego?
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Piotr alias Kongo
 
 
Posty: 156
Rejestracja: czw gru 27, 2007 1:01 pm
Lokalizacja: Wwa/Tarchomin/Natolin

Post autor: Piotr alias Kongo » śr lip 30, 2008 9:32 pm

darkman pisze:to opłata za paczke do 30 kg.
zobacz z jakiego cennika korzystasz, się sprawdza cenę w takim już z ceną brt.
nic nie kapuje, glupim jakis

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » śr lip 30, 2008 9:35 pm

Piotr alias Kongo pisze:nic nie kapuje, glupim jakis
przestań tyle pić :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Piotr alias Kongo
 
 
Posty: 156
Rejestracja: czw gru 27, 2007 1:01 pm
Lokalizacja: Wwa/Tarchomin/Natolin

Re: zawieszenie

Post autor: Piotr alias Kongo » śr lip 30, 2008 9:37 pm

no chcem, bo moj teraz to standart - 2, plus motorowka...syf
ile twardsze moga byc sprezyny w takich zestawach?

nie wiem czy podnosic, dlatego sie pytam...napewno potrzebuje twardsze tylko nie wiem o ile twardsze.

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Re: zawieszenie

Post autor: TRAWOLT » śr lip 30, 2008 9:40 pm

Piotr alias Kongo pisze:ile twardsze moga byc sprezyny w takich zestawach?
różnie zależy od producenta
jedne są tylko standard lub HD
inne możesz dobierać w różnych wartościach twardości/nośności typu +50 kg +100 kg ...
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Re: zawieszenie

Post autor: TRAWOLT » śr lip 30, 2008 9:48 pm

Piotr alias Kongo pisze:nie wiem czy podnosic
jak nie chcesz wkładać większych kól (do terenu) to nie kupuj wyższych sprężyn typu +2"
tylko zwykła wysokość, natomiast o większym udźwigu wedle upodobania, marki i możliwości wyboru :D

a i pamiętaj, że na latanie wozu mają wpływ także amortyzatory jak i wybite gumy w zawiechu :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Piotr alias Kongo
 
 
Posty: 156
Rejestracja: czw gru 27, 2007 1:01 pm
Lokalizacja: Wwa/Tarchomin/Natolin

Post autor: Piotr alias Kongo » śr lip 30, 2008 9:51 pm

Britpart HD Yellow Coil Springs (pair) - Rear 220lbs/inch
czy z takiej informacji mozna wyczytac jaka nosnosc maja sprezyny w kg?

Awatar użytkownika
Piotr alias Kongo
 
 
Posty: 156
Rejestracja: czw gru 27, 2007 1:01 pm
Lokalizacja: Wwa/Tarchomin/Natolin

Re: zawieszenie

Post autor: Piotr alias Kongo » śr lip 30, 2008 9:55 pm

TRAWOLT pisze:
Piotr alias Kongo pisze:nie wiem czy podnosic
jak nie chcesz wkładać większych kól (do terenu) to nie kupuj wyższych sprężyn typu +2"
tylko zwykła wysokość, natomiast o większym udźwigu wedle upodobania, marki i możliwości wyboru :D

a i pamiętaj, że na latanie wozu mają wpływ także amortyzatory jak i wybite gumy w zawiechu :D
polibusze pojda do wymiany na nastepny raz...
czy opony245/70 r16 mozna nazwac oponami terenowymi?
jak wspominalem glownie jezdze po czarnym ale pewno sie to zmieni jak to bywa z ta pasja/choroba :D

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » śr lip 30, 2008 9:57 pm

Piotr alias Kongo pisze:Britpart HD Yellow Coil Springs (pair) - Rear 220lbs/inch
czy z takiej informacji mozna wyczytac jaka nosnosc maja sprezyny w kg?
ja tam się nie znam
Britparta chyba Wiechu targał od zmywakowców - może coś podpowie :D

a może po prostu kupić nowe sprężyny fabryczne do rrc + nowe amorki?
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Piotr alias Kongo
 
 
Posty: 156
Rejestracja: czw gru 27, 2007 1:01 pm
Lokalizacja: Wwa/Tarchomin/Natolin

Post autor: Piotr alias Kongo » śr lip 30, 2008 9:58 pm

czy opony245/70 r16 mozna nazwac oponami terenowymi?

czy po lifcie auto na takich kolach nie bedzie wygladalo jak cos na kaczych lapach?
hmm no wiecie o co mi chodzi

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Re: zawieszenie

Post autor: TRAWOLT » śr lip 30, 2008 10:03 pm

Piotr alias Kongo pisze:polibusze pojda do wymiany na nastepny raz...
czy opony245/70 r16 mozna nazwac oponami terenowymi?
jak wspominalem glownie jezdze po czarnym ale pewno sie to zmieni jak to bywa z ta pasja/choroba :D
oj motasz się i to strasznie :D
moja rada jest taka zdecyduj najpierw co chcesz z autem robić
potem obierz koncepcję do jakiego stanu chcesz go doprowadzić
i dopiero pod tym kątem kupuj i instaluj cześci

kupowanie teraz czegoś co za chwilę będziesz musiał zmieniać jak Ci się koncepcja zmieni jest bez sensu

polibuszy jak i za twardych sprężyn nie zakładaj do auta które ma jeździć po czarnym bo stracisz komfort i będziesz nie zadowolony
co innego jak podejmujesz decyzję, że przerabiasz go pod teren wówczas idzie się metodą kompromisu coś za coś :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Piotr alias Kongo
 
 
Posty: 156
Rejestracja: czw gru 27, 2007 1:01 pm
Lokalizacja: Wwa/Tarchomin/Natolin

Post autor: Piotr alias Kongo » śr lip 30, 2008 10:04 pm

trawolt a mozesz napisac co u siebie zamontowales?
jak nie chcesz upubliczniac tego to moze na priva..
hmm
dobrze wiem co chce...
auto ma stac sztywno z obciazeniem jak i bez.
glownie sluzyc do jazdy na codzien i umozliwiac swoboodna (a z czasem moze bede chcial wiecej)jazde w lekkim terenie.
nie jestem pewnien jakie rozwiazanie bedzie optymalne dlatego pytam was o rade...

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » śr lip 30, 2008 10:15 pm

Piotr alias Kongo pisze:trawolt a mozesz napisac co u siebie zamontowales?
a co tu pisać na razie są sprężyny +2" i lifting szlifierkowy nadkoli :D
to się dopiero robi i generalnie pod wyższe opony niż piszesz

o ile dobrze pamiętam to w disco 245/70 wchodzi na zwykłych sprężynach to chyba w rrc będzie podobnie :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » śr lip 30, 2008 10:22 pm

Piotr alias Kongo pisze:glownie sluzyc do jazdy na codzien i umozliwiac swoboodna (a z czasem moze bede chcial wiecej)jazde w lekkim terenie.
nie jestem pewnien jakie rozwiazanie bedzie optymalne dlatego pytam was o rade...
weź kup sprężyny +2"
i załóż koła 245/75/16 AT
tak mi się wydaje
a może ktoś coś innego doradzi
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Piotr alias Kongo
 
 
Posty: 156
Rejestracja: czw gru 27, 2007 1:01 pm
Lokalizacja: Wwa/Tarchomin/Natolin

Post autor: Piotr alias Kongo » śr lip 30, 2008 10:32 pm

mam pytanie do tych paru osob co maja zestaw nr 2, z tych co opisywalem (wypowiadaly sie juz w tym temacie). Napiszcie prosba czy auto stracilo duzo na komforcie, jak sie prowadzi i jak zachowuje sie zawias pod obciazeniem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości