Strona 1 z 4

lift budy disco 300

: czw paź 09, 2008 8:05 am
autor: Jefersson 00
witam,
jak w temacie w wyszukiwarce nic nie znalazlem
potrzebuje info o wymiarach dystansów ilości śrub i czy trzeba coś motać z wlewem paliwa , chłodnicą etc..

: czw paź 09, 2008 8:07 am
autor: gucio1234
Dystanse BEEEEE
Dluzsze sprezyny i amorki CACY

Do dwoch cali nie musisz nic motac.

: czw paź 09, 2008 8:09 am
autor: Roch
gucio1234 pisze:Dystanse BEEEEE
Dluzsze sprezyny i amorki CACY

Do dwoch cali nie musisz nic motac.
lift budy nie zawiasu ;]

: czw paź 09, 2008 8:21 am
autor: gucio1234
Roch pisze:
gucio1234 pisze:Dystanse BEEEEE
Dluzsze sprezyny i amorki CACY

Do dwoch cali nie musisz nic motac.
lift budy nie zawiasu ;]
No tak, masz racje. Chcialem pomóc, ale chyba się jeszcze nie obudziłem. :wink: Idę po kawę. :D

Re: lift budy disco 300

: czw paź 09, 2008 9:17 am
autor: Flor
Jefersson 00 pisze:witam,
jak w temacie w wyszukiwarce nic nie znalazlem
potrzebuje info o wymiarach dystansów ilości śrub i czy trzeba coś motać z wlewem paliwa , chłodnicą etc..
a tak z ciekawości :)21 po co ci ten lift :o ??

: czw paź 09, 2008 9:28 am
autor: hpx4000
Bo:
- ładnie wygląda podniesiony
- wejdzie większa opona bez dodatkowego podnoszenia zawieszenia
- bo nie musisz ciąć nadkoli

Re: lift budy disco 300

: czw paź 09, 2008 9:28 am
autor: jpi
Flor pisze:
Jefersson 00 pisze:witam,
jak w temacie w wyszukiwarce nic nie znalazlem
potrzebuje info o wymiarach dystansów ilości śrub i czy trzeba coś motać z wlewem paliwa , chłodnicą etc..
a tak z ciekawości :)21 po co ci ten lift :o ??
też nie słyszałem aby ktoś budę liftował, p38 owszem ale disco nie

przy okazji liftowania pewnie będziesz musiał wymienić wszystkie 8 zaczepów bo mają jakieś dziwne tendencje do rdzewienia, zwłaszcza przednie i tylne :D

: czw paź 09, 2008 9:52 am
autor: zalewiak
A ja widziałem tydzień temu disco podniesione na sprężynach i na budzie.Właściciel mowił że już by nie powtorzył liftu budy i tyle.

: czw paź 09, 2008 9:53 am
autor: RR V8
mialem w klasiku, bezproblemowo, tulejki i sruby nowe, trzeba podnies zderzaki o wymiar podniesienie (podniesienie bez komplikaci max 1'), zdarza sie iz podciecia wymagaja plastiki przy lewarkach, i czy starczy przewodow elastycznych od hamulcow , pozdrowina

: czw paź 09, 2008 9:56 am
autor: pezet
jakoś na forum temat liftu budy chyba wałkowany nie był.
I osobiście nie słyszałem, żeby ktoś robił.

Może z czegoś to wynika?

:roll:

: czw paź 09, 2008 9:58 am
autor: RR V8
ze dwie ja robilem, jedna porusza sie po grodzie kraka (+3cm),pozdrowionka

: czw paź 09, 2008 10:13 am
autor: Flor
RR V8 pisze:ze dwie ja robilem, jedna porusza sie po grodzie kraka (+3cm),pozdrowionka
a możesz podać powody tego działania ?? i dlaczego taki niezbędny był lift akurat o 1 cal :o

: czw paź 09, 2008 10:16 am
autor: RR V8
wizja wlasciciela dyskoteki,

: czw paź 09, 2008 10:19 am
autor: Yonek
pezet pisze: Może z czegoś to wynika?

:roll:
Z wygody zapewne. Lift na sprężynach to kilka godzin roboty a budy znacznie dłużej. Osobiście uważam, że lift budy jest zdrowszy dla podzespołów auta - nic się nie zmienia w geometrii podwozia, nie zmieniają się kąty wałów itp.

: czw paź 09, 2008 12:16 pm
autor: gosc
lift syfa robi sie w konkretnym celu tzn zwiekszyc przeswit od podloza , lift zawiasu daje efekt oczekiwany , ale lift budy ?

: czw paź 09, 2008 12:23 pm
autor: Adamo
gosc pisze:lift syfa robi sie w konkretnym celu tzn zwiekszyc przeswit od podloza
Mi się zawsze wydawało, że w celu zmieszczenia większych kół....ale ja się nie znam :roll:

: czw paź 09, 2008 12:27 pm
autor: Yonek
gosc pisze:lift syfa robi sie w konkretnym celu tzn zwiekszyc przeswit od podloza , lift zawiasu daje efekt oczekiwany , ale lift budy ?
Co ci da lift zawiasu, jak ciągle będziesz mieć śmieszne kółka 225/65/15 np?

: czw paź 09, 2008 12:44 pm
autor: jpi
Yonek pisze:
gosc pisze:lift syfa robi sie w konkretnym celu tzn zwiekszyc przeswit od podloza , lift zawiasu daje efekt oczekiwany , ale lift budy ?
Co ci da lift zawiasu, jak ciągle będziesz mieć śmieszne kółka 225/65/15 np?
zwiększony wykrzyż, ale ja się nie znam wogóle

ps

dawno dawno temu gdy przemysł tytoniowy sponsorował różne takie, to stare disca i defy 110 otpitalały takie numery na takich gumach od taczki, że niektórzy z nas w życiu w takiego terenu nie przejechali

: czw paź 09, 2008 12:47 pm
autor: Adamo
jpi pisze:dawno dawno temu gdy przemysł tytoniowy sponsorował różne takie, to stare disca i defy 110 otpitalały takie numery na takich gumach od taczki, że niektórzy z nas w życiu w takiego terenu nie przejechali
Jeśli mowa o Camel....... to miejscowi tymi drogami codzień do pracy jeździli :)21

: czw paź 09, 2008 12:52 pm
autor: Adamek
gosc pisze: ale lift budy ?
A co to sie nagle stalo ze nie wiesz ?? Toc to co mowiles to mozna poemat napisac o lifcie budy w disco...

:)21

Re: lift budy disco 300

: czw paź 09, 2008 1:17 pm
autor: Jefersson 00
Flor pisze:
Jefersson 00 pisze:witam,
jak w temacie w wyszukiwarce nic nie znalazlem
potrzebuje info o wymiarach dystansów ilości śrub i czy trzeba coś motać z wlewem paliwa , chłodnicą etc..
a tak z ciekawości :)21 po co ci ten lift :o ??
simex 32, który wg producenta jest prawie 33, a zawias jest na 2" i tak na razie zostanie, w sensie bez nowych wachaczy

: czw paź 09, 2008 1:26 pm
autor: hpx4000
gosc pisze:lift syfa robi sie w konkretnym celu tzn zwiekszyc przeswit od podloza , lift zawiasu daje efekt oczekiwany , ale lift budy ?
Robienie liftu dla prześwitu to kpina, bo mosty zostaną na starej wysokości. Lift budy przy większych kołach zastąpi lift zawieszenia a nie ingeruje w zawieszenie które seryjnie jest dobrze ustawione/zgrane.

: czw paź 09, 2008 1:42 pm
autor: Jefersson 00
zalewiak pisze:A ja widziałem tydzień temu disco podniesione na sprężynach i na budzie.Właściciel mowił że już by nie powtorzył liftu budy i tyle.
a powiedział dla czego (czemu w sensie), może jest wzrostu Edgara i nie umi sie wtoczyc do syfa

: czw paź 09, 2008 1:46 pm
autor: Karson
lift budy to możliwość włożenia większych kółek bez cięcia nadkoli i większe możliwości brodzenia bez namaczania. jest jeszcze jeden plus... lepszy dostęp do górnej części ramy celem jej wyczyszczenia z błota.

: czw paź 09, 2008 1:49 pm
autor: Jefersson 00
jpi pisze:
Yonek pisze:
gosc pisze:lift syfa robi sie w konkretnym celu tzn zwiekszyc przeswit od podloza , lift zawiasu daje efekt oczekiwany , ale lift budy ?
Co ci da lift zawiasu, jak ciągle będziesz mieć śmieszne kółka 225/65/15 np?
zwiększony wykrzyż, ale ja się nie znam wogóle

ps

dawno dawno temu gdy przemysł tytoniowy sponsorował różne takie, to stare disca i defy 110 otpitalały takie numery na takich gumach od taczki, że niektórzy z nas w życiu w takiego terenu nie przejechali

Woytek Cejrowski popełnił onegdaj taką książkę (gringo wśród dzikich plemion) i w niej właśnie naśmiewał się z camela bo tą przeprawową trasą jeździły co dzień pięćsetletnie zardzewiałe ciężarówki z towarami w te i we wte,
a tak bajdełej - camelowcy mieli wyciągarki i inne takie i byla ich kupa i sie nie spieszyli a u nas na kazdym rajdzie w klasie TOU smigamy przeciez bez sznurków i na czas , ale to tylko tak ...