Tjunink motura Disco 3.9 V8

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Gierek
 
 
Posty: 824
Rejestracja: śr paź 31, 2007 11:51 pm
Lokalizacja: Skoczów

Tjunink motura Disco 3.9 V8

Post autor: Gierek » śr paź 01, 2008 7:47 pm

Zakupiłem se takie Disco I z końca prod. tj 97rok.Autko bedzie robić jako wół roboczy koło firmy , a czasem na jakąś wyprawkę poleci.Do tych celów 182KM to dość. :)2
Buduję jednak Młottka Evo II i stać ma na mostach z laplandera zawieszony na ramie i zawiasie z ryndza - bo dobre :)21 Myśląc o napędzie pomyślałem o takim 3.9 bo aparat zap. ma normalny , a na gazie nie trza elektroniki :)2 a i lekki jest. Problem jednak z tą mocą bo z góry założyłem że 250 kucy to minimum jest.
I teraz pytanie:
Co mu dłubnąć żeby moc podnieść ?? Może kompresja , może wałek jest jakiś tjuninkowy czy cuś ??
Dajcie jakieś info , jak kto co wie :)2 Dzięki
Jestem na odwyku!

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » śr paź 01, 2008 7:50 pm

ile ma ważyć i jakie przełożenia?
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
zaloguj
Posty: 2009
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm

Post autor: zaloguj » śr paź 01, 2008 7:50 pm

turbine :)21

Awatar użytkownika
Grzywacki
Posty: 448
Rejestracja: śr lis 12, 2003 3:12 pm
Lokalizacja: Warszawa - Poznań - Gliwice

Post autor: Grzywacki » śr paź 01, 2008 8:14 pm

A musi byc motur z rendza? bo jak juz zmota to ... BMW M60B40 ma bez proszenia okolo 280 KM i 400Nm ;) a i na gazie tez lata.
Kwestia plyty miedzy motor a skrzynie i tam paru szczegolow :wink: .

no chyba ze ma byc Rendz i tylko Rendz 8)

A.
Patrol Y60 V8 long 1990r.

Awatar użytkownika
Gierek
 
 
Posty: 824
Rejestracja: śr paź 31, 2007 11:51 pm
Lokalizacja: Skoczów

Post autor: Gierek » śr paź 01, 2008 8:25 pm

No właśnie chodzi o motur ze zwykłym aparatem , i alu kolektorem.Ten 3.9 spełnia te warunki. Przecie 182kucki z 3.9 to śmiech...Musi być sposób na podniesienie mocy.Karwa z 650 126p robili 60kucy i gonili po rajdach :roll:
Jestem na odwyku!

Awatar użytkownika
Gierek
 
 
Posty: 824
Rejestracja: śr paź 31, 2007 11:51 pm
Lokalizacja: Skoczów

Post autor: Gierek » śr paź 01, 2008 8:31 pm

Wąż pisze:ile ma ważyć i jakie przełożenia?
Wążu co ma ważyć ?? Cały syf z 1800kg. Mosty mam 7.5:1. Motur ma chodzić z krzykną auto made in USA(bez elektroniki) reduktor to robur.Mam oponki 36" i obliczeniwa V-max bedzie koło 160km/h(do czerwonego pola).
Jestem na odwyku!

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » śr paź 01, 2008 8:32 pm

Gierek pisze:Karwa z 650 126p robili 60kucy i gonili po rajdach :roll:
przez pierwsze 1000 km,a pozniej kapitalka...

Awatar użytkownika
Grzywacki
Posty: 448
Rejestracja: śr lis 12, 2003 3:12 pm
Lokalizacja: Warszawa - Poznań - Gliwice

Post autor: Grzywacki » śr paź 01, 2008 8:34 pm

No jezeli ma byc alu kolektor i tradycyjny aparat zaplonowy to typ odpada.

Niemniej jednak jest to dosc wdzieczna jednostka do zmot.
Cewki na swiecach schowane pod deklami, lancuch rozrzadu nie pasek, jedna jednostka sterujaca silnikiem (DME), caly motur z alu - wiec dosc lekki (lacznie z tulejami cylindrow). Nie to co w V12.

A.
Patrol Y60 V8 long 1990r.

Awatar użytkownika
Gierek
 
 
Posty: 824
Rejestracja: śr paź 31, 2007 11:51 pm
Lokalizacja: Skoczów

Post autor: Gierek » śr paź 01, 2008 8:35 pm

No ale ze 250 z 3.9 to co innego...
Jestem na odwyku!

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » śr paź 01, 2008 8:35 pm


Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » śr paź 01, 2008 10:39 pm

Gierek, straśnie dużo tej mocy chcesz mieć :roll: ale twoja sprawa. Młotek jest fajny więc wiesz co robisz.
Poszukaj tu kolegi o nicku " RR V8 " z Krakowa o ile dobrze pamiętam Jacek - ma duże doświadczenie w tuningu RR i innych, Strombergi, Webery i reszta świata - będzie wiedział.
Generalnie 180 kucy to wystarczająco do cięższego nawet auta niż będziesz budował.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
grzegorzh
 
 
Posty: 1140
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 9:04 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: grzegorzh » śr paź 01, 2008 11:27 pm

darkman pisze:Gierek, straśnie dużo tej mocy chcesz mieć :roll: ale twoja sprawa. Młotek jest fajny więc wiesz co robisz.
Poszukaj tu kolegi o nicku " RR V8 " z Krakowa o ile dobrze pamiętam Jacek - ma duże doświadczenie w tuningu RR i innych, Strombergi, Webery i reszta świata - będzie wiedział.
Generalnie 180 kucy to wystarczająco do cięższego nawet auta niż będziesz budował.
Heniu, miał w wersji schyłkowej swojego RR V8 MegaSquirt'a.
Ale pewnie sam sie odezwie ;)

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » śr paź 01, 2008 11:33 pm

O!, starość nie radość.. buralecytyne se musze kupić karwa, no przecież mówię, że Heniu :wink: , ale potem jakieś większe silniki preferował
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
grzegorzh
 
 
Posty: 1140
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 9:04 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: grzegorzh » śr paź 01, 2008 11:37 pm

darkman pisze:O!, starość nie radość.. buralecytyne se musze kupić karwa, no przecież mówię, że Heniu :wink: , ale potem jakieś większe silniki preferował
Small block ;)

Awatar użytkownika
Gierek
 
 
Posty: 824
Rejestracja: śr paź 31, 2007 11:51 pm
Lokalizacja: Skoczów

Post autor: Gierek » czw paź 02, 2008 6:25 am

darkman pisze:Gierek, straśnie dużo tej mocy chcesz mieć :roll: ale twoja sprawa. Młotek jest fajny więc wiesz co robisz.
Poszukaj tu kolegi o nicku " RR V8 " z Krakowa o ile dobrze pamiętam Jacek - ma duże doświadczenie w tuningu RR i innych, Strombergi, Webery i reszta świata - będzie wiedział.
Generalnie 180 kucy to wystarczająco do cięższego nawet auta niż będziesz budował.
Generalnie auto ma być tzw."pucharowe" i ze 180kucykami to bym trochę odstawał...
Jestem na odwyku!

Awatar użytkownika
Gierek
 
 
Posty: 824
Rejestracja: śr paź 31, 2007 11:51 pm
Lokalizacja: Skoczów

Post autor: Gierek » czw paź 02, 2008 6:30 am

Ogólnie to mam fajny motur...nawet dwa.4.6l V8 cały alu montowany w Lincolnach Mark VIII i w Mustangach do teraz.Waga jakieś 160 kila , ale komputer do zapłonu wielkości lodówki :roll: Wolał bym tam aparat i już :)2
Jestem na odwyku!

Awatar użytkownika
Gierek
 
 
Posty: 824
Rejestracja: śr paź 31, 2007 11:51 pm
Lokalizacja: Skoczów

Post autor: Gierek » czw paź 02, 2008 6:34 am

...a ktoś kto Młottka zakupi to naprawdę zadowolony bedzie bo Młottek bezawaryjny jest i kilka pucharków już zdobył :)21 I w papirach Land Rover - Range stoi 8)
Jestem na odwyku!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość