Strona 1 z 4

Detroit Locker - trzaskaczus pospolitus

: wt kwie 08, 2008 7:51 pm
autor: Gierek
Cześć.
Wsadziłem se toto w tylny most, wyregulowałem , poskręcałem i...trzaska niemiłosiernie.Rzekł bym jak cholera , ale nie bede się wyrażał. :)21
Jest na to jakiś sposób ?? Dodatek do oleum jakiś czy cuś ??

: wt kwie 08, 2008 7:58 pm
autor: tybero
olej masz dobry? taki jak zalecaja?
i cos ty tym regulowal?

mi na te 20 kkm strzelil moze z 100 razy....
ktos na forum discoweb.org pisal ze strzela mu na kazdym zakrecie i okazalo sie ze cos nie tak bylo, ale to dawno temu bylo i nie pamietam szczegolow.

: wt kwie 08, 2008 10:15 pm
autor: Gierek
Hmm...ciekawe , ale o oleju specjalnym nic nie pisali.Jaki ty dajesz ?? Gdzieś czytałem o dodatkach wyciszających , ale bez szczegółów
Co do trzaskania to w zakręcie cicho cyka . a jak wychodzi na prostą słychać trzask i czuć że zabiera na oba koła.
Regulowałem luz międzyzębny i łozyska.
Daj proszę coś o tym oleum.
ps. fajne trasy zrywkowe w Brennej macie :)2

: śr kwie 09, 2008 8:18 am
autor: tybero
oleju specjalnego nie ma, wazna lepkosc, producent podaje zalecana, ja uzywam takiego jak zaleca lr, czyli 80 albo 85W - nie pamietam dokladnie, ale to sie pokrywa.
luz ktory regulowales to atak/talerz poprzez nakretki pozycjonujace lozyska dyrfa?
robilem to kilka razy i zawsze dziala bez zarzutu, choc mechanik ze mnie z malym doswiadczeniem - nie to co ty :)
faktycznie rozpiecie jest ciche, ale zapiecie potrafi strzelic - choc nie jest to glosne zeby przeszkadzalo, ale czuc to na kierownicy.
w kazdym razie takie wyrazne zapiecie wystapilo u mnie tak jak pisalem maks 100 razy i wiem z lektury amerykanskiej ze tak ma byc.
ludziom ktorym robilo to na kazdym zakrecie mowiono ze jest jakis blad montazu i faktycznie dalo sie to wyleczyc, ale to dawne czasy byly i nie pamietam o co chodzilo.

wydaje mi sie, ze moze tu miec znaczenie masa auta na ktora liczone sa sprezyny sprzegiel, moze tu jest problem.

: śr kwie 09, 2008 5:33 pm
autor: Gierek
tybero pisze:oleju specjalnego nie ma, wazna lepkosc, producent podaje zalecana, ja uzywam takiego jak zaleca lr, czyli 80 albo 85W - nie pamietam dokladnie, ale to sie pokrywa.
luz ktory regulowales to atak/talerz poprzez nakretki pozycjonujace lozyska dyrfa?
robilem to kilka razy i zawsze dziala bez zarzutu, choc mechanik ze mnie z malym doswiadczeniem - nie to co ty :)
faktycznie rozpiecie jest ciche, ale zapiecie potrafi strzelic - choc nie jest to glosne zeby przeszkadzalo, ale czuc to na kierownicy.
w kazdym razie takie wyrazne zapiecie wystapilo u mnie tak jak pisalem maks 100 razy i wiem z lektury amerykanskiej ze tak ma byc.
ludziom ktorym robilo to na kazdym zakrecie mowiono ze jest jakis blad montazu i faktycznie dalo sie to wyleczyc, ale to dawne czasy byly i nie pamietam o co chodzilo.

wydaje mi sie, ze moze tu miec znaczenie masa auta na ktora liczone sa sprezyny sprzegiel, moze tu jest problem.
Takich mocnych strzałów z szrpnięciem to miałem ze 2 albo 3 , i zawsze przy ruszaniu jak wcześniej były koła skręcone.
Olej mam 85 więc wszystko powinno grać.
Taki ze mnie mechanik że most robiłem może drugi raz :lol:

: ndz kwie 13, 2008 9:30 pm
autor: majch
kiedy strzela ?
na zakretach ma strzelac jesli odpuscisz gaz, jak dodasz gazu to ma sie zblokowac
jak strzela za czesto to dajesz podkladki, jak ma nie strzelac w ogole to dajesz wiecej podkladek
detroit jest rownie skomplikowany co... hmmm powiedzmy widelec

: ndz kwie 13, 2008 10:03 pm
autor: Gierek
majch pisze:kiedy strzela ?
na zakretach ma strzelac jesli odpuscisz gaz, jak dodasz gazu to ma sie zblokowac
jak strzela za czesto to dajesz podkladki, jak ma nie strzelac w ogole to dajesz wiecej podkladek
detroit jest rownie skomplikowany co... hmmm powiedzmy widelec
W zakrętach bez gazu słychać delikatne cykanie (raczej relaksujące :)21 ) Przy wychodzeniu z zak. lekko kliknie jak zaskakuje , a trzaski pojawiają się czasem przy ruszaniu , ale sporadycznie.
Chyba wszystko ok. :)2

: pt kwie 18, 2008 12:26 pm
autor: LANDEK
No to jak to jest Panowie ??
Warto to zakładać, czy może lepiej jakiegoś KAM-a lub ARB-a ??
Właśnie skończył mi się dyfer z tyłu i musze podjąć szybką decyzję... :(
Da radę tym pojeździć na czarnym??
No i jak to robi w terenie??

: pt kwie 18, 2008 2:35 pm
autor: tybero
majch pisze:kiedy strzela ?
na zakretach ma strzelac jesli odpuscisz gaz, jak dodasz gazu to ma sie zblokowac
jak strzela za czesto to dajesz podkladki, jak ma nie strzelac w ogole to dajesz wiecej podkladek
detroit jest rownie skomplikowany co... hmmm powiedzmy widelec
cos cie sie pokrecilo z suzukowym lock rightem czy jak tam to sie nazywa.
tu sie nie da nic dystansowac.

: pt kwie 18, 2008 5:22 pm
autor: Gierek
LANDEK pisze:No to jak to jest Panowie ??
Warto to zakładać, czy może lepiej jakiegoś KAM-a lub ARB-a ??
Właśnie skończył mi się dyfer z tyłu i musze podjąć szybką decyzję... :(
Da radę tym pojeździć na czarnym??
No i jak to robi w terenie??
Warto!!
Na czarnym prawie bez różnicy.Trochę go czuć przy wychodzeniu z zak , jak się spina bo prostuje auto , ale minimalnie.
Za to w terenie super :)2 Działa kiedy ma , nie trza o włączaniu i wyłączaniu pamiętać.
No i cena :lol: połowa kama i arba !!

: pt kwie 18, 2008 6:37 pm
autor: tybero
w terenie czasami zauwazam problem - gorzej skrecic, nawrocic, wyjecha z koleiny.... ale sumie to marginalne :)

: wt kwie 22, 2008 1:02 pm
autor: grzegorzh
tybero pisze:w terenie czasami zauwazam problem - gorzej skrecic, nawrocic, wyjecha z koleiny.... ale sumie to marginalne :)
Ty to miałeś w tym Disco na zlocie?
Z tyłu?
A z przodu też masz coś powkładane?
Pytam, bo jechaliście przed nami na ostatnich kratkach w sobotę i spoko sobie radziłeś ;)

: wt kwie 22, 2008 1:30 pm
autor: tybero
w sobote wieczorem nad sanem? to pewnie ja.
detroit z tylu, trutrack z przodu.
no robi to fajnie, co prawda nie tak skutecznie jak 2 normlalne blokady, ale za ta cene uwazam ze wystarczajaco :)

: wt kwie 22, 2008 2:30 pm
autor: grzegorzh
tybero pisze:w sobote wieczorem nad sanem? to pewnie ja.
Tak.
tybero pisze:detroit z tylu, trutrack z przodu.
no robi to fajnie, co prawda nie tak skutecznie jak 2 normlalne blokady, ale za ta cene uwazam ze wystarczajaco :)
A miałeś wcześniej tylko Trutracka z tyłu?
Pytam, bo rozważam ;)

: wt kwie 22, 2008 2:53 pm
autor: tybero
nie nie mialem - od razu komplet.
bocian u jakiegos kolegi mial w obu mostach i sie zachwycal.
mysle ze na samym tyle troche trakcje poprawi, ale glownie wyeliminuje slaby dyfer org.

: wt kwie 22, 2008 3:01 pm
autor: grzegorzh
tybero pisze:bocian u jakiegos kolegi mial w obu mostach i sie zachwycal.
Czytałem.

: wt kwie 22, 2008 5:48 pm
autor: LANDEK
No ale trutrack na tyle też chyba w terenie troszkę poprawi właściwości jezdne...

: wt kwie 22, 2008 5:49 pm
autor: tybero
oczywiscie, ale caly czas jest porownanie do detroita, bo cena podobna....

: wt kwie 22, 2008 6:19 pm
autor: LANDEK
No ale trutrack na czarnym będzie bezpieczniejszy z tego co wyczytałem... ??

: wt kwie 22, 2008 6:20 pm
autor: tybero
to napewno, ale nie demonizowal bym detroita.
to cos, jak przesiadka ze zwyklych opon na mt.

: wt kwie 22, 2008 9:54 pm
autor: 1_oskar
Panowie , wybaczcie może laickie pytania , ale podepnę się pod temat . Jakie blokady polecacie do Disco II : 70% asfalt , 30% teren . Jest wyciągarka , lift , MT-ki , delikatnie przygotowany . Auto często używane na polowania . Myślałem , żeby przód zostawić taki jak jest , a założyć coś na tył np Maxi Drive ( choć nie wiem czy jest sens ) , ARB albo wspomniane przez Was Detroit . Podobno też , blokada środkowa jest przygotowana , tylko trzeba dokupić jakiś zestaw montażowy , słyszałem od chłopaków w Morganie . Jeśli źle , poprawcie . Z góry dzięki . Pzdr

: wt kwie 22, 2008 10:18 pm
autor: Wąż
ah morgan :)20
można wszystko, tylko czy sens jest?

: wt kwie 22, 2008 10:26 pm
autor: 1_oskar
No dlatego się pytam fachowców :wink:
Maxi Drive IMO za profi . A te ARB i Detroit nie mam zielonego , dlatego się pytam .
P.S Morgan to druciarze ?

: wt kwie 22, 2008 10:30 pm
autor: Wąż
1_oskar pisze: P.S Morgan to druciarze ?
:)21
ty to powiedziałeś(jako klient), nie ja :)21
nie jestem fachowcem :wink:

: śr kwie 23, 2008 5:31 am
autor: jpi
1_oskar pisze:Panowie , wybaczcie może laickie pytania , ale podepnę się pod temat . Jakie blokady polecacie do Disco II : 70% asfalt , 30% teren . Jest wyciągarka , lift , MT-ki , delikatnie przygotowany . Auto często używane na polowania . Myślałem , żeby przód zostawić taki jak jest , a założyć coś na tył np Maxi Drive ( choć nie wiem czy jest sens ) , ARB albo wspomniane przez Was Detroit . Podobno też , blokada środkowa jest przygotowana , tylko trzeba dokupić jakiś zestaw montażowy , słyszałem od chłopaków w Morganie . Jeśli źle , poprawcie . Z góry dzięki . Pzdr
jak to ich propozycja to robią Cię w ch....
pojeździj i sam zobacz co potrzebujesz, oponki at lub mt a reszta potem, no i łopata