Allo
Ze wzgledu na fakt, ze poprzedni watek gdzie o tym wspomnialem byl o czyms zupelnie innym - poproszony na pw wklejam zdjecia przegubow w nowym.
http://picasaweb.google.pl/kocylion/Przegub
Przeguby nie maja ani spustu oleju, ani srobki od poziomu. Auto 300tdi 98. I tu pare pytan, choc wiem, ze z fabryki nie takie cuda wyjezdzaly;)
1. Czy spotkal sie ktos, ze w zwiazku z wprowadzeniem w 99 smaru niewymienialnego do przegubow czesc aut z 98 mialo przeguby bez spustu?
2. Czy moga byc to np przeguby od dII? Ursusa? Unimoga?:P
3. Co ja mam z tym teraz zrobic?:)
Podziekowal za uwage
Przeguby bez spustu oleju
Moderator: Jerry
Przeguby bez spustu oleju
--
koc
/czysta tedei/
koc
/czysta tedei/
D 2 ma inny zawias z przodu i przeguby w osłonach gumowych
jak się tak upierasz to odkręć sobie zacisk , zdejmij piastę i odkręć dolne śruby od czopu piasty i czekaj aż ci wszystko wyleci, mozesz nawet przez wlew sobie pomóc rozrzedzajac olej.
I tyle
a foty ta są obudowy zwrotnicy
jak się tak upierasz to odkręć sobie zacisk , zdejmij piastę i odkręć dolne śruby od czopu piasty i czekaj aż ci wszystko wyleci, mozesz nawet przez wlew sobie pomóc rozrzedzajac olej.
I tyle
a foty ta są obudowy zwrotnicy

Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
Mam Disco 300TDi z 1998. U mnie tez jest po jednym korku w kulach.
Z jednej strony korek jest zastaly i po dobroci z uzyciem dostepnych narzedzi nie udalo mi sie go odkrecic.
Z drugiej strony udalo sie odkrecic. Przy pomocy patyka sprawdzilem, ze w srodku jest glut (ten smar niewymienialny).
Dopuscilem na oko troche gluta (zamiennik Britpart), zeby na pewno nie bylo za malo i zakrecilem korek spowrotem.
Nie zastanawialem sie glebiej nad tematem. Zalozylem, ze od ktoregos tam numeru VIN robili kule z jednym korkiem i fabrycznie napuszczali glut, a nie olej.
Z jednej strony korek jest zastaly i po dobroci z uzyciem dostepnych narzedzi nie udalo mi sie go odkrecic.
Z drugiej strony udalo sie odkrecic. Przy pomocy patyka sprawdzilem, ze w srodku jest glut (ten smar niewymienialny).
Dopuscilem na oko troche gluta (zamiennik Britpart), zeby na pewno nie bylo za malo i zakrecilem korek spowrotem.
Nie zastanawialem sie glebiej nad tematem. Zalozylem, ze od ktoregos tam numeru VIN robili kule z jednym korkiem i fabrycznie napuszczali glut, a nie olej.
Marcin (gucio1234)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość