co zjada moją dwójkę w LR disco I skrzynka R380???

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

marek g
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 1:08 pm

co zjada moją dwójkę w LR disco I skrzynka R380???

Post autor: marek g » czw paź 02, 2008 6:35 pm

Niby typówka, dwója zgrzyta przy redukcji.... synchronizator plus jakieś duprerele, 2 tys. poszły lekką ręką...
Jeżdził trzy miechy i znowu....zgrzyta, redukcja z 3 na 2 trochę większa prędkość i zgrzyt!!! Hamulec synchro 2 starty. Ręce opadają...
Co to u licha jest??? :roll:

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » czw paź 02, 2008 6:49 pm

może żle złożył ten kto przytulił 2 tysiaki :lol:
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
Antek
Posty: 606
Rejestracja: wt lis 16, 2004 8:54 pm
Lokalizacja: podzielonymjajem.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Antek » czw paź 02, 2008 7:13 pm

Zdecydowanie wina mechanika :)3
DEF 300 Tdi

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » czw paź 02, 2008 7:17 pm

czasami lepiej do zgrzytającej 2 się przyzwyczaić

taniej i mniej nerwów

ps

od półtora roku się przyzwyczajam :D
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

Awatar użytkownika
Antek
Posty: 606
Rejestracja: wt lis 16, 2004 8:54 pm
Lokalizacja: podzielonymjajem.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Antek » czw paź 02, 2008 7:24 pm

jpi pisze:...

od półtora roku się przyzwyczajam :D
ale jednak tryb niedokonany :wink:
DEF 300 Tdi

Awatar użytkownika
kondziu
Posty: 544
Rejestracja: sob lis 13, 2004 7:57 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: kondziu » czw paź 02, 2008 7:25 pm

Miałem podobnie, po wymianie synchro dalej zgrzytało. Problem był, że zębatka była zużyta tak samo wałek. Są to takie minimalne luzy że ich prawie nie widac a jednak powoduja zgrzyranie na synchronizatorach. Musiałem jeszcze raz rozebrać i wymienic zębatkę dwójki. Niestety nie jest to ideał bo wałek jest stary ale już tak nie zgrzyta. Idąc tym tropem wydałem wiecej na czesci niż bym kupił dobrą uzywkę albo regenerowaną z gwarancją. :)3 Kiedyś już pisali o tym mądrzejsi. Otworzyłeś puszkę pandory i masz za swoje. Ja zmądrzałem i reduktora nie naprawiałem tylko wymieniłem na nowszy i działa ok
Disco 95 300tdi
ONE LIFE. LIVE IT.
http://4x4.szczecin.pl

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pt paź 03, 2008 12:18 am

reduktor to pikuś
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

marek g
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 1:08 pm

Post autor: marek g » pt paź 03, 2008 5:02 pm

i chyba "KONDZIU" masz rację. Temat zębatki i wałka też przerabiałem. Do tej dwójki jednak trzeba się będzie przyzwyczaić. Kupa kasy na nowe części nie ma sensu. Najlepiej koledzy to kupić dobrą używkę....
I chyba taka dla WSZYSTKICH Porada...
O dobrych mechaniorów trudno...
W takim razie pytanko: Lepiej trafić dobrą używkę niż dobrego mechaniora z trafną diagnozą?
Może macie jakiegoś sprawdzonego dostarczyciela używek z dolnego śląska?

Awatar użytkownika
Roch
 
 
Posty: 1072
Rejestracja: pn lis 08, 2004 10:32 am
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Roch » pt paź 03, 2008 6:39 pm

a moze u wujka ashcrofta popytaj?

link tak na szybko...
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk/category_5.html
Landrąver Discovęry 200tdi

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości