Detroit Locker - trzaskaczus pospolitus

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Gierek
 
 
Posty: 824
Rejestracja: śr paź 31, 2007 11:51 pm
Lokalizacja: Skoczów

Detroit Locker - trzaskaczus pospolitus

Post autor: Gierek » wt kwie 08, 2008 7:51 pm

Cześć.
Wsadziłem se toto w tylny most, wyregulowałem , poskręcałem i...trzaska niemiłosiernie.Rzekł bym jak cholera , ale nie bede się wyrażał. :)21
Jest na to jakiś sposób ?? Dodatek do oleum jakiś czy cuś ??
Jestem na odwyku!

Awatar użytkownika
tybero
Posty: 1950
Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: brenna

Post autor: tybero » wt kwie 08, 2008 7:58 pm

olej masz dobry? taki jak zalecaja?
i cos ty tym regulowal?

mi na te 20 kkm strzelil moze z 100 razy....
ktos na forum discoweb.org pisal ze strzela mu na kazdym zakrecie i okazalo sie ze cos nie tak bylo, ale to dawno temu bylo i nie pamietam szczegolow.
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
Gierek
 
 
Posty: 824
Rejestracja: śr paź 31, 2007 11:51 pm
Lokalizacja: Skoczów

Post autor: Gierek » wt kwie 08, 2008 10:15 pm

Hmm...ciekawe , ale o oleju specjalnym nic nie pisali.Jaki ty dajesz ?? Gdzieś czytałem o dodatkach wyciszających , ale bez szczegółów
Co do trzaskania to w zakręcie cicho cyka . a jak wychodzi na prostą słychać trzask i czuć że zabiera na oba koła.
Regulowałem luz międzyzębny i łozyska.
Daj proszę coś o tym oleum.
ps. fajne trasy zrywkowe w Brennej macie :)2
Jestem na odwyku!

Awatar użytkownika
tybero
Posty: 1950
Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: brenna

Post autor: tybero » śr kwie 09, 2008 8:18 am

oleju specjalnego nie ma, wazna lepkosc, producent podaje zalecana, ja uzywam takiego jak zaleca lr, czyli 80 albo 85W - nie pamietam dokladnie, ale to sie pokrywa.
luz ktory regulowales to atak/talerz poprzez nakretki pozycjonujace lozyska dyrfa?
robilem to kilka razy i zawsze dziala bez zarzutu, choc mechanik ze mnie z malym doswiadczeniem - nie to co ty :)
faktycznie rozpiecie jest ciche, ale zapiecie potrafi strzelic - choc nie jest to glosne zeby przeszkadzalo, ale czuc to na kierownicy.
w kazdym razie takie wyrazne zapiecie wystapilo u mnie tak jak pisalem maks 100 razy i wiem z lektury amerykanskiej ze tak ma byc.
ludziom ktorym robilo to na kazdym zakrecie mowiono ze jest jakis blad montazu i faktycznie dalo sie to wyleczyc, ale to dawne czasy byly i nie pamietam o co chodzilo.

wydaje mi sie, ze moze tu miec znaczenie masa auta na ktora liczone sa sprezyny sprzegiel, moze tu jest problem.
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
Gierek
 
 
Posty: 824
Rejestracja: śr paź 31, 2007 11:51 pm
Lokalizacja: Skoczów

Post autor: Gierek » śr kwie 09, 2008 5:33 pm

tybero pisze:oleju specjalnego nie ma, wazna lepkosc, producent podaje zalecana, ja uzywam takiego jak zaleca lr, czyli 80 albo 85W - nie pamietam dokladnie, ale to sie pokrywa.
luz ktory regulowales to atak/talerz poprzez nakretki pozycjonujace lozyska dyrfa?
robilem to kilka razy i zawsze dziala bez zarzutu, choc mechanik ze mnie z malym doswiadczeniem - nie to co ty :)
faktycznie rozpiecie jest ciche, ale zapiecie potrafi strzelic - choc nie jest to glosne zeby przeszkadzalo, ale czuc to na kierownicy.
w kazdym razie takie wyrazne zapiecie wystapilo u mnie tak jak pisalem maks 100 razy i wiem z lektury amerykanskiej ze tak ma byc.
ludziom ktorym robilo to na kazdym zakrecie mowiono ze jest jakis blad montazu i faktycznie dalo sie to wyleczyc, ale to dawne czasy byly i nie pamietam o co chodzilo.

wydaje mi sie, ze moze tu miec znaczenie masa auta na ktora liczone sa sprezyny sprzegiel, moze tu jest problem.
Takich mocnych strzałów z szrpnięciem to miałem ze 2 albo 3 , i zawsze przy ruszaniu jak wcześniej były koła skręcone.
Olej mam 85 więc wszystko powinno grać.
Taki ze mnie mechanik że most robiłem może drugi raz :lol:
Jestem na odwyku!

Awatar użytkownika
majch
Posty: 388
Rejestracja: wt maja 17, 2005 9:22 am
Lokalizacja: 100lica

Post autor: majch » ndz kwie 13, 2008 9:30 pm

kiedy strzela ?
na zakretach ma strzelac jesli odpuscisz gaz, jak dodasz gazu to ma sie zblokowac
jak strzela za czesto to dajesz podkladki, jak ma nie strzelac w ogole to dajesz wiecej podkladek
detroit jest rownie skomplikowany co... hmmm powiedzmy widelec
A i tak wszystko to ch*j w porównaniu z prędkością światła...

Awatar użytkownika
Gierek
 
 
Posty: 824
Rejestracja: śr paź 31, 2007 11:51 pm
Lokalizacja: Skoczów

Post autor: Gierek » ndz kwie 13, 2008 10:03 pm

majch pisze:kiedy strzela ?
na zakretach ma strzelac jesli odpuscisz gaz, jak dodasz gazu to ma sie zblokowac
jak strzela za czesto to dajesz podkladki, jak ma nie strzelac w ogole to dajesz wiecej podkladek
detroit jest rownie skomplikowany co... hmmm powiedzmy widelec
W zakrętach bez gazu słychać delikatne cykanie (raczej relaksujące :)21 ) Przy wychodzeniu z zak. lekko kliknie jak zaskakuje , a trzaski pojawiają się czasem przy ruszaniu , ale sporadycznie.
Chyba wszystko ok. :)2
Jestem na odwyku!

LANDEK
 
 
Posty: 843
Rejestracja: śr lut 07, 2007 6:09 pm
Lokalizacja: WIELKOPOLSKA - TUREK

Post autor: LANDEK » pt kwie 18, 2008 12:26 pm

No to jak to jest Panowie ??
Warto to zakładać, czy może lepiej jakiegoś KAM-a lub ARB-a ??
Właśnie skończył mi się dyfer z tyłu i musze podjąć szybką decyzję... :(
Da radę tym pojeździć na czarnym??
No i jak to robi w terenie??
NISSAN PATROL Y 61, 6.5 TD V8 :)
GG10114884

Awatar użytkownika
tybero
Posty: 1950
Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: brenna

Post autor: tybero » pt kwie 18, 2008 2:35 pm

majch pisze:kiedy strzela ?
na zakretach ma strzelac jesli odpuscisz gaz, jak dodasz gazu to ma sie zblokowac
jak strzela za czesto to dajesz podkladki, jak ma nie strzelac w ogole to dajesz wiecej podkladek
detroit jest rownie skomplikowany co... hmmm powiedzmy widelec
cos cie sie pokrecilo z suzukowym lock rightem czy jak tam to sie nazywa.
tu sie nie da nic dystansowac.
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
Gierek
 
 
Posty: 824
Rejestracja: śr paź 31, 2007 11:51 pm
Lokalizacja: Skoczów

Post autor: Gierek » pt kwie 18, 2008 5:22 pm

LANDEK pisze:No to jak to jest Panowie ??
Warto to zakładać, czy może lepiej jakiegoś KAM-a lub ARB-a ??
Właśnie skończył mi się dyfer z tyłu i musze podjąć szybką decyzję... :(
Da radę tym pojeździć na czarnym??
No i jak to robi w terenie??
Warto!!
Na czarnym prawie bez różnicy.Trochę go czuć przy wychodzeniu z zak , jak się spina bo prostuje auto , ale minimalnie.
Za to w terenie super :)2 Działa kiedy ma , nie trza o włączaniu i wyłączaniu pamiętać.
No i cena :lol: połowa kama i arba !!
Jestem na odwyku!

Awatar użytkownika
tybero
Posty: 1950
Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: brenna

Post autor: tybero » pt kwie 18, 2008 6:37 pm

w terenie czasami zauwazam problem - gorzej skrecic, nawrocic, wyjecha z koleiny.... ale sumie to marginalne :)
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
grzegorzh
 
 
Posty: 1140
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 9:04 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: grzegorzh » wt kwie 22, 2008 1:02 pm

tybero pisze:w terenie czasami zauwazam problem - gorzej skrecic, nawrocic, wyjecha z koleiny.... ale sumie to marginalne :)
Ty to miałeś w tym Disco na zlocie?
Z tyłu?
A z przodu też masz coś powkładane?
Pytam, bo jechaliście przed nami na ostatnich kratkach w sobotę i spoko sobie radziłeś ;)

Awatar użytkownika
tybero
Posty: 1950
Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: brenna

Post autor: tybero » wt kwie 22, 2008 1:30 pm

w sobote wieczorem nad sanem? to pewnie ja.
detroit z tylu, trutrack z przodu.
no robi to fajnie, co prawda nie tak skutecznie jak 2 normlalne blokady, ale za ta cene uwazam ze wystarczajaco :)
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
grzegorzh
 
 
Posty: 1140
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 9:04 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: grzegorzh » wt kwie 22, 2008 2:30 pm

tybero pisze:w sobote wieczorem nad sanem? to pewnie ja.
Tak.
tybero pisze:detroit z tylu, trutrack z przodu.
no robi to fajnie, co prawda nie tak skutecznie jak 2 normlalne blokady, ale za ta cene uwazam ze wystarczajaco :)
A miałeś wcześniej tylko Trutracka z tyłu?
Pytam, bo rozważam ;)

Awatar użytkownika
tybero
Posty: 1950
Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: brenna

Post autor: tybero » wt kwie 22, 2008 2:53 pm

nie nie mialem - od razu komplet.
bocian u jakiegos kolegi mial w obu mostach i sie zachwycal.
mysle ze na samym tyle troche trakcje poprawi, ale glownie wyeliminuje slaby dyfer org.
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
grzegorzh
 
 
Posty: 1140
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 9:04 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: grzegorzh » wt kwie 22, 2008 3:01 pm

tybero pisze:bocian u jakiegos kolegi mial w obu mostach i sie zachwycal.
Czytałem.

LANDEK
 
 
Posty: 843
Rejestracja: śr lut 07, 2007 6:09 pm
Lokalizacja: WIELKOPOLSKA - TUREK

Post autor: LANDEK » wt kwie 22, 2008 5:48 pm

No ale trutrack na tyle też chyba w terenie troszkę poprawi właściwości jezdne...
NISSAN PATROL Y 61, 6.5 TD V8 :)
GG10114884

Awatar użytkownika
tybero
Posty: 1950
Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: brenna

Post autor: tybero » wt kwie 22, 2008 5:49 pm

oczywiscie, ale caly czas jest porownanie do detroita, bo cena podobna....
Mistrzow uprasza sie o spokoj

LANDEK
 
 
Posty: 843
Rejestracja: śr lut 07, 2007 6:09 pm
Lokalizacja: WIELKOPOLSKA - TUREK

Post autor: LANDEK » wt kwie 22, 2008 6:19 pm

No ale trutrack na czarnym będzie bezpieczniejszy z tego co wyczytałem... ??
NISSAN PATROL Y 61, 6.5 TD V8 :)
GG10114884

Awatar użytkownika
tybero
Posty: 1950
Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: brenna

Post autor: tybero » wt kwie 22, 2008 6:20 pm

to napewno, ale nie demonizowal bym detroita.
to cos, jak przesiadka ze zwyklych opon na mt.
Mistrzow uprasza sie o spokoj

1_oskar
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 10
Rejestracja: pn mar 31, 2008 11:50 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 1_oskar » wt kwie 22, 2008 9:54 pm

Panowie , wybaczcie może laickie pytania , ale podepnę się pod temat . Jakie blokady polecacie do Disco II : 70% asfalt , 30% teren . Jest wyciągarka , lift , MT-ki , delikatnie przygotowany . Auto często używane na polowania . Myślałem , żeby przód zostawić taki jak jest , a założyć coś na tył np Maxi Drive ( choć nie wiem czy jest sens ) , ARB albo wspomniane przez Was Detroit . Podobno też , blokada środkowa jest przygotowana , tylko trzeba dokupić jakiś zestaw montażowy , słyszałem od chłopaków w Morganie . Jeśli źle , poprawcie . Z góry dzięki . Pzdr

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » wt kwie 22, 2008 10:18 pm

ah morgan :)20
można wszystko, tylko czy sens jest?
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

1_oskar
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 10
Rejestracja: pn mar 31, 2008 11:50 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 1_oskar » wt kwie 22, 2008 10:26 pm

No dlatego się pytam fachowców :wink:
Maxi Drive IMO za profi . A te ARB i Detroit nie mam zielonego , dlatego się pytam .
P.S Morgan to druciarze ?

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » wt kwie 22, 2008 10:30 pm

1_oskar pisze: P.S Morgan to druciarze ?
:)21
ty to powiedziałeś(jako klient), nie ja :)21
nie jestem fachowcem :wink:
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » śr kwie 23, 2008 5:31 am

1_oskar pisze:Panowie , wybaczcie może laickie pytania , ale podepnę się pod temat . Jakie blokady polecacie do Disco II : 70% asfalt , 30% teren . Jest wyciągarka , lift , MT-ki , delikatnie przygotowany . Auto często używane na polowania . Myślałem , żeby przód zostawić taki jak jest , a założyć coś na tył np Maxi Drive ( choć nie wiem czy jest sens ) , ARB albo wspomniane przez Was Detroit . Podobno też , blokada środkowa jest przygotowana , tylko trzeba dokupić jakiś zestaw montażowy , słyszałem od chłopaków w Morganie . Jeśli źle , poprawcie . Z góry dzięki . Pzdr
jak to ich propozycja to robią Cię w ch....
pojeździj i sam zobacz co potrzebujesz, oponki at lub mt a reszta potem, no i łopata
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość