wszystkie serie i modele...
Moderator: Jerry
-
Gierek
-

- Posty: 824
- Rejestracja: śr paź 31, 2007 11:51 pm
- Lokalizacja: Skoczów
Post
autor: Gierek » pt paź 10, 2008 7:31 am
Wreszcie po kilku dniach walki ze świeżo nabytą dyskoteką (a gnój w środku był taki że dywany i podsufitka musiała iść na śmietnik , a na przedniej szybie od środka było 0.5cm syfu z grzybem) wreszcie udało mi się wyjechać i pogonić ją po szybkiego ruchu.Doznania jak na tyrenówkę całkiem przyzwoite. Przyspiesza , hamuje i za głośno nie jest , ale jak przekroczyć 140km/h jakaś tajemna siła chce mi ramkę razem z szybą wyrwać z drzwi kierowcy

Tak zaczyna ramka łopotać że pomiędzy uszczelką a ramką robi się szpara na palec

Regulowałem , sprawdzałem czy docisk odpowiedni i nic

Dalej łopocze
A jak u was

Te typy tak mają

Jestem na odwyku!
-
jpi
-

- Posty: 5019
- Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jpi » pt paź 10, 2008 7:49 am
jedź do szybiarza
uszczelka jest na taki gumowy klin, może się poluzował
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » pt paź 10, 2008 8:05 am
Gierek pisze:Wreszcie po kilku dniach walki ze świeżo nabytą dyskoteką (a gnój w środku był taki że dywany i podsufitka musiała iść na śmietnik , a na przedniej szybie od środka było 0.5cm syfu z grzybem) wreszcie udało mi się wyjechać i pogonić ją po szybkiego ruchu.Doznania jak na tyrenówkę całkiem przyzwoite. Przyspiesza , hamuje i za głośno nie jest , ale jak przekroczyć 140km/h jakaś tajemna siła chce mi ramkę razem z szybą wyrwać z drzwi kierowcy

Tak zaczyna ramka łopotać że pomiędzy uszczelką a ramką robi się szpara na palec

Regulowałem , sprawdzałem czy docisk odpowiedni i nic

Dalej łopocze
A jak u was

Te typy tak mają

bys sie przejechal Seria lub 90/110 czy tam defekterem...to bys doiero wiedzial co to lopotanie nadstawki

-
krzysiek-gdansk

- Posty: 596
- Rejestracja: śr kwie 28, 2004 8:55 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: krzysiek-gdansk » ndz paź 12, 2008 7:22 pm
w uazie tez lataly..
RRC 3.9 EFI Vogue SE Black.
2" + 265/75R16.. W końcu

-
chiquito83

- Posty: 2321
- Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
- Lokalizacja: Bytów, Gdynia
Post
autor: chiquito83 » ndz paź 12, 2008 7:31 pm
krzysiek-gdansk pisze:w uazie tez lataly..
przy 140?

-
krzysiek-gdansk

- Posty: 596
- Rejestracja: śr kwie 28, 2004 8:55 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: krzysiek-gdansk » ndz paź 12, 2008 7:56 pm
a seria i 140? ja uazem lecialem max 120 ze smiercia w oczach..
RRC 3.9 EFI Vogue SE Black.
2" + 265/75R16.. W końcu

-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » ndz paź 12, 2008 8:49 pm
krzysiek-gdansk pisze:a seria i 140? ja uazem lecialem max 120 ze smiercia w oczach..
Seria nie, defekter tak...
-
Wąż
-

- Posty: 4688
- Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
- Lokalizacja: plama oleju
Post
autor: Wąż » ndz paź 12, 2008 9:33 pm
LR_Olek pisze:krzysiek-gdansk pisze:a seria i 140? ja uazem lecialem max 120 ze smiercia w oczach..
Seria nie, defekter tak...
z overdrivem i szybszymi przełożeniami w mostach dała by radę

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos

always look on the bright side of life

-
krzysiek-gdansk

- Posty: 596
- Rejestracja: śr kwie 28, 2004 8:55 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: krzysiek-gdansk » ndz paź 12, 2008 9:56 pm
z wiatrem w plecy i z 90-cio stopniowej gorki

RRC 3.9 EFI Vogue SE Black.
2" + 265/75R16.. W końcu

-
Wąż
-

- Posty: 4688
- Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
- Lokalizacja: plama oleju
Post
autor: Wąż » ndz paź 12, 2008 10:04 pm
człowieku małej wiary

Moja jeździła 110 swojego czasu

Po powyższych modyfikacjach, ze zdrowym silnikiem i na wąskich oponach da radę bez problemu
Z silnikiem 2.6 to może nawet przełożeń w mostach nie trzeba by zmieniać
A najfajniejsze jest to, że serią jeździ się naprawdę stabilnie nawet przy sporych prędkościach

Tylko trzeba uważać na boczne wiatry

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos

always look on the bright side of life

-
Antek

- Posty: 606
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 8:54 pm
- Lokalizacja: podzielonymjajem.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Antek » ndz paź 12, 2008 10:16 pm
Wąż pisze:...
Tylko trzeba uważać na boczne wiatry

tzn. czyli nie wolno puszczać wiatrów na boki podczas jazdy ?

DEF 300 Tdi
-
carlos 110
-

- Posty: 185
- Rejestracja: śr mar 08, 2006 4:24 pm
- Lokalizacja: łÓdŹ
Post
autor: carlos 110 » ndz paź 12, 2008 10:20 pm
mój kolega włożył do militarnej 110 CZTEROLITROwA FALOSEMKE Z BEEMWE ma prawie 300 koników , ale przy prędkości powyżej 150 jakaś tajemna siła rozpiera mu drzwi .. robią cyk i zamki ich już nie trzymają tylko pęd powietrza.
Military OneTen
-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » pn paź 13, 2008 11:26 am
Pewnie kostucha chce wysiadac bo sie boiiiiiii....

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
dudek

- Posty: 501
- Rejestracja: wt sty 02, 2007 10:17 pm
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
Post
autor: dudek » pn paź 13, 2008 11:57 am
carlos 110 pisze:mój kolega włożył do militarnej 110 CZTEROLITROwA FALOSEMKE Z BEEMWE ma prawie 300 koników , ale przy prędkości powyżej 150 jakaś tajemna siła rozpiera mu drzwi .. robią cyk i zamki ich już nie trzymają tylko pęd powietrza.
Fajnych masz kolegów

. Beemka te sprawy, powyżej 150kmów/h.
Ostatnio zmieniony pn paź 13, 2008 1:09 pm przez
dudek, łącznie zmieniany 1 raz.
AMG M35A2C 2 1/2 TON
AMG M151A2 MUTT 1/4 Ton
M416
XJ 4.0
-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » pn paź 13, 2008 12:03 pm
a to już cos nienormalnego posiadać bmw ponad 150 km

?
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
dudek

- Posty: 501
- Rejestracja: wt sty 02, 2007 10:17 pm
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
Post
autor: dudek » pn paź 13, 2008 1:10 pm
Żarcik z beemy pod machą Defa.

AMG M35A2C 2 1/2 TON
AMG M151A2 MUTT 1/4 Ton
M416
XJ 4.0
-
carlos 110
-

- Posty: 185
- Rejestracja: śr mar 08, 2006 4:24 pm
- Lokalizacja: łÓdŹ
Post
autor: carlos 110 » wt paź 14, 2008 7:22 pm
dudek pisze:carlos 110 pisze:mój kolega włożył do militarnej 110 CZTEROLITROwA FALOSEMKE Z BEEMWE ma prawie 300 koników , ale przy prędkości powyżej 150 jakaś tajemna siła rozpiera mu drzwi .. robią cyk i zamki ich już nie trzymają tylko pęd powietrza.
Fajnych masz kolegów

. Beemka te sprawy, powyżej 150kmów/h.
Te niemiec...
Military OneTen
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » wt paź 14, 2008 7:36 pm
gri74 pisze:a to już cos nienormalnego posiadać bmw ponad 150 km

?
chodzi o bmw 300KM

-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » wt paź 14, 2008 7:47 pm
Znaczy v12 ? aha
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
Michał...G
-

- Posty: 918
- Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: Michał...G » wt paź 14, 2008 9:58 pm
V12 to ma raczej więcej niż 300KM, tutaj zapewne chodzi o 4,0 V8 286KM
gg7764250
Honker 2,9Tdi
LR Discovery 300TDi
-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » wt paź 14, 2008 10:33 pm
W wiekszosci silnikow V z duza pojemnoscia nie ma tak wcale duzo kucykow, ale duzy moment obrotowy - no to to ma...

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
Broncosaurus

- Posty: 1630
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
- Lokalizacja: Podkowa Lesna
Post
autor: Broncosaurus » śr paź 15, 2008 12:39 am
Wąż pisze:człowieku małej wiary

Moja jeździła 110 swojego czasu

to ze ma 110 na liczniku to nie znaczy ze tyle wyciąga

OneTen
Discofery 300tdi
-
hpx4000
-

- Posty: 1019
- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
- Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
-
Kontaktowanie:
Post
autor: hpx4000 » śr paź 15, 2008 6:36 am
Wydaje mi się że twoja wypowiedz przede wszystkim odnosi się do starych jednostek. W nowych v8, v12 moc jest zdecydowanie wyższa (moment oczywiście też) Faktem jest że mało która firma osiąga od pojemności 4l moc <100 koni z litra, co od lat czyni Honda z silnikami VTi (w przedziale 1.6 do chyba 2.2l) Wyjątek od reguły stanowią silniki BMW z serii M3 oraz silniki firm które ciężko jest uznać za produkcję seryjną.
W dzisiejszych czasach nieporozumienie stanowiłby silnik choćby taki jak mój gdzie z pojemności 4.6l jest tylko 225km (bo przedział 200-220km to norma do 3.0 v6) Zaletą jest to że te jednostki pracowały w niskim zakresie obrotów (dysponując potężnym momentem obrotowym) a to powinno wpływać na długowieczność.
-
Wąż
-

- Posty: 4688
- Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
- Lokalizacja: plama oleju
Post
autor: Wąż » śr paź 15, 2008 9:32 am
Broncosaurus pisze:Wąż pisze:człowieku małej wiary

Moja jeździła 110 swojego czasu

to ze ma 110 na liczniku to nie znaczy ze tyle wyciąga

na fabrycznych oponkach
zresztą potem już wyciągała tylko 80

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos

always look on the bright side of life

-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » śr paź 15, 2008 10:02 am
hpx4000 pisze:Wydaje mi się że twoja wypowiedz przede wszystkim odnosi się do starych jednostek. W nowych v8, v12 moc jest zdecydowanie wyższa (moment oczywiście też) Faktem jest że mało która firma osiąga od pojemności 4l moc <100 koni z litra, co od lat czyni Honda z silnikami VTi (w przedziale 1.6 do chyba 2.2l) Wyjątek od reguły stanowią silniki BMW z serii M3 oraz silniki firm które ciężko jest uznać za produkcję seryjną.
W dzisiejszych czasach nieporozumienie stanowiłby silnik choćby taki jak mój gdzie z pojemności 4.6l jest tylko 225km (bo przedział 200-220km to norma do 3.0 v6) Zaletą jest to że te jednostki pracowały w niskim zakresie obrotów (dysponując potężnym momentem obrotowym) a to powinno wpływać na długowieczność.
No ta moc w V oczywiscie w miare czasu wzrasta, nie mniej jednak porownujac dwa takie same silniki pojemnosciowo R a V jest roznica w konikach na kozysc R.... Zreszta dobrym przykladem sa silniki V z usa.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość