
Końcówki drążka kierowniczego....
Moderator: Jerry
- jegerborne
- jestem tu nowy...
- Posty: 93
- Rejestracja: pt lip 18, 2008 10:58 am
- Lokalizacja: Gross Born/Borne Sulinowo
Końcówki drążka kierowniczego....
Koledzy muszę wymienić końcówkę drążka kierowniczego z lewej strony (od kierowcy), tzn. patrząc na auto od pszodu to z prawej jaki tam jest gwint prawy czy lewy
?

Landek to najlepszy kumpel myśliwego...
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
z pszodu samo sie naprawi
zawesze sie naprawia.
mam glupie pytanie zupełnie nie w temacie
zeby odkrecic amorek z przodu trzeba jakiegos specjalnego klucza czy wystarczy żabka by go przytrzymac przed obracaniem sie i klucz 17 do zlapania sruby? czy moze jakis speszyl trik w tym jest zwiazany z kwadratowa koncowka szpilki?

mam glupie pytanie zupełnie nie w temacie

zeby odkrecic amorek z przodu trzeba jakiegos specjalnego klucza czy wystarczy żabka by go przytrzymac przed obracaniem sie i klucz 17 do zlapania sruby? czy moze jakis speszyl trik w tym jest zwiazany z kwadratowa koncowka szpilki?

Disco 200tdi->Sunseeker->gdyby nie '93 w dowodzie byłby rocznik bieżący
Mogą być oba "prawe" z lewej jest wprost do drążka z prawej jest taka "redukcja" ..
lewą stronę można na samochodzie wymienić do prawej to lepiej zdjąć cały drążek
amor skrętu ma kontry i raczej jest zawsze zapieczony ta 8-ka na końcu nie robi tylko "żaba" i nisko by nie pogiąć amora
polecam wymienić jednak obie
.P[/url]
lewą stronę można na samochodzie wymienić do prawej to lepiej zdjąć cały drążek
amor skrętu ma kontry i raczej jest zawsze zapieczony ta 8-ka na końcu nie robi tylko "żaba" i nisko by nie pogiąć amora
polecam wymienić jednak obie
.P[/url]
PiotrVN ( 3City )
XRV 750 Africa Twin
Discovery 2.5 Td
N 54'21.175"
E 18'40.690"
XRV 750 Africa Twin
Discovery 2.5 Td
N 54'21.175"
E 18'40.690"
@Gerard
jak masz amor na wywalenie, to se żabką łap.
jak chcesz z niego jeszcze pokorzystać, to polecam odkręcenie kluczem pneumatycznym. Udarowe trzepniecie na początku i szybkośc obrotów zazwyczaj załatwia sprawę, bez konieczności trzymania amora żabą czy innymi wynalazkami.
A jak nie masz pneumata, to se zrób jakąś opaskę skórzaną samozaciskającą się i też wyda, bez uszkadzania amora.
jak masz amor na wywalenie, to se żabką łap.
jak chcesz z niego jeszcze pokorzystać, to polecam odkręcenie kluczem pneumatycznym. Udarowe trzepniecie na początku i szybkośc obrotów zazwyczaj załatwia sprawę, bez konieczności trzymania amora żabą czy innymi wynalazkami.
A jak nie masz pneumata, to se zrób jakąś opaskę skórzaną samozaciskającą się i też wyda, bez uszkadzania amora.
na arzia mam wytluczone gomy przy amorkach i napier@#$ metal o metal. nei zalezy mi na wygladzie amorkow.. bo i tak sa w oplakanym stanie i do konca roku beda nowe.. wiec dlatego zabka poszla w ruch
a na pneumatyka nie ma tam mioejsca.. od strony mostu. trudno..pojade do mechaniora.. niech mysli..
i kasuje :/ ..damy rade 



Disco 200tdi->Sunseeker->gdyby nie '93 w dowodzie byłby rocznik bieżący
- jegerborne
- jestem tu nowy...
- Posty: 93
- Rejestracja: pt lip 18, 2008 10:58 am
- Lokalizacja: Gross Born/Borne Sulinowo
- jegerborne
- jestem tu nowy...
- Posty: 93
- Rejestracja: pt lip 18, 2008 10:58 am
- Lokalizacja: Gross Born/Borne Sulinowo
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- Maximus1313
-
- Posty: 146
- Rejestracja: ndz mar 09, 2008 8:37 am
- Lokalizacja: Katowice
- Kontaktowanie:
A nie lepiej jest wyjąć cały drążek i zawieść do regeneracji.
Regeneracja wyjdzie taniej niż zakup nowego, do tego nie będziesz musiał robić zbierzności.
Pod warunkiem oczywiście, że jest gdzieś w Twojej okolicy dobry warsztat zajmujący się rgeneracją sworzni. Ja taki mogę polecić w Katowicach. Zregenerowane u nich sworznie niejednokrotnie wytrzymują więcej niż dobrej firmy nowe.
Regeneracja wyjdzie taniej niż zakup nowego, do tego nie będziesz musiał robić zbierzności.
Pod warunkiem oczywiście, że jest gdzieś w Twojej okolicy dobry warsztat zajmujący się rgeneracją sworzni. Ja taki mogę polecić w Katowicach. Zregenerowane u nich sworznie niejednokrotnie wytrzymują więcej niż dobrej firmy nowe.
A to czasem nie w disku wystepuje taki drążekczesław&jarząbek pisze:nie ma dwóch prawych.Pepek pisze:I nikt bez oglądnięcia tego nie stwierdzi bo są dwa typy. Jeden to dwie prawe,a drugi prawa-lewa.
ps.spróbuj wkleić fotkę drążka, będzie łatwiej pomóć
albo jest prawa/lewa
albo prawa/wąs
prawa/przejściówka z lewym/prawa
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
Jaka regeneracja drążka ? Wiesz w ogóle co tam masz pod samochodem ?Maximus1313 pisze:A nie lepiej jest wyjąć cały drążek i zawieść do regeneracji.
Regeneracja wyjdzie taniej niż zakup nowego, do tego nie będziesz musiał robić zbierzności.
Pod warunkiem oczywiście, że jest gdzieś w Twojej okolicy dobry warsztat zajmujący się rgeneracją sworzni. Ja taki mogę polecić w Katowicach. Zregenerowane u nich sworznie niejednokrotnie wytrzymują więcej niż dobrej firmy nowe.

Zwalasz drążek, wykręcasz lekko lub ciężko końcówki, wkręcasz nowe i jedziesz ustawić zbieżność. Operacja zamyka się w 200zł i nawet nie warto wymieniać jednej.
łoś też człowiek
- Maximus1313
-
- Posty: 146
- Rejestracja: ndz mar 09, 2008 8:37 am
- Lokalizacja: Katowice
- Kontaktowanie:
Czytaj uważnie.Maximus1313 pisze:A nie lepiej jest wyjąć cały drążek i zawieść do regeneracji.
Regeneracja wyjdzie taniej niż zakup nowego, do tego nie będziesz musiał robić zbierzności.
Pod warunkiem oczywiście, że jest gdzieś w Twojej okolicy dobry warsztat zajmujący się rgeneracją sworzni. Ja taki mogę polecić w Katowicach. Zregenerowane u nich sworznie niejednokrotnie wytrzymują więcej niż dobrej firmy nowe.
Bardzo dobrze wiem co mam pod aute, wiem również co jest pod innymi.
- jegerborne
- jestem tu nowy...
- Posty: 93
- Rejestracja: pt lip 18, 2008 10:58 am
- Lokalizacja: Gross Born/Borne Sulinowo
- jegerborne
- jestem tu nowy...
- Posty: 93
- Rejestracja: pt lip 18, 2008 10:58 am
- Lokalizacja: Gross Born/Borne Sulinowo
no dobrze tylko jakie gumy amroków czy drążka stabilizatora także moeżesz napisaćTRAWOLT pisze:w ciemno to się kupuje 2xprawa 1x lewa - w moimjegerborne pisze:co za problem kupiłem dwie lewą i prawą tak więc od ręki je wymieniam
wymienia się komplet, ustawia zbieżność
i problem z głowy na jakiś czas![]()
zapewne do następnego ... urwania drążka![]()

Landek to najlepszy kumpel myśliwego...
- jegerborne
- jestem tu nowy...
- Posty: 93
- Rejestracja: pt lip 18, 2008 10:58 am
- Lokalizacja: Gross Born/Borne Sulinowo
musisz sprawdzic wszystkie, bo w starym aucie maja prawo juz byc... eeee.... już mają prawo nie być.jegerborne pisze:co za problem kupiłem dwie lewą i prawą tak więc od ręki je wymieniam....dzięki za porady jeszcze jedno jeżeli chodzi o gumy tylnego zawieszenia kiedy lekko buja autem które trzeba zamówić może ktoś podowiedzieć???
Landrąver Discovęry 200tdi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość