Strona 1 z 2
ile biegów ma lr s3
: pt wrz 26, 2008 4:20 pm
autor: lr-Antek
Koledzy pomorzecie nie jestem zbytnio w temacie a jestem fanem lr od s1 do s3

: pt wrz 26, 2008 4:27 pm
autor: Flor
i my cię witamy

: pt wrz 26, 2008 4:30 pm
autor: gri74
Antek do szkoły już

: pt wrz 26, 2008 4:44 pm
autor: rorvik
Gdzie jest @Galik?
: pt wrz 26, 2008 5:00 pm
autor: Wąż
gdzie jest polonistka?

: pt wrz 26, 2008 5:05 pm
autor: Elmer75
: pt wrz 26, 2008 5:14 pm
autor: Troy
Normalnie wysyp jakis czy jak...

: pt wrz 26, 2008 5:19 pm
autor: Wąż
Jeśli ktoś podaje się za fana serii, to zna też strony o serii, gdzie jest wszystko napisane, proste.
: pt wrz 26, 2008 5:21 pm
autor: Elmer75
jesień Panie, jesień idzie! Kasztanów pełno
: pt wrz 26, 2008 8:14 pm
autor: Pepek
A Ja znam Antka i wiem że ma niedużo lat ale jest naprawdę fanem Land Rovera

.
Odpowiedź: cztery przód i jeden tył.
Ps. Przyłóż się trochę do ortografi bo będziesz miał zakaz wejścia na warsztat

: pt wrz 26, 2008 8:19 pm
autor: Roch
Pepek pisze:A Ja znam Antka i wiem że ma niedużo lat ale jest naprawdę fanem Land Rovera

.
Odpowiedź: cztery przód i jeden tył.
Ps. Przyłóż się trochę do ortografi bo będziesz miał zakaz wejścia na warsztat

"ortografi" się pisze przez dwa "i".
SCORE!
cześć Antek, witaj na forum.
: pt wrz 26, 2008 8:28 pm
autor: Pepek
No popatrz Pan czego to się człowiek nie dowie na forum

: pt wrz 26, 2008 8:34 pm
autor: Roch
i tak w góglach sprawdzic musialem ;]
: pt wrz 26, 2008 9:09 pm
autor: LR_Olek
Pepek pisze:
Odpowiedź: cztery przód i jeden tył.
+ reduktor

: sob wrz 27, 2008 8:08 pm
autor: Marrr
Pepek pisze:Odpowiedź: cztery przód i jeden tył.
Aczkolwiek coś kiedyś słyszałem w kontekście wczesnych LR o jakiejś zaślepce do skrzyni która sprawiała że dostępnych było mniej biegów przez co samochód można było rejestrować jako wolnobieżny...
Może ktoś przybliżyć jakieś szczegóły?
: sob wrz 27, 2008 8:29 pm
autor: LR_Olek
: sob wrz 27, 2008 8:31 pm
autor: Wąż
Olo co gały wytrzeszczasz?
nie wiem jak to robiono profesjonalnie, ale wiem jak to zrobić nie profesjonalnie i szybko

: sob wrz 27, 2008 8:37 pm
autor: Pepek
Bardzo możliwe że coś takiego występowało jako odwrotność overdriva. Przecież pierwsze landy były pomyślane jako skrzyżowanie terenówki z ciągnikiem rolniczym. Dlatego w serii w ramie był wielki otwór umożliwiający wyprowadzenie wałka napędzającego do tyłu
: sob wrz 27, 2008 9:03 pm
autor: LR_Olek
Wąż pisze:Olo co gały wytrzeszczasz?
nie wiem jak to robiono profesjonalnie, ale wiem jak to zrobić nie profesjonalnie i szybko

wlaczyc reduktor

: ndz wrz 28, 2008 1:55 pm
autor: moto
Marrr pisze:Pepek pisze:Odpowiedź: cztery przód i jeden tył.
Aczkolwiek coś kiedyś słyszałem w kontekście wczesnych LR o jakiejś zaślepce do skrzyni która sprawiała że dostępnych było mniej biegów przez co samochód można było rejestrować jako wolnobieżny...
Może ktoś przybliżyć jakieś szczegóły?
Przecie to były pojazdy wolnobierzne, a niektóre nadal są...
bez modżyfikacji

: ndz wrz 28, 2008 8:52 pm
autor: Galik
rorvik pisze:Gdzie jest @Galik?
jestem

czym moge służyć?
: ndz wrz 28, 2008 8:55 pm
autor: LR_Olek
Galik pisze:rorvik pisze:Gdzie jest @Galik?
jestem

czym moge służyć?
czytaj od poczatku ze zrozumieniem
: ndz wrz 28, 2008 9:01 pm
autor: Galik
LR_Olek pisze:Galik pisze:rorvik pisze:Gdzie jest @Galik?
jestem

czym moge służyć?
czytaj od poczatku ze zrozumieniem
aha

gorączka mi dokucza - pewnie dlatego

pozdr.
: wt wrz 30, 2008 11:46 am
autor: darkman
Galik pisze:rorvik pisze:Gdzie jest @Galik?
jestem

czym moge służyć?
Oooo... zguba się znalazła

a tu nowa młodzież lansu zapodaje. Jak tam super faq super o lr1ach ?
Pepku, to jeszcze dodaj, że po jednym lewarku na oś miały, tak dla porządku i wygody rzecz jasna.
: wt wrz 30, 2008 12:07 pm
autor: cichy_SIII_109_SW
@Antek
Jak mawia mój ulubiny mechanik:
"Ilość biegów w S3 zależy na jakiej lawecie aktualnie jest wożona"
4 + 1, oraz dodatkowo wariacje na reduktorze.