Range Rover Classic 6.5 turbo diesel
Moderator: Jerry
- Szymon Chlebowski
- jestem tu nowy...
- Posty: 46
- Rejestracja: sob kwie 05, 2008 10:50 pm
- Lokalizacja: Borzęcin koło Gdańska lub Warszawa - Marszałkowska
Range Rover Classic 6.5 turbo diesel
Witam!
Słyszałem ostatnio o możliwości dość łatwego zamontowania w Range Roverze silnika GMC 6.2 lub 6.5 z turbo dieslem. Silnik całkowicie pozbawiony elektroniki, z jakims monstrualnym momentem obrotowym, mocą ponad 200KM i zużyciem paliwa w Range ok 17l. Robi przebieg koło 2mln.
Jest firma w Anglii, która produkuje całe kity do takiej zabawy.
Chciałbym przeprowadzić taką operację w moim Randżusiu lub (jeszcze chetniej) kupić już przerobionego w ten sposób Range Rovera.
Ktoś coś widział lub słyszał na ten temat?
Pozdrawiam serdecznie!
Słyszałem ostatnio o możliwości dość łatwego zamontowania w Range Roverze silnika GMC 6.2 lub 6.5 z turbo dieslem. Silnik całkowicie pozbawiony elektroniki, z jakims monstrualnym momentem obrotowym, mocą ponad 200KM i zużyciem paliwa w Range ok 17l. Robi przebieg koło 2mln.
Jest firma w Anglii, która produkuje całe kity do takiej zabawy.
Chciałbym przeprowadzić taką operację w moim Randżusiu lub (jeszcze chetniej) kupić już przerobionego w ten sposób Range Rovera.
Ktoś coś widział lub słyszał na ten temat?
Pozdrawiam serdecznie!
Nie ma rzeczy niemożliwych - są tylko zbyt słabe chęci
- robert_smoldzino
- Posty: 625
- Rejestracja: ndz lip 08, 2007 6:30 pm
- Lokalizacja: Smoldzino
- Kontaktowanie:
Widzialem i macalem
i co?
pytasz o cos konkretnie?
6 i cwierc nie zaturbiony fajnie chodzi i jest to jedyny apgrejd 101FC jaki mi sie naprawde podobal, wspolpracuje z lt95 przez prosta flansze, czesci tanie, 2mln km to raczej nie robi bo HMV ma resource rzedu 200tys mil, dosc ciezki jest w porownaniu do czegokolwiek genuine
no i nie koszerny o czyms zaraz ktos medzie krzyczal
i co?
pytasz o cos konkretnie?
6 i cwierc nie zaturbiony fajnie chodzi i jest to jedyny apgrejd 101FC jaki mi sie naprawde podobal, wspolpracuje z lt95 przez prosta flansze, czesci tanie, 2mln km to raczej nie robi bo HMV ma resource rzedu 200tys mil, dosc ciezki jest w porownaniu do czegokolwiek genuine
no i nie koszerny o czyms zaraz ktos medzie krzyczal

- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- Szymon Chlebowski
- jestem tu nowy...
- Posty: 46
- Rejestracja: sob kwie 05, 2008 10:50 pm
- Lokalizacja: Borzęcin koło Gdańska lub Warszawa - Marszałkowska
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- robert_smoldzino
- Posty: 625
- Rejestracja: ndz lip 08, 2007 6:30 pm
- Lokalizacja: Smoldzino
- Kontaktowanie:
@c&j - malo poetyckie porownanie (jak na Cie) 
@szymon - google to wielka rzecz - http://www.rangerovers.net/rrupgrades/index.htm#swapgm

@szymon - google to wielka rzecz - http://www.rangerovers.net/rrupgrades/index.htm#swapgm
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- Szymon Chlebowski
- jestem tu nowy...
- Posty: 46
- Rejestracja: sob kwie 05, 2008 10:50 pm
- Lokalizacja: Borzęcin koło Gdańska lub Warszawa - Marszałkowska
- robert_smoldzino
- Posty: 625
- Rejestracja: ndz lip 08, 2007 6:30 pm
- Lokalizacja: Smoldzino
- Kontaktowanie:
- Szymon Chlebowski
- jestem tu nowy...
- Posty: 46
- Rejestracja: sob kwie 05, 2008 10:50 pm
- Lokalizacja: Borzęcin koło Gdańska lub Warszawa - Marszałkowska
- hpx4000
-
- Posty: 1019
- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
- Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
- Kontaktowanie:
To już lepiej kup sobie RRC 3.9l i zapoznaj się z ofertą http://www.v8engines.com/engine.htm
Bo wkładanie takiego ropniaka do RRC to sztuka dla sztuki
Bo wkładanie takiego ropniaka do RRC to sztuka dla sztuki
Range Rover V8 Outsourcing IT
- Szymon Chlebowski
- jestem tu nowy...
- Posty: 46
- Rejestracja: sob kwie 05, 2008 10:50 pm
- Lokalizacja: Borzęcin koło Gdańska lub Warszawa - Marszałkowska
- robert_smoldzino
- Posty: 625
- Rejestracja: ndz lip 08, 2007 6:30 pm
- Lokalizacja: Smoldzino
- Kontaktowanie:
- robert_smoldzino
- Posty: 625
- Rejestracja: ndz lip 08, 2007 6:30 pm
- Lokalizacja: Smoldzino
- Kontaktowanie:
- hpx4000
-
- Posty: 1019
- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
- Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
- Kontaktowanie:
Z tego co znalazłem to wersja 6.2 ma tylko 140 koni oraz 345nm. 6.5TD ma 190 koni oraz 515nm.
Czyli jedyną zaletą wolno ssącego jest bark elektroniki bo parametry ma słabe. TD już wypada przyzwoicie (Hummer ma ten silnik)
Czyli jedyną zaletą wolno ssącego jest bark elektroniki bo parametry ma słabe. TD już wypada przyzwoicie (Hummer ma ten silnik)
Range Rover V8 Outsourcing IT
- robert_smoldzino
- Posty: 625
- Rejestracja: ndz lip 08, 2007 6:30 pm
- Lokalizacja: Smoldzino
- Kontaktowanie:
- hpx4000
-
- Posty: 1019
- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
- Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
- Kontaktowanie:
Zapewne pomiędzy 1200 a 2500 dysponuje pełnym momentem, bo to stara technologia. Wykresów momentu/mocy jakoś nie mogę znaleźć
Range Rover V8 Outsourcing IT
- robert_smoldzino
- Posty: 625
- Rejestracja: ndz lip 08, 2007 6:30 pm
- Lokalizacja: Smoldzino
- Kontaktowanie:
powodzenia w przekladaniu, waga samego silnika ok.500kilo skrzynia to w zasadzie tylko automat th350/th400 bo manual jednorazowy w zestawieniu z tym silnikiem, mosty do wymiany i przedni zawias to mega HD (polowa autek z tym silnikiem ma fabrycznie po dwa amory na kolo)
chevy K5, yamaha V-max, Fz 750 smietnik2??
- robert_smoldzino
- Posty: 625
- Rejestracja: ndz lip 08, 2007 6:30 pm
- Lokalizacja: Smoldzino
- Kontaktowanie:
lt95 nie jest jednorazowa
i taka wlasnie widzialem podlaczona
a z waga to przesadziles troszke imho(chyba ze to suma ze skrzynia, ktora to ht jest szalenie ciezka-fakt)
kiedys juz o tym problemie pisalem, na zachodnich forach takie pomysly spotykaja sie z uznaniem i zaciekawieniem
a u nas tylko negacja
nie chce zabrzmiec zbyt gornolotnie ale...
takie to swojskie
ps kiedys ten temat (6,25) mnie interesowal, przeszlo mi z lenistwa, teraz z przekory bym z tym powalczyl
i taka wlasnie widzialem podlaczona
a z waga to przesadziles troszke imho(chyba ze to suma ze skrzynia, ktora to ht jest szalenie ciezka-fakt)
kiedys juz o tym problemie pisalem, na zachodnich forach takie pomysly spotykaja sie z uznaniem i zaciekawieniem
a u nas tylko negacja
nie chce zabrzmiec zbyt gornolotnie ale...
takie to swojskie

ps kiedys ten temat (6,25) mnie interesowal, przeszlo mi z lenistwa, teraz z przekory bym z tym powalczyl

http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=28058
ta waga jest spawdzona, skrzyni nie warzylem ale ok.100kg sam jom podniose, jak masz gdzies kogos w okolicy co robi w amerykancach to podjed i sam sprawdz pozdrowionka
ta waga jest spawdzona, skrzyni nie warzylem ale ok.100kg sam jom podniose, jak masz gdzies kogos w okolicy co robi w amerykancach to podjed i sam sprawdz pozdrowionka
chevy K5, yamaha V-max, Fz 750 smietnik2??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość