Lift disco 2

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
zaloguj
Posty: 2009
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm

Lift disco 2

Post autor: zaloguj » śr wrz 24, 2008 1:05 pm

Witajcie

Tak się zastanawiam czy ktoś z forum robił albo posiada lift zawieszenia +2" w Disco 2 ?? :roll:
pozostawiając tył na poduszkach i system stabilizacji ?? :wink:

Dzięki za info

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » śr wrz 24, 2008 1:09 pm

stabilizacja zostaje
poduszki to strata czasu przy lifcie
#noichuj

Awatar użytkownika
zaloguj
Posty: 2009
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm

Post autor: zaloguj » śr wrz 24, 2008 1:10 pm

czesław&jarząbek pisze:poduszki to strata czasu przy lifcie

Czemu ?? :o

Landrynkowiec
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 55
Rejestracja: śr lip 25, 2007 5:37 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Landrynkowiec » śr wrz 24, 2008 1:55 pm

witaj,
Karolek_C tak robił i dość licznie opisywał na forum. Też właśnie od dłuższego (bardzo długiego) czasu o tym myślę.
Disco II + Nikon D300
Można być wszędzie....

Awatar użytkownika
zaloguj
Posty: 2009
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm

Post autor: zaloguj » śr wrz 24, 2008 2:14 pm

To ze się da to wiem :wink:
Chciałem pogadać z Kimś kto już ma to zrobione

Awatar użytkownika
czolg
 
 
Posty: 116
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 7:33 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: czolg » śr wrz 24, 2008 2:21 pm

zaloguj pisze:To ze się da to wiem :wink:
Chciałem pogadać z Kimś kto już ma to zrobione
@Karolek_C ma - możesz z nim pogadać.
http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic. ... t=#1115515

pozdrawiam
p.
Defender`98

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » śr wrz 24, 2008 2:38 pm

zaloguj pisze:To ze się da to wiem :wink:
Chciałem pogadać z Kimś kto już ma to zrobione
Seba, Karolek ma to już dość długo, jak do tej pory to chwalił, a robił gdzieś koło siebie czyli w okolicy Wrocka może w rayo czy cóś w goślinie czyinnej faszynie.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
zaloguj
Posty: 2009
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm

Post autor: zaloguj » śr wrz 24, 2008 2:41 pm

Tylko takie zdjęcia kiedyś znalazłem na stronie discoweb.org :wink:

http://picasaweb.google.com/Zaloguj1/LiftDisco2#

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » śr wrz 24, 2008 7:43 pm

zaloguj pisze:
czesław&jarząbek pisze:poduszki to strata czasu przy lifcie

Czemu ?? :o
bo sie zdupcą przedwcześnie pracując w zakresie innym niż optymalny do jakiego zostały przewidziane.
i następne też się zdupcą...i następne...
a przekładka tylnej osi na sprężyny kosztuje w tej chwili mniej niż dwie nowe poduszki.

poza tym sprężyna fajniej pracuje bo bez zwłoki spowodowanej przetwarzaniem informacji z czujnika przez system elektroniczny i układ pneumatyczny.
#noichuj

Awatar użytkownika
tybero
Posty: 1950
Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: brenna

Post autor: tybero » śr wrz 24, 2008 8:01 pm

czesław&jarząbek pisze:poza tym sprężyna fajniej pracuje bo bez zwłoki spowodowanej przetwarzaniem informacji z czujnika przez system elektroniczny i układ pneumatyczny.
chyba nawet King Spring oferuje wersje z szybszym procesorem, a gdzies w necie widzialem nawet upgrade do starych sprezyn :roll:
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » śr wrz 24, 2008 8:03 pm

a tak...coś pisali w grudniowym lrinternaszjonalołnerentuzjast...
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
zaloguj
Posty: 2009
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm

Post autor: zaloguj » śr wrz 24, 2008 8:25 pm

czesław&jarząbek pisze:
zaloguj pisze:
czesław&jarząbek pisze:poduszki to strata czasu przy lifcie

Czemu ?? :o
bo sie zdupcą przedwcześnie pracując w zakresie innym niż optymalny do jakiego zostały przewidziane.
i następne też się zdupcą...i następne...
a przekładka tylnej osi na sprężyny kosztuje w tej chwili mniej niż dwie nowe poduszki.

poza tym sprężyna fajniej pracuje bo bez zwłoki spowodowanej przetwarzaniem informacji z czujnika przez system elektroniczny i układ pneumatyczny.
no dobra, a jak by wytoczyć podkładki na poduszki oraz przedłużyć ten drucik od tego czujnika na wahaczu ??
Ostatnio zmieniony śr wrz 24, 2008 8:32 pm przez zaloguj, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » śr wrz 24, 2008 8:27 pm

ale po co?
#noichuj

Awatar użytkownika
zaloguj
Posty: 2009
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm

Post autor: zaloguj » śr wrz 24, 2008 8:28 pm

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
zaloguj
Posty: 2009
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm

Post autor: zaloguj » śr wrz 24, 2008 8:31 pm

czesław&jarząbek pisze:ale po co?
no żeby tył został na poduszkach, a jednocześnie był podniesiony o 2'

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » śr wrz 24, 2008 8:42 pm

aha.

:)21

no to se wytocz i podłóż...
więcej
możesz też wytoczyć i podłożyć pod przód
zaraz się odezwą zwolennicy podkładek które przy lifcie pozostawiają pierwotną charakterystykę zawieszenia
proszę bardzo...
tylko potem nie marudź, że lr robi złe samochody...

:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
zaloguj
Posty: 2009
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm

Post autor: zaloguj » śr wrz 24, 2008 8:50 pm

czesław&jarząbek pisze:aha.

:)21

no to se wytocz i podłóż...
więcej
możesz też wytoczyć i podłożyć pod przód
zaraz się odezwą zwolennicy podkładek które przy lifcie pozostawiają pierwotną charakterystykę zawieszenia
proszę bardzo...
tylko potem nie marudź, że lr robi złe samochody...

:)21
Mowie o zrobieniu podkładek na tył nad poduszki
z przodu natomiast zmienić springi na +2''
no i zmienić amorki na dłuższe

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » śr wrz 24, 2008 8:52 pm

Bezsensu :)21
wywalisz dwie poduchy z zestawu i myślisz, że ci będzie prawidłowo pompował te dwie co zostały? :)21
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » śr wrz 24, 2008 8:58 pm

tasiemiec deklu...

dwójka ma poduszki tylko z tyłu.

idź lepiej pleśń z siedzeń w swoich zgliszczach skosić...
#noichuj

Awatar użytkownika
zaloguj
Posty: 2009
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm

Post autor: zaloguj » śr wrz 24, 2008 8:58 pm

Wąż pisze:Bezsensu :)21
wywalisz dwie poduchy z zestawu i myślisz, że ci będzie prawidłowo pompował te dwie co zostały? :)21
Wądzu disco 2 ma tylko dwie poduszki
:)21

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » śr wrz 24, 2008 9:04 pm

mea culpa :roll:
jakoś nigdy nie uznałem DII za obiekt wart zagadania pod :wink:
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » śr wrz 24, 2008 9:07 pm

nikt ze znanych mi właścicieli disco II nie fascynował się nigdy rozpoznawaniem odmian pleśni i zjawiskiem złuszczania lakieru...

:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » śr wrz 24, 2008 9:23 pm

łuszczy mi się tylko na błotniku przy zbiorniczku od sprzęgła, dot4 przeżarł się już przez dwie warstwy :)21
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
ignat36
Posty: 433
Rejestracja: pt maja 19, 2006 1:04 am
Lokalizacja: Warszawa/3city
Kontaktowanie:

Post autor: ignat36 » śr wrz 24, 2008 11:17 pm

zaloguj

posłuchaj czesława przeciez Ci radzi

jak wymienisz przod na 2" a tyl dodasz tylko podkladki zeby stal rowno to jasne ze na plaskim bedzie smigac i wszystko fajnie, ale gdy bedzie potrzebny skok zawieszenia to dojdzie do tego ze przez to ze zalozyles podkladki poducha ma duzo mniejszy skok niz wieksza sprezyna i sie nagle okaze ze tam gdzie przod przechodzi spokojnie tyl bedzie stawal mostem, albo bedzie sie kopal.


wiec poco Ci 2" tylko do opon??

a tak btw to jak zmienisz gumy na polibushe to 235/85/r16 wchodza bez podcinania przynajmniej w 5d

@czesiu - jak dziala stabilizacja w d2?? tak jak w rrc??
Range Rover Classic 91' 3,9l
+2"Scorpion Racing, 235/85/R16 BFG AT

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » śr wrz 24, 2008 11:17 pm

Wąż pisze:łuszczy mi się tylko na błotniku przy zbiorniczku od sprzęgła, dot4 przeżarł się już przez dwie warstwy :)21
ty to jednak jestes dekiel , dot 4 zracy niejest w odroznieniu od r3 lub da 1 :lol:
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości