Strona 1 z 1

Quiz #3

: wt kwie 08, 2008 8:16 am
autor: Broncosaurus
Jak na razie nie rozwiazany ale...:


Po jakichs 10-30 min pracy silnika V8 3.5 efi
silnik zaczyna sie dlawic zbliżajac sie do 3000 obrotów - powyżej praktycznie sie nie wkręca

- zanim minie te 10-30 min - jeździ normalnie
- nie jest to zwiazane z temperatura raczej bo wystarczy wylaczyc silnik odczekać od 5 do 15 min zeby objawy ustąpiły chwilowo

- podpowiedzi: nowe kable, kopułka i palec
- nowy filtr paliwa i powietrza (poprzedni filtr paliwa byl mocno przytkany już
- przy otwieraniu korka wlewu paliwa słychać wyraźny dźwięk zasysania powietrza do baku przez korek
- pompa jest ok
- silnik nie jest zagazowany

: wt kwie 08, 2008 8:19 am
autor: czesław&jarząbek
pojezdz kilka dni bez korka paliwa.
jeżeli to odpowietrzenie zbiornika-objawy ustąpią.

jeżeli nie, to zestaw objawów zbliżny do padnięcia czujnika temperatury dla ECU, lub samego ECU, lub pompy paliwa.
parametry pracy pompy są mierzalne, czujnik jest tani i się go wymienia dla higieny.

: wt kwie 08, 2008 8:25 am
autor: Broncosaurus
właśnie jeżdżę bez korka

ale czy to możliwe ze takie sie podciśnienie wytwarza ze pompa nie może przy wyższych obrotach zassać wystarczająco paliwa?

: wt kwie 08, 2008 9:09 am
autor: JarekK
Broncosaurus pisze:właśnie jeżdżę bez korka

ale czy to możliwe ze takie sie podciśnienie wytwarza ze pompa nie może przy wyższych obrotach zassać wystarczająco paliwa?
słyszałem o przypadku spłaszczenia zbiornika w parchatym z powodu zatkanego odpowietrzenia

: wt kwie 08, 2008 9:11 am
autor: krzysiek-gdansk
ja raz tak mialem w uazie.. odkrecilem korek, zakrecilem spowrotem ipojechalem dalej..

: wt kwie 08, 2008 12:57 pm
autor: MaciekK
JarekK pisze:
Broncosaurus pisze:właśnie jeżdżę bez korka

ale czy to możliwe ze takie sie podciśnienie wytwarza ze pompa nie może przy wyższych obrotach zassać wystarczająco paliwa?
słyszałem o przypadku spłaszczenia zbiornika w parchatym z powodu zatkanego odpowietrzenia
i jak tu nie kochać patrola
:)21

: wt kwie 08, 2008 2:25 pm
autor: LR_Olek
krzysiek-gdansk pisze:ja raz tak mialem w uazie.. odkrecilem korek, zakrecilem spowrotem ipojechalem dalej..
ja tak mialem w fiacie 127,ze musialem po odkreceniu korka paliwa dodatkowo usta w trabke i zadac w zbiornik swiezym powietrzem z pluc,bo jechac nie chcial...

ale to bylo ze 15 jersów egoł :lol:

: wt kwie 08, 2008 2:49 pm
autor: krzysiek-gdansk
Olo ty nie przyznawaj sie ze taki stary jestes!! Bo co sobie ludzie pomysla..

: wt kwie 08, 2008 3:31 pm
autor: LR_Olek
krzysiek-gdansk pisze:Olo ty nie przyznawaj sie ze taki stary jestes!! Bo co sobie ludzie pomysla..
co sobie pomysla? :)21

: wt kwie 08, 2008 3:39 pm
autor: krzysiek-gdansk
LR_Olek pisze:co sobie pomysla? :)21
Że to ze starosci zaczales hodowac chomiki.. a nie z PASJI.. Takiej jaka dla Ciebie jest LR :)21

: wt kwie 08, 2008 3:41 pm
autor: LR_Olek
krzysiek-gdansk pisze:Że to ze starosci zaczales hodowac chomiki..
caly problem,ze ja ich nie hoduje,ani nawet w zyciu nie hodowalem... :lol:

: wt kwie 08, 2008 4:02 pm
autor: Igor V8
LR_Olek pisze: caly problem,ze ja ich nie hoduje,ani nawet w zyciu nie hodowalem... :lol:
Znaczy co ... :o
Spekulant jesteś :)21

: wt kwie 08, 2008 4:40 pm
autor: demek
JarekK pisze:
Broncosaurus pisze:właśnie jeżdżę bez korka

ale czy to możliwe ze takie sie podciśnienie wytwarza ze pompa nie może przy wyższych obrotach zassać wystarczająco paliwa?
słyszałem o przypadku spłaszczenia zbiornika w parchatym z powodu zatkanego odpowietrzenia
U mnie tak się stało tyle że w defie 300tdi.. zassało zbiornik. Nowy korek od wlewu paliwa był źle "skręcony" znaczy się wystarczyło trochę poluzować mechanizm w środku korka i teraz jest ok :)2 . Ale bak nadal wklęsły :-?

: wt kwie 08, 2008 5:40 pm
autor: LR_Olek
Igor909 pisze:
LR_Olek pisze: caly problem,ze ja ich nie hoduje,ani nawet w zyciu nie hodowalem... :lol:
Znaczy co ... :o
Spekulant jesteś :)21
cos w tym stylu...

tylko place podatki :)21

: wt kwie 08, 2008 8:18 pm
autor: HUSKYTEAM
Ale bak nadal wklęsły
To i dobrze, taniej Cię "full tank" kosztuje ;)

: wt kwie 08, 2008 10:29 pm
autor: demek
HUSKYTEAM pisze:
Ale bak nadal wklęsły
To i dobrze, taniej Cię "full tank" kosztuje ;)
Haha :lol: może i tak, tyle że trzeba częściej tankować a w terenie to raczej trudno co chwile jeździć na stację :)21 . A jak będzie końcówka paliwa w baku i samochód się ssunie na lewo bądź prawo i pompa nie będzie mogła zassać paliwa to kuniec jazdy :wink:

: wt kwie 08, 2008 10:35 pm
autor: TRAWOLT
demek pisze:Haha :lol: może i tak, tyle że trzeba częściej tankować a w terenie to raczej trudno co chwile jeździć na stację :)21 . A jak będzie końcówka paliwa w baku i samochód się ssunie na lewo bądź prawo i pompa nie będzie mogła zassać paliwa to kuniec jazdy :wink:
ja tam nie wiem co tam w defie siedzi, ale jak jest podobny do baku w disco 200 to tam spokojnie można łapę wsadzić i spróbować wypchnąć
jak nie, to skoro wessało to może kompresorem go wypchnąć ? :roll: :D

: wt kwie 08, 2008 10:43 pm
autor: demek
TRAWOLT pisze:
demek pisze:Haha :lol: może i tak, tyle że trzeba częściej tankować a w terenie to raczej trudno co chwile jeździć na stację :)21 . A jak będzie końcówka paliwa w baku i samochód się ssunie na lewo bądź prawo i pompa nie będzie mogła zassać paliwa to kuniec jazdy :wink:
ja tam nie wiem co tam w defie siedzi, ale jak jest podobny do baku w disco 200 to tam spokojnie można łapę wsadzić i spróbować wypchnąć
jak nie, to skoro wessało to może kompresorem go wypchnąć ? :roll: :D
To Ci powiem co tam jest. Jest tam taka rurka/gąsiorek (nie znam fahowej nazwy :roll: ) przez którą zasysane jest paliwo, więc jak bak się wklęsł to rurka co.. się wygięła i teraz nawet jakby bak "rozsadzić" kompresorem to i tak nie będzie można zasysać z dna baku bo ta rurka zgięta :-? . Więc albo bak do wymiany albo trzeba rozciąć bak i wyprostować tą rurkę, o ile się da :-?

: wt kwie 08, 2008 10:51 pm
autor: Discotheque
A ktory pamieta jak sie robilo w 125p jak pompa paliwa padla?

Podpowiedz - wykorzystujac kolo zapasowe.

: wt kwie 08, 2008 11:03 pm
autor: krzysiek-gdansk
Bocian nie wiem a z poltorej roku jezdzilem :)21

Prosze o podpowiedz :D

: wt kwie 08, 2008 11:04 pm
autor: krzysiek-gdansk
LR_Olek pisze:
Igor909 pisze:
LR_Olek pisze: caly problem,ze ja ich nie hoduje,ani nawet w zyciu nie hodowalem... :lol:
Znaczy co ... :o
Spekulant jesteś :)21
cos w tym stylu...

tylko place podatki :)21
Nie dosc ze spekulant to jeszcze probuje sie ukrywac jako prawowity obywatel placacy podatki itd. itp..

: śr kwie 09, 2008 11:18 am
autor: grzegorzh
Discotheque pisze:A ktory pamieta jak sie robilo w 125p jak pompa paliwa padla?

Podpowiedz - wykorzystujac kolo zapasowe.
E?

: śr kwie 09, 2008 3:34 pm
autor: MaciekK
z węża by-pass z zapasu do baku coby nadciśnienie wykonać?

: śr kwie 09, 2008 4:47 pm
autor: Danio BB
Discotheque pisze:A ktory pamieta jak sie robilo w 125p jak pompa paliwa padla?

Podpowiedz - wykorzystujac kolo zapasowe.
To samo co w VW TL/VL i chyba garbusie żeby spryskiwacz szyby działał? :)21

: wt kwie 29, 2008 11:38 am
autor: Broncosaurus
odpowietrzenie odpowietrzeniem ale brak odpowietrzenia zbiornika finalnie spowodował zasys zbiornika i !!! złamanie pompy !!!

tj rureczka powyżej pompy przechodzi przez takie ustrojstwo co jakas szybkozłączką jest i ta rureczka złamała sie pod wpływem zmniejszającej sie wysokości baku

czyli ze pompa sama sie pompując złamała - samobójstwo takie mechaniczne