
Jako ze oddałem właśnie moja cięzarowke spod znaku 3 diamentów w dobre ręce... zaczynam się rozglądać za LR Discovery II rocznik miedzy 1998 a 2003.
Fundusze to max 35tys. ale niechętnie tyle bym wydawal, biorąc pod uwagę pakiet startowy

Mysle intensywnie ku jakiemu silnikowi sie sklonic - o dieslach sie naczytalem troche na forum, o V8 juz jest duzo mniej. Stad pytanie - w jakie klopoty sie moge wpakowac kupujac benzyne 4.0 w Disco? Wiem, ze:
- duzo pali, ale zakladalbym gaz, wtedy koszty sa podobne, a kopa ma

- w 'mokrym' terenie sprawuje sie gorzej niz diesel przez kabelki zaplonowe itp. (to na razie nie jest istotne, topić nie mam zamiaru przez nast. kilka lat, potem sie zastanowię),
Jak jest z częściami, kosztami serwisu (rozrząd np. ) w porownaniu z TD5? Psuje sie to częściej/wytrzymuje mniejsze przebiegi?
Czemu akurat Disco? Bo jest superfajnysuper i się nie psuje pewnie tak samo jak Miśki

No i toż to legenda
