Wymiana płynu w układzie chłodzenia...

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
jegerborne
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 93
Rejestracja: pt lip 18, 2008 10:58 am
Lokalizacja: Gross Born/Borne Sulinowo

Wymiana płynu w układzie chłodzenia...

Post autor: jegerborne » wt lip 22, 2008 7:16 am

Koledzy muszę w sowim Landku wymienić płyn w układzie chłodzenia czy ktoś może mi doradzić jak najsprawniej się do tego zabrać chodzi mi "spuszczenie" tego co w tej chwili chłodzi silnik czy jest np. kranik spustowy czy też trzeba odkręcić najniższy wąż przy chłodnicy, co z odpowietrzaniem układu jak to jest....Pozdrowionka z Borneo....jeger
Landek to najlepszy kumpel myśliwego...

Awatar użytkownika
zaloguj
Posty: 2009
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm

Post autor: zaloguj » wt lip 22, 2008 8:23 am

w TD5 jest na dole śrubka do zlewania i na górze do odpowietrzania :wink:

Awatar użytkownika
jegerborne
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 93
Rejestracja: pt lip 18, 2008 10:58 am
Lokalizacja: Gross Born/Borne Sulinowo

Post autor: jegerborne » wt lip 22, 2008 9:29 am

zaloguj pisze:w TD5 jest na dole śrubka do zlewania i na górze do odpowietrzania :wink:
Dzięki kolego ale nie wiem jak jest w 200 tdi....
Landek to najlepszy kumpel myśliwego...

Awatar użytkownika
zaloguj
Posty: 2009
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm

Post autor: zaloguj » wt lip 22, 2008 9:34 am

Ja tez nie :)21

Awatar użytkownika
Samurai
 
 
Posty: 123
Rejestracja: śr sty 21, 2004 1:58 pm
Lokalizacja: Sochaczew/Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Wymiana płynu w układzie chłodzenia...

Post autor: Samurai » wt lip 22, 2008 10:46 am

jegerborne pisze:...czy jest np. kranik spustowy czy
A nie możesz tego sprawdzić organoleptycznie ??
Disco 2.5 tdi, Suzuki Samurai i Łosiu
Zebra Off-Road Klub Sochaczew
http://www.4x4.e-sochaczew.pl

Awatar użytkownika
jegerborne
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 93
Rejestracja: pt lip 18, 2008 10:58 am
Lokalizacja: Gross Born/Borne Sulinowo

Post autor: jegerborne » wt lip 22, 2008 10:58 am

sprawdzę spoko
Landek to najlepszy kumpel myśliwego...

Awatar użytkownika
dudek
Posty: 501
Rejestracja: wt sty 02, 2007 10:17 pm
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: dudek » wt lip 22, 2008 11:00 am

W 200-cie brak kranika. Tylko sciągasz przewód a potem wlewasz przez zbiornik wyrównawczy
AMG M35A2C 2 1/2 TON
AMG M151A2 MUTT 1/4 Ton
M416
XJ 4.0

Awatar użytkownika
jegerborne
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 93
Rejestracja: pt lip 18, 2008 10:58 am
Lokalizacja: Gross Born/Borne Sulinowo

Post autor: jegerborne » wt lip 22, 2008 11:33 am

dudek pisze:W 200-cie brak kranika. Tylko sciągasz przewód a potem wlewasz przez zbiornik wyrównawczy
dzięki Dudek
Landek to najlepszy kumpel myśliwego...

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » wt lip 22, 2008 11:59 am

Tylko nie zapomnij odkrecic plastikowego korka na chlodnicy i wtedy wlewaj plyn nie wode.

Jak sie przez niego przeleje to zakrec, odpal i uzupelnij i gotowe. 200Tdi doskonale sie sam odpowietrza.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » wt lip 22, 2008 12:04 pm

potem napraw korek, 8)
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
HUSKYTEAM
Posty: 413
Rejestracja: pt cze 16, 2006 6:15 pm
Lokalizacja: lasy podwarszawskie
Kontaktowanie:

Post autor: HUSKYTEAM » wt lip 22, 2008 1:26 pm

Tylko pamiętaj, żeby ustawic wajchę ogrzewania na "full power" na całą operację. I płyn wlewaj najwolniej, jak dasz radę.

Pzdr
Jacek Szadkowski
http://www.war-saw.net
Pajero I > Disco I 2.5 > Vitara I 1,6 > Samurai...

Awatar użytkownika
jegerborne
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 93
Rejestracja: pt lip 18, 2008 10:58 am
Lokalizacja: Gross Born/Borne Sulinowo

Post autor: jegerborne » wt lip 22, 2008 1:35 pm

darkman pisze:potem napraw korek, 8)
co znaczy "napraw korek"
Landek to najlepszy kumpel myśliwego...

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » wt lip 22, 2008 4:42 pm

lubi się urwać w trakcie odkręcania lub zgubić w trakcie prac.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » wt lip 22, 2008 5:00 pm

HUSKYTEAM pisze:Tylko pamiętaj, żeby ustawic wajchę ogrzewania na "full power" na całą operację. I płyn wlewaj najwolniej, jak dasz radę.

Pzdr
A po co wajchie ogrzewania na full power? :)21

Przeciez nagrzewnica jest caly czas w obiegu i nie ma zaworka wodnego.
Temperature regulujesz klapami nawiewu :)21
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość