Strona 1 z 2

blokada tył czy przód

: śr kwie 09, 2008 1:21 pm
autor: manana
co lepsze do defa blokada przód czy tył ?

: śr kwie 09, 2008 2:09 pm
autor: jacekwr
Źle sformułowałeś pytania... :)21

: śr kwie 09, 2008 2:11 pm
autor: TomaszRT
jacekwr pisze:Źle sformułowałeś pytania... :)21
MTV brakuje.. to raz :)21

: śr kwie 09, 2008 2:15 pm
autor: TRAWOLT
ja to mam wszędzie blokady
jak podjeżdżam, jak zjeżdżam, na trawersach itd. :roll: :D



PS. maja teoria mówi że lepiej z tyłu, ale ja to się nie znam :roll: :D

: śr kwie 09, 2008 2:57 pm
autor: mudder
no chyba najlepiej obie osie, a jak już jedna to na pewno tył tu raczej nie ma
dyskusji

: śr kwie 09, 2008 8:28 pm
autor: sys-kom
ja też mam blokadę

coś prędkościomierz blokuje przy 130

: śr kwie 09, 2008 9:21 pm
autor: Antek
Jeśli jedna to na tył.

: śr kwie 09, 2008 9:23 pm
autor: klucz13
Wali mnie to :)21

: śr kwie 09, 2008 9:27 pm
autor: Antek
Wali Cie blokada tyłu? :)21

: śr kwie 09, 2008 10:39 pm
autor: RAF z Ochoty
a jest różnica czy do defa czy do disco w tym kontekście?
ja mam z tyłu ale w defie z szopienic to z przodu podobno jest....

: czw kwie 10, 2008 7:00 am
autor: pezet
W pewnych, skrajnych sytuacjach ja też mam blokadę.

Psychiczną.

I wtedy odpuszczam, dzięki czemu jestem cały, zdrowy i żywy :)21

: czw kwie 10, 2008 7:21 am
autor: Gierek
A ja się z większością nie zgodzę :lol:
Jak jedna blokada to tendencje są teraz takie że na przód się daje.Pewno dlatego że cięższy i lepiej się kopie jak tył , a może dlatego że ma mniejsze możliwości wykrzyżne i częściej koło z przodu wisi :)18

: czw kwie 10, 2008 7:25 am
autor: Roch
w twojej pokrace :wink: to pewnie ciezszy bedzie przod, w dyskotece na pewno ciezsza jest rufa, a w defie... to nie wiem, ale pewnie tez.

: czw kwie 10, 2008 7:30 am
autor: Gierek
Roch pisze:w twojej pokrace :wink: to pewnie ciezszy bedzie przod, w dyskotece na pewno ciezsza jest rufa, a w defie... to nie wiem, ale pewnie tez.
W moim pokraku jest 50/50% 8)

: czw kwie 10, 2008 9:46 am
autor: Flor
Roch pisze:w twojej pokrace :wink: to pewnie ciezszy bedzie przod, w dyskotece na pewno ciezsza jest rufa, a w defie... to nie wiem, ale pewnie tez.
u mnie raczej zdecydowanie dopakowany przód :D z tyłu tyko powietrze :)21 a ankieta jest tendencyjna :)23

: czw kwie 10, 2008 2:40 pm
autor: Discotheque
Jedna to tylko na tyl.

: czw kwie 10, 2008 3:23 pm
autor: sys-kom
jedna do podjazdów na przód
jedna do zjazdów na tył

: czw kwie 10, 2008 3:52 pm
autor: grzegorzh
sys-kom pisze:jedna do podjazdów na przód
jedna do zjazdów na tył
Jedna do całowania, druga do rozmawiania, tak? :)

: czw kwie 10, 2008 3:58 pm
autor: sys-kom
grzegorzh pisze:
sys-kom pisze:jedna do podjazdów na przód
jedna do zjazdów na tył
Jedna do całowania, druga do rozmawiania, tak? :)
a koledze tylko jedno w głowie

: czw kwie 10, 2008 4:31 pm
autor: grzegorzh
sys-kom pisze:
grzegorzh pisze:
sys-kom pisze:jedna do podjazdów na przód
jedna do zjazdów na tył
Jedna do całowania, druga do rozmawiania, tak? :)
a koledze tylko jedno w głowie
Nie jedno, lecz 2 w jednym ;)

: czw kwie 10, 2008 6:50 pm
autor: Kuszman
sys-kom pisze:jedna do podjazdów na przód
jedna do zjazdów na tył
Dokładnie na odwrót.

Jak jedziesz do góry to przód się odciąża i większość napędu jest z tylnej osi.

Analogicznie przy zjeżdżaniu.

: czw kwie 10, 2008 7:09 pm
autor: sys-kom
no w sumie możesz mieć racje

: czw kwie 10, 2008 7:42 pm
autor: Roch
Kuszman pisze:Dokładnie na odwrót.
Jak jedziesz do góry to przód się odciąża i większość napędu jest z tylnej osi.
Analogicznie przy zjeżdżaniu.
zawsze
mozna
zjezdzac
tylem

: czw kwie 10, 2008 7:58 pm
autor: Discotheque
Przewaznie blokada przydaje sie w grzaskim blotnym terenie. To zalozcie na sam przod i sprobujcie w lagrze skrecic :)21 Auto i tak wybierze prosto i tyle.

Do tego latwo w czasie amoku ukrecic przegub, co do podjazdow tylem to tez niefajnie, NIGDY nie szarpie nikogo tylem, przeguby homokinetyczne maja to do siebie ze rzezbia sobie gniazdo w "pozycji" w jakiej pracuja na codzien, w przypadku jazdy do tylu nastepuje dodatkowy nacisk na pierscien ktory lubi sobie peknac. Kiedys nawet cofajac pod gore udalo sie zjesc pare zebow na dyfrze co skonczylo sie cieciem wienca szlifierka pod plotem kosciola :)21

Poza tym blokada z tylu jest o wiele poreczniejsza szczegolnie przy np. nastawianiu tylu wyciagarka w przypadku gdy oba tylne kola sie slizgaja mozesz auto ladnie ustawic na boki. I skoro w parchu blokada starcza tylko na tyle to i w LRze starczy na tyle.

: pt kwie 11, 2008 2:54 am
autor: RAF z Ochoty
Discotheque pisze:Przewaznie blokada przydaje sie w grzaskim blotnym terenie. To zalozcie na sam przod i sprobujcie w lagrze skrecic :)21 Auto i tak wybierze prosto i tyle.

Do tego latwo w czasie amoku ukrecic przegub, co do podjazdow tylem to tez niefajnie, NIGDY nie szarpie nikogo tylem, przeguby homokinetyczne maja to do siebie ze rzezbia sobie gniazdo w "pozycji" w jakiej pracuja na codzien, w przypadku jazdy do tylu nastepuje dodatkowy nacisk na pierscien ktory lubi sobie peknac. Kiedys nawet cofajac pod gore udalo sie zjesc pare zebow na dyfrze co skonczylo sie cieciem wienca szlifierka pod plotem kosciola :)21

Poza tym blokada z tylu jest o wiele poreczniejsza szczegolnie przy np. nastawianiu tylu wyciagarka w przypadku gdy oba tylne kola sie slizgaja mozesz auto ladnie ustawic na boki. I skoro w parchu blokada starcza tylko na tyle to i w LRze starczy na tyle.
tak jest, jawohl, yes sir, si seniore.... tył pracuje na podjeździe