wszystkie serie i modele...
Moderator: Jerry
-
LANDEK
-

- Posty: 843
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 6:09 pm
- Lokalizacja: WIELKOPOLSKA - TUREK
Post
autor: LANDEK » pn kwie 07, 2008 12:34 pm
Macie jakieś doświadczenia w tym temacie
Proszę o pomoc

Ostatnio zmieniony pn kwie 07, 2008 1:01 pm przez
LANDEK, łącznie zmieniany 1 raz.
NISSAN PATROL Y 61, 6.5 TD V8
GG10114884
-
TRAWOLT
-

- Posty: 5627
- Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
- Lokalizacja: krawaciarz
Post
autor: TRAWOLT » pn kwie 07, 2008 12:42 pm
+ zakładasz 33" i dalej jazda

LR Rendzi stajla

-
demek
-

- Posty: 185
- Rejestracja: ndz lut 17, 2008 5:16 pm
- Lokalizacja: Jaktorów, Warszawa
Post
autor: demek » pn kwie 07, 2008 1:44 pm
U nas jest odwrotnie

w defie reduktor od Disco i jak na razie działa.
-
Bucz
-

- Posty: 118
- Rejestracja: pn gru 02, 2002 11:56 pm
- Lokalizacja: Bedzin
Post
autor: Bucz » pn kwie 07, 2008 2:35 pm
jest znacznie lepiej przy 235/85 jezdzi sie jak na stockowych 235/70, po prostu zmiana przelozenia reduktora niweluje zmiane rozmiaru kół.

GAZ&DISCO&SIIa&SIII&lr90 etc
-
paradox
-

- Posty: 214
- Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: W kazdym razie wszedzie mam daleko
Post
autor: paradox » pn kwie 07, 2008 6:20 pm
Bucz pisze:jest znacznie lepiej przy 235/85 jezdzi sie jak na stockowych 235/70, po prostu zmiana przelozenia reduktora niweluje zmiane rozmiaru kół.

Na 235/85 przyspiesza pod gorke jak szalony...na piatce
Przelozenie za wolne moim zdaniem...a kola minimum 33" by to mialo sens...
RR Vogue 300tdi...bylo
smetna cyseta...jest
-
tybero

- Posty: 1950
- Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: brenna
Post
autor: tybero » pn kwie 07, 2008 6:23 pm
a ja drugi raz bym nie zalozyl.....tylko R&P 4.11

Mistrzow uprasza sie o spokoj
-
paradox
-

- Posty: 214
- Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: W kazdym razie wszedzie mam daleko
Post
autor: paradox » pn kwie 07, 2008 6:28 pm
tybero pisze:a ja drugi raz bym nie zalozyl.....tylko R&P 4.11

hehe...widze ze czujny jestes...
Ale fakt jest jeden, dobrze disco mi przyspieszalo...tylko biegi jakies takie krotkie...
P.S. W robocie...

RR Vogue 300tdi...bylo
smetna cyseta...jest
-
TRAWOLT
-

- Posty: 5627
- Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
- Lokalizacja: krawaciarz
Post
autor: TRAWOLT » pn kwie 07, 2008 6:30 pm
paradox pisze:Ale fakt jest jeden, dobrze disco mi przyspieszalo...tylko biegi jakies takie krotkie...

bo wtedy to trza 35" i jazda

LR Rendzi stajla

-
tybero

- Posty: 1950
- Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: brenna
Post
autor: tybero » pn kwie 07, 2008 6:31 pm
paradox pisze:P.S. W robocie...

taa

Mistrzow uprasza sie o spokoj
-
tybero

- Posty: 1950
- Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: brenna
Post
autor: tybero » pn kwie 07, 2008 6:32 pm
TRAWOLT pisze:paradox pisze:Ale fakt jest jeden, dobrze disco mi przyspieszalo...tylko biegi jakies takie krotkie...

bo wtedy to trza 35" i jazda

ale mowimy o autch w teren....a nie na asfalt

Mistrzow uprasza sie o spokoj
-
TRAWOLT
-

- Posty: 5627
- Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
- Lokalizacja: krawaciarz
Post
autor: TRAWOLT » pn kwie 07, 2008 6:34 pm
tybero pisze:ale mowimy o autch w teren....a nie na asfalt

aaa to przepraszam
nie wiedziałem

LR Rendzi stajla

-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » pn kwie 07, 2008 6:53 pm
A po co kombinować

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » pn kwie 07, 2008 7:45 pm
A przełożenia na reduktorze nie są takie same

Oczywiście chodzi o przełożenia na włączonym reduktorze a nie o drogowe
Ostatnio zmieniony pn kwie 07, 2008 7:51 pm przez
Pepek, łącznie zmieniany 1 raz.
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
TRAWOLT
-

- Posty: 5627
- Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
- Lokalizacja: krawaciarz
Post
autor: TRAWOLT » pn kwie 07, 2008 7:51 pm
Pepek pisze:A przełożenia na reduktorze nie są takie same

czy to jest podchwytliwe pytanie?
1,4 vs 1,6 czy jakoś tak
ale ja to się nie znam

LR Rendzi stajla

-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » pn kwie 07, 2008 7:52 pm
Poprawiłem się trochę

Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
TRAWOLT
-

- Posty: 5627
- Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
- Lokalizacja: krawaciarz
Post
autor: TRAWOLT » pn kwie 07, 2008 7:58 pm
no to właśnie jest różnica między przełożeniami w mostach a reduktorem z defa
pierwsze "działa" i tu i tam
drugie tylko na szosie - z tym, że na reduktorze raczej mocy nie brakuje aż tak bardzo - chyba

LR Rendzi stajla

-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » pn kwie 07, 2008 8:06 pm
Sam mam w 110tce reduktor od disko i różnicę jest wyczuwalna. Mniejszy hałas przy prędkościach przelotowych ok.100km/h. Żal tylko tego odejścia na defowym

Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » pn kwie 07, 2008 8:09 pm
To co pisałem wyżej dotyczy trasy. W terenie nie odczuwam jakiegoś braku mocy
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
TRAWOLT
-

- Posty: 5627
- Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
- Lokalizacja: krawaciarz
Post
autor: TRAWOLT » pn kwie 07, 2008 8:16 pm
Pepek pisze:W terenie nie odczuwam jakiegoś braku mocy
no ja tysz, ale ja mam tylko 235/85

LR Rendzi stajla

-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » pn kwie 07, 2008 8:20 pm
Ja też

i nie czuję jakiegoś dyskonfortu,że coś mam za małe

Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
TRAWOLT
-

- Posty: 5627
- Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
- Lokalizacja: krawaciarz
Post
autor: TRAWOLT » pn kwie 07, 2008 8:26 pm
Pepek pisze:że coś mam za małe

no widzisz nie wszyscy są hojnie przez naturę obdarzeni

LR Rendzi stajla

-
olaf

- Posty: 529
- Rejestracja: czw gru 16, 2004 1:34 pm
- Lokalizacja: Bytom
-
Kontaktowanie:
Post
autor: olaf » czw kwie 10, 2008 6:53 am
Przełozenia na zapietym reduktorze są te same i w defowym i dyskotekowym reduktorze różnica jest na biegu szosowym, jak ktos ma duze koła i mocy brakuje to lekarstwem w dyskotece jest własnie reduktor z defa, swietnie sie tez spisuje jak ktos ciaga duza i ciezka przyczepe lub lawete, mam taki reduktor załozony i .... góra św. Anny od strony wrocławia ostatnio zrobiona na 4 biegu z disco II na haku, na standardowym reduktorze piłowałem tam na 2 w porywach do 3 biegu...
z minusów... nie pogonisz predkosc 100 km/h jest predkoscia przelotowa powyżej jest juz duży dyskomfort
-
LANDEK
-

- Posty: 843
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 6:09 pm
- Lokalizacja: WIELKOPOLSKA - TUREK
Post
autor: LANDEK » czw kwie 10, 2008 7:29 am
Dzięki Olaf za rzeczową odpowiedź

NISSAN PATROL Y 61, 6.5 TD V8
GG10114884
-
TRAWOLT
-

- Posty: 5627
- Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
- Lokalizacja: krawaciarz
Post
autor: TRAWOLT » czw kwie 10, 2008 9:08 am
olaf pisze:z minusów... nie pogonisz predkosc 100 km/h jest predkoscia przelotowa powyżej jest juz duży dyskomfort
ale o ile dobrze pamiętam mówiłeś, że te Twoje koła mają coś koło 32" wysokości
więc pytanie czy na 33" nie byłoby deczko lepiej

LR Rendzi stajla

-
olaf

- Posty: 529
- Rejestracja: czw gru 16, 2004 1:34 pm
- Lokalizacja: Bytom
-
Kontaktowanie:
Post
autor: olaf » czw kwie 10, 2008 10:29 am
TRAWOLT pisze:olaf pisze:z minusów... nie pogonisz predkosc 100 km/h jest predkoscia przelotowa powyżej jest juz duży dyskomfort
ale o ile dobrze pamiętam mówiłeś, że te Twoje koła mają coś koło 32" wysokości
więc pytanie czy na 33" nie byłoby deczko lepiej

pewnie było...ale 33 cale mam tylko w simexie a tego nie mialem jeszcze okazji sprawdzic... moze bedzie i lepiej ale 100 na simexie to i tak za duzo

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości