LR Disco 2, V8, --- reduktor

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Robical
Posty: 430
Rejestracja: sob paź 07, 2006 12:29 pm
Lokalizacja: Łódź

LR Disco 2, V8, --- reduktor

Post autor: Robical » śr kwie 16, 2008 11:27 am

Witam Grono
Mam pytanie czy reduktory w dyskotekach z lat 99-04 sa rózne?
Czy do benzyny i do diesla są różne?
Z tego co na nim wyczytałem - to tylko przełożenie 1/211 4WD
Ewentualnie moze ktoś ma takowy (niepotrzebny) lub wie gdzie cos takiego naprawić? :-?
Proszę szanownych Kolegów o pilne porady, bo się qrna nie da jeździć, tak trzęsie. :(
Inne luzy posprawdzałem i wynika że reduktor.
Z góry dziekuję
Pozdro
Robert
LAND ROVER DISCOVERY II 4,0V8, UAZ 469

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » śr kwie 16, 2008 12:24 pm

poczytaj: http://www.jamilabbasy.com/Disco2important.htm


ps.Reduktory są te same we wszystkich DII czyli lt230q
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
alfik
Posty: 1754
Rejestracja: czw lis 03, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: alfik » śr kwie 16, 2008 1:10 pm

Ja przeczytałem tego linka i z innych danych też wiem, że w DII przed 2004 nie ma blokady centralnego dyfra - tylko elektronika, w 2004 diflock wrócił - więc choć numer ten sam, to wersje są różne.
Była Alfa 4x4, było Pajero, są Ssangyong i Subaru

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » śr kwie 16, 2008 1:20 pm

Masz rację, to większość tłumaczy: 99 to mid 01 D2's have the transfer case but no selection lever, just hi-lo. You can do a relatively inexpensive conversion to hook the CDL up buyng the parts from a junk yard. Mid 01-03 D2's do not have the LT230 t-case at all and are not that great. Those trucks have the ACE system which is an electronic traction control system that is pretty scary to use. In 2004 Land Rover ditched the crappy ACE sytem all together and went back to the LT230 w/ CDL and all of the bells and whistles. The CDL in the 04 uses a cable shifter so it is much smoother than the D1's linkage style CDL.

A jakby komuś się przydało to jest manual do lt230: http://roversclub.org/docs/LT230Q_Trans ... Manual.pdf

Tu pan sprzedaje reduktor do DII 04 za przyzwoitą kasę: http://www.allegro.pl/item342240152_lan ... uktor.html
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
Robical
Posty: 430
Rejestracja: sob paź 07, 2006 12:29 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Robical » śr kwie 16, 2008 4:05 pm

dzieki Panowie :)2
Z mojej słabej angielszczyzny wynika że jak bym chciał zamontować diflocka to powinienem się zaopatrzyć w reduktor z lat 99-01 lub 04 natomiast jeżeli nie mam zamiaru domontowac difl.. to w zasadzie reszta jest ok i powinna pasować bez wzgledu na rocznik i silnik
Czy tak?
LAND ROVER DISCOVERY II 4,0V8, UAZ 469

Awatar użytkownika
Robical
Posty: 430
Rejestracja: sob paź 07, 2006 12:29 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Robical » śr kwie 16, 2008 4:32 pm

Tu pan sprzedaje reduktor do DII 04 za przyzwoitą kasę: http://www.allegro.pl/item342240152_lan ... uktor.html[/quote]

Dzieki - troche smieszna historia bo od tego Pana i jak sie okazuje z tego rozebranego LR mam już u siebie w garażu przedni most.
Miałem sie własnie wybrać po tylny, a wynika że równiez reduktor bedę miał od tego autka :D
To jeszcze przednie lampy (po liftingu) i jako diagnosta przeklepie go z 99 na 2004 :lol: :P :lol:
LAND ROVER DISCOVERY II 4,0V8, UAZ 469

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » śr kwie 16, 2008 8:58 pm

jezeli to jest anglik (a wyglada ze jest ) to bedziesz mial zabawe z przednim mostem a lampy to raczej niepasuja :)3
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
zaloguj
Posty: 2009
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm

Post autor: zaloguj » śr kwie 16, 2008 9:01 pm

Lampy nie pasują
Ktoś kiedyś coś pisał że trzeba pas przedni przerabiać czy cos takiego :wink:

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » czw kwie 17, 2008 8:56 am

zaloguj pisze:Lampy nie pasują
Ktoś kiedyś coś pisał że trzeba pas przedni przerabiać czy cos takiego :wink:
pas jak pas, lampy są asymetryczne i angielskie świecą na lewą stronę, a europejskie na prawą - żaden normalny diagnosta takiego cuda nie puści :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Robical
Posty: 430
Rejestracja: sob paź 07, 2006 12:29 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Robical » czw kwie 17, 2008 6:07 pm

gosc pisze:jezeli to jest anglik (a wyglada ze jest ) to bedziesz mial zabawe z przednim mostem a lampy to raczej niepasuja :)3
zostawmy lampy w spokoju, ale dlaczego z mostem miałbym mieć zabawę - proszę o olśnienie 8)
LAND ROVER DISCOVERY II 4,0V8, UAZ 469

Awatar użytkownika
maristez
Posty: 2277
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
Lokalizacja: 4x4.net.pl
Kontaktowanie:

Post autor: maristez » czw kwie 17, 2008 6:22 pm

jak dla mnie most jest taki sam. chodzi o układ kier?
i nikt mnie nie przekona ze białe jest białe a czarne jest czarne

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » czw kwie 17, 2008 6:41 pm

maristez pisze:chodzi o układ kier?
a bardziej zwrotnice :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » czw kwie 17, 2008 7:58 pm

nie są uniwersalne ? :)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » czw kwie 17, 2008 8:49 pm

gosc pisze:jezeli to jest anglik (a wyglada ze jest ) to bedziesz mial zabawe z przednim mostem a lampy to raczej niepasuja :)3
to chyba w jeepie...

Awatar użytkownika
Namdan
 
 
Posty: 966
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Z Organizacji Wyzwolenia Plasteliny

Post autor: Namdan » czw kwie 17, 2008 9:58 pm

Mosty w D2 mają wąs zarówno w lewej jak i prawej zwrotnicy. Wogóle ten model jest przystosowany do przekładki.
Co do diff-locka to wszystkie reduktory są takie same i maja blokadę ale w pierwszych latach produkcji nie było cięgna do załączania blokady bo TC miało rozwiązywać temat. Ale widać dostali kilka zje.. to jest uwag od klientów i wrócili do montowania cięgieł.
Nazywam się Gordon, Gordon Shumway

Awatar użytkownika
Robical
Posty: 430
Rejestracja: sob paź 07, 2006 12:29 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Robical » czw kwie 17, 2008 10:28 pm

Dzięki NAMDAN :)2
...ale wracając do tematu
Jeżeli zaopatrzę się w reduktor z 2004 z cięgnami do diff-locka to co jeszcze będę potrzebował aby ten cud natury działał (d-l)?
No bo jeżeli już będzie to szkoda go nie wykorzystać 8)
Pozdro
Robert
LAND ROVER DISCOVERY II 4,0V8, UAZ 469

Awatar użytkownika
maristez
Posty: 2277
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
Lokalizacja: 4x4.net.pl
Kontaktowanie:

Post autor: maristez » pt kwie 18, 2008 5:36 am

Namdan pisze:Mosty w D2 mają wąs zarówno w lewej jak i prawej zwrotnicy. Wogóle ten model jest przystosowany do przekładki.
Co do diff-locka to wszystkie reduktory są takie same i maja blokadę ale w pierwszych latach produkcji nie było cięgna do załączania blokady bo TC miało rozwiązywać temat. Ale widać dostali kilka zje.. to jest uwag od klientów i wrócili do montowania cięgieł.
no własnie kiedyś na forum było ze nie wszystkie sie nadają. Bocian(Diskoteque) dawał jakiś link gdzie to było wyszczególnione i Karolek sie udzielał bo sobie robił taką konwersje w d2.
i nikt mnie nie przekona ze białe jest białe a czarne jest czarne

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt kwie 18, 2008 7:37 am

ja tam bym przed wykupieniem całego ebaya i sciągnięciem internetu na dysk sprawdził czy się ręczny nie odkręcił albo łożysko na przednim wyjściu nie zdechło...

:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pt kwie 18, 2008 7:44 am

czesław&jarząbek pisze:ja tam bym przed wykupieniem całego ebaya i sciągnięciem internetu na dysk sprawdził czy się ręczny nie odkręcił albo łożysko na przednim wyjściu nie zdechło...

:)21
ale to zbyt proste... :lol:

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt kwie 18, 2008 7:45 am

zdecydowanie
:)21
#noichuj

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość