programowanie pilota ladrover discovery 1

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
sys-kom
Posty: 1810
Rejestracja: czw sie 31, 2006 2:11 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontaktowanie:

programowanie pilota ladrover discovery 1

Post autor: sys-kom » sob maja 31, 2008 10:18 pm

Procedura programowania nowych pilotów


wyłączyć zapłon , zamknąć drzwi , (najlepiej otworzyć okno)
otworzyć maskę a na czujnik otwarcia maski położyć coś co przyciśnie przycisk

uwaga procedurę należy wykonać w ciągu 8 sekund

1. Włącz zapłon.
2. Wyłącz zapłon.
3. Zamknąć drzwi zamkiem centralnym
4. Otwórz drzwi zamkiem centralnym
5. otworzyć maskę ( ściągnąć to coś co leży na czujniku maski )
6. Włącz zapłon.
9. Wyłącz zapłon.

Jeżeli procedura jest poprawnie wykonana, alarm wejdzie w procedurę programowania ,syrenka alarmu włączy sie na ok 0,5 s

Dioda statusu alarmu zapali się

teraz nacisnąć przycisk pierwszego pilota i przytrzymać aż dioda LED zacznie mrugać

następnie drugi pilot

po zaprogramowaniu alarm wyjdzie z stanu programowania

uwaga

całość programowania musi być wykonane w ciągu 2 minut ,

sprawdzone działa , przetestowałem na swojej dyskotece
Off Road to choroba przenoszona przez błoto


HERBU BIEDRONKA

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » ndz cze 01, 2008 5:50 pm

a czemu masz nowe piloty



? :o

Awatar użytkownika
sys-kom
Posty: 1810
Rejestracja: czw sie 31, 2006 2:11 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontaktowanie:

Post autor: sys-kom » ndz cze 01, 2008 6:58 pm

bo kupiłem bez
Off Road to choroba przenoszona przez błoto


HERBU BIEDRONKA

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » ndz cze 01, 2008 7:15 pm

sys-kom pisze:bo kupiłem bez

aaaaaaa

jakim cudem? :o jumany sprzet :)21

Awatar użytkownika
sys-kom
Posty: 1810
Rejestracja: czw sie 31, 2006 2:11 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontaktowanie:

Post autor: sys-kom » ndz cze 01, 2008 8:32 pm

jak kupowałem to mi gościu nie dał , a ja nie pytałem bo nie wiedziałem czy jest alarm na pilota , a jak rozebrałem centralkę od centralnego zamka okazało sie że jest
Off Road to choroba przenoszona przez błoto


HERBU BIEDRONKA

Awatar użytkownika
bacajr
 
 
Posty: 210
Rejestracja: ndz mar 14, 2004 11:12 pm
Lokalizacja: Landsberg an der Warthe
Kontaktowanie:

Post autor: bacajr » wt cze 03, 2008 11:03 pm

LR_Olek pisze:
sys-kom pisze:bo kupiłem bez

aaaaaaa

jakim cudem? :o jumany sprzet :)21
Oluś nie patrz przez pryzmat trójmiasta :D
Nubira wiecznie żywa
Dekarz herbu Łasica

Awatar użytkownika
Dżek
 
 
Posty: 896
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:26 pm
Lokalizacja: WaWa

Post autor: Dżek » śr lip 30, 2008 12:08 am

Witam serdecznie,

Do tej pory niemal wylacznie czytalem, szukalem, a jak na forum nie bylo, to googlalem i odpowiedzi znajdowalem. Pierwszy raz jednak jestem bezradny jak dziecko we mgle i zaba we snie. Wiec niniejszym kolejny nowy musi poprosic o porade.

sys-kom - chwala Ci za to, ze chyba jako pierwszy w necie 4x4 dales to http://www.roverparts.com/Instructions/ ... R3722G.cfm po polsku. Niestety nie napisales o jednym... i tutaj przechodze do sedna.

Sprzet: Disco I, 300 Tdi, 1994 r.; nie wiem, czy alarm fabryczny - pilot jednoprzyciskowy z jajem Land Rovera, ale centralka na oko nie przypomina Lucasa 17VT ani zadnej rzeczy, ktora jego jest; z pilota wlacza sie alarm i centralny zamek, brak potwierdzenia dzwiekowego i swietlnego; czujniki: drzwi, klapa tylna, maska, czujniki ruchu w srodku. W aucie nie ma immo, ani oczywiscie kodowania EKA (zreszta nie dysponuje zadnymi kodami do ewentualnego wprowadzenia). Prawdopodobnie nie ma tez tejemniczego "spidera" - tak wynika z VIN-u, ale glowy nie dam.

Awaria: rozladowujacy sie przez kilka dni akumulator przy wlaczonym (aktywowanym) alarmie; skutek - brak reakcji alarmu i centralnego zamka na pilota, syrenka wyje non-stop (trzeba ja wylaczyc kluczykiem).

Diagnoza: kody szlag trafil, a przetlumaczona przez sys-koma procedura dziala tylko i wylacznie, gdy alarm jest nieaktywny; wtedy tez mozna spokojnie zdejmowac klemy i wszystko jest OK.

Problem: jak dezaktywowac to cholerstwo i nie pojsc z torbami?

Rozwiazania, ktore przyszly mi do glowy:
- kupno dedykowanego zamiennika, np. http://www.remotekey.co.uk/cars/land-ro ... alarm-ecu/
fajne, dostaje to co bylo, montaz teoretycznie bezproblemowy, tylko 1000 zl z gorka ulatuje, wiec :)3

- kupno najprostszego alarmu - ulatuje 450-500 zl, ale w tej cenie nie mam czujnikow ruchu, zas ochrona tylnej klapy i otwieranie centralnego z pilota stoi pod duzym znakiem zapytania (info od czlowieka, co robi w alarmach kilkanascie lat). O ile zamek chrzanie, to pelna ochrone gratow w srodku chcialbym miec, wiec :)3

- wizyta u pana Henia - bylem, elektryk ze wspomnianym powyzej stazem po 2 godzinach prob rozlozyl bezradnie rece, wiec :)3

- wizyta w niezaleznym serwisie LR z komputerowa diagnostyka - jestem po rozmowach z Centrum 4x4 (nie ma elektryka) i Morgan Car (poki co rozlozyli bezradnie rece, mimo duzej checi pomocy), wiec :)3

- wizyta w najbardziej serwisowym serwisie, ktore zazwyczaj omijam z daleka, czyli JLR; gosc od razu wiedzial o co chodzi, 250 zl za dezaktywacje i wprowadzenie ponowne kodow, wiec juz sie podniecilem, ale... Z tych 250 az 225 zl to diagnostyka - jesli komputer wykaze chociaz najmniejsze niezgodnosci (czyli modyfikacje, co w 15-letnim aucie jest niemal pewne) miedzy alarmem fabrycznym a moim, to jestem w glebokiej dupie. Moga pomoc tylko i wylacznie, gdy wszystko jest fabryczne, czyli mamy pelna zgodnosc Vinu z kodami z ich bazy. Jesli nie, to pan mowi mi "Sorry, man", a 225 zl sobie zostawia (!), wiec :)3

Co jeszcze moge zrobic, zeby dezaktywowac to cholerstwo bez placenia za kota w worku lub wydawania >500 zl? Prosze, czy jest jakas szansa, zeby bylo :)2

Sprawa jest naprawde pilna. Z gory dzieki i sorki, ze tak dlugo wyszlo.

Awatar użytkownika
sys-kom
Posty: 1810
Rejestracja: czw sie 31, 2006 2:11 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontaktowanie:

Post autor: sys-kom » śr lip 30, 2008 12:01 pm

przecież w 300 możesz rozbroić alarm kluczykiem

zamknij samochód otwórz i zamknij z kluczyka i powinien sie rozbroić , a puźniej przejść do procedury programowania , , a jak nie pomoże wo schowaj ten oryginalny alarm do śmietnika

w sumie to ja swój uruchomiłem ale też już wyleciał i mam porządną proxime zk , wszystkie czujnik podłączone i a czujnik ultradźwiękowy podłączony oryginalny , sterowanie zamkiem centralnym 2 przekaźniki ,

utrudnienie tylko takie ze nie ma żadnego siłownika master , wiec dołożyłem sobie przycisk zamknij otwórz drzwi
Off Road to choroba przenoszona przez błoto


HERBU BIEDRONKA

Awatar użytkownika
gucio1234
Posty: 319
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 10:11 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: gucio1234 » śr lip 30, 2008 1:37 pm

W instrukcji od mojego Disco 300 TDi z 1998 przeczytalem ze alarm mozna deaktywowac, jezeli nie ma sie pilota, z uzyciem kluczyka.
Trzeba miec kod serwisowy odblokowujacy (chyba 4 cyfry). Wklada sie kluczyk do zamka i przekreca nim odpowiednio do posiadanego kodu w lewo/prawo i alarm powinien sie deaktywowac.

Ja takiego kodu nie mam, ale ten post mnie zainspirowal i zatelefonowalem do LR Authorized Dealer w Babicach kolo Warszawy. Tam mily Pan powiedzial ze ten kod odblokowujacy dostane u nich bezplatnie tylko musze pojawic sie osobiscie w godzinach 8:00 - 18:00 i sie wylegitymowac, ze jestem wlascicielem pojazdu.

I pytanie do szanownego Grona, ktore od razu mi sie nasuneło:
Czy poza opisanym wyzej kodem jest jeszcze cos co mozna dostac od Authorized Land Rover Dealer bezplatnie ?
Marcin (gucio1234)

Awatar użytkownika
Dżek
 
 
Posty: 896
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:26 pm
Lokalizacja: WaWa

Post autor: Dżek » śr lip 30, 2008 2:52 pm

sys-kom pisze:zamknij samochód otwórz i zamknij z kluczyka i powinien sie rozbroić
Czy mozesz to uscislic? Chodzi Ci tylko o zamek od strony kierowcy, bez "fizycznego" otwierania drzwi, czyli 3 razy przekrecam kluczyk i jest OK?
gucio1234 pisze:W instrukcji od mojego Disco 300 TDi z 1998 przeczytalem ze alarm mozna deaktywowac, jezeli nie ma sie pilota, z uzyciem kluczyka.
Trzeba miec kod serwisowy odblokowujacy (chyba 4 cyfry).
To, o czym piszesz, to tzw. kody EKA (Emergency Key Access) - dokladnie temat wyjasniony w Landklinice i np. tutaj http://www.remotekey.co.uk/cars/land-rover/eka-code/ Niestety w trzysetkach z 94 r. kodowania EKA kluczyka jeszcze nie bylo :cry: .

Awatar użytkownika
sys-kom
Posty: 1810
Rejestracja: czw sie 31, 2006 2:11 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontaktowanie:

Post autor: sys-kom » śr lip 30, 2008 3:59 pm

Dżek pisze:
sys-kom pisze:zamknij samochód otwórz i zamknij z kluczyka i powinien sie rozbroić
Czy mozesz to uscislic? Chodzi Ci tylko o zamek od strony kierowcy, bez "fizycznego" otwierania drzwi, czyli 3 razy przekrecam kluczyk i jest OK?







gucio1234 pisze:W instrukcji od mojego Disco 300 TDi z 1998 przeczytalem ze alarm mozna deaktywowac, jezeli nie ma sie pilota, z uzyciem kluczyka.
Trzeba miec kod serwisowy odblokowujacy (chyba 4 cyfry).
To, o czym piszesz, to tzw. kody EKA (Emergency Key Access) - dokladnie temat wyjasniony w Landklinice i np. tutaj http://www.remotekey.co.uk/cars/land-rover/eka-code/ Niestety w trzysetkach z 94 r. kodowania EKA kluczyka jeszcze nie bylo :cry: .
Najlepiej otworzyć okno i przez okno zanknąć i otworzyć zamkiem centralnym ,

to nie alarm tylko imobilajzer , alarm nie ma nic wspulnego z tym kodem[
Off Road to choroba przenoszona przez błoto


HERBU BIEDRONKA

Awatar użytkownika
Dżek
 
 
Posty: 896
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:26 pm
Lokalizacja: WaWa

Post autor: Dżek » czw lip 31, 2008 12:41 am

sys-kom pisze:Najlepiej otworzyć okno i przez okno zanknąć i otworzyć zamkiem centralnym ,

to nie alarm tylko imobilajzer , alarm nie ma nic wspulnego z tym kodem[
Sprobuje tej Twojej metody, ale szczerze mowiac jestem pelen najgorszych przeczuc. Rozmawialem dzisiaj z serwisem ECC w Babicach - facet stwierdzil, i tu uwaga, ze w 1994 r. nie montowano jeszcze fabrycznie alarmow :o Jesli to prawda, to moj na 100% jest dokladany, a wiec ani ECC ani JLR czy im podobne mi nie pomoga. Gosciu z ECC zreszta powiedzial, ze nie ma sensu do nich przyjezdzac i JEDYNYM rozwiazaniem jest wymiana wszystkiego, bo tego alarmu nie da sie dezaktywowac. Rozmawialem dzisiaj jeszcze raz z Morganem - chlopaki szperali w roznych info i ostatecznie poddali sie. Tak czy inaczej dzieki sys-kom - napisze, czy coskolwiek sie zmienilo.
Co do kodow EKA to masz racje, ze to inna bajka. Ja juz nie chcialem wchodzic glebiej w temat gucia 1234, bo u mnie ani EKA, ani immo, tylko pieprzona wyjaca syrena.
Czy mimo wszystko ktos ma jeszcze jakies pomysly? A jesli Wy tez sie poddajecie, to macie do polecenia jakiegos elektryka-alarmowca z Wawy - potrzebny prawdziwy mistrz, ktoremu McGaver moglby co najwyzej scalaki podawac i kawe robic. Ciagle nie moge pogodzic sie z przegrana.
Z gory dzieki

Awatar użytkownika
sys-kom
Posty: 1810
Rejestracja: czw sie 31, 2006 2:11 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontaktowanie:

Post autor: sys-kom » czw lip 31, 2008 8:01 am

disco z 94 ma na 100 % fabryczny alarm , nie ma za to immobilizera ,
Off Road to choroba przenoszona przez błoto


HERBU BIEDRONKA

Awatar użytkownika
Dżek
 
 
Posty: 896
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:26 pm
Lokalizacja: WaWa

Post autor: Dżek » czw lip 31, 2008 11:59 am

sys-kom pisze:disco z 94 ma na 100 % fabryczny alarm , nie ma za to immobilizera
Glupi i glupszy - tak mi sie skojarzylo z jakas komedia. Bylem glupi, jestem glupszy...
Ludziska drogie - czy ktos jeszcze oprocz sys-koma i gucia zaglada do przyklejonych? Wakacje, temat za trudny, ziew, zlewka nowego? Prosze, jak ktokolwiek moze pomoc niech sie odezwie. Czas na interwencje moge juz liczyc niemal w godzinach...

Awatar użytkownika
gucio1234
Posty: 319
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 10:11 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: gucio1234 » czw lip 31, 2008 3:14 pm

Dżek pisze: czy ktos jeszcze oprocz sys-koma i gucia zaglada do przyklejonych?
poza mna i sys-komem to zagladali jeszcze bacajr i LR_Olek :lol:
Marcin (gucio1234)

Awatar użytkownika
sys-kom
Posty: 1810
Rejestracja: czw sie 31, 2006 2:11 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontaktowanie:

Post autor: sys-kom » czw lip 31, 2008 3:31 pm

no to całem mnustwo

ale spokojnie jeśli chodzi o alarm to możesz mi zaufać wiec co mówię
mój jest 94 i dopóki alarmu nie wywaliłem to był fabryczny a od 95 był montowany jeszcze immobilizer , z prockiem w kluczyku
Off Road to choroba przenoszona przez błoto


HERBU BIEDRONKA

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » czw lip 31, 2008 3:34 pm

sys-kom pisze:możesz mi zaufać
dobre :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
sys-kom
Posty: 1810
Rejestracja: czw sie 31, 2006 2:11 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontaktowanie:

Post autor: sys-kom » czw lip 31, 2008 3:44 pm

a w łeb chcesz
Off Road to choroba przenoszona przez błoto


HERBU BIEDRONKA

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » czw lip 31, 2008 3:46 pm

sys-kom pisze:a w łeb chcesz
zboczeniec
może buzi najpierw
i jakieś miłe słówka do uszka ? :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
sys-kom
Posty: 1810
Rejestracja: czw sie 31, 2006 2:11 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontaktowanie:

Post autor: sys-kom » czw lip 31, 2008 3:50 pm

ok , to hi-liftem po pleckach tak dla masażu , i głowę pod maskę dla miłych odczuć słuchowych ,
Off Road to choroba przenoszona przez błoto


HERBU BIEDRONKA

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » czw lip 31, 2008 3:53 pm

sys-kom pisze:ok , to hi-liftem po pleckach tak dla masażu , i głowę pod maskę dla miłych odczuć słuchowych ,
za dużo krwawych filmów oglądasz
i teraz masz koszmary :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

TadeuszK
Posty: 389
Rejestracja: sob lut 16, 2008 9:32 am
Lokalizacja: Lublin

Post autor: TadeuszK » czw lip 31, 2008 3:58 pm

w kwestii formalnej - na tym forum bije się szpadlem w łeb :)21

Awatar użytkownika
sys-kom
Posty: 1810
Rejestracja: czw sie 31, 2006 2:11 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontaktowanie:

Post autor: sys-kom » czw lip 31, 2008 3:58 pm

etam filmów - forum czytam wystarczy
Off Road to choroba przenoszona przez błoto


HERBU BIEDRONKA

Awatar użytkownika
Dżek
 
 
Posty: 896
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:26 pm
Lokalizacja: WaWa

Post autor: Dżek » czw lip 31, 2008 4:16 pm

No to sie troche ruszylo, chociaz akurat nie o opis pieszczot sys-komowo-trawoltowych mi chodzilo :D . Na bezrybiu jednakowoz i rak ryba. Lepszy rydz, niz nic. Lepszy wrobel w garsci, niz kanarek na dachu. Lepsza wyjaca syrenka alarmu niz... kuzwa, co?
To bylo pytanie retoryczne, prosze nie wpisywac swoich propozycji. Skupiamy sie, drodzy Panowie, na Lucasie i wszelkich jego odmianach, bratach i siostrach z Ksiestwa Ciemnosci. Prosze bardzo, teraz glos zabierze...

Awatar użytkownika
kondziu
Posty: 544
Rejestracja: sob lis 13, 2004 7:57 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: kondziu » czw lip 31, 2008 10:14 pm

wszystko fajnie ale ten opis dotyczy pilota z jednym guziczkiem a co jak mam dwa pstryczki? Mam jeden wywalić :D
Disco 95 300tdi
ONE LIFE. LIVE IT.
http://4x4.szczecin.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości