Strona 1 z 5
lift budy p38
: ndz maja 11, 2008 6:53 pm
autor: hpx4000
Kto mi powie jak to zrobić? Chciałbym go podnieść o jeden cal (+/-) Rozumiem że opiera się to na jakiś podkładkach? Ale co z resztą, wiązka elektryczna, pedały, układ kierowniczy? Ktoś to robił i może opisać co trzeba zmienić?
: ndz maja 11, 2008 6:56 pm
autor: Student
a po co Ci to?
: ndz maja 11, 2008 7:06 pm
autor: hpx4000
Umożliwi założenie wyższej opony oraz będzie lepszy „wykrzyż” – choć przy tym typie zawieszenie raczej nie tak się to nazywa.
: ndz maja 11, 2008 7:15 pm
autor: Student
przy jednym calu nic nie musisz przerabiać...
: ndz maja 11, 2008 7:53 pm
autor: krzyś
ciekawa teoria robienia większego "wykrzyżu" ... podniesienie budy względem ramy ....
...taaaa...

: ndz maja 11, 2008 7:56 pm
autor: Qbartx
krzyś pisze:ciekawa teoria robienia większego "wykrzyżu" ... podniesienie budy względem ramy ....
...taaaa...

Z tym to roznie bywa bo byc moze juz teraz ogranicznikiem u niego jest nie odboj a nadkole

: ndz maja 11, 2008 8:34 pm
autor: LR_Olek
Student pisze:a po co Ci to?
farszafski szpaner

Re: lift budy p38
: ndz maja 11, 2008 8:37 pm
autor: olaf
hpx4000 pisze:Kto mi powie jak to zrobić? Chciałbym go podnieść o jeden cal (+/-) Rozumiem że opiera się to na jakiś podkładkach? Ale co z resztą, wiązka elektryczna, pedały, układ kierowniczy? Ktoś to robił i może opisać co trzeba zmienić?
a czy ty przypadkiem ostatnio cos pisałes o homologacji na przekladki o zabieraniu dowodów rejestracyjnych.... i sam sobie chcesz zrobic niehomologowany lift...no patrzcie jak sie zmienia punkt widzenia wzgledem siedzenia

: ndz maja 11, 2008 8:42 pm
autor: piotr borowiec
Czy P38 nie jes aby na poduchach? Czy może jakiegoś fopasa strzeliłem? Bo jeżeli jest na poduchach to się powinien dźwigać więcej niźli 1cal
: ndz maja 11, 2008 8:55 pm
autor: N2O
o lol
co do bodyliftu - wjedź na kanał i zobacz co trzeba przerobić - byle przewodów hamulcowych starczyło

: ndz maja 11, 2008 8:59 pm
autor: hpx4000
Olaf: podeprzesz swoją wypowiedz jakimiś przepisami? Czy gadasz aby gadać…
piotr borowiec: co do tego mają poduchy? Możesz rozwinąć o czym dokładnie mówisz?
: ndz maja 11, 2008 9:12 pm
autor: piotr borowiec
słyszłem (bo nie używam RR) że poduchy podnoszą twoje auto, czyli robkią Ci lift budy. Robi się też tak, że wyżucasz poduchy i zakładasz Oldmana albo Skorpiona czy co tam kto woli. Podkładki to można podkładać pod śrubki a nie do liftu

to nie jest dobrze widziane.
A na Olafa nie burcz bo to forum ma tki klimat i jak tego nie akceptujesz to sorensen, niczego się nie dowiesz

więcej luzu

: ndz maja 11, 2008 9:13 pm
autor: piotr borowiec
piotr borowiec pisze:słyszłem (bo nie używam RR) że poduchy podnoszą twoje auto, czyli robkią Ci lift budy. Robi się też tak, że wyżucasz poduchy i zakładasz Oldmana albo Skorpiona czy co tam kto woli. Podkładki to można podkładać pod śrubki a nie do liftu

to nie jest dobrze widziane.
A na Olafa nie burcz bo to forum ma taki klimat i jak tego nie akceptujesz to sorensen, niczego się nie dowiesz

więcej luzu

: ndz maja 11, 2008 9:13 pm
autor: piotr borowiec
chciałem dodać literke i się porobiło

: ndz maja 11, 2008 9:15 pm
autor: N2O
poduchy nie podnoszą budy tylko zawieszenie

: ndz maja 11, 2008 9:23 pm
autor: piotr borowiec
czyli strzeliłem fopaska

ale z wymianą na sprężyny to wiem na 100% między innymi tak się liftuje Dyskoteki2

: ndz maja 11, 2008 10:23 pm
autor: hpx4000
Tylko że ja poduchy lubię, wiec niechęcę ich zastępować sprężynami. Podwyższając mocowania poduch mógłbym go podnieść ale wymagałoby to chyba zbyt wielu zmian (na pewno wahaczy, ponoć coś z układem kierowniczym, nie wiem czy SYE by się nie przydało – dla RR zapewne się nie kupi tych elementów) Na razie chciałbym zyskać trochę więcej miejsca w nadkolach…
: ndz maja 11, 2008 10:31 pm
autor: N2O
do bodyliftu w P38 napewno nie trzeba opuszczać chłodnicy tak jak w innych samochodach w których jest ona mocowana do budy, bo w P38 jest mocowana do ramy.
musisz zobaczyć czy starczy przewodu wlewowego do baku po podniesieniu, przewodów od ABS i metalowych przewodów hamulcowych. Kabli od skrzyni powinno starczyć. Po zrobieniu bodyliftu przydało by się podnieść/zmienić zderzaki. A te 2,5 cm powinno wystarczyć aby bezstresowo używać 32-33"

: ndz maja 11, 2008 10:38 pm
autor: hpx4000
Dzięki za informacje, jutro skocze na kanał aby obejrzeć jak to wygląda aby na teorii się nie skończyło

33” fajnie byłoby mieć, ale chyba nie te mosty…
: ndz maja 11, 2008 10:45 pm
autor: N2O
mosty w P38 są dość mocne - jak nie zakładasz blokad i nie zmieniasz przełożeń w dyfrach to wytrzymają i 33"
: ndz maja 11, 2008 10:59 pm
autor: Wąż

czy to już te czasy nastały kiedy hasioki się mota?
: ndz maja 11, 2008 11:03 pm
autor: demek
Niedługo będzie RR Sport na slickach 39" i lifcie o kilkanaście centymetrów, a projekty mocarnych zderzaków zapodało już wojsko

: ndz maja 11, 2008 11:08 pm
autor: hpx4000
No właściwie te 255/85/16 mogłem kupić zamiast 235/85… ale zrobić miejsce na 33” już można

Wąż: to naprawdę wdzięczny samochód do terenu, nic nie wygląda tak elegancko w błocie

: ndz maja 11, 2008 11:16 pm
autor: Wąż
hpx4000 pisze:
Wąż: to naprawdę wdzięczny samochód do terenu, nic nie wygląda tak elegancko w błocie

w przeciągu roku odwołasz te słowa, wieszczę

: ndz maja 11, 2008 11:40 pm
autor: hpx4000
Narzekam na niego za każdym razem jak coś padnie lub działa inaczej niż bym chciał, ale tak chyba musi być. To miłość bezwarunkowa
