LR Disco II lub III...??? przed kupnem...
Moderator: Jerry
LR Disco II lub III...??? przed kupnem...
Na wstępie chciałem sie przywitać bo jestem nowy i zielony jak szczypior.
A teraz konkrety:
Noszę sie z zamiarem kupienia LR. To ma być II z końca produkcji.W związku z tym mam kilka pytań:
1. czy warto kupować z automatyczna skrzynia czy szukać manuala?
2. na co powinienem szczególnie uważać? czego szukać a czego sie wystrzegać?
3. na jakie wyposażenie dodatkowe zwrócić uwagę? (interesuje mnie full).
4. a może sie szarpnąć i warto kupić III z początku produkcji?
Dzięki za wszystkie rady...
Pozdrawiam.
PS.dodam że planuje jazdę max lekki teren...no i wyprawy (planuje Maroko i wschód-Rumunia,Ukraina,Kaukaz...w tych rejonach już byłem ale na motocyklu....do tej pory 2 koła- BMW R1200 GS Arventure).
A teraz konkrety:
Noszę sie z zamiarem kupienia LR. To ma być II z końca produkcji.W związku z tym mam kilka pytań:
1. czy warto kupować z automatyczna skrzynia czy szukać manuala?
2. na co powinienem szczególnie uważać? czego szukać a czego sie wystrzegać?
3. na jakie wyposażenie dodatkowe zwrócić uwagę? (interesuje mnie full).
4. a może sie szarpnąć i warto kupić III z początku produkcji?
Dzięki za wszystkie rady...
Pozdrawiam.
PS.dodam że planuje jazdę max lekki teren...no i wyprawy (planuje Maroko i wschód-Rumunia,Ukraina,Kaukaz...w tych rejonach już byłem ale na motocyklu....do tej pory 2 koła- BMW R1200 GS Arventure).
Ostatnio zmieniony czw sie 21, 2008 11:23 am przez pwitkow, łącznie zmieniany 1 raz.
Ad.1 Jesli to ma być Twoje jedyne auto, to automat, jesli masz oprócz tego drugie auto manual, to nie bierz automatu, bo Ci sie nogi będą mylić.
Ad4. Zależy od zastosowania, a dokładnie od głębokości błota w które zamierzasz wjeżdzać. Z reguły po jakimś czasie wjeżdza sie w głębsze, niż sie miało zamiar na początku.