Strona 1 z 3
nietypowy temat
: pn wrz 15, 2008 9:41 pm
autor: Michał_1989
Panowie i panie potrzebuje zdjęcie zawieszenia w defenderze z przodu i z tyłu jako że nie znam stron dotyczących Land Rover'ów proszę o waszą pomoc . generalnie chce zobaczyć jak są mocowane amortyzatory i sprężyny bo wahacze to wiadomo
Dzięki za linki i zdjęcia
PS. żeby nie zaśmiecać forum zdjęcia możecie wysłać na maila
kaka01@op.pl za wszelkie info wielkie dzięki.

: pn wrz 15, 2008 9:44 pm
autor: Flor
a chcesz nominał czy tuningowane

: pn wrz 15, 2008 9:45 pm
autor: Mroczny
nad jeziorem czy z garazu?

: pn wrz 15, 2008 9:46 pm
autor: Toroo
Flor pisze:a chcesz nominał czy tuningowane

Tylko fotek " podgiętych " wahaaczy nie Podsyłaj

: pn wrz 15, 2008 9:47 pm
autor: Michał_1989
Wolał bym nominał ale jeśli nie ma to tuningowe bazujące na 2'óch radiusach ze sprężynami i amorkami też może być ,poproszę o scenerie nad jeziorem

: pn wrz 15, 2008 9:55 pm
autor: Flor
: pn wrz 15, 2008 9:58 pm
autor: Michał_1989
dobra dzięki za przód a jeszcze tył bym poprosił i już sobie ide

: pn wrz 15, 2008 9:59 pm
autor: sbb
Flor , a pokaz teraz jak jest tył

: pn wrz 15, 2008 10:00 pm
autor: Flor
: pn wrz 15, 2008 10:02 pm
autor: sbb
: pn wrz 15, 2008 10:02 pm
autor: Toroo
sbb pisze:Flor , a pokaz teraz jak jest tył

Teraz jest ładny
Ale po ostatniej imprezie miał "trochę" inny kształt

: pn wrz 15, 2008 10:02 pm
autor: Michał_1989
dzięki wielkie papapa

Re: nietypowy temat
: wt wrz 16, 2008 7:50 am
autor: LR_Olek
Michał_1989 pisze:Panowie i panie potrzebuje zdjęcie zawieszenia
to tak w ramach porownania i skoku technolgicznego
tyl:
przod:

: wt wrz 16, 2008 10:27 am
autor: Wąż
Olo z czego ty ten tłumika zajumałeś?

: wt wrz 16, 2008 11:03 am
autor: czolg
To jak juz mamy taki wątek z ładnymi obrazkami i zasadniczo zadowolonego już odpowiedziami twórcę wątka, to i ja dodam jeden obrazek, z nowa reklamą LRa.
I tylko zastanawiam sie ciagle, czy to dobra reklama jest, bo w zależności od dnia, można ja odczytac na conajmniej dwa sposoby
pozdrawiam
p.
: wt wrz 16, 2008 1:13 pm
autor: LR_Olek
Wąż pisze:Olo z czego ty ten tłumika zajumałeś?

nie pamietam, a rurki to inwencja wlasna spawacza

: wt wrz 16, 2008 1:47 pm
autor: Wąż
boszzzz
u mnie wystarczyło dołożyć 12 cm rury stalowej tuż przed kolektorem, rozwiercić trochę otwory tej "blaszki" co przykręca sie do kolektora i wszystko pasuje do oryginału
ciesze się, że robię to sam bo przynajmniej wstydzić się potem nie będę musiał

: wt wrz 16, 2008 1:50 pm
autor: Troy
Wąż pisze:
u mnie wystarczyło dołożyć 12 cm rury stalowej tuż przed kolektorem, rozwiercić trochę otwory tej "blaszki" co przykręca sie do kolektora i
...
Wąż - PODPIS: pisze:
Land Rover made by craftsmen ...

: wt wrz 16, 2008 3:36 pm
autor: Flor
: wt wrz 16, 2008 4:30 pm
autor: Troy
taaaa, a drut, mąka i woda, w najlepszym wypadku poxilina to nie łaska?

: wt wrz 16, 2008 4:41 pm
autor: Flor
Troy pisze: w najlepszym wypadku poxilina to nie łaska?

chyba jest niezbyt koszerna

: wt wrz 16, 2008 5:03 pm
autor: TRAWOLT
Flor pisze:Troy pisze: w najlepszym wypadku poxilina to nie łaska?

chyba jest niezbyt koszerna

a co Wy tam wiecie
ostatnio ukręciłem gwint w kompresorku
poxilina działa jest

: wt wrz 16, 2008 7:12 pm
autor: LR_Olek
Wąż pisze:boszzzz
u mnie wystarczyło dołożyć 12 cm rury stalowej tuż przed kolektorem, rozwiercić trochę otwory tej "blaszki" co przykręca sie do kolektora i wszystko pasuje do oryginału
ciesze się, że robię to sam bo przynajmniej wstydzić się potem nie będę musiał

tluku....
stary tlumik wybuchl ,trza bylo cos na szybko wmutowac i tak zostalo

: wt wrz 16, 2008 10:41 pm
autor: jacekwr
LR_Olek pisze: [...]trza bylo cos na szybko wmutowac i tak zostalo

... a jak ogólnie wiadomo najtrwalszą rzeczą na świecie jest... prowizorka.

: wt wrz 16, 2008 11:04 pm
autor: Wąż
LR_Olek pisze:
tluku....
stary tlumik wybuchl ,trza bylo cos na szybko wmutowac i tak zostalo

a komu nie wybuchł ciołku

mój jest spawany, ale oryginał
Poxylinę lubię, szpachli nie cierpię... wzorem JarkaK zdarłem całą... i co jak co , ale w serii przebieg najtrafniej określa się po stanie blach, u nie jakieś 300-400tyś
