blokada tył czy przód

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

co lepsze blokada przód czy tył

przód
11
21%
tył
41
79%
 
Liczba głosów: 52

manana
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 19
Rejestracja: czw kwie 03, 2008 7:57 pm

blokada tył czy przód

Post autor: manana » śr kwie 09, 2008 1:21 pm

co lepsze do defa blokada przód czy tył ?

Awatar użytkownika
jacekwr
Posty: 532
Rejestracja: pn sie 06, 2007 9:06 am
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: jacekwr » śr kwie 09, 2008 2:09 pm

Źle sformułowałeś pytania... :)21
From all the things I've lost,
I miss my mind the most...

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Post autor: TomaszRT » śr kwie 09, 2008 2:11 pm

jacekwr pisze:Źle sformułowałeś pytania... :)21
MTV brakuje.. to raz :)21
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » śr kwie 09, 2008 2:15 pm

ja to mam wszędzie blokady
jak podjeżdżam, jak zjeżdżam, na trawersach itd. :roll: :D



PS. maja teoria mówi że lepiej z tyłu, ale ja to się nie znam :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » śr kwie 09, 2008 2:57 pm

no chyba najlepiej obie osie, a jak już jedna to na pewno tył tu raczej nie ma
dyskusji
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
sys-kom
Posty: 1810
Rejestracja: czw sie 31, 2006 2:11 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontaktowanie:

Post autor: sys-kom » śr kwie 09, 2008 8:28 pm

ja też mam blokadę

coś prędkościomierz blokuje przy 130
Off Road to choroba przenoszona przez błoto


HERBU BIEDRONKA

Awatar użytkownika
Antek
Posty: 606
Rejestracja: wt lis 16, 2004 8:54 pm
Lokalizacja: podzielonymjajem.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Antek » śr kwie 09, 2008 9:21 pm

Jeśli jedna to na tył.
DEF 300 Tdi

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » śr kwie 09, 2008 9:23 pm

Wali mnie to :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Antek
Posty: 606
Rejestracja: wt lis 16, 2004 8:54 pm
Lokalizacja: podzielonymjajem.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Antek » śr kwie 09, 2008 9:27 pm

Wali Cie blokada tyłu? :)21
Ostatnio zmieniony śr kwie 09, 2008 10:47 pm przez Antek, łącznie zmieniany 1 raz.
DEF 300 Tdi

Awatar użytkownika
RAF z Ochoty
Posty: 530
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 9:00 pm
Lokalizacja: Ochota/WaWa

Post autor: RAF z Ochoty » śr kwie 09, 2008 10:39 pm

a jest różnica czy do defa czy do disco w tym kontekście?
ja mam z tyłu ale w defie z szopienic to z przodu podobno jest....
LR Disco 96' katowice limited edition

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » czw kwie 10, 2008 7:00 am

W pewnych, skrajnych sytuacjach ja też mam blokadę.

Psychiczną.

I wtedy odpuszczam, dzięki czemu jestem cały, zdrowy i żywy :)21
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
Gierek
 
 
Posty: 824
Rejestracja: śr paź 31, 2007 11:51 pm
Lokalizacja: Skoczów

Post autor: Gierek » czw kwie 10, 2008 7:21 am

A ja się z większością nie zgodzę :lol:
Jak jedna blokada to tendencje są teraz takie że na przód się daje.Pewno dlatego że cięższy i lepiej się kopie jak tył , a może dlatego że ma mniejsze możliwości wykrzyżne i częściej koło z przodu wisi :)18
Jestem na odwyku!

Awatar użytkownika
Roch
 
 
Posty: 1072
Rejestracja: pn lis 08, 2004 10:32 am
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Roch » czw kwie 10, 2008 7:25 am

w twojej pokrace :wink: to pewnie ciezszy bedzie przod, w dyskotece na pewno ciezsza jest rufa, a w defie... to nie wiem, ale pewnie tez.
Landrąver Discovęry 200tdi

Awatar użytkownika
Gierek
 
 
Posty: 824
Rejestracja: śr paź 31, 2007 11:51 pm
Lokalizacja: Skoczów

Post autor: Gierek » czw kwie 10, 2008 7:30 am

Roch pisze:w twojej pokrace :wink: to pewnie ciezszy bedzie przod, w dyskotece na pewno ciezsza jest rufa, a w defie... to nie wiem, ale pewnie tez.
W moim pokraku jest 50/50% 8)
Jestem na odwyku!

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » czw kwie 10, 2008 9:46 am

Roch pisze:w twojej pokrace :wink: to pewnie ciezszy bedzie przod, w dyskotece na pewno ciezsza jest rufa, a w defie... to nie wiem, ale pewnie tez.
u mnie raczej zdecydowanie dopakowany przód :D z tyłu tyko powietrze :)21 a ankieta jest tendencyjna :)23

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » czw kwie 10, 2008 2:40 pm

Jedna to tylko na tyl.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
sys-kom
Posty: 1810
Rejestracja: czw sie 31, 2006 2:11 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontaktowanie:

Post autor: sys-kom » czw kwie 10, 2008 3:23 pm

jedna do podjazdów na przód
jedna do zjazdów na tył
Off Road to choroba przenoszona przez błoto


HERBU BIEDRONKA

Awatar użytkownika
grzegorzh
 
 
Posty: 1140
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 9:04 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: grzegorzh » czw kwie 10, 2008 3:52 pm

sys-kom pisze:jedna do podjazdów na przód
jedna do zjazdów na tył
Jedna do całowania, druga do rozmawiania, tak? :)

Awatar użytkownika
sys-kom
Posty: 1810
Rejestracja: czw sie 31, 2006 2:11 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontaktowanie:

Post autor: sys-kom » czw kwie 10, 2008 3:58 pm

grzegorzh pisze:
sys-kom pisze:jedna do podjazdów na przód
jedna do zjazdów na tył
Jedna do całowania, druga do rozmawiania, tak? :)
a koledze tylko jedno w głowie
Off Road to choroba przenoszona przez błoto


HERBU BIEDRONKA

Awatar użytkownika
grzegorzh
 
 
Posty: 1140
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 9:04 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: grzegorzh » czw kwie 10, 2008 4:31 pm

sys-kom pisze:
grzegorzh pisze:
sys-kom pisze:jedna do podjazdów na przód
jedna do zjazdów na tył
Jedna do całowania, druga do rozmawiania, tak? :)
a koledze tylko jedno w głowie
Nie jedno, lecz 2 w jednym ;)

Awatar użytkownika
Kuszman
Posty: 1824
Rejestracja: pn lip 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kuszman » czw kwie 10, 2008 6:50 pm

sys-kom pisze:jedna do podjazdów na przód
jedna do zjazdów na tył
Dokładnie na odwrót.

Jak jedziesz do góry to przód się odciąża i większość napędu jest z tylnej osi.

Analogicznie przy zjeżdżaniu.

Awatar użytkownika
sys-kom
Posty: 1810
Rejestracja: czw sie 31, 2006 2:11 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontaktowanie:

Post autor: sys-kom » czw kwie 10, 2008 7:09 pm

no w sumie możesz mieć racje
Off Road to choroba przenoszona przez błoto


HERBU BIEDRONKA

Awatar użytkownika
Roch
 
 
Posty: 1072
Rejestracja: pn lis 08, 2004 10:32 am
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Roch » czw kwie 10, 2008 7:42 pm

Kuszman pisze:Dokładnie na odwrót.
Jak jedziesz do góry to przód się odciąża i większość napędu jest z tylnej osi.
Analogicznie przy zjeżdżaniu.
zawsze
mozna
zjezdzac
tylem
Landrąver Discovęry 200tdi

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » czw kwie 10, 2008 7:58 pm

Przewaznie blokada przydaje sie w grzaskim blotnym terenie. To zalozcie na sam przod i sprobujcie w lagrze skrecic :)21 Auto i tak wybierze prosto i tyle.

Do tego latwo w czasie amoku ukrecic przegub, co do podjazdow tylem to tez niefajnie, NIGDY nie szarpie nikogo tylem, przeguby homokinetyczne maja to do siebie ze rzezbia sobie gniazdo w "pozycji" w jakiej pracuja na codzien, w przypadku jazdy do tylu nastepuje dodatkowy nacisk na pierscien ktory lubi sobie peknac. Kiedys nawet cofajac pod gore udalo sie zjesc pare zebow na dyfrze co skonczylo sie cieciem wienca szlifierka pod plotem kosciola :)21

Poza tym blokada z tylu jest o wiele poreczniejsza szczegolnie przy np. nastawianiu tylu wyciagarka w przypadku gdy oba tylne kola sie slizgaja mozesz auto ladnie ustawic na boki. I skoro w parchu blokada starcza tylko na tyle to i w LRze starczy na tyle.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
RAF z Ochoty
Posty: 530
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 9:00 pm
Lokalizacja: Ochota/WaWa

Post autor: RAF z Ochoty » pt kwie 11, 2008 2:54 am

Discotheque pisze:Przewaznie blokada przydaje sie w grzaskim blotnym terenie. To zalozcie na sam przod i sprobujcie w lagrze skrecic :)21 Auto i tak wybierze prosto i tyle.

Do tego latwo w czasie amoku ukrecic przegub, co do podjazdow tylem to tez niefajnie, NIGDY nie szarpie nikogo tylem, przeguby homokinetyczne maja to do siebie ze rzezbia sobie gniazdo w "pozycji" w jakiej pracuja na codzien, w przypadku jazdy do tylu nastepuje dodatkowy nacisk na pierscien ktory lubi sobie peknac. Kiedys nawet cofajac pod gore udalo sie zjesc pare zebow na dyfrze co skonczylo sie cieciem wienca szlifierka pod plotem kosciola :)21

Poza tym blokada z tylu jest o wiele poreczniejsza szczegolnie przy np. nastawianiu tylu wyciagarka w przypadku gdy oba tylne kola sie slizgaja mozesz auto ladnie ustawic na boki. I skoro w parchu blokada starcza tylko na tyle to i w LRze starczy na tyle.
tak jest, jawohl, yes sir, si seniore.... tył pracuje na podjeździe
LR Disco 96' katowice limited edition

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość