Quiz #3

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Quiz #3

Post autor: Broncosaurus » wt kwie 08, 2008 8:16 am

Jak na razie nie rozwiazany ale...:


Po jakichs 10-30 min pracy silnika V8 3.5 efi
silnik zaczyna sie dlawic zbliżajac sie do 3000 obrotów - powyżej praktycznie sie nie wkręca

- zanim minie te 10-30 min - jeździ normalnie
- nie jest to zwiazane z temperatura raczej bo wystarczy wylaczyc silnik odczekać od 5 do 15 min zeby objawy ustąpiły chwilowo

- podpowiedzi: nowe kable, kopułka i palec
- nowy filtr paliwa i powietrza (poprzedni filtr paliwa byl mocno przytkany już
- przy otwieraniu korka wlewu paliwa słychać wyraźny dźwięk zasysania powietrza do baku przez korek
- pompa jest ok
- silnik nie jest zagazowany
OneTen
Discofery 300tdi

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt kwie 08, 2008 8:19 am

pojezdz kilka dni bez korka paliwa.
jeżeli to odpowietrzenie zbiornika-objawy ustąpią.

jeżeli nie, to zestaw objawów zbliżny do padnięcia czujnika temperatury dla ECU, lub samego ECU, lub pompy paliwa.
parametry pracy pompy są mierzalne, czujnik jest tani i się go wymienia dla higieny.
#noichuj

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » wt kwie 08, 2008 8:25 am

właśnie jeżdżę bez korka

ale czy to możliwe ze takie sie podciśnienie wytwarza ze pompa nie może przy wyższych obrotach zassać wystarczająco paliwa?
OneTen
Discofery 300tdi

Awatar użytkownika
JarekK
Posty: 2397
Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: JarekK » wt kwie 08, 2008 9:09 am

Broncosaurus pisze:właśnie jeżdżę bez korka

ale czy to możliwe ze takie sie podciśnienie wytwarza ze pompa nie może przy wyższych obrotach zassać wystarczająco paliwa?
słyszałem o przypadku spłaszczenia zbiornika w parchatym z powodu zatkanego odpowietrzenia

Awatar użytkownika
krzysiek-gdansk
Posty: 596
Rejestracja: śr kwie 28, 2004 8:55 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzysiek-gdansk » wt kwie 08, 2008 9:11 am

ja raz tak mialem w uazie.. odkrecilem korek, zakrecilem spowrotem ipojechalem dalej..

Awatar użytkownika
MaciekK
 
 
Posty: 1059
Rejestracja: śr cze 19, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: MaciekK » wt kwie 08, 2008 12:57 pm

JarekK pisze:
Broncosaurus pisze:właśnie jeżdżę bez korka

ale czy to możliwe ze takie sie podciśnienie wytwarza ze pompa nie może przy wyższych obrotach zassać wystarczająco paliwa?
słyszałem o przypadku spłaszczenia zbiornika w parchatym z powodu zatkanego odpowietrzenia
i jak tu nie kochać patrola
:)21
cialo nie przyspiesza umyslu,umysł nie ponagla ciała...
www.szachy.org/~maciek/net/pvekstory301.gif

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » wt kwie 08, 2008 2:25 pm

krzysiek-gdansk pisze:ja raz tak mialem w uazie.. odkrecilem korek, zakrecilem spowrotem ipojechalem dalej..
ja tak mialem w fiacie 127,ze musialem po odkreceniu korka paliwa dodatkowo usta w trabke i zadac w zbiornik swiezym powietrzem z pluc,bo jechac nie chcial...

ale to bylo ze 15 jersów egoł :lol:

Awatar użytkownika
krzysiek-gdansk
Posty: 596
Rejestracja: śr kwie 28, 2004 8:55 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzysiek-gdansk » wt kwie 08, 2008 2:49 pm

Olo ty nie przyznawaj sie ze taki stary jestes!! Bo co sobie ludzie pomysla..

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » wt kwie 08, 2008 3:31 pm

krzysiek-gdansk pisze:Olo ty nie przyznawaj sie ze taki stary jestes!! Bo co sobie ludzie pomysla..
co sobie pomysla? :)21

Awatar użytkownika
krzysiek-gdansk
Posty: 596
Rejestracja: śr kwie 28, 2004 8:55 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzysiek-gdansk » wt kwie 08, 2008 3:39 pm

LR_Olek pisze:co sobie pomysla? :)21
Że to ze starosci zaczales hodowac chomiki.. a nie z PASJI.. Takiej jaka dla Ciebie jest LR :)21

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » wt kwie 08, 2008 3:41 pm

krzysiek-gdansk pisze:Że to ze starosci zaczales hodowac chomiki..
caly problem,ze ja ich nie hoduje,ani nawet w zyciu nie hodowalem... :lol:

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » wt kwie 08, 2008 4:02 pm

LR_Olek pisze: caly problem,ze ja ich nie hoduje,ani nawet w zyciu nie hodowalem... :lol:
Znaczy co ... :o
Spekulant jesteś :)21
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
demek
 
 
Posty: 185
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 5:16 pm
Lokalizacja: Jaktorów, Warszawa

Post autor: demek » wt kwie 08, 2008 4:40 pm

JarekK pisze:
Broncosaurus pisze:właśnie jeżdżę bez korka

ale czy to możliwe ze takie sie podciśnienie wytwarza ze pompa nie może przy wyższych obrotach zassać wystarczająco paliwa?
słyszałem o przypadku spłaszczenia zbiornika w parchatym z powodu zatkanego odpowietrzenia
U mnie tak się stało tyle że w defie 300tdi.. zassało zbiornik. Nowy korek od wlewu paliwa był źle "skręcony" znaczy się wystarczyło trochę poluzować mechanizm w środku korka i teraz jest ok :)2 . Ale bak nadal wklęsły :-?

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » wt kwie 08, 2008 5:40 pm

Igor909 pisze:
LR_Olek pisze: caly problem,ze ja ich nie hoduje,ani nawet w zyciu nie hodowalem... :lol:
Znaczy co ... :o
Spekulant jesteś :)21
cos w tym stylu...

tylko place podatki :)21

Awatar użytkownika
HUSKYTEAM
Posty: 413
Rejestracja: pt cze 16, 2006 6:15 pm
Lokalizacja: lasy podwarszawskie
Kontaktowanie:

Post autor: HUSKYTEAM » wt kwie 08, 2008 8:18 pm

Ale bak nadal wklęsły
To i dobrze, taniej Cię "full tank" kosztuje ;)
Jacek Szadkowski
http://www.war-saw.net
Pajero I > Disco I 2.5 > Vitara I 1,6 > Samurai...

Awatar użytkownika
demek
 
 
Posty: 185
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 5:16 pm
Lokalizacja: Jaktorów, Warszawa

Post autor: demek » wt kwie 08, 2008 10:29 pm

HUSKYTEAM pisze:
Ale bak nadal wklęsły
To i dobrze, taniej Cię "full tank" kosztuje ;)
Haha :lol: może i tak, tyle że trzeba częściej tankować a w terenie to raczej trudno co chwile jeździć na stację :)21 . A jak będzie końcówka paliwa w baku i samochód się ssunie na lewo bądź prawo i pompa nie będzie mogła zassać paliwa to kuniec jazdy :wink:

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » wt kwie 08, 2008 10:35 pm

demek pisze:Haha :lol: może i tak, tyle że trzeba częściej tankować a w terenie to raczej trudno co chwile jeździć na stację :)21 . A jak będzie końcówka paliwa w baku i samochód się ssunie na lewo bądź prawo i pompa nie będzie mogła zassać paliwa to kuniec jazdy :wink:
ja tam nie wiem co tam w defie siedzi, ale jak jest podobny do baku w disco 200 to tam spokojnie można łapę wsadzić i spróbować wypchnąć
jak nie, to skoro wessało to może kompresorem go wypchnąć ? :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
demek
 
 
Posty: 185
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 5:16 pm
Lokalizacja: Jaktorów, Warszawa

Post autor: demek » wt kwie 08, 2008 10:43 pm

TRAWOLT pisze:
demek pisze:Haha :lol: może i tak, tyle że trzeba częściej tankować a w terenie to raczej trudno co chwile jeździć na stację :)21 . A jak będzie końcówka paliwa w baku i samochód się ssunie na lewo bądź prawo i pompa nie będzie mogła zassać paliwa to kuniec jazdy :wink:
ja tam nie wiem co tam w defie siedzi, ale jak jest podobny do baku w disco 200 to tam spokojnie można łapę wsadzić i spróbować wypchnąć
jak nie, to skoro wessało to może kompresorem go wypchnąć ? :roll: :D
To Ci powiem co tam jest. Jest tam taka rurka/gąsiorek (nie znam fahowej nazwy :roll: ) przez którą zasysane jest paliwo, więc jak bak się wklęsł to rurka co.. się wygięła i teraz nawet jakby bak "rozsadzić" kompresorem to i tak nie będzie można zasysać z dna baku bo ta rurka zgięta :-? . Więc albo bak do wymiany albo trzeba rozciąć bak i wyprostować tą rurkę, o ile się da :-?

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » wt kwie 08, 2008 10:51 pm

A ktory pamieta jak sie robilo w 125p jak pompa paliwa padla?

Podpowiedz - wykorzystujac kolo zapasowe.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
krzysiek-gdansk
Posty: 596
Rejestracja: śr kwie 28, 2004 8:55 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzysiek-gdansk » wt kwie 08, 2008 11:03 pm

Bocian nie wiem a z poltorej roku jezdzilem :)21

Prosze o podpowiedz :D

Awatar użytkownika
krzysiek-gdansk
Posty: 596
Rejestracja: śr kwie 28, 2004 8:55 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzysiek-gdansk » wt kwie 08, 2008 11:04 pm

LR_Olek pisze:
Igor909 pisze:
LR_Olek pisze: caly problem,ze ja ich nie hoduje,ani nawet w zyciu nie hodowalem... :lol:
Znaczy co ... :o
Spekulant jesteś :)21
cos w tym stylu...

tylko place podatki :)21
Nie dosc ze spekulant to jeszcze probuje sie ukrywac jako prawowity obywatel placacy podatki itd. itp..

Awatar użytkownika
grzegorzh
 
 
Posty: 1140
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 9:04 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: grzegorzh » śr kwie 09, 2008 11:18 am

Discotheque pisze:A ktory pamieta jak sie robilo w 125p jak pompa paliwa padla?

Podpowiedz - wykorzystujac kolo zapasowe.
E?

Awatar użytkownika
MaciekK
 
 
Posty: 1059
Rejestracja: śr cze 19, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: MaciekK » śr kwie 09, 2008 3:34 pm

z węża by-pass z zapasu do baku coby nadciśnienie wykonać?
cialo nie przyspiesza umyslu,umysł nie ponagla ciała...
www.szachy.org/~maciek/net/pvekstory301.gif

Awatar użytkownika
Danio BB
Posty: 367
Rejestracja: pn gru 03, 2007 12:02 am
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Danio BB » śr kwie 09, 2008 4:47 pm

Discotheque pisze:A ktory pamieta jak sie robilo w 125p jak pompa paliwa padla?

Podpowiedz - wykorzystujac kolo zapasowe.
To samo co w VW TL/VL i chyba garbusie żeby spryskiwacz szyby działał? :)21

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » wt kwie 29, 2008 11:38 am

odpowietrzenie odpowietrzeniem ale brak odpowietrzenia zbiornika finalnie spowodował zasys zbiornika i !!! złamanie pompy !!!

tj rureczka powyżej pompy przechodzi przez takie ustrojstwo co jakas szybkozłączką jest i ta rureczka złamała sie pod wpływem zmniejszającej sie wysokości baku

czyli ze pompa sama sie pompując złamała - samobójstwo takie mechaniczne
OneTen
Discofery 300tdi

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość