

Moderator: Jerry
naprawić?jegerborne pisze:Koledzy mam problemy z centralnym zamkiem w 200 - secie dokładnie lewe tylne dzrwi czasmi się nie zamykają centralnie, a częściej ten zamek nie działa poprostu się zamyka czy nalezy się tym dokładniej zająć? Jakie macie rady w tym temacie
?? Oczywiście nie mam sterowania z pilota....
No tak myśałem, że masz określony sposóbJarekK pisze:naprawić?jegerborne pisze:Koledzy mam problemy z centralnym zamkiem w 200 - secie dokładnie lewe tylne dzrwi czasmi się nie zamykają centralnie, a częściej ten zamek nie działa poprostu się zamyka czy nalezy się tym dokładniej zająć? Jakie macie rady w tym temacie
?? Oczywiście nie mam sterowania z pilota....
najprawdopodobniej pada siłownik w tych drzwiach - najprościej go wymienićjegerborne pisze:No tak myśałem, że masz określony sposóbJarekK pisze:naprawić?jegerborne pisze:Koledzy mam problemy z centralnym zamkiem w 200 - secie dokładnie lewe tylne dzrwi czasmi się nie zamykają centralnie, a częściej ten zamek nie działa poprostu się zamyka czy nalezy się tym dokładniej zająć? Jakie macie rady w tym temacie
?? Oczywiście nie mam sterowania z pilota....
???
tak, utop auto - powagajegerborne pisze:czy nalezy się tym dokładniej zająć?
Dzięki kolego....sys-kom pisze:1. ściągnąć tapicerkę
2. podłączyć miernik w dwa kabelki idące do siłownika
3. zamknąć i otworzyć kilka razy , napięcie na mierniku będzie przy zamykaniu +12v przy otwieraniu -12 zależy jak podłączysz miernik
4. jeśli napięcie sie pojawia za każdym razem , nawet jeśli siłownik nie zadziałał , znaczy że instalacja jest sprawna
5. jeśli już wiemy że to siłownik , lub sam zamek .
6. zdemontować siłownik i sprawdzić czy siłownik na luzie pracuje lepiej , jeśli tak to znaczy że to prawdopodobna przyczyna samego zamka
7. no to masz przerąbane . choć to zazwyczaj nie chce się otwierać a nie zamykać ale to może i podobnie działać ,
w każdym zamku jest taka mała sprężynka co się lubi psuć , na
angielskiem ebay.co.uk kosztuje jakieś 3 funty za sztukę .
wymienia się ją tragicznie zwłaszcza w przednich drzwiach , w tylnych
troszkę łatwiej , ale i tak współczuję
8. ale jak by to się okazała instalacja , to zdemontuj tunel środkowy tam jest kostka łącząca drzwi i szyby , może to tam a jak nie do dalej po instalacji , ale nie sądzę żeby to była instalacja
zara, nim rozbierzesz półauta -jegerborne pisze:Dzięki kolego....sys-kom pisze:1. ściągnąć tapicerkę
2. podłączyć miernik w dwa kabelki idące do siłownika
3. zamknąć i otworzyć kilka razy , napięcie na mierniku będzie przy zamykaniu +12v przy otwieraniu -12 zależy jak podłączysz miernik
4. jeśli napięcie sie pojawia za każdym razem , nawet jeśli siłownik nie zadziałał , znaczy że instalacja jest sprawna
5. jeśli już wiemy że to siłownik , lub sam zamek .
6. zdemontować siłownik i sprawdzić czy siłownik na luzie pracuje lepiej , jeśli tak to znaczy że to prawdopodobna przyczyna samego zamka
7. no to masz przerąbane . choć to zazwyczaj nie chce się otwierać a nie zamykać ale to może i podobnie działać ,
w każdym zamku jest taka mała sprężynka co się lubi psuć , na
angielskiem ebay.co.uk kosztuje jakieś 3 funty za sztukę .
wymienia się ją tragicznie zwłaszcza w przednich drzwiach , w tylnych
troszkę łatwiej , ale i tak współczuję
8. ale jak by to się okazała instalacja , to zdemontuj tunel środkowy tam jest kostka łącząca drzwi i szyby , może to tam a jak nie do dalej po instalacji , ale nie sądzę żeby to była instalacja
Darkam ten siłownik w tylnych drzwich zaczął teraz działać ale nie zawsze czasem musze dwa razy zamknąć i otworzyc drzwi dopiero zaskoczy ponadto przy zamknięciu w tylnym zamku jest takie dziwne tyknięcie pozostałe drzwi tego nie mają co ty na todarkman pisze:zara, nim rozbierzesz półauta -jegerborne pisze:Dzięki kolego....sys-kom pisze:1. ściągnąć tapicerkę
2. podłączyć miernik w dwa kabelki idące do siłownika
3. zamknąć i otworzyć kilka razy , napięcie na mierniku będzie przy zamykaniu +12v przy otwieraniu -12 zależy jak podłączysz miernik
4. jeśli napięcie sie pojawia za każdym razem , nawet jeśli siłownik nie zadziałał , znaczy że instalacja jest sprawna
5. jeśli już wiemy że to siłownik , lub sam zamek .
6. zdemontować siłownik i sprawdzić czy siłownik na luzie pracuje lepiej , jeśli tak to znaczy że to prawdopodobna przyczyna samego zamka
7. no to masz przerąbane . choć to zazwyczaj nie chce się otwierać a nie zamykać ale to może i podobnie działać ,
w każdym zamku jest taka mała sprężynka co się lubi psuć , na
angielskiem ebay.co.uk kosztuje jakieś 3 funty za sztukę .
wymienia się ją tragicznie zwłaszcza w przednich drzwiach , w tylnych
troszkę łatwiej , ale i tak współczuję
8. ale jak by to się okazała instalacja , to zdemontuj tunel środkowy tam jest kostka łącząca drzwi i szyby , może to tam a jak nie do dalej po instalacji , ale nie sądzę żeby to była instalacja![]()
jager zacznij od pkt.8, tunelu nie trzeba demontować, zacznij od przełącznika tych drzwi - wyciągniesz go bez demntowania i sprawdź, czasem wystarcz psiknięcie i oczyszczenie ,potem cała reszta , poza tym można się tam' dostać przez miejsce na qubi box niedoszły.
ooopss, sorry to nie jajegerborne pisze:Darkam ten siłownik w tylnych drzwich zaczął teraz działać ale nie zawsze czasem musze dwa razy zamknąć i otworzyc drzwi dopiero zaskoczy ponadto przy zamknięciu w tylnym zamku jest takie dziwne tyknięcie pozostałe drzwi tego nie mają co ty na todarkman pisze:zara, nim rozbierzesz półauta -jegerborne pisze: Dzięki kolego....![]()
jager zacznij od pkt.8, tunelu nie trzeba demontować, zacznij od przełącznika tych drzwi - wyciągniesz go bez demntowania i sprawdź, czasem wystarcz psiknięcie i oczyszczenie ,potem cała reszta , poza tym można się tam' dostać przez miejsce na qubi box niedoszły.?? wracając do pkt. 8 o jakim przełączniku piszesz gdzie on się znajduje
??
nic nie pisałem o żadnym sterowniku tylko o kostceM-461 pisze:Pod tunelem to raczej w 200-cie nie ma żadnego sterownika do centralnego zamka. Siłownikami steruje „master” zamontowany w drzwiach kierowcy.
Kolega Discotheque dobrze mówi że w miejsce oryginalnego pasuje zwykły siłownik, który można kupić w sklepie z alarmami samochodowymi
a co to ma znaczyćdarkman pisze: ooopss, sorry to nie jato w aucie Syskoma takie wodotryski, Panie
![]()
noo, to jak raz tak a raz tak to teraz wymień siłownik w drzwiach, są dwa rodzaje - ociejsze i normalne. te mocniejsze o ile pamiętam szybciej się psują i są za mocne. daj zwykły za radą bociana - on pewnie zna symbol, ale kupisz w normalnym sklepie.
chcesz nam poopowiadać o tych swoich wodo...wytryskachsys-kom pisze:a co to ma znaczyćdarkman pisze: ooopss, sorry to nie jato w aucie Syskoma takie wodotryski, Panie
![]()
noo, to jak raz tak a raz tak to teraz wymień siłownik w drzwiach, są dwa rodzaje - ociejsze i normalne. te mocniejsze o ile pamiętam szybciej się psują i są za mocne. daj zwykły za radą bociana - on pewnie zna symbol, ale kupisz w normalnym sklepie.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość