lift budy disco 300

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Jefersson 00
 
 
Posty: 224
Rejestracja: pt wrz 14, 2007 2:17 pm
Lokalizacja: z bazin

lift budy disco 300

Post autor: Jefersson 00 » czw paź 09, 2008 8:05 am

witam,
jak w temacie w wyszukiwarce nic nie znalazlem
potrzebuje info o wymiarach dystansów ilości śrub i czy trzeba coś motać z wlewem paliwa , chłodnicą etc..

Awatar użytkownika
gucio1234
Posty: 319
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 10:11 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: gucio1234 » czw paź 09, 2008 8:07 am

Dystanse BEEEEE
Dluzsze sprezyny i amorki CACY

Do dwoch cali nie musisz nic motac.
Marcin (gucio1234)

Awatar użytkownika
Roch
 
 
Posty: 1072
Rejestracja: pn lis 08, 2004 10:32 am
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Roch » czw paź 09, 2008 8:09 am

gucio1234 pisze:Dystanse BEEEEE
Dluzsze sprezyny i amorki CACY

Do dwoch cali nie musisz nic motac.
lift budy nie zawiasu ;]
Landrąver Discovęry 200tdi

Awatar użytkownika
gucio1234
Posty: 319
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 10:11 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: gucio1234 » czw paź 09, 2008 8:21 am

Roch pisze:
gucio1234 pisze:Dystanse BEEEEE
Dluzsze sprezyny i amorki CACY

Do dwoch cali nie musisz nic motac.
lift budy nie zawiasu ;]
No tak, masz racje. Chcialem pomóc, ale chyba się jeszcze nie obudziłem. :wink: Idę po kawę. :D
Marcin (gucio1234)

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Re: lift budy disco 300

Post autor: Flor » czw paź 09, 2008 9:17 am

Jefersson 00 pisze:witam,
jak w temacie w wyszukiwarce nic nie znalazlem
potrzebuje info o wymiarach dystansów ilości śrub i czy trzeba coś motać z wlewem paliwa , chłodnicą etc..
a tak z ciekawości :)21 po co ci ten lift :o ??

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » czw paź 09, 2008 9:28 am

Bo:
- ładnie wygląda podniesiony
- wejdzie większa opona bez dodatkowego podnoszenia zawieszenia
- bo nie musisz ciąć nadkoli
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Re: lift budy disco 300

Post autor: jpi » czw paź 09, 2008 9:28 am

Flor pisze:
Jefersson 00 pisze:witam,
jak w temacie w wyszukiwarce nic nie znalazlem
potrzebuje info o wymiarach dystansów ilości śrub i czy trzeba coś motać z wlewem paliwa , chłodnicą etc..
a tak z ciekawości :)21 po co ci ten lift :o ??
też nie słyszałem aby ktoś budę liftował, p38 owszem ale disco nie

przy okazji liftowania pewnie będziesz musiał wymienić wszystkie 8 zaczepów bo mają jakieś dziwne tendencje do rdzewienia, zwłaszcza przednie i tylne :D
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

zalewiak
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 16
Rejestracja: wt lut 22, 2005 6:59 pm
Lokalizacja: warszawa

Post autor: zalewiak » czw paź 09, 2008 9:52 am

A ja widziałem tydzień temu disco podniesione na sprężynach i na budzie.Właściciel mowił że już by nie powtorzył liftu budy i tyle.

Awatar użytkownika
RR V8
 
 
Posty: 241
Rejestracja: pt paź 20, 2006 10:45 am
Lokalizacja: Krakow

Post autor: RR V8 » czw paź 09, 2008 9:53 am

mialem w klasiku, bezproblemowo, tulejki i sruby nowe, trzeba podnies zderzaki o wymiar podniesienie (podniesienie bez komplikaci max 1'), zdarza sie iz podciecia wymagaja plastiki przy lewarkach, i czy starczy przewodow elastycznych od hamulcow , pozdrowina
chevy K5, yamaha V-max, Fz 750 smietnik2??

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » czw paź 09, 2008 9:56 am

jakoś na forum temat liftu budy chyba wałkowany nie był.
I osobiście nie słyszałem, żeby ktoś robił.

Może z czegoś to wynika?

:roll:
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
RR V8
 
 
Posty: 241
Rejestracja: pt paź 20, 2006 10:45 am
Lokalizacja: Krakow

Post autor: RR V8 » czw paź 09, 2008 9:58 am

ze dwie ja robilem, jedna porusza sie po grodzie kraka (+3cm),pozdrowionka
chevy K5, yamaha V-max, Fz 750 smietnik2??

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » czw paź 09, 2008 10:13 am

RR V8 pisze:ze dwie ja robilem, jedna porusza sie po grodzie kraka (+3cm),pozdrowionka
a możesz podać powody tego działania ?? i dlaczego taki niezbędny był lift akurat o 1 cal :o

Awatar użytkownika
RR V8
 
 
Posty: 241
Rejestracja: pt paź 20, 2006 10:45 am
Lokalizacja: Krakow

Post autor: RR V8 » czw paź 09, 2008 10:16 am

wizja wlasciciela dyskoteki,
chevy K5, yamaha V-max, Fz 750 smietnik2??

Awatar użytkownika
Yonek
Posty: 628
Rejestracja: czw kwie 03, 2003 5:22 pm
Lokalizacja: Zentrum
Kontaktowanie:

Post autor: Yonek » czw paź 09, 2008 10:19 am

pezet pisze: Może z czegoś to wynika?

:roll:
Z wygody zapewne. Lift na sprężynach to kilka godzin roboty a budy znacznie dłużej. Osobiście uważam, że lift budy jest zdrowszy dla podzespołów auta - nic się nie zmienia w geometrii podwozia, nie zmieniają się kąty wałów itp.
SITH happens...

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » czw paź 09, 2008 12:16 pm

lift syfa robi sie w konkretnym celu tzn zwiekszyc przeswit od podloza , lift zawiasu daje efekt oczekiwany , ale lift budy ?
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » czw paź 09, 2008 12:23 pm

gosc pisze:lift syfa robi sie w konkretnym celu tzn zwiekszyc przeswit od podloza
Mi się zawsze wydawało, że w celu zmieszczenia większych kół....ale ja się nie znam :roll:

Awatar użytkownika
Yonek
Posty: 628
Rejestracja: czw kwie 03, 2003 5:22 pm
Lokalizacja: Zentrum
Kontaktowanie:

Post autor: Yonek » czw paź 09, 2008 12:27 pm

gosc pisze:lift syfa robi sie w konkretnym celu tzn zwiekszyc przeswit od podloza , lift zawiasu daje efekt oczekiwany , ale lift budy ?
Co ci da lift zawiasu, jak ciągle będziesz mieć śmieszne kółka 225/65/15 np?
SITH happens...

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » czw paź 09, 2008 12:44 pm

Yonek pisze:
gosc pisze:lift syfa robi sie w konkretnym celu tzn zwiekszyc przeswit od podloza , lift zawiasu daje efekt oczekiwany , ale lift budy ?
Co ci da lift zawiasu, jak ciągle będziesz mieć śmieszne kółka 225/65/15 np?
zwiększony wykrzyż, ale ja się nie znam wogóle

ps

dawno dawno temu gdy przemysł tytoniowy sponsorował różne takie, to stare disca i defy 110 otpitalały takie numery na takich gumach od taczki, że niektórzy z nas w życiu w takiego terenu nie przejechali
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » czw paź 09, 2008 12:47 pm

jpi pisze:dawno dawno temu gdy przemysł tytoniowy sponsorował różne takie, to stare disca i defy 110 otpitalały takie numery na takich gumach od taczki, że niektórzy z nas w życiu w takiego terenu nie przejechali
Jeśli mowa o Camel....... to miejscowi tymi drogami codzień do pracy jeździli :)21

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » czw paź 09, 2008 12:52 pm

gosc pisze: ale lift budy ?
A co to sie nagle stalo ze nie wiesz ?? Toc to co mowiles to mozna poemat napisac o lifcie budy w disco...

:)21
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Jefersson 00
 
 
Posty: 224
Rejestracja: pt wrz 14, 2007 2:17 pm
Lokalizacja: z bazin

Re: lift budy disco 300

Post autor: Jefersson 00 » czw paź 09, 2008 1:17 pm

Flor pisze:
Jefersson 00 pisze:witam,
jak w temacie w wyszukiwarce nic nie znalazlem
potrzebuje info o wymiarach dystansów ilości śrub i czy trzeba coś motać z wlewem paliwa , chłodnicą etc..
a tak z ciekawości :)21 po co ci ten lift :o ??
simex 32, który wg producenta jest prawie 33, a zawias jest na 2" i tak na razie zostanie, w sensie bez nowych wachaczy

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » czw paź 09, 2008 1:26 pm

gosc pisze:lift syfa robi sie w konkretnym celu tzn zwiekszyc przeswit od podloza , lift zawiasu daje efekt oczekiwany , ale lift budy ?
Robienie liftu dla prześwitu to kpina, bo mosty zostaną na starej wysokości. Lift budy przy większych kołach zastąpi lift zawieszenia a nie ingeruje w zawieszenie które seryjnie jest dobrze ustawione/zgrane.
Range Rover V8 Outsourcing IT

Jefersson 00
 
 
Posty: 224
Rejestracja: pt wrz 14, 2007 2:17 pm
Lokalizacja: z bazin

Post autor: Jefersson 00 » czw paź 09, 2008 1:42 pm

zalewiak pisze:A ja widziałem tydzień temu disco podniesione na sprężynach i na budzie.Właściciel mowił że już by nie powtorzył liftu budy i tyle.
a powiedział dla czego (czemu w sensie), może jest wzrostu Edgara i nie umi sie wtoczyc do syfa

Awatar użytkownika
Karson
 
 
Posty: 5043
Rejestracja: śr lis 23, 2005 6:53 pm
Lokalizacja: Bilcza
Kontaktowanie:

Post autor: Karson » czw paź 09, 2008 1:46 pm

lift budy to możliwość włożenia większych kółek bez cięcia nadkoli i większe możliwości brodzenia bez namaczania. jest jeszcze jeden plus... lepszy dostęp do górnej części ramy celem jej wyczyszczenia z błota.
SCARAB TEAM
Land Rover rullez :)21

Jefersson 00
 
 
Posty: 224
Rejestracja: pt wrz 14, 2007 2:17 pm
Lokalizacja: z bazin

Post autor: Jefersson 00 » czw paź 09, 2008 1:49 pm

jpi pisze:
Yonek pisze:
gosc pisze:lift syfa robi sie w konkretnym celu tzn zwiekszyc przeswit od podloza , lift zawiasu daje efekt oczekiwany , ale lift budy ?
Co ci da lift zawiasu, jak ciągle będziesz mieć śmieszne kółka 225/65/15 np?
zwiększony wykrzyż, ale ja się nie znam wogóle

ps

dawno dawno temu gdy przemysł tytoniowy sponsorował różne takie, to stare disca i defy 110 otpitalały takie numery na takich gumach od taczki, że niektórzy z nas w życiu w takiego terenu nie przejechali

Woytek Cejrowski popełnił onegdaj taką książkę (gringo wśród dzikich plemion) i w niej właśnie naśmiewał się z camela bo tą przeprawową trasą jeździły co dzień pięćsetletnie zardzewiałe ciężarówki z towarami w te i we wte,
a tak bajdełej - camelowcy mieli wyciągarki i inne takie i byla ich kupa i sie nie spieszyli a u nas na kazdym rajdzie w klasie TOU smigamy przeciez bez sznurków i na czas , ale to tylko tak ...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość