Czy Discovery może ...
Moderator: Jerry
Czy Discovery może ...
... być samochodem na co dzień, do tzw. jazdy w mieście ?
Pytam was, doświadczonych użytkowników i właścicieli.
Wiem że jest to forum właścicieli samochodów przeznaczonych do terenu, ale kogo innego mam zapytać ?
Chodzi mi w zasadzie jedynie o koszty utrzymania tego samochodu. Pomijamy sprawę spalania, gabarytów itp. Pytam jedynie o niezawodność i koszty utrzymania. Dodam że nie jestem mechanikiem i wszelkie naprawy musiał bym wykonywać w warsztacie. Chodzi mi o koszty utrzymania modelu 5 - 7 letniego z silnikiem benzynowym (znam poziom spalania) i automatem.
Będę wdzięczny za wszelkie informacje.
PS
Wiem też że wszystko zależy od konkretnego egzemplarza, przyjmijmy więc że rozważamy tzw. średnią, dobrze utrzymanego, niezajeżdżonego modelu.
Pytam was, doświadczonych użytkowników i właścicieli.
Wiem że jest to forum właścicieli samochodów przeznaczonych do terenu, ale kogo innego mam zapytać ?
Chodzi mi w zasadzie jedynie o koszty utrzymania tego samochodu. Pomijamy sprawę spalania, gabarytów itp. Pytam jedynie o niezawodność i koszty utrzymania. Dodam że nie jestem mechanikiem i wszelkie naprawy musiał bym wykonywać w warsztacie. Chodzi mi o koszty utrzymania modelu 5 - 7 letniego z silnikiem benzynowym (znam poziom spalania) i automatem.
Będę wdzięczny za wszelkie informacje.
PS
Wiem też że wszystko zależy od konkretnego egzemplarza, przyjmijmy więc że rozważamy tzw. średnią, dobrze utrzymanego, niezajeżdżonego modelu.
Re: Czy Discovery może ...
No to kto pierwszy
Może
Bardzo dobrze kombinuje ... nie ma jak trochę wazeliny

...
już gdzieś na forum było, że pozwolę sobie jednego z kolegów zacytować ... legendarna niezawodność Legendy

Kolega @Gerard pierwszy i od razu z radą o dżipie ... tak od razu pozwólmy się rozwinąć wątkowi ...

filip71 pisze:... być samochodem na co dzień, do tzw. jazdy w mieście ?
Może
filip71 pisze:Pytam was, doświadczonych użytkowników i właścicieli.