pompa wspomagania

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
MCUAZ
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: wt mar 27, 2007 7:31 pm
Lokalizacja: Elbląg

pompa wspomagania

Post autor: MCUAZ » pn wrz 22, 2008 9:04 pm

Witam. Mam krótkie pytanie. ostatnio przy wymianie pasków w 3,9 V8 zauważyłem że koło pompy wspomagania kierownicy strasznie ciężko się obraca. przy uruchomionym silniku natomiast strasznie rzęzi. Czy można w tym silniku zastosować pompę z np. silnika TDI? Czy ktoś to może przerabiał? Czy bedzie pasować i robić bez problemu. Z góry dzięki za podpowiedź. Pozdrawiam
4x4 Elbląg Team

Awatar użytkownika
MCUAZ
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: wt mar 27, 2007 7:31 pm
Lokalizacja: Elbląg

pompa wspomagania

Post autor: MCUAZ » pn wrz 22, 2008 9:06 pm

zapomniałem dopisać że mam disco I :D (zdjęcie nieaktualne)
4x4 Elbląg Team

Awatar użytkownika
dudek
Posty: 501
Rejestracja: wt sty 02, 2007 10:17 pm
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: dudek » wt wrz 23, 2008 9:57 am

Problem ewentualnie z mocowaniem. Pepek w swojej 90-tce 2,5 N/A montował pompę od V-ki.
AMG M35A2C 2 1/2 TON
AMG M151A2 MUTT 1/4 Ton
M416
XJ 4.0

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » wt wrz 23, 2008 8:37 pm

Prawda :)21
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość