Strona 1 z 2
Zaweiszenie wyżej o 5 cm....
: śr sie 20, 2008 2:12 pm
autor: jegerborne
Koledzy co sądzicie o tym zawieszeniu: E2 kit +2" deCarbon - Discovery I, RRC, 90 czy warto zainwestować w ten osprzęt chodzi mi jazdę w lekkim terenie auto ogólnie słuzy do polowań i wypraw turystycznych....
: śr sie 20, 2008 2:16 pm
autor: gucio1234
Przy podwyzszaniu Disco do 2 cali wymieniasz tylko sprezyny i amorki,
jezeli liftujesz wiecej to trzeba wymieniac tez waczhacze.
A jezeli auto ma byc do polowan, turystyki i lekkiego terenu - to po co liftowac ?
ale ja sie nie znam ...
: śr sie 20, 2008 2:59 pm
autor: TRAWOLT
gucio1234 pisze:jezeli liftujesz wiecej to trzeba wymieniac tez waczhacze.
przecie pyta o +2"
gucio1234 pisze:ale ja sie nie znam ...
a Ty prawnik czy co
że papugujesz

: śr sie 20, 2008 3:03 pm
autor: gucio1234
TRAWOLT pisze:gucio1234 pisze:jezeli liftujesz wiecej to trzeba wymieniac tez waczhacze.
przecie pyta o +2"
No masz racje 5 cm = 2 cale (w przyblizeniu)
Jak zobaczylem piątke to od razu o 5 calach pomyslalem
TRAWOLT pisze:
gucio1234 pisze:ale ja sie nie znam ...
a Ty prawnik czy co
że papugujesz

Ja nie prawnik, tylko ja sie nie znam ...

: śr sie 20, 2008 6:47 pm
autor: gri74
było juz zylion razy, nie mozna poszukać

?
: śr sie 20, 2008 8:16 pm
autor: jpi
bierz i ciesz się zawiechą, mam i jest ok, tylko sprężynka czasem wypada

: śr sie 20, 2008 9:24 pm
autor: sator6
Robi ok choć strach czasem na co ostrzejszych zakrętach po czarnym

: czw sie 21, 2008 6:55 am
autor: jpi
sator6 pisze:Robi ok choć strach czasem na co ostrzejszych zakrętach po czarnym

też myślałem, że się giba trochę mocno, ale kolega mający disco bez liftu na seryjnym zawiasie stwierdził, że robi zaje.....ście

: czw sie 21, 2008 7:31 am
autor: jegerborne
jpi pisze:bierz i ciesz się zawiechą, mam i jest ok, tylko sprężynka czasem wypada

Ok ale przy ostrej przeprawie czy na asfalcie to może być niebezpieczne co

???
: czw sie 21, 2008 8:05 am
autor: TRAWOLT
jegerborne pisze:jpi pisze:bierz i ciesz się zawiechą, mam i jest ok, tylko sprężynka czasem wypada

Ok ale przy ostrej przeprawie czy na asfalcie to może być niebezpieczne co

???
to co Ty masz tam za asfalty, że Ci się auto na nich krzyżuje
nie wyolbrzymiaj problemu wypadających sprężyn (chodzi o tylne) przy max wykrzyżu potrafi wyskoczyć z górnego gniazda - jest na to kilka prostych rozwiązań
zresztą sam jeździłem kupę czasu z wypadającymi i żyję
i nawet nic mi nie jest jest jest jest

: czw sie 21, 2008 8:08 am
autor: jegerborne
Ok spoko wodza kolego ty podobno nie masz wymontowałeś drążki stabilizatora....
: czw sie 21, 2008 8:17 am
autor: jpi
TRAWOLT pisze:
nie wyolbrzymiaj problemu wypadających sprężyn (chodzi o tylne) przy max wykrzyżu potrafi wyskoczyć z górnego gniazda - jest na to kilka prostych rozwiązań
zresztą sam jeździłem kupę czasu z wypadającymi i żyję
i nawet nic mi nie jest jest jest jest

ja zdecydowanie nie wyolbrzymiam tylko tak troszku straszę

: czw sie 21, 2008 8:17 am
autor: TRAWOLT
jegerborne pisze:Ok spoko wodza kolego ty podobno nie masz wymontowałeś drążki stabilizatora....
akurat to co wyżej napisałem dotyczy disco '90 które fabrycznie nie miało stabilizatorów
jak jest ze stabilizatorami nie wiem, nie sprawdzałem, bo od razu je odkręciłem
a i jeszcze jedna rzecz
wypadanie to nie jest domena sprężyn scorpiona
rzekłbym, że jest to domena większości sprężyn +2" z odpowiednimi amorkami

: czw sie 21, 2008 8:18 am
autor: TRAWOLT
: czw sie 21, 2008 8:24 am
autor: jpi
a nie bo moja córa robi buuu, a młody wrrrrrrrr
ps
dasz radę zdjąć gajer i pojawić się na zlocie

: czw sie 21, 2008 8:31 am
autor: TRAWOLT
jpi pisze:dasz radę zdjąć gajer
ale tak w ogóle to mam się tak rozbierać ... tak przy wszystkich?
no weź ... opanuj się
ja nie mam nic wspólnego z ekshibicjonizmem
ps właśnie w jeansach siedzę

: czw sie 21, 2008 8:36 am
autor: jpi
TRAWOLT pisze:
ps właśnie w jeansach siedzę

urlop??

: czw sie 21, 2008 8:49 am
autor: TRAWOLT
jpi pisze:urlop??

na urlopie to bym miał ciekawsze rzeczy do roboty
niż mulenie na forum

: czw sie 21, 2008 9:15 am
autor: gucio1234
TRAWOLT pisze:
na urlopie to bym miał ciekawsze rzeczy do roboty
niż mulenie na forum

Mulenie w mule dyskaczem

: czw sie 21, 2008 9:24 am
autor: TRAWOLT
gucio1234 pisze:TRAWOLT pisze:
na urlopie to bym miał ciekawsze rzeczy do roboty
niż mulenie na forum

Mulenie w mule dyskaczem

dysko jest do wyższych celów
remiza, dyskoteka i te sprawy

: czw sie 21, 2008 9:39 am
autor: gucio1234
: czw sie 21, 2008 12:31 pm
autor: hannes
witam
co do liftu to i ja mam pytanie kupilem sprezyny OME 767 na przod do disco i jedna z nich jest nizsza o centymetr ? czy tak byc powinno czy wymieniac ?
amorki tez OME N44 i N115, niby +2" a sa takiej samej dlugosci jak orginalne disco? chyba cos nie tak nie ?
dodam ze sie nie znam
gdzies cos o tym czytalem ale nie moge znalesc zadnych info
pozdrawiam
Piotrek
: czw sie 21, 2008 12:41 pm
autor: gucio1234
OMA ma oznaczenia na sprezynach (takie male papierki)
litera A idzie na strone kierowcy - wyzsza
litera B na strone pilota (pasazera) - nizsza
: czw sie 21, 2008 12:51 pm
autor: gruszkin
gucio1234 pisze:OMA
j gat co to jest OMA

: czw sie 21, 2008 12:57 pm
autor: hannes
a jak z amortyzatorami ? czy ich dlugosc wraz z wyzszymi sprezynami nie spowoduje ich szybszego zuzywania ?