Range Rover Classic 6.5 turbo diesel

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Szymon Chlebowski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 46
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 10:50 pm
Lokalizacja: Borzęcin koło Gdańska lub Warszawa - Marszałkowska

Range Rover Classic 6.5 turbo diesel

Post autor: Szymon Chlebowski » sob kwie 05, 2008 11:01 pm

Witam!
Słyszałem ostatnio o możliwości dość łatwego zamontowania w Range Roverze silnika GMC 6.2 lub 6.5 z turbo dieslem. Silnik całkowicie pozbawiony elektroniki, z jakims monstrualnym momentem obrotowym, mocą ponad 200KM i zużyciem paliwa w Range ok 17l. Robi przebieg koło 2mln.
Jest firma w Anglii, która produkuje całe kity do takiej zabawy.
Chciałbym przeprowadzić taką operację w moim Randżusiu lub (jeszcze chetniej) kupić już przerobionego w ten sposób Range Rovera.
Ktoś coś widział lub słyszał na ten temat?
Pozdrawiam serdecznie!
Nie ma rzeczy niemożliwych - są tylko zbyt słabe chęci

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » sob kwie 05, 2008 11:06 pm

a może kup sobie GMC :D

Awatar użytkownika
robert_smoldzino
Posty: 625
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 6:30 pm
Lokalizacja: Smoldzino
Kontaktowanie:

Post autor: robert_smoldzino » sob kwie 05, 2008 11:08 pm

Widzialem i macalem
i co?
pytasz o cos konkretnie?
6 i cwierc nie zaturbiony fajnie chodzi i jest to jedyny apgrejd 101FC jaki mi sie naprawde podobal, wspolpracuje z lt95 przez prosta flansze, czesci tanie, 2mln km to raczej nie robi bo HMV ma resource rzedu 200tys mil, dosc ciezki jest w porownaniu do czegokolwiek genuine
no i nie koszerny o czyms zaraz ktos medzie krzyczal :-D

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » sob kwie 05, 2008 11:16 pm

konwersja na poziomie wsadzenia do uaza motóra c360
#noichuj

Awatar użytkownika
Szymon Chlebowski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 46
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 10:50 pm
Lokalizacja: Borzęcin koło Gdańska lub Warszawa - Marszałkowska

Post autor: Szymon Chlebowski » sob kwie 05, 2008 11:16 pm

Chciałbym wiedzieć gdzie taki zestaw można zdobyć.
Nie ma rzeczy niemożliwych - są tylko zbyt słabe chęci

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » sob kwie 05, 2008 11:18 pm

c360?

na każdej giełdzie sobotniej w balicach
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
robert_smoldzino
Posty: 625
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 6:30 pm
Lokalizacja: Smoldzino
Kontaktowanie:

Post autor: robert_smoldzino » sob kwie 05, 2008 11:20 pm

@c&j - malo poetyckie porownanie (jak na Cie) :-)
@szymon - google to wielka rzecz - http://www.rangerovers.net/rrupgrades/index.htm#swapgm

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » sob kwie 05, 2008 11:21 pm

ale wielce adekwatne
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Szymon Chlebowski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 46
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 10:50 pm
Lokalizacja: Borzęcin koło Gdańska lub Warszawa - Marszałkowska

Post autor: Szymon Chlebowski » sob kwie 05, 2008 11:28 pm

Robert, znasz kogoś kto posiada taka przeróbkę?
Nie ma rzeczy niemożliwych - są tylko zbyt słabe chęci

Awatar użytkownika
robert_smoldzino
Posty: 625
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 6:30 pm
Lokalizacja: Smoldzino
Kontaktowanie:

Post autor: robert_smoldzino » sob kwie 05, 2008 11:29 pm

nie podejme polemiki, bo nie jezdzilem tak przerobionym uazem (w przeciwienstwie do stojedynki z szesc i cwierc) :-)

Awatar użytkownika
Szymon Chlebowski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 46
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 10:50 pm
Lokalizacja: Borzęcin koło Gdańska lub Warszawa - Marszałkowska

Post autor: Szymon Chlebowski » sob kwie 05, 2008 11:43 pm

Dzięki Robert:)
Znasz kogoś kto posiada taka przeróbkę?
Nie ma rzeczy niemożliwych - są tylko zbyt słabe chęci

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » ndz kwie 06, 2008 12:02 am

To już lepiej kup sobie RRC 3.9l i zapoznaj się z ofertą http://www.v8engines.com/engine.htm
Bo wkładanie takiego ropniaka do RRC to sztuka dla sztuki
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
Szymon Chlebowski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 46
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 10:50 pm
Lokalizacja: Borzęcin koło Gdańska lub Warszawa - Marszałkowska

Post autor: Szymon Chlebowski » ndz kwie 06, 2008 12:14 am

Niedawno właśnie kupilem sobie Range 3.9.
Ten silnik GMC ma tą wspaniałą zaletę, że nie ma w nim elektroniki.
Nie ma rzeczy niemożliwych - są tylko zbyt słabe chęci

Awatar użytkownika
robert_smoldzino
Posty: 625
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 6:30 pm
Lokalizacja: Smoldzino
Kontaktowanie:

Post autor: robert_smoldzino » ndz kwie 06, 2008 8:10 am

Znam to wielkie slowo - spotkalem kiedys kolesia
w rendzu jedyny problem jaki widze to waga tego klocka
mozna to pewnie rozwiazac jakimis hd sprezynkami
najlatwiej to poszukac chyba jakiegos przerobionego bez motu i go sciagnac na lawecie, zestawow do przerobki nikt juz nie robi z tego co wiem

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzyś » ndz kwie 06, 2008 8:33 am

zacznie sie od silnika z wiwlekim momentem, potem mosty od patrola bo rendżoskie nie dadzą rady ....skrzynia bo przelożenia do d....

taaaa.....
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.

Awatar użytkownika
robert_smoldzino
Posty: 625
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 6:30 pm
Lokalizacja: Smoldzino
Kontaktowanie:

Post autor: robert_smoldzino » ndz kwie 06, 2008 8:54 am

@krzys - dramatyzujesz - ten motor ma tylko z dwiescie koni a i moment nie jest jakis powalajacy, to jest w nim imho najfajniejsze ;-)
mam na mysli oczywiscie szesc i cwierc n/a

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzyś » ndz kwie 06, 2008 9:06 am

ale zawsze jest taka kolej rzeczy

:lol:
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » ndz kwie 06, 2008 9:18 am

Z tego co znalazłem to wersja 6.2 ma tylko 140 koni oraz 345nm. 6.5TD ma 190 koni oraz 515nm.
Czyli jedyną zaletą wolno ssącego jest bark elektroniki bo parametry ma słabe. TD już wypada przyzwoicie (Hummer ma ten silnik)
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
robert_smoldzino
Posty: 625
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 6:30 pm
Lokalizacja: Smoldzino
Kontaktowanie:

Post autor: robert_smoldzino » ndz kwie 06, 2008 9:28 am

@hpx - zerknij gdzie pojawia sie moment :-D

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzyś » ndz kwie 06, 2008 9:45 am

widze że robert ma wolną niedizele hyba :)
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » ndz kwie 06, 2008 10:02 am

Zapewne pomiędzy 1200 a 2500 dysponuje pełnym momentem, bo to stara technologia. Wykresów momentu/mocy jakoś nie mogę znaleźć
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
robert_smoldzino
Posty: 625
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 6:30 pm
Lokalizacja: Smoldzino
Kontaktowanie:

Post autor: robert_smoldzino » ndz kwie 06, 2008 10:02 am

pierwsza od nie_pamietam kiedy :-)
wolna to wielkie slowo - biurowa bardziej
chociaz teraz lece sobie zbiornik czyscic (ale w lodce)

Awatar użytkownika
RR V8
 
 
Posty: 241
Rejestracja: pt paź 20, 2006 10:45 am
Lokalizacja: Krakow

Post autor: RR V8 » ndz kwie 06, 2008 2:28 pm

powodzenia w przekladaniu, waga samego silnika ok.500kilo skrzynia to w zasadzie tylko automat th350/th400 bo manual jednorazowy w zestawieniu z tym silnikiem, mosty do wymiany i przedni zawias to mega HD (polowa autek z tym silnikiem ma fabrycznie po dwa amory na kolo)
chevy K5, yamaha V-max, Fz 750 smietnik2??

Awatar użytkownika
robert_smoldzino
Posty: 625
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 6:30 pm
Lokalizacja: Smoldzino
Kontaktowanie:

Post autor: robert_smoldzino » ndz kwie 06, 2008 2:38 pm

lt95 nie jest jednorazowa
i taka wlasnie widzialem podlaczona
a z waga to przesadziles troszke imho(chyba ze to suma ze skrzynia, ktora to ht jest szalenie ciezka-fakt)


kiedys juz o tym problemie pisalem, na zachodnich forach takie pomysly spotykaja sie z uznaniem i zaciekawieniem

a u nas tylko negacja


nie chce zabrzmiec zbyt gornolotnie ale...

takie to swojskie :-(

ps kiedys ten temat (6,25) mnie interesowal, przeszlo mi z lenistwa, teraz z przekory bym z tym powalczyl :-D

Awatar użytkownika
RR V8
 
 
Posty: 241
Rejestracja: pt paź 20, 2006 10:45 am
Lokalizacja: Krakow

Post autor: RR V8 » ndz kwie 06, 2008 2:56 pm

http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=28058
ta waga jest spawdzona, skrzyni nie warzylem ale ok.100kg sam jom podniose, jak masz gdzies kogos w okolicy co robi w amerykancach to podjed i sam sprawdz pozdrowionka
chevy K5, yamaha V-max, Fz 750 smietnik2??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość