wszystkie serie i modele...
Moderator: Jerry
-
zaloguj

- Posty: 2009
- Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm
Post
autor: zaloguj » śr wrz 24, 2008 1:05 pm
Witajcie
Tak się zastanawiam czy ktoś z forum robił albo posiada lift zawieszenia +2" w Disco 2
pozostawiając tył na poduszkach i system stabilizacji
Dzięki za info
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » śr wrz 24, 2008 1:09 pm
stabilizacja zostaje
poduszki to strata czasu przy lifcie
#noichuj
-
zaloguj

- Posty: 2009
- Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm
Post
autor: zaloguj » śr wrz 24, 2008 1:10 pm
czesław&jarząbek pisze:poduszki to strata czasu przy lifcie
Czemu

-
Landrynkowiec
- jestem tu nowy...

- Posty: 55
- Rejestracja: śr lip 25, 2007 5:37 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Landrynkowiec » śr wrz 24, 2008 1:55 pm
witaj,
Karolek_C tak robił i dość licznie opisywał na forum. Też właśnie od dłuższego (bardzo długiego) czasu o tym myślę.
Disco II + Nikon D300
Można być wszędzie....
-
zaloguj

- Posty: 2009
- Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm
Post
autor: zaloguj » śr wrz 24, 2008 2:14 pm
To ze się da to wiem
Chciałem pogadać z Kimś kto już ma to zrobione
-
darkman
-

- Posty: 4353
- Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
- Lokalizacja: z wojny
-
Kontaktowanie:
Post
autor: darkman » śr wrz 24, 2008 2:38 pm
zaloguj pisze:To ze się da to wiem
Chciałem pogadać z Kimś kto już ma to zrobione
Seba, Karolek ma to już dość długo, jak do tej pory to chwalił, a robił gdzieś koło siebie czyli w okolicy Wrocka może w rayo czy cóś w goślinie czyinnej faszynie.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » śr wrz 24, 2008 7:43 pm
zaloguj pisze:czesław&jarząbek pisze:poduszki to strata czasu przy lifcie
Czemu

bo sie zdupcą przedwcześnie pracując w zakresie innym niż optymalny do jakiego zostały przewidziane.
i następne też się zdupcą...i następne...
a przekładka tylnej osi na sprężyny kosztuje w tej chwili mniej niż dwie nowe poduszki.
poza tym sprężyna fajniej pracuje bo bez zwłoki spowodowanej przetwarzaniem informacji z czujnika przez system elektroniczny i układ pneumatyczny.
#noichuj
-
tybero

- Posty: 1950
- Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: brenna
Post
autor: tybero » śr wrz 24, 2008 8:01 pm
czesław&jarząbek pisze:poza tym sprężyna fajniej pracuje bo bez zwłoki spowodowanej przetwarzaniem informacji z czujnika przez system elektroniczny i układ pneumatyczny.
chyba nawet King Spring oferuje wersje z szybszym procesorem, a gdzies w necie widzialem nawet upgrade do starych sprezyn

Mistrzow uprasza sie o spokoj
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » śr wrz 24, 2008 8:03 pm
a tak...coś pisali w grudniowym lrinternaszjonalołnerentuzjast...

#noichuj
-
zaloguj

- Posty: 2009
- Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm
Post
autor: zaloguj » śr wrz 24, 2008 8:25 pm
czesław&jarząbek pisze:zaloguj pisze:czesław&jarząbek pisze:poduszki to strata czasu przy lifcie
Czemu

bo sie zdupcą przedwcześnie pracując w zakresie innym niż optymalny do jakiego zostały przewidziane.
i następne też się zdupcą...i następne...
a przekładka tylnej osi na sprężyny kosztuje w tej chwili mniej niż dwie nowe poduszki.
poza tym sprężyna fajniej pracuje bo bez zwłoki spowodowanej przetwarzaniem informacji z czujnika przez system elektroniczny i układ pneumatyczny.
no dobra, a jak by wytoczyć podkładki na poduszki oraz przedłużyć ten drucik od tego czujnika na wahaczu

Ostatnio zmieniony śr wrz 24, 2008 8:32 pm przez
zaloguj, łącznie zmieniany 1 raz.
-
zaloguj

- Posty: 2009
- Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm
Post
autor: zaloguj » śr wrz 24, 2008 8:31 pm
czesław&jarząbek pisze:ale po co?
no żeby tył został na poduszkach, a jednocześnie był podniesiony o 2'
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » śr wrz 24, 2008 8:42 pm
aha.
no to se wytocz i podłóż...
więcej
możesz też wytoczyć i podłożyć pod przód
zaraz się odezwą zwolennicy podkładek które przy lifcie pozostawiają pierwotną charakterystykę zawieszenia
proszę bardzo...
tylko potem nie marudź, że lr robi złe samochody...

#noichuj
-
zaloguj

- Posty: 2009
- Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm
Post
autor: zaloguj » śr wrz 24, 2008 8:50 pm
czesław&jarząbek pisze:aha.
no to se wytocz i podłóż...
więcej
możesz też wytoczyć i podłożyć pod przód
zaraz się odezwą zwolennicy podkładek które przy lifcie pozostawiają pierwotną charakterystykę zawieszenia
proszę bardzo...
tylko potem nie marudź, że lr robi złe samochody...

Mowie o zrobieniu podkładek na tył nad poduszki
z przodu natomiast zmienić springi na +2''
no i zmienić amorki na dłuższe
-
Wąż
-

- Posty: 4688
- Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
- Lokalizacja: plama oleju
Post
autor: Wąż » śr wrz 24, 2008 8:52 pm
Bezsensu
wywalisz dwie poduchy z zestawu i myślisz, że ci będzie prawidłowo pompował te dwie co zostały?

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos

always look on the bright side of life

-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » śr wrz 24, 2008 8:58 pm
tasiemiec deklu...
dwójka ma poduszki tylko z tyłu.
idź lepiej pleśń z siedzeń w swoich zgliszczach skosić...
#noichuj
-
zaloguj

- Posty: 2009
- Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm
Post
autor: zaloguj » śr wrz 24, 2008 8:58 pm
Wąż pisze:Bezsensu
wywalisz dwie poduchy z zestawu i myślisz, że ci będzie prawidłowo pompował te dwie co zostały?

Wądzu disco 2 ma tylko dwie poduszki

-
Wąż
-

- Posty: 4688
- Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
- Lokalizacja: plama oleju
Post
autor: Wąż » śr wrz 24, 2008 9:04 pm
mea culpa
jakoś nigdy nie uznałem DII za obiekt wart zagadania pod

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos

always look on the bright side of life

-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » śr wrz 24, 2008 9:07 pm
nikt ze znanych mi właścicieli disco II nie fascynował się nigdy rozpoznawaniem odmian pleśni i zjawiskiem złuszczania lakieru...

#noichuj
-
Wąż
-

- Posty: 4688
- Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
- Lokalizacja: plama oleju
Post
autor: Wąż » śr wrz 24, 2008 9:23 pm
łuszczy mi się tylko na błotniku przy zbiorniczku od sprzęgła, dot4 przeżarł się już przez dwie warstwy

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos

always look on the bright side of life

-
ignat36

- Posty: 433
- Rejestracja: pt maja 19, 2006 1:04 am
- Lokalizacja: Warszawa/3city
-
Kontaktowanie:
Post
autor: ignat36 » śr wrz 24, 2008 11:17 pm
zaloguj
posłuchaj czesława przeciez Ci radzi
jak wymienisz przod na 2" a tyl dodasz tylko podkladki zeby stal rowno to jasne ze na plaskim bedzie smigac i wszystko fajnie, ale gdy bedzie potrzebny skok zawieszenia to dojdzie do tego ze przez to ze zalozyles podkladki poducha ma duzo mniejszy skok niz wieksza sprezyna i sie nagle okaze ze tam gdzie przod przechodzi spokojnie tyl bedzie stawal mostem, albo bedzie sie kopal.
wiec poco Ci 2" tylko do opon??
a tak btw to jak zmienisz gumy na polibushe to 235/85/r16 wchodza bez podcinania przynajmniej w 5d
@czesiu - jak dziala stabilizacja w d2?? tak jak w rrc??
Range Rover Classic 91' 3,9l
+2"Scorpion Racing, 235/85/R16 BFG AT
-
gosc

- Posty: 2385
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
- Lokalizacja: north east of england
Post
autor: gosc » śr wrz 24, 2008 11:17 pm
Wąż pisze:łuszczy mi się tylko na błotniku przy zbiorniczku od sprzęgła, dot4 przeżarł się już przez dwie warstwy

ty to jednak jestes dekiel , dot 4 zracy niejest w odroznieniu od r3 lub da 1

Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości