wszystkie serie i modele...
Moderator: Jerry
-
lr-Antek
- jestem tu nowy...

- Posty: 68
- Rejestracja: czw wrz 25, 2008 7:08 pm
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: lr-Antek » pt wrz 26, 2008 4:20 pm
Koledzy pomorzecie nie jestem zbytnio w temacie a jestem fanem lr od s1 do s3

Ostatnio zmieniony wt lut 10, 2009 1:34 pm przez
lr-Antek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Flor
-

- Posty: 5259
- Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: Flor » pt wrz 26, 2008 4:27 pm
i my cię witamy

-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » pt wrz 26, 2008 4:30 pm
Antek do szkoły już

Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
rorvik

- Posty: 461
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 2:44 pm
- Lokalizacja: Marki
-
Kontaktowanie:
Post
autor: rorvik » pt wrz 26, 2008 4:44 pm
Gdzie jest @Galik?
ex RRC '94 300tdi
-
Wąż
-

- Posty: 4688
- Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
- Lokalizacja: plama oleju
Post
autor: Wąż » pt wrz 26, 2008 5:00 pm
gdzie jest polonistka?

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos

always look on the bright side of life

-
Elmer75
-

- Posty: 167
- Rejestracja: pn mar 14, 2005 5:52 pm
- Lokalizacja: wiocha z tramwajami (Stettin)
Post
autor: Elmer75 » pt wrz 26, 2008 5:05 pm
"Chcesz być zdrowy i bogaty, nie pij wódy-idź do chaty" - Dzieci Kapitana Klossa
-
Troy
-

- Posty: 3643
- Rejestracja: pt sty 11, 2008 11:49 am
- Lokalizacja: Baghdad
Post
autor: Troy » pt wrz 26, 2008 5:14 pm
Normalnie wysyp jakis czy jak...

Land Rover:One Wife... Livid !
Immobilised LandRover is a moral defeat for the driver!
-
Wąż
-

- Posty: 4688
- Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
- Lokalizacja: plama oleju
Post
autor: Wąż » pt wrz 26, 2008 5:19 pm
Jeśli ktoś podaje się za fana serii, to zna też strony o serii, gdzie jest wszystko napisane, proste.
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos

always look on the bright side of life

-
Elmer75
-

- Posty: 167
- Rejestracja: pn mar 14, 2005 5:52 pm
- Lokalizacja: wiocha z tramwajami (Stettin)
Post
autor: Elmer75 » pt wrz 26, 2008 5:21 pm
jesień Panie, jesień idzie! Kasztanów pełno
"Chcesz być zdrowy i bogaty, nie pij wódy-idź do chaty" - Dzieci Kapitana Klossa
-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » pt wrz 26, 2008 8:14 pm
A Ja znam Antka i wiem że ma niedużo lat ale jest naprawdę fanem Land Rovera

.
Odpowiedź: cztery przód i jeden tył.
Ps. Przyłóż się trochę do ortografi bo będziesz miał zakaz wejścia na warsztat

Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
Roch
-

- Posty: 1072
- Rejestracja: pn lis 08, 2004 10:32 am
- Lokalizacja: 3miasto
Post
autor: Roch » pt wrz 26, 2008 8:19 pm
Pepek pisze:A Ja znam Antka i wiem że ma niedużo lat ale jest naprawdę fanem Land Rovera

.
Odpowiedź: cztery przód i jeden tył.
Ps. Przyłóż się trochę do ortografi bo będziesz miał zakaz wejścia na warsztat

"ortografi" się pisze przez dwa "i".
SCORE!
cześć Antek, witaj na forum.
Landrąver Discovęry 200tdi
-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » pt wrz 26, 2008 8:28 pm
No popatrz Pan czego to się człowiek nie dowie na forum

Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
Roch
-

- Posty: 1072
- Rejestracja: pn lis 08, 2004 10:32 am
- Lokalizacja: 3miasto
Post
autor: Roch » pt wrz 26, 2008 8:34 pm
i tak w góglach sprawdzic musialem ;]
Landrąver Discovęry 200tdi
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » pt wrz 26, 2008 9:09 pm
Pepek pisze:
Odpowiedź: cztery przód i jeden tył.
+ reduktor

-
Marrr
-

- Posty: 143
- Rejestracja: pn lut 14, 2005 9:11 pm
- Lokalizacja: m.in. N51 E22
Post
autor: Marrr » sob wrz 27, 2008 8:08 pm
Pepek pisze:Odpowiedź: cztery przód i jeden tył.
Aczkolwiek coś kiedyś słyszałem w kontekście wczesnych LR o jakiejś zaślepce do skrzyni która sprawiała że dostępnych było mniej biegów przez co samochód można było rejestrować jako wolnobieżny...
Może ktoś przybliżyć jakieś szczegóły?
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » sob wrz 27, 2008 8:29 pm
-
Wąż
-

- Posty: 4688
- Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
- Lokalizacja: plama oleju
Post
autor: Wąż » sob wrz 27, 2008 8:31 pm
Olo co gały wytrzeszczasz?
nie wiem jak to robiono profesjonalnie, ale wiem jak to zrobić nie profesjonalnie i szybko

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos

always look on the bright side of life

-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » sob wrz 27, 2008 8:37 pm
Bardzo możliwe że coś takiego występowało jako odwrotność overdriva. Przecież pierwsze landy były pomyślane jako skrzyżowanie terenówki z ciągnikiem rolniczym. Dlatego w serii w ramie był wielki otwór umożliwiający wyprowadzenie wałka napędzającego do tyłu
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » sob wrz 27, 2008 9:03 pm
Wąż pisze:Olo co gały wytrzeszczasz?
nie wiem jak to robiono profesjonalnie, ale wiem jak to zrobić nie profesjonalnie i szybko

wlaczyc reduktor

-
moto

- Posty: 508
- Rejestracja: pn wrz 19, 2005 10:15 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: moto » ndz wrz 28, 2008 1:55 pm
Marrr pisze:Pepek pisze:Odpowiedź: cztery przód i jeden tył.
Aczkolwiek coś kiedyś słyszałem w kontekście wczesnych LR o jakiejś zaślepce do skrzyni która sprawiała że dostępnych było mniej biegów przez co samochód można było rejestrować jako wolnobieżny...
Może ktoś przybliżyć jakieś szczegóły?
Przecie to były pojazdy wolnobierzne, a niektóre nadal są...
bez modżyfikacji

Seria IIA '62, Seria III 109 FFR ,Disco , def 110 SW
M-72 MW-750
-
Galik
-

- Posty: 840
- Rejestracja: śr lut 01, 2006 8:51 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Gliwice
Post
autor: Galik » ndz wrz 28, 2008 8:52 pm
rorvik pisze:Gdzie jest @Galik?
jestem

czym moge służyć?
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » ndz wrz 28, 2008 8:55 pm
Galik pisze:rorvik pisze:Gdzie jest @Galik?
jestem

czym moge służyć?
czytaj od poczatku ze zrozumieniem
-
Galik
-

- Posty: 840
- Rejestracja: śr lut 01, 2006 8:51 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Gliwice
Post
autor: Galik » ndz wrz 28, 2008 9:01 pm
LR_Olek pisze:Galik pisze:rorvik pisze:Gdzie jest @Galik?
jestem

czym moge służyć?
czytaj od poczatku ze zrozumieniem
aha

gorączka mi dokucza - pewnie dlatego

pozdr.
-
darkman
-

- Posty: 4353
- Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
- Lokalizacja: z wojny
-
Kontaktowanie:
Post
autor: darkman » wt wrz 30, 2008 11:46 am
Galik pisze:rorvik pisze:Gdzie jest @Galik?
jestem

czym moge służyć?
Oooo... zguba się znalazła

a tu nowa młodzież lansu zapodaje. Jak tam super faq super o lr1ach ?
Pepku, to jeszcze dodaj, że po jednym lewarku na oś miały, tak dla porządku i wygody rzecz jasna.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
-
cichy_SIII_109_SW
-

- Posty: 281
- Rejestracja: pn lip 31, 2006 4:14 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cichy_SIII_109_SW » wt wrz 30, 2008 12:07 pm
@Antek
Jak mawia mój ulubiny mechanik:
"Ilość biegów w S3 zależy na jakiej lawecie aktualnie jest wożona"
4 + 1, oraz dodatkowo wariacje na reduktorze.
Seria III'75 109 SW - samodzielny zestaw do majsterkowania
"Stado Baranów"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości