blokada tył czy przód
Moderator: Jerry
blokada tył czy przód
co lepsze do defa blokada przód czy tył ?
- RAF z Ochoty
- Posty: 530
- Rejestracja: ndz lut 12, 2006 9:00 pm
- Lokalizacja: Ochota/WaWa
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Przewaznie blokada przydaje sie w grzaskim blotnym terenie. To zalozcie na sam przod i sprobujcie w lagrze skrecic
Auto i tak wybierze prosto i tyle.
Do tego latwo w czasie amoku ukrecic przegub, co do podjazdow tylem to tez niefajnie, NIGDY nie szarpie nikogo tylem, przeguby homokinetyczne maja to do siebie ze rzezbia sobie gniazdo w "pozycji" w jakiej pracuja na codzien, w przypadku jazdy do tylu nastepuje dodatkowy nacisk na pierscien ktory lubi sobie peknac. Kiedys nawet cofajac pod gore udalo sie zjesc pare zebow na dyfrze co skonczylo sie cieciem wienca szlifierka pod plotem kosciola
Poza tym blokada z tylu jest o wiele poreczniejsza szczegolnie przy np. nastawianiu tylu wyciagarka w przypadku gdy oba tylne kola sie slizgaja mozesz auto ladnie ustawic na boki. I skoro w parchu blokada starcza tylko na tyle to i w LRze starczy na tyle.

Do tego latwo w czasie amoku ukrecic przegub, co do podjazdow tylem to tez niefajnie, NIGDY nie szarpie nikogo tylem, przeguby homokinetyczne maja to do siebie ze rzezbia sobie gniazdo w "pozycji" w jakiej pracuja na codzien, w przypadku jazdy do tylu nastepuje dodatkowy nacisk na pierscien ktory lubi sobie peknac. Kiedys nawet cofajac pod gore udalo sie zjesc pare zebow na dyfrze co skonczylo sie cieciem wienca szlifierka pod plotem kosciola

Poza tym blokada z tylu jest o wiele poreczniejsza szczegolnie przy np. nastawianiu tylu wyciagarka w przypadku gdy oba tylne kola sie slizgaja mozesz auto ladnie ustawic na boki. I skoro w parchu blokada starcza tylko na tyle to i w LRze starczy na tyle.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!
- RAF z Ochoty
- Posty: 530
- Rejestracja: ndz lut 12, 2006 9:00 pm
- Lokalizacja: Ochota/WaWa
tak jest, jawohl, yes sir, si seniore.... tył pracuje na podjeździeDiscotheque pisze:Przewaznie blokada przydaje sie w grzaskim blotnym terenie. To zalozcie na sam przod i sprobujcie w lagrze skrecicAuto i tak wybierze prosto i tyle.
Do tego latwo w czasie amoku ukrecic przegub, co do podjazdow tylem to tez niefajnie, NIGDY nie szarpie nikogo tylem, przeguby homokinetyczne maja to do siebie ze rzezbia sobie gniazdo w "pozycji" w jakiej pracuja na codzien, w przypadku jazdy do tylu nastepuje dodatkowy nacisk na pierscien ktory lubi sobie peknac. Kiedys nawet cofajac pod gore udalo sie zjesc pare zebow na dyfrze co skonczylo sie cieciem wienca szlifierka pod plotem kosciola
Poza tym blokada z tylu jest o wiele poreczniejsza szczegolnie przy np. nastawianiu tylu wyciagarka w przypadku gdy oba tylne kola sie slizgaja mozesz auto ladnie ustawic na boki. I skoro w parchu blokada starcza tylko na tyle to i w LRze starczy na tyle.
LR Disco 96' katowice limited edition
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość