Strona 1 z 2
Defender, Ruda Franca
: czw maja 08, 2008 8:53 pm
autor: szam1953

Cz. Auto 4 letnie, niedawno kupione, zajrzałem od spodu, zdjąłem dywaniki, a tam na każdej śrubce, wkręcie i nakrętce Ruda Franca siedzi

.
Te połączenia gwintowe kiedyś były w ocynku. Od dołu odpada z każdego stalowego elementu fabryczna , chyba kauczukowa, farba. Można zrywać ją płatami, a pod nią oczywiście Ruda Franca siedzi. Ma ktoś pomysł co z tą Franca zrobić
W pierwszej chwili chciałem te wszystkie śruby i wkręty poodkręcać i dać do cynkowania, ale okazało sie , że ta Franca pozmniejszała śrubom łby i nie zazbytnio dają się odkręcić
Czy to w Defenderze sytuacja normalna

, zlekceważyć Rudą i dać jej mnożyc się

czy też antykoncepcję zastosować jakąś

, jeśli tak to jaką

Czy wyczyszczenie szczotką drucioną i prezerwatywa w postaci farby "hamerajd" wystarczy, żeby Ruda przestała mnożyć się
Poradźcie, gdyż auto w środku " do rosołu" rozebrane.
Pozdrawiam Szam
: czw maja 08, 2008 8:56 pm
autor: sbb
szoruj rudą do golizny a potem ładnie pomaluj

antykoncepcja wskazana, no chyba ze jak fred flinston któregos dnia...
: czw maja 08, 2008 9:03 pm
autor: hpx4000
Wszystkie porządne firmy maja długą gwarancję na blachy…. Pewnie LR takiej gwarancji nie daje ale może warto się dowiedzieć?
: czw maja 08, 2008 9:11 pm
autor: szam1953
sbb pisze:szoruj rudą do golizny a potem ładnie pomaluj

antykoncepcja wskazana, no chyba ze jak fred flinston któregos dnia...
No dobra. załóżmy, że wygolę Rudą szczotką drucianą bez mydła a gładkie części potraktuję papierem ściernym. Ale co zrobić z gwintowanymi otworami

Odkręcać każdą śrubkę i wkręt i w otwór olej albo towot jako antykoncepcję siknąć
No iważne , czy każdy Defender tak ma
Pozdrawiam Szam
: czw maja 08, 2008 9:15 pm
autor: sbb
ja w te cztery otwory, gwintowane, w bagazniku ( disco ) oleum dałem ale wczesniej mała szczoteczką rudą przegoniłem
tak jam ci to uczynił ale czy to było dobre kung-fu to zaraz sie pewnie dowiemy

: czw maja 08, 2008 9:44 pm
autor: szam1953

Kurna , wygląda mi na to , że jakieś mikroogniwa tworzą się na styku aluminium - stal oraz aluminium- cynk. Takich zniszczeń nie spotkałem w żadnym 4 letnim samochodzie. Ruda Franca wykorzystuje pewnie róznicę potencjałów. Niestety w połączeniach gwintowych prezerwatywa - rozdzielająca otwór od wsadu, ulega zniszczeniu po obróceniu otworu (nakrętka), lub obróceniu wsadu ( śruba, wkręt)
To tak jak z 7 letnim Jasiem, który był sprawcą połowy urodzeń na osiedlu. Mamusia Jasia pracowała w jedynej na osiedlu aptece, a Jasiu odwiedzając mamusie w pracy bawił się igłami, w ten sposób , że robił dziurki "na wylot" w opakowanich z prezerwatywami. W miarę jak Jasiu dorastał i coraz rzadziej odwiedzał Mamusię w aptece , spadał przyrost naturalny na osiedlu.
No to jak radzicie

rozbierac Ruda i golić, czy moze na całość pedzlem nałozyc prezerwatywę
Pozdrawiam Szam
: czw maja 08, 2008 9:55 pm
autor: Pepek
To dopiero początek za niedługi czas zacznie Ci puchnąć lakier na tylnych drzwiach

Ja co tylko się dało i w co tylko sie dało powlewałem woski do profili zamknietych i mam nadzieję że na trochę starczy. Zeby się dowiedzieć dokładnie jak to ścierwo zwalczyć poproś o radę kolegów Zbowida lub Ptaka, to forumowi spece od środków zabezpieczających
: czw maja 08, 2008 10:11 pm
autor: Flor
szam1953 pisze:
Kurna , wygląda mi na to , że jakieś mikroogniwa tworzą się na styku aluminium - stal oraz aluminium- cynk.
a ja tam nie zauważyłem

może wzrok mam słaby

: czw maja 08, 2008 10:13 pm
autor: sbb
: czw maja 08, 2008 10:16 pm
autor: Flor
jak to jak ostatnio leżałem pod samochodem

to patrzyłem i były dobrze założone

: czw maja 08, 2008 10:20 pm
autor: sbb
jak sie patrzy od spodu to tak
napisy widać

: czw maja 08, 2008 10:23 pm
autor: Flor
sbb pisze:jak sie patrzy od spodu to tak
napisy widać

no przecież po to są

aby je było widać

a niestety Silverstony całe czarne są

: czw maja 08, 2008 10:26 pm
autor: sbb
se kupił jakies nowe?
: czw maja 08, 2008 10:28 pm
autor: Flor
: czw maja 08, 2008 10:31 pm
autor: sbb
chwalipięta
i tak to gładko przechodzi się z rozważań o rudej na czarne gumki

: czw maja 08, 2008 10:34 pm
autor: Flor
sbb pisze:chwalipięta
i tak to gładko przechodzi się z rozważań o rudej na czarne gumki

no

po konserwacji w LS jak wywaliłem po Sanie te wykładziny z przodu to

szczota ,fertan ,podkład reaktywny,podkład obojętny i GUMKA na gorąco

: czw maja 08, 2008 10:34 pm
autor: sbb
w sam raz do jazdy po czarnym w czasie deszczu po piwo

: czw maja 08, 2008 10:35 pm
autor: sbb
Flor pisze: szczota ,fertan ,podkład reaktywny,podkład obojętny i GUMKA na gorąco

jesooooooooooo az tyle trzeba zeby dobrze było?
: czw maja 08, 2008 10:36 pm
autor: Flor
sbb pisze:w sam raz do jazdy po czarnym w czasie deszczu po piwo

nie jeżdżę po piwo

zawsze mam ze sobą

odpowiednią ilość

: czw maja 08, 2008 10:37 pm
autor: Flor
sbb pisze:
jesooooooooooo az tyle trzeba zeby dobrze było?
nigdy nie jest tak dobrze aby nie mogło być lepiej

: czw maja 08, 2008 10:38 pm
autor: sbb
eeeeee w disco hamerajt wystarcza

: czw maja 08, 2008 10:40 pm
autor: Flor
sbb pisze:eeeeee w disco hamerajt wystarcza

to jak oblężenie chcesz prowadzić

ja tam preferuję bardziej polowanie z nagonką

: czw maja 08, 2008 10:41 pm
autor: sbb
sie naoglądał reklam

: czw maja 08, 2008 10:42 pm
autor: Flor
sbb pisze:sie naoglądał reklam

nie jeździ się

to i czas jest na TV

: czw maja 08, 2008 10:43 pm
autor: sbb
no tak pełen brzuch piwa to sie jeżdzic nie chce
