
Buduję jednak Młottka Evo II i stać ma na mostach z laplandera zawieszony na ramie i zawiasie z ryndza - bo dobre


I teraz pytanie:
Co mu dłubnąć żeby moc podnieść


Dajcie jakieś info , jak kto co wie

Moderator: Jerry
Heniu, miał w wersji schyłkowej swojego RR V8 MegaSquirt'a.darkman pisze:Gierek, straśnie dużo tej mocy chcesz mieć :roll: ale twoja sprawa. Młotek jest fajny więc wiesz co robisz.
Poszukaj tu kolegi o nicku " RR V8 " z Krakowa o ile dobrze pamiętam Jacek - ma duże doświadczenie w tuningu RR i innych, Strombergi, Webery i reszta świata - będzie wiedział.
Generalnie 180 kucy to wystarczająco do cięższego nawet auta niż będziesz budował.
Generalnie auto ma być tzw."pucharowe" i ze 180kucykami to bym trochę odstawał...darkman pisze:Gierek, straśnie dużo tej mocy chcesz miećale twoja sprawa. Młotek jest fajny więc wiesz co robisz.
Poszukaj tu kolegi o nicku " RR V8 " z Krakowa o ile dobrze pamiętam Jacek - ma duże doświadczenie w tuningu RR i innych, Strombergi, Webery i reszta świata - będzie wiedział.
Generalnie 180 kucy to wystarczająco do cięższego nawet auta niż będziesz budował.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość