Nalewki AT/MT

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
HUSKYTEAM
Posty: 413
Rejestracja: pt cze 16, 2006 6:15 pm
Lokalizacja: lasy podwarszawskie
Kontaktowanie:

Nalewki AT/MT

Post autor: HUSKYTEAM » pn kwie 07, 2008 9:20 am

Hej,

Noszę się zamiarem założenia opon na sezon letni, a jako, że nienawidzę rozwiązań pośrednich (wybór dyskoteki już takim był ;) ), więc szukam MT-ków. Jeździł ktoś z Was na tych, które oferują w Wadowicach? Druga firma, która oferuje ponoć hiszpańskie nalewki jest z Pabianic - testował to ktoś na własnej skórze? Chodzi mi o jazdę TYLKO w sezonie od wiosny do jesieni, bo na zimę mam zimówki.
Jak to się spisuje na czarnym? Nie odpadają klocki bieżnika jak się da ognia gdzieś w lesie? Nie "gotują" sie od szybkiej jazdy na czarnym? Jak z trzymaniem bocznym - wysoka kostka bieżnika pewnie mocno pracuje na zakrętach, jest to odczuwalne?

No i jak z trwałością seryjnego układu przeniesienia napędu dyskoteki?

Będę wdzięczny za wszystkie porady - myślę, że nie ja jeden ;)
Jacek Szadkowski
http://www.war-saw.net
Pajero I > Disco I 2.5 > Vitara I 1,6 > Samurai...

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » pn kwie 07, 2008 10:03 am

insa turbo :)2
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Re: Nalewki AT/MT

Post autor: TRAWOLT » pn kwie 07, 2008 10:33 am

HUSKYTEAM pisze: a jako, że nienawidzę rozwiązań pośrednich
bierz simexy :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
dudek
Posty: 501
Rejestracja: wt sty 02, 2007 10:17 pm
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: dudek » pn kwie 07, 2008 10:35 am

Wąż pisze:insa turbo :)2
Jakość adekwatna do ceny. ale są OK :)2
AMG M35A2C 2 1/2 TON
AMG M151A2 MUTT 1/4 Ton
M416
XJ 4.0

tomeks
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: śr sty 23, 2008 4:15 pm
Lokalizacja: 3citi

Post autor: tomeks » pn kwie 07, 2008 1:54 pm

w porównaniu z BFG nalewki hiszpańskie mega szybko tracą bieżnik. Tak sa ok tylko nie wiem czy to się do końca opłaca. Jeżeli jeździsz dużo po asfalcie - jakies przeloty typu Rumunia itd to bez sensu.
disco 200 & 300

Awatar użytkownika
HUSKYTEAM
Posty: 413
Rejestracja: pt cze 16, 2006 6:15 pm
Lokalizacja: lasy podwarszawskie
Kontaktowanie:

Post autor: HUSKYTEAM » pn kwie 07, 2008 7:36 pm

Dzięki WIELKIE! Wychodzi, że na wyjazdy szosowe zestaw zwykłych letnich Michałów a do zabawy to, co polecacie. Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję :)
Jacek Szadkowski
http://www.war-saw.net
Pajero I > Disco I 2.5 > Vitara I 1,6 > Samurai...

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pn kwie 07, 2008 7:53 pm

HUSKYTEAM pisze:Dzięki WIELKIE! Wychodzi, że na wyjazdy szosowe zestaw zwykłych letnich Michałów a do zabawy to, co polecacie. Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję :)
już widzę jak będzie Ci się chciało przekładać :roll:
bierz bfg MT to są szosówki co i jako tako w terenie robią :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » pn kwie 07, 2008 8:02 pm

TRAWOLT pisze: już widzę jak będzie Ci się chciało przekładać :roll:
jak są na felgach to pół godziny roboty.
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » pn kwie 07, 2008 8:11 pm

o pół godziny za dużo :)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » pn kwie 07, 2008 8:13 pm

dla mnie żaden problem 8)
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » pn kwie 07, 2008 8:14 pm

Miałem przez chwilę dwa komplety i tylko raz je przełożyłem na MT i tak już zostało od trzech lat :)21
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » pn kwie 07, 2008 8:15 pm

No to prawie tak jak u mnie :)21
zmienić mogę, ale i tak tylko na MTkach jeżdżę :wink:
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » pn kwie 07, 2008 8:24 pm

I niech ktoś powie że Polska nie jest wolnym krajem. Mogę cos zrobić ale Mi się niechce :)21
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

bartas 4x4
 
 
Posty: 905
Rejestracja: wt mar 04, 2008 5:13 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bartas 4x4 » pn kwie 07, 2008 8:32 pm

na MT auto jest "bardziej ternowe" i zawsze gotowe do zjazdu z asfaltu :D
jak nie chcesz sie bawić w półśrodki to zapodaj dyskotece BFGoodrich MT , dołożysz trochę kasy ale oponki się odwdzięczą :)2 :D polecam
student

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » pn kwie 07, 2008 8:33 pm

:)20
Seria nie osiągała ostatnio takich prędkości by mi nalewki MT przeszkadzały :wink:
po prawdzie to chwilo nie osiąga żadnych :roll:
Za to sprawny dojazd do wawy w godzinach szczytu na szosówkach bywa niewykonalny :wink:
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
HUSKYTEAM
Posty: 413
Rejestracja: pt cze 16, 2006 6:15 pm
Lokalizacja: lasy podwarszawskie
Kontaktowanie:

Post autor: HUSKYTEAM » pn kwie 07, 2008 8:50 pm

już widzę jak będzie Ci się chciało przekładać
Kiedyś mi się chciało kompletny motor ze skrzynią w 126p przekładać pod blokiem przed każdym KJS-em, więc dam radę. Choć masz rację, czas leci, lata nie te, to fakt ;)
ak nie chcesz sie bawić w półśrodki to zapodaj dyskotece BFGoodrich MT
A teraz to mi zamęt zasiałeś... Choć tak sobie myślę, że jeżeli miałbym jeździć na jednym zestawie, to z pewnością wolałbym uciułać na te BF, ale tak to chyba nie ma sensu.

A dziś łabędzi śpiew wydała pompa wspomagania. Land Rovery są de best, jak babcię kocham.
Jacek Szadkowski
http://www.war-saw.net
Pajero I > Disco I 2.5 > Vitara I 1,6 > Samurai...

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pn kwie 07, 2008 8:52 pm

HUSKYTEAM pisze:Land Rovery są de best, jak babcię kocham.
bo Ty jej nie kochasz
to ona fochy strzela :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Szymon Chlebowski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 46
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 10:50 pm
Lokalizacja: Borzęcin koło Gdańska lub Warszawa - Marszałkowska

Post autor: Szymon Chlebowski » sob kwie 12, 2008 3:46 pm

A co o Maxisach powiecie?
Nie ma rzeczy niemożliwych - są tylko zbyt słabe chęci

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » sob kwie 12, 2008 6:23 pm

modzila czy creepy crawler?
obydwa agresywne, jak dla mnie za bardzo jak na standardowe mosty i rozmiar powyżej 33cali...
Niedawno jeden kolo z wawy zarżnął dzięki mudzilom oba mosty i reduktor... za jednym razem :)23 :)21
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
HUSKYTEAM
Posty: 413
Rejestracja: pt cze 16, 2006 6:15 pm
Lokalizacja: lasy podwarszawskie
Kontaktowanie:

Post autor: HUSKYTEAM » sob kwie 12, 2008 7:03 pm

Dobra, ja się już toczę na Insa Turbo MT, jutro testy poligonowe w Rembertowie. Jak coś się ukręci to dam znać ;)
Jacek Szadkowski
http://www.war-saw.net
Pajero I > Disco I 2.5 > Vitara I 1,6 > Samurai...

Awatar użytkownika
Szymon Chlebowski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 46
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 10:50 pm
Lokalizacja: Borzęcin koło Gdańska lub Warszawa - Marszałkowska

Post autor: Szymon Chlebowski » ndz kwie 13, 2008 3:53 pm

Wąż pisze:modzila czy creepy crawler?
Myślałem o creepy crawler
Nie ma rzeczy niemożliwych - są tylko zbyt słabe chęci

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » ndz kwie 13, 2008 4:40 pm

najmniejszy rozmiar to 33".
Poza tym do czego ci te opony potrzebne?
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
krzysiek-gdansk
Posty: 596
Rejestracja: śr kwie 28, 2004 8:55 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzysiek-gdansk » ndz kwie 13, 2008 10:21 pm

Te opony to porazka.. Nierownomiernie scieraja sie te trojkaty na srodku.. I jak po jakims niewielkim przebiegu zdejmiesz opone to zobaczysz jakie piekne i rowne sa.. I z tego co pamietam to sie szybko scieraja..
RRC 3.9 EFI Vogue SE Black.
2" + 265/75R16.. W końcu :)21

Awatar użytkownika
Szymon Chlebowski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 46
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 10:50 pm
Lokalizacja: Borzęcin koło Gdańska lub Warszawa - Marszałkowska

Post autor: Szymon Chlebowski » pn kwie 14, 2008 7:06 pm

Duzo jeżdżę po błocie ale robię też ładne trzy tysiące km miesięcznie na czarnym. Pomyślałem że takie maxxisy byłyby najlepsze do tego rodzaju eksploatacji.
Nie ma rzeczy niemożliwych - są tylko zbyt słabe chęci

Awatar użytkownika
HUSKYTEAM
Posty: 413
Rejestracja: pt cze 16, 2006 6:15 pm
Lokalizacja: lasy podwarszawskie
Kontaktowanie:

Post autor: HUSKYTEAM » pn kwie 14, 2008 8:52 pm

No to sobie pojeździłem - szczerze powiedziawszy to może MT brzmi dumnie, ale możliwościami to mnie to nie powaliło. W sypkim piasku kopałem się tak samo, jak na zwykłych zimówkach (a zimówki były węższe o 3 rozmiary), co potwierdza Wasze spostrzeżenia. W błocie zdecydowana różnica "na plus", ale myślałem, że będzie lepiej. Przyczepnośc na czarnym bardzo dobra, głośnością niewiele gorzej niż zwykłe zimówki, istotna różnica dopiero od około 90 km/h.
Jacek Szadkowski
http://www.war-saw.net
Pajero I > Disco I 2.5 > Vitara I 1,6 > Samurai...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości