Strona 1 z 7

Nie ma w archiwum - pytamy tutaj

: pt kwie 25, 2008 10:18 am
autor: Wiechu
No.

Zakładam taki temat, dla różnych "szybkich i drobnych" pierdół, któych nie ma, albo nie można znaleźć w archeo.

I żeby było na temat. 300tdi.

Czy odpowietrzenia reduktora i skrzyni są spięte z odpowietrzeniem przedniego mostu ? Bo jakoś nie moge namierzyć ich zakończenia. Biegną gdzieś nad skrzynię i dalej ich nie widać, a chciałbym z tym porządek zrobić.

Potrzebuję zanieść do ponownego zakucia przewody olejowe, które biegną z pod filtra do chłodnicy. Bo były i sie rozszczelniły z lekka.
Trzeba cały olej zwalić z silnika czy nie koniecznie ? Rozbierał to ktoś ?

Dziękuję za uwagę, zapraszam do dyskusji.
:)21

Re: Nie ma w archiwum - pytamy tutaj

: pt kwie 25, 2008 10:26 am
autor: TRAWOLT
Wiechu pisze:Bo jakoś nie moge namierzyć ich zakończenia. Biegną gdzieś nad skrzynię i dalej ich nie widać, a chciałbym z tym porządek zrobić.
spróbuj namierzyć koło grodzi przy pompce - tam są jakieś w 200.


a mówiłem Ci już, że najlepsze mocowania są na wprost ramy? :roll: :D

: pt kwie 25, 2008 10:37 am
autor: Wiechu
Koło grodzi, spięty z wiązką jest jeden. Napewno od przedniego mostu.
Pytanie, czy też od napędów. :roll:


zapomniałeś dodać, że się nie znasz
:)21

: pt kwie 25, 2008 10:40 am
autor: TRAWOLT
Wiechu pisze:Koło grodzi, spięty z wiązką jest jeden.
no ja tam chyba mam 2 lub 3 - nie pamiętam
Wiechu pisze:zapomniałeś dodać, że się nie znasz
znam się znam ... inaczej :roll: :D

: pt kwie 25, 2008 2:12 pm
autor: kondziu
w 300 są przy filtrze paliwa wychodzą dwa od reduktora i skrzyni po drugiej stronie nisko wychodzą od mostu tak samo z tyłu mosty maja wyprowadzenie jedynie do wysokości ramy przewody są zagięte i nad ramą sobie dyndają

: pt kwie 25, 2008 3:13 pm
autor: Wiechu
do tylnego już rurkę dorobiłem :wink:
dzięki, poszukam jeszcze jak wrócę :)2


przewodów olejowych nikt nie wykręcał ? :roll:

: pt kwie 25, 2008 4:02 pm
autor: Pepek
Nie musisz zlewać oleju z silnika . Wycieknie tylko tyle co w chłodnicy i przewodach :D

: pt kwie 25, 2008 11:09 pm
autor: Wiechu
ooo, dziękuję koledze :)2 :D

odpowietrzeń przy filtrze paliwa nie mam, mus szukać dalej... :-?

: pt kwie 25, 2008 11:11 pm
autor: gri74
bo pewnie masz posrodku głowicy, od strony grodzi, na takiej blaszce spinającej...

: pt kwie 25, 2008 11:15 pm
autor: Wiechu
czyli w miejscu, ogólnie niedostępnym

:)21

: pt kwie 25, 2008 11:18 pm
autor: gri74
no słabo tam się dostać :D

: pt kwie 25, 2008 11:21 pm
autor: Pepek
Namacać najłatwiej :)21

: pt kwie 25, 2008 11:22 pm
autor: Wiechu
to może to olać ?
wyprowadzę tylko tylny most sensownie, a resztę zostawię jak jest
:roll:

: pt kwie 25, 2008 11:25 pm
autor: gri74
Rózne sa koncepcje :lol:

: ndz kwie 27, 2008 7:55 pm
autor: czesław&jarząbek
wiechosław...

zostaw te odpowietrzenia na grodzi w spokoju

odpowietrzniki na mostach sobie udrożnij i sprawdz czy tekalany nie są poobrywane.

ci goście z brytfanii projektują te wozy już od 60 lat...chcąc nie chcąc trochę się już na tym poznali...

:)21

: ndz kwie 27, 2008 8:43 pm
autor: LR_Olek
widze ,nowy dzial do zadawania pytan ,to moze ja tez cos zadam?

co zrobic gdy z dyszy sprysku szyby (dwuotworowej) jest drozny tylko jeden otwor? :)21

: ndz kwie 27, 2008 8:44 pm
autor: sbb
której szyby? :)

: ndz kwie 27, 2008 8:54 pm
autor: LR_Olek
sbb pisze:której szyby? :)
przedniej lewej

: ndz kwie 27, 2008 8:58 pm
autor: Wiechu
Musisz się dobrze nadymać i dmuchnąć. Możesz też użyć nadymanego chomika. Ścisnij go otworem wylotowym w kierunku padłej dyszy.

:)21

: ndz kwie 27, 2008 9:00 pm
autor: sbb
czy nalezy nadymać chomika a potem nim dmuchnąć LR ? tak ?
:)

: ndz kwie 27, 2008 11:00 pm
autor: Saphira
sprzedaj żelastwo bo Ci sie już sypie
:)21

: wt maja 06, 2008 8:44 am
autor: Wiechu
Uwaga dla tych, którzy się skuszą na samodzielny montaż safari snorkla.
Da się to zrobić bez problemu bez zdejmowania błotnika. Warto jednak go zwalić, gdyż daje nam to dobry dostęp do rudzielca, który panoszy się na wszystkich łączeniach blach. Wszystkie trzysety to już staruchy, więc naprawdę warto tam zajżeć i w porę pozbyć się tego pasażera.
:wink:

: wt maja 06, 2008 9:47 am
autor: KrzyK
Warto też zaglądać pod wykładziny.
Zapomniałem, że ok. rok temu rozlało mi się mleko, nie dość, że kozie, to od teściowej. Teraz zajrzałem- po oczyszczeniu rudej ... dziury.
W innym miejscu stało trochę wilgoci- ruda, a lakier można palcami usuwać.
Chyba lepiej od razu wyp...rzucić te chłoniące wilgoć filcowo- gąbczaste pampersy i położyć warstwę jakiegoś środka wodoodporno- głuszącego.
Co mistrzowie używają? jeśli nie tajemnica

: wt maja 06, 2008 9:51 am
autor: Wiechu
Ja tam nie wiem co mistrzowie używają, ale latem wywalam tę gąbkę i wrzucam neopren. Muszę tylko jakiegoś hurtownika w okolicy namierzyć.

: wt maja 06, 2008 9:55 am
autor: TRAWOLT
Wiechu pisze:Jwrzucam neopren
a paciemu neopren?