IMO discovery 2
Moderator: Jerry
IMO discovery 2
sygnał z kuczyka jest radiowy(?) i po otwarciu z pilota w kluczyku wyłaczamy tylko alarm? czy imo od razu też? czy jak bede miał sam grot kluczyka i otworze sobie pilotem drzwi to czy odpale auto samym grotem? czy bebechy z pilota muszą być przy stacyjce?
jesli jest tak jak myśle czyli radiowo sterowany alarm zespolony z centralnym zamkiem to gdzieś musi być odbiornik tego sygnału radiowego. czy bedzie to w kompie czy poprostu to jest jakas antena/podełeczko magiczne? moze ktoś wie gdzie tego szukać?
to tyle pytań.
wczoraj podeszłem do diska 99r. i zadnym z 2 kluczyków/pilotem nie moglem otworzyć. z kluczyka w zamku otwiera sie normalnie centralny zamek ale nie wyłacza sie alarm wiec po otwarciu drze sie w niebogłosy. oczywiście nie odpala też.
jesli jest tak jak myśle czyli radiowo sterowany alarm zespolony z centralnym zamkiem to gdzieś musi być odbiornik tego sygnału radiowego. czy bedzie to w kompie czy poprostu to jest jakas antena/podełeczko magiczne? moze ktoś wie gdzie tego szukać?
to tyle pytań.
wczoraj podeszłem do diska 99r. i zadnym z 2 kluczyków/pilotem nie moglem otworzyć. z kluczyka w zamku otwiera sie normalnie centralny zamek ale nie wyłacza sie alarm wiec po otwarciu drze sie w niebogłosy. oczywiście nie odpala też.
i nikt mnie nie przekona ze białe jest białe a czarne jest czarne
- hpx4000
-
- Posty: 1019
- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
- Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
- Kontaktowanie:
Odbiornika szukaj zapewne w okolicach przedniej szyby. Tam jest najczęściej. Nie odpalał bo włączony alarm i odcięta pompa paliwa (zapewne) Imo jest niezależne od alarmu i bebechy z kluczyka są zbędne. Imo „rozbraja się jak wkładasz kluczyk do stacyjki (działa na zasadzie zbliżonej do bramek alarmowych w sklepach)
ps. Zdaje mi się że seryjny alarm przy seryjnych ustawieniach powinien się włączać i wyłączać poprzez otwierani drzwi kluczykiem też. Zawsze możesz otworzyć go, podnieść maskę, odłączyć klemy (może przestanie wyć, jak nie to szukać małej puszki w okolicach podszybia z miejscem na kluczyk) i poczekać kilka minut aż wszystko wróci do ustawień seryjnych. Oczywiście nie jest to podparte wiedzą na temat D II ale praktyką z RR
ps. Zdaje mi się że seryjny alarm przy seryjnych ustawieniach powinien się włączać i wyłączać poprzez otwierani drzwi kluczykiem też. Zawsze możesz otworzyć go, podnieść maskę, odłączyć klemy (może przestanie wyć, jak nie to szukać małej puszki w okolicach podszybia z miejscem na kluczyk) i poczekać kilka minut aż wszystko wróci do ustawień seryjnych. Oczywiście nie jest to podparte wiedzą na temat D II ale praktyką z RR
Range Rover V8 Outsourcing IT
Odbiornik jest w okolicy dachu pomiedzy szyberdachami. Workshop manual vol 2 page 86-4-2 do 26
Ostatnio zmieniony pt maja 09, 2008 9:29 am przez harakiri, łącznie zmieniany 1 raz.
Odbiornik zlokalizowany jest z przodu tylnego szyberdachu. BCU zaopatruje odbiornik w napięcie 12V. Na rysunku z wiązki kabli w tej okolicy odchodzi taki drucik z wtyczunia do risajwera. Koledzy opowiadali o myszach albo kunie w podsufitce 

Ostatnio zmieniony pt maja 09, 2008 9:49 am przez harakiri, łącznie zmieniany 1 raz.
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
bzdurahpx4000 pisze:Odbiornika szukaj zapewne w okolicach przedniej szyby. Tam jest najczęściej. Nie odpalał bo włączony alarm i odcięta pompa paliwa (zapewne) Imo jest niezależne od alarmu i bebechy z kluczyka są zbędne. Imo „rozbraja się jak wkładasz kluczyk do stacyjki (działa na zasadzie zbliżonej do bramek alarmowych w sklepach)
ps. Zdaje mi się że seryjny alarm przy seryjnych ustawieniach powinien się włączać i wyłączać poprzez otwierani drzwi kluczykiem też. Zawsze możesz otworzyć go, podnieść maskę, odłączyć klemy (może przestanie wyć, jak nie to szukać małej puszki w okolicach podszybia z miejscem na kluczyk) i poczekać kilka minut aż wszystko wróci do ustawień seryjnych. Oczywiście nie jest to podparte wiedzą na temat D II ale praktyką z RR
immo jest zbliżeniowe. pętla na stacyjce musi widzieć pilota.
samym grotem można odpalić jak się rozkoduje immo kluczykowaniem w zamku
#noichuj
- hpx4000
-
- Posty: 1019
- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
- Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
- Kontaktowanie:
Czyli mówisz że spokojnie można otworzyć drzwi kluczykiem, pilota odłożyć na fotel pasażera i odpalić samochód na krótko? Imo będzie dezaktywowane?
Range Rover V8 Outsourcing IT
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Petla pasywna znajduje sie wokol stacyjki. The imput to passive remobilisation exciter coil from the BCU is a 12 volts 125kHz sinewave. The passive remobilisation exciter coil also recives an ignition controlled power supply via FUSE 20 (15 ampers) located in the engine compartment fuse box. On receiving these signals, a magnetic field is generated which activates the handset to produce a remobilisation signal. This signal is transmited to remote reciver and onto the BCU to allow the engine to start. Czego Tobie zycze. 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości