Lekko buja tyłem Disco I 200 Tdi
Moderator: Jerry
- jegerborne
- jestem tu nowy...
- Posty: 93
- Rejestracja: pt lip 18, 2008 10:58 am
- Lokalizacja: Gross Born/Borne Sulinowo
Lekko buja tyłem Disco I 200 Tdi
Koledzy od pewnego czasu lekko kołysze mi tył auta wiem, że to jest wina gum tylko czy ktoś może mi napisać jakie gumy lub elementy trzeba zamówić wybieram się do warsztatu i chciał bym to zrobić za jednym zamachem...Pozdrawiam Jeger
Landek to najlepszy kumpel myśliwego...
proponuję zmienić wszystkie polibusze (stabilizatory mostu) guma od sierżnata, jeżeli nie masz lub nie miałeś zmienianych gum to proponuję nabyć cały zestaw polibuszy na zawiechę całego samochodu + gumki od przednich drążków skrętnych
jak możesz poczekać tydzień to kup, no wiesz gdzie
, no a za oszczędzoną kasę jakiś gadżecik 
jak możesz poczekać tydzień to kup, no wiesz gdzie



jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team
LR disco 200
5 o'clock offroad team
bo Ty je powyginałeś pourywałeś szaleńczeTRAWOLT pisze:yyyy ja mam chiba inne autojpi pisze:gumki od przednich drążków skrętnych![]()


toto
http://www.paddockspares.com/pp/DISCOVE ... hread.html
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team
LR disco 200
5 o'clock offroad team
phijpi pisze:bo Ty je powyginałeś pourywałeś szaleńczeTRAWOLT pisze:yyyy ja mam chiba inne autojpi pisze:gumki od przednich drążków skrętnych![]()
![]()
![]()
toto
http://www.paddockspares.com/pp/DISCOVE ... hread.html
a już już myślałem, żeś se jaki przeszczep zapodał
z jakichś mysiów-pysiów czy tam innych tyranów
a Ty tu tylko o kierowniczych gadasz
bleee, nic ciekawego


choć ... o tych gumkach mógłbyś coś opowiedzieć


LR Rendzi stajla 

Wlasnie jestem dwa dni po likwidacji pływającego tylka. Symbole z 300, nie wiem czy w 200 sa identyczne. Do wymiany na 100% lub prawdopodobnie:jegerborne pisze:czy ktoś może mi napisać jakie gumy lub elementy trzeba zamówić
- silenbloki wahaczy tylnych od strony mostu (NTC1772 x 2) – to najczęściej pierwsza i najwazniejsza przyczyna plywania
- poduszki wahaczy tylnych od strony ramy (NTC9027 x 2) – jeśli gumy popekane albo nie przylegaja dobrze, to wymieniaj
Przyjrzyj się gumom drążka stabilizatora mostu; jeśli masz lifta i nie masz dystansow, to może być w ogole wywichniety na końcówkach do gory. W najgorszym razie masz do roboty: gumy końcówek drazka (552819 x 4) i przy okazji gumy mocowania (NTC7394 x 2).
Z wahaczem centralnym mnie się udalo, ale jeśli duzo przejechałeś w takim stanie, to tez może być robota. Do niego dostep jest trudniejszy, wiec i robocizna drozsza. Do wymiany w takiej sytuacji dwa silenbloki (NTC1773) i ustrojstwo z czubka (ANR1799).
Nie zaszkodzi przy okazji popatrzec na przod, np. na Panharda.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość