Lekko buja tyłem Disco I 200 Tdi

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
jegerborne
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 93
Rejestracja: pt lip 18, 2008 10:58 am
Lokalizacja: Gross Born/Borne Sulinowo

Lekko buja tyłem Disco I 200 Tdi

Post autor: jegerborne » sob sie 23, 2008 9:22 am

Koledzy od pewnego czasu lekko kołysze mi tył auta wiem, że to jest wina gum tylko czy ktoś może mi napisać jakie gumy lub elementy trzeba zamówić wybieram się do warsztatu i chciał bym to zrobić za jednym zamachem...Pozdrawiam Jeger
Landek to najlepszy kumpel myśliwego...

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » sob sie 23, 2008 11:35 am

proponuję zmienić wszystkie polibusze (stabilizatory mostu) guma od sierżnata, jeżeli nie masz lub nie miałeś zmienianych gum to proponuję nabyć cały zestaw polibuszy na zawiechę całego samochodu + gumki od przednich drążków skrętnych

jak możesz poczekać tydzień to kup, no wiesz gdzie :wink: :wink: , no a za oszczędzoną kasę jakiś gadżecik :D
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

Awatar użytkownika
bredfan
 
 
Posty: 814
Rejestracja: wt sie 01, 2006 1:18 pm
Lokalizacja: gmina Solina

Post autor: bredfan » sob sie 23, 2008 6:34 pm

a zwłaszcza tą jedną gumę co na czubku trójkąta jest..
... tak jak pisał jpi kup poza tym komplet poli i zmień sobie sam - niesamowita frajda a wartości poznawcze podczas wymiany są bezcenne....
"brazylijski serial już nie cieszy jak kiedyś...."

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » ndz sie 24, 2008 8:00 pm

jpi pisze:gumki od przednich drążków skrętnych
yyyy ja mam chiba inne auto :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » ndz sie 24, 2008 8:58 pm

TRAWOLT pisze:
jpi pisze:gumki od przednich drążków skrętnych
yyyy ja mam chiba inne auto :roll: :D
bo Ty je powyginałeś pourywałeś szaleńcze :wink: :wink:

toto
http://www.paddockspares.com/pp/DISCOVE ... hread.html
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » ndz sie 24, 2008 9:33 pm

jpi pisze:
TRAWOLT pisze:
jpi pisze:gumki od przednich drążków skrętnych
yyyy ja mam chiba inne auto :roll: :D
bo Ty je powyginałeś pourywałeś szaleńcze :wink: :wink:

toto
http://www.paddockspares.com/pp/DISCOVE ... hread.html
phi
a już już myślałem, żeś se jaki przeszczep zapodał
z jakichś mysiów-pysiów czy tam innych tyranów
a Ty tu tylko o kierowniczych gadasz
bleee, nic ciekawego :roll: :D

choć ... o tych gumkach mógłbyś coś opowiedzieć :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » pn sie 25, 2008 6:00 am

coś mi świtało tylko zapomniałem, że to w całym kpl

które są najzajefajne, bo chyba też wymienię
ps na wiadomej stronie są 3 do wyboru
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » pn sie 25, 2008 11:29 am

Dżizas,
czy nie zaczynacie od doopy strony?

Chyba najpierw trzeba sprawdzić amortyzatory- czy są sprawne i czy... w ogóle są!

Mnie się tak kiedyś bujało i się okazało, że amortyzator jest - tylko w 2 kawałkach...
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pn sie 25, 2008 11:36 am

pezet pisze:że amortyzator jest - tylko w 2 kawałkach...
i co się chwalisz
że masz podwójne amortyzatory?
phi, też mi coś :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » pn sie 25, 2008 8:18 pm

Miałem!

A nie - przepraszam - aktualnie jednego nie mam w ogóle, bo na "drogach" Maramureszu po dwóch dniach też był się połamał.

Fajnie się jeździ po dziurach i serpentynach bez amora i stabilizatora, załadowanym autem :)21
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pn sie 25, 2008 8:21 pm

pezet pisze:po dwóch dniach też był się połamał.
jakie amorki?
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » pn sie 25, 2008 9:18 pm

TRAWOLT pisze:
pezet pisze:po dwóch dniach też był się połamał.
jakie amorki?
czarne :)21
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pn sie 25, 2008 9:27 pm

pezet pisze:czarne :)21
od razu było czuć, że spod ciemnej gwiazdy :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » pn sie 25, 2008 10:29 pm

I ciekawostka przyrodnicza:

w dyskotekowych genuinach urwało się ucho,
a w defenderowych Armstrongach - szpilka :)
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
Dżek
 
 
Posty: 896
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:26 pm
Lokalizacja: WaWa

Post autor: Dżek » czw sie 28, 2008 4:00 pm

jegerborne pisze:czy ktoś może mi napisać jakie gumy lub elementy trzeba zamówić
Wlasnie jestem dwa dni po likwidacji pływającego tylka. Symbole z 300, nie wiem czy w 200 sa identyczne. Do wymiany na 100% lub prawdopodobnie:
- silenbloki wahaczy tylnych od strony mostu (NTC1772 x 2) – to najczęściej pierwsza i najwazniejsza przyczyna plywania
- poduszki wahaczy tylnych od strony ramy (NTC9027 x 2) – jeśli gumy popekane albo nie przylegaja dobrze, to wymieniaj
Przyjrzyj się gumom drążka stabilizatora mostu; jeśli masz lifta i nie masz dystansow, to może być w ogole wywichniety na końcówkach do gory. W najgorszym razie masz do roboty: gumy końcówek drazka (552819 x 4) i przy okazji gumy mocowania (NTC7394 x 2).
Z wahaczem centralnym mnie się udalo, ale jeśli duzo przejechałeś w takim stanie, to tez może być robota. Do niego dostep jest trudniejszy, wiec i robocizna drozsza. Do wymiany w takiej sytuacji dwa silenbloki (NTC1773) i ustrojstwo z czubka (ANR1799).
Nie zaszkodzi przy okazji popatrzec na przod, np. na Panharda.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość