Wsadziłem se toto w tylny most, wyregulowałem , poskręcałem i...trzaska niemiłosiernie.Rzekł bym jak cholera , ale nie bede się wyrażał.

Jest na to jakiś sposób


Moderator: Jerry
Takich mocnych strzałów z szrpnięciem to miałem ze 2 albo 3 , i zawsze przy ruszaniu jak wcześniej były koła skręcone.tybero pisze:oleju specjalnego nie ma, wazna lepkosc, producent podaje zalecana, ja uzywam takiego jak zaleca lr, czyli 80 albo 85W - nie pamietam dokladnie, ale to sie pokrywa.
luz ktory regulowales to atak/talerz poprzez nakretki pozycjonujace lozyska dyrfa?
robilem to kilka razy i zawsze dziala bez zarzutu, choc mechanik ze mnie z malym doswiadczeniem - nie to co ty
faktycznie rozpiecie jest ciche, ale zapiecie potrafi strzelic - choc nie jest to glosne zeby przeszkadzalo, ale czuc to na kierownicy.
w kazdym razie takie wyrazne zapiecie wystapilo u mnie tak jak pisalem maks 100 razy i wiem z lektury amerykanskiej ze tak ma byc.
ludziom ktorym robilo to na kazdym zakrecie mowiono ze jest jakis blad montazu i faktycznie dalo sie to wyleczyc, ale to dawne czasy byly i nie pamietam o co chodzilo.
wydaje mi sie, ze moze tu miec znaczenie masa auta na ktora liczone sa sprezyny sprzegiel, moze tu jest problem.
W zakrętach bez gazu słychać delikatne cykanie (raczej relaksującemajch pisze:kiedy strzela ?
na zakretach ma strzelac jesli odpuscisz gaz, jak dodasz gazu to ma sie zblokowac
jak strzela za czesto to dajesz podkladki, jak ma nie strzelac w ogole to dajesz wiecej podkladek
detroit jest rownie skomplikowany co... hmmm powiedzmy widelec
cos cie sie pokrecilo z suzukowym lock rightem czy jak tam to sie nazywa.majch pisze:kiedy strzela ?
na zakretach ma strzelac jesli odpuscisz gaz, jak dodasz gazu to ma sie zblokowac
jak strzela za czesto to dajesz podkladki, jak ma nie strzelac w ogole to dajesz wiecej podkladek
detroit jest rownie skomplikowany co... hmmm powiedzmy widelec
Warto!!LANDEK pisze:No to jak to jest Panowie![]()
Warto to zakładać, czy może lepiej jakiegoś KAM-a lub ARB-a![]()
Właśnie skończył mi się dyfer z tyłu i musze podjąć szybką decyzję...![]()
Da radę tym pojeździć na czarnym??
No i jak to robi w terenie??
jak to ich propozycja to robią Cię w ch....1_oskar pisze:Panowie , wybaczcie może laickie pytania , ale podepnę się pod temat . Jakie blokady polecacie do Disco II : 70% asfalt , 30% teren . Jest wyciągarka , lift , MT-ki , delikatnie przygotowany . Auto często używane na polowania . Myślałem , żeby przód zostawić taki jak jest , a założyć coś na tył np Maxi Drive ( choć nie wiem czy jest sens ) , ARB albo wspomniane przez Was Detroit . Podobno też , blokada środkowa jest przygotowana , tylko trzeba dokupić jakiś zestaw montażowy , słyszałem od chłopaków w Morganie . Jeśli źle , poprawcie . Z góry dzięki . Pzdr
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość