Strona 1 z 1
Quiz #3
: wt kwie 08, 2008 8:16 am
autor: Broncosaurus
Jak na razie nie rozwiazany ale...:
Po jakichs 10-30 min pracy silnika V8 3.5 efi
silnik zaczyna sie dlawic zbliżajac sie do 3000 obrotów - powyżej praktycznie sie nie wkręca
- zanim minie te 10-30 min - jeździ normalnie
- nie jest to zwiazane z temperatura raczej bo wystarczy wylaczyc silnik odczekać od 5 do 15 min zeby objawy ustąpiły chwilowo
- podpowiedzi: nowe kable, kopułka i palec
- nowy filtr paliwa i powietrza (poprzedni filtr paliwa byl mocno przytkany już
- przy otwieraniu korka wlewu paliwa słychać wyraźny dźwięk zasysania powietrza do baku przez korek
- pompa jest ok
- silnik nie jest zagazowany
: wt kwie 08, 2008 8:19 am
autor: czesław&jarząbek
pojezdz kilka dni bez korka paliwa.
jeżeli to odpowietrzenie zbiornika-objawy ustąpią.
jeżeli nie, to zestaw objawów zbliżny do padnięcia czujnika temperatury dla ECU, lub samego ECU, lub pompy paliwa.
parametry pracy pompy są mierzalne, czujnik jest tani i się go wymienia dla higieny.
: wt kwie 08, 2008 8:25 am
autor: Broncosaurus
właśnie jeżdżę bez korka
ale czy to możliwe ze takie sie podciśnienie wytwarza ze pompa nie może przy wyższych obrotach zassać wystarczająco paliwa?
: wt kwie 08, 2008 9:09 am
autor: JarekK
Broncosaurus pisze:właśnie jeżdżę bez korka
ale czy to możliwe ze takie sie podciśnienie wytwarza ze pompa nie może przy wyższych obrotach zassać wystarczająco paliwa?
słyszałem o przypadku spłaszczenia zbiornika w parchatym z powodu zatkanego odpowietrzenia
: wt kwie 08, 2008 9:11 am
autor: krzysiek-gdansk
ja raz tak mialem w uazie.. odkrecilem korek, zakrecilem spowrotem ipojechalem dalej..
: wt kwie 08, 2008 12:57 pm
autor: MaciekK
JarekK pisze:Broncosaurus pisze:właśnie jeżdżę bez korka
ale czy to możliwe ze takie sie podciśnienie wytwarza ze pompa nie może przy wyższych obrotach zassać wystarczająco paliwa?
słyszałem o przypadku spłaszczenia zbiornika w parchatym z powodu zatkanego odpowietrzenia
i jak tu nie kochać patrola

: wt kwie 08, 2008 2:25 pm
autor: LR_Olek
krzysiek-gdansk pisze:ja raz tak mialem w uazie.. odkrecilem korek, zakrecilem spowrotem ipojechalem dalej..
ja tak mialem w fiacie 127,ze musialem po odkreceniu korka paliwa dodatkowo usta w trabke i zadac w zbiornik swiezym powietrzem z pluc,bo jechac nie chcial...
ale to bylo ze 15 jersów egoł

: wt kwie 08, 2008 2:49 pm
autor: krzysiek-gdansk
Olo ty nie przyznawaj sie ze taki stary jestes!! Bo co sobie ludzie pomysla..
: wt kwie 08, 2008 3:31 pm
autor: LR_Olek
krzysiek-gdansk pisze:Olo ty nie przyznawaj sie ze taki stary jestes!! Bo co sobie ludzie pomysla..
co sobie pomysla?

: wt kwie 08, 2008 3:39 pm
autor: krzysiek-gdansk
LR_Olek pisze:co sobie pomysla?

Że to ze starosci zaczales hodowac chomiki.. a nie z PASJI.. Takiej jaka dla Ciebie jest LR

: wt kwie 08, 2008 3:41 pm
autor: LR_Olek
krzysiek-gdansk pisze:Że to ze starosci zaczales hodowac chomiki..
caly problem,ze ja ich nie hoduje,ani nawet w zyciu nie hodowalem...

: wt kwie 08, 2008 4:02 pm
autor: Igor V8
LR_Olek pisze:
caly problem,ze ja ich nie hoduje,ani nawet w zyciu nie hodowalem...

Znaczy co ...
Spekulant jesteś

: wt kwie 08, 2008 4:40 pm
autor: demek
JarekK pisze:Broncosaurus pisze:właśnie jeżdżę bez korka
ale czy to możliwe ze takie sie podciśnienie wytwarza ze pompa nie może przy wyższych obrotach zassać wystarczająco paliwa?
słyszałem o przypadku spłaszczenia zbiornika w parchatym z powodu zatkanego odpowietrzenia
U mnie tak się stało tyle że w defie 300tdi.. zassało zbiornik. Nowy korek od wlewu paliwa był źle "skręcony" znaczy się wystarczyło trochę poluzować mechanizm w środku korka i teraz jest ok

. Ale bak nadal wklęsły

: wt kwie 08, 2008 5:40 pm
autor: LR_Olek
Igor909 pisze:LR_Olek pisze:
caly problem,ze ja ich nie hoduje,ani nawet w zyciu nie hodowalem...

Znaczy co ...
Spekulant jesteś

cos w tym stylu...
tylko place podatki

: wt kwie 08, 2008 8:18 pm
autor: HUSKYTEAM
Ale bak nadal wklęsły
To i dobrze, taniej Cię "full tank" kosztuje

: wt kwie 08, 2008 10:29 pm
autor: demek
HUSKYTEAM pisze:Ale bak nadal wklęsły
To i dobrze, taniej Cię "full tank" kosztuje

Haha

może i tak, tyle że trzeba częściej tankować a w terenie to raczej trudno co chwile jeździć na stację

. A jak będzie końcówka paliwa w baku i samochód się ssunie na lewo bądź prawo i pompa nie będzie mogła zassać paliwa to kuniec jazdy

: wt kwie 08, 2008 10:35 pm
autor: TRAWOLT
demek pisze:Haha

może i tak, tyle że trzeba częściej tankować a w terenie to raczej trudno co chwile jeździć na stację

. A jak będzie końcówka paliwa w baku i samochód się ssunie na lewo bądź prawo i pompa nie będzie mogła zassać paliwa to kuniec jazdy

ja tam nie wiem co tam w defie siedzi, ale jak jest podobny do baku w disco 200 to tam spokojnie można łapę wsadzić i spróbować wypchnąć
jak nie, to skoro wessało to może kompresorem go wypchnąć ?

: wt kwie 08, 2008 10:43 pm
autor: demek
TRAWOLT pisze:demek pisze:Haha

może i tak, tyle że trzeba częściej tankować a w terenie to raczej trudno co chwile jeździć na stację

. A jak będzie końcówka paliwa w baku i samochód się ssunie na lewo bądź prawo i pompa nie będzie mogła zassać paliwa to kuniec jazdy

ja tam nie wiem co tam w defie siedzi, ale jak jest podobny do baku w disco 200 to tam spokojnie można łapę wsadzić i spróbować wypchnąć
jak nie, to skoro wessało to może kompresorem go wypchnąć ?

To Ci powiem co tam jest. Jest tam taka rurka/gąsiorek (nie znam fahowej nazwy

) przez którą zasysane jest paliwo, więc jak bak się wklęsł to rurka co.. się wygięła i teraz nawet jakby bak "rozsadzić" kompresorem to i tak nie będzie można zasysać z dna baku bo ta rurka zgięta

. Więc albo bak do wymiany albo trzeba rozciąć bak i wyprostować tą rurkę, o ile się da

: wt kwie 08, 2008 10:51 pm
autor: Discotheque
A ktory pamieta jak sie robilo w 125p jak pompa paliwa padla?
Podpowiedz - wykorzystujac kolo zapasowe.
: wt kwie 08, 2008 11:03 pm
autor: krzysiek-gdansk
Bocian nie wiem a z poltorej roku jezdzilem
Prosze o podpowiedz

: wt kwie 08, 2008 11:04 pm
autor: krzysiek-gdansk
LR_Olek pisze:Igor909 pisze:LR_Olek pisze:
caly problem,ze ja ich nie hoduje,ani nawet w zyciu nie hodowalem...

Znaczy co ...
Spekulant jesteś

cos w tym stylu...
tylko place podatki

Nie dosc ze spekulant to jeszcze probuje sie ukrywac jako prawowity obywatel placacy podatki itd. itp..
: śr kwie 09, 2008 11:18 am
autor: grzegorzh
Discotheque pisze:A ktory pamieta jak sie robilo w 125p jak pompa paliwa padla?
Podpowiedz - wykorzystujac kolo zapasowe.
E?
: śr kwie 09, 2008 3:34 pm
autor: MaciekK
z węża by-pass z zapasu do baku coby nadciśnienie wykonać?
: śr kwie 09, 2008 4:47 pm
autor: Danio BB
Discotheque pisze:A ktory pamieta jak sie robilo w 125p jak pompa paliwa padla?
Podpowiedz - wykorzystujac kolo zapasowe.
To samo co w VW TL/VL i chyba garbusie żeby spryskiwacz szyby działał?

: wt kwie 29, 2008 11:38 am
autor: Broncosaurus
odpowietrzenie odpowietrzeniem ale brak odpowietrzenia zbiornika finalnie spowodował zasys zbiornika i

! złamanie pompy

!
tj rureczka powyżej pompy przechodzi przez takie ustrojstwo co jakas szybkozłączką jest i ta rureczka złamała sie pod wpływem zmniejszającej sie wysokości baku
czyli ze pompa sama sie pompując złamała - samobójstwo takie mechaniczne