pytania nowicjusza

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

markusa
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...

pytania nowicjusza

Post autor: markusa » czw wrz 11, 2008 8:20 am

Witam,

od kilku tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem Discovery 300 tdi. Jako ze jest to moj pierwszy post, to witam wszystkich serdecznie. Nie mam wielkiego doświadczenia w mechanice samochodowej i dlatego mam kilka pytań do kolegów z forum. Otóż:

- słynny "pakiet startowy" - pojawia się w wielu postach jako pojęcie, ale nigdzie nie jest opisany w szczegółach. W związku z tym pytanie, co poza wymianą płynów i filtrów należy według do "pakietu startowego"

- zauważyłem w swoim samochodzie problem z linką od prędkościomierza. wyglada to nastepujaco - przez pierwsze 20-30 kilometrow dziala poprawnie, nastepnie zaczyna wariowac na skali pomiedzy zerem a predkoscia z jaka jade po to tylko, zeby zaraz zatrzymac sie na stale na zerze. co moze powodowac taki efekt?

- zamek od tylnych drzwi - czy to normalne, ze otwiera sie tylko raz na 10 prob ;o)

- cieknaca przekladnia kierownicza to juz chyba raczej sprawa dla mechanika, ale czy waszym zdaniem wymiana uszczelniaczy moze uratowac ta przekladnie na jakis czas.

z gory dzieki za odpowiedzi

Awatar użytkownika
gri74

Post autor: gri74 » czw wrz 11, 2008 8:25 am

Pakiet startowy - wszystko to co trzeba zrobic po zakupie; +wymiana rozrządu jak niewiadomo kiedy był wymieniany moze byc bardzo kosztowny :lol:

licznik nie jest na linke
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
grzegorzh

Post autor: grzegorzh » czw wrz 11, 2008 8:44 am

gri74 pisze:licznik nie jest na linke
Może nie stykać wtyczka na obudowie skrzyni biegów.

Awatar użytkownika
Roch

Post autor: Roch » czw wrz 11, 2008 8:50 am

w ramach pakietu startowego sprawdz tez stan gum zawieszenia, zatamuj znaczace wycieki.