Opony do defendera
Moderator: Jerry
Opony do defendera
Wiem że troche już było na temat max wielkości opon w defenderze, ale ja wcale nie chce dać jak największych, poprostu troche większe i pytanie czy seryjne mosty defa 90 wytrzymają ten rozmiar. Dokładnie chodzi mi o kopie simexa 265/75 r16. Wysokość mają 235/85(~`81cm) ale są kilka cm. szersze, noi troche cięższe. Niektórzy ładują takie(i większe) opony i jeżdzą(np. RR na Ładoge w tym roku 285/75 i patrząc na zabieraki nie miał chyba mostow MD). Jak myślicie dadzą rade czy kupić 235/85 r16 i jeździć bez stresu?
...
- hpx4000
-
- Kontaktowanie:
Choć z defem nie mam doświadczenia to uważam że rozmiar 235/85/16 jest bez sensu. Ich wysokość jest słuszna ale są zdecydowanie za wąskie. Sprzyjają natychmiastowemu zakopaniu samochodu, wgryzają się w podłoże zbyt łatwo. Następna na pewno będą 255/85
Range Rover V8 Outsourcing IT
Re: Opony do defendera
Właśnie za tym rozmiarem się rozglądam-ale nie ten bieżnik.zbyt agresywny jak na mosty LR-standart-to opinia jaśnie oświeconego, wszechwiedzącego mojego mechanikaMały Staś pisze:Wiem że troche już było na temat max wielkości opon w defenderze, ale ja wcale nie chce dać jak największych, poprostu troche większe i pytanie czy seryjne mosty defa 90 wytrzymają ten rozmiar. Dokładnie chodzi mi o kopie simexa 265/75 r16. Wysokość mają 235/85(~`81cm) ale są kilka cm. szersze, noi troche cięższe. Niektórzy ładują takie(i większe) opony i jeżdzą(np. RR na Ładoge w tym roku 285/75 i patrząc na zabieraki nie miał chyba mostow MD). Jak myślicie dadzą rade czy kupić 235/85 r16 i jeździć bez stresu?

Disco I.300tdi
Noi bądź tu mądry..
z jednej strony auto robi mi się troche cięższe i na 235/85 szybko się zapada i wgryza w glebe a z drugiej strony na większych mosty będą się (prawdopodobnie) sypać. Z odsadzeniem felgi i skrętem nie będzie większego problemu, w tej chwili mam przespawane felgi od disco i ET wyszło około -20

...