Smieszna przypadłość dyskoteki

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Gierek
 
 
Posty: 824
Rejestracja: śr paź 31, 2007 11:51 pm
Lokalizacja: Skoczów

Smieszna przypadłość dyskoteki

Post autor: Gierek » pt paź 10, 2008 7:31 am

Wreszcie po kilku dniach walki ze świeżo nabytą dyskoteką (a gnój w środku był taki że dywany i podsufitka musiała iść na śmietnik , a na przedniej szybie od środka było 0.5cm syfu z grzybem) wreszcie udało mi się wyjechać i pogonić ją po szybkiego ruchu.Doznania jak na tyrenówkę całkiem przyzwoite. Przyspiesza , hamuje i za głośno nie jest , ale jak przekroczyć 140km/h jakaś tajemna siła chce mi ramkę razem z szybą wyrwać z drzwi kierowcy :o Tak zaczyna ramka łopotać że pomiędzy uszczelką a ramką robi się szpara na palec :roll: Regulowałem , sprawdzałem czy docisk odpowiedni i nic !! Dalej łopocze :lol:
A jak u was ?? Te typy tak mają ??
Jestem na odwyku!

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » pt paź 10, 2008 7:49 am

jedź do szybiarza

uszczelka jest na taki gumowy klin, może się poluzował
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: Smieszna przypadłość dyskoteki

Post autor: LR_Olek » pt paź 10, 2008 8:05 am

Gierek pisze:Wreszcie po kilku dniach walki ze świeżo nabytą dyskoteką (a gnój w środku był taki że dywany i podsufitka musiała iść na śmietnik , a na przedniej szybie od środka było 0.5cm syfu z grzybem) wreszcie udało mi się wyjechać i pogonić ją po szybkiego ruchu.Doznania jak na tyrenówkę całkiem przyzwoite. Przyspiesza , hamuje i za głośno nie jest , ale jak przekroczyć 140km/h jakaś tajemna siła chce mi ramkę razem z szybą wyrwać z drzwi kierowcy :o Tak zaczyna ramka łopotać że pomiędzy uszczelką a ramką robi się szpara na palec :roll: Regulowałem , sprawdzałem czy docisk odpowiedni i nic !! Dalej łopocze :lol:
A jak u was ?? Te typy tak mają ??
bys sie przejechal Seria lub 90/110 czy tam defekterem...to bys doiero wiedzial co to lopotanie nadstawki :)21

Awatar użytkownika
krzysiek-gdansk
Posty: 596
Rejestracja: śr kwie 28, 2004 8:55 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzysiek-gdansk » ndz paź 12, 2008 7:22 pm

w uazie tez lataly..
RRC 3.9 EFI Vogue SE Black.
2" + 265/75R16.. W końcu :)21

Awatar użytkownika
chiquito83
Posty: 2321
Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
Lokalizacja: Bytów, Gdynia

Post autor: chiquito83 » ndz paź 12, 2008 7:31 pm

krzysiek-gdansk pisze:w uazie tez lataly..
przy 140? :)21

Awatar użytkownika
krzysiek-gdansk
Posty: 596
Rejestracja: śr kwie 28, 2004 8:55 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzysiek-gdansk » ndz paź 12, 2008 7:56 pm

a seria i 140? ja uazem lecialem max 120 ze smiercia w oczach..
RRC 3.9 EFI Vogue SE Black.
2" + 265/75R16.. W końcu :)21

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » ndz paź 12, 2008 8:49 pm

krzysiek-gdansk pisze:a seria i 140? ja uazem lecialem max 120 ze smiercia w oczach..
Seria nie, defekter tak...

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » ndz paź 12, 2008 9:33 pm

LR_Olek pisze:
krzysiek-gdansk pisze:a seria i 140? ja uazem lecialem max 120 ze smiercia w oczach..
Seria nie, defekter tak...
z overdrivem i szybszymi przełożeniami w mostach dała by radę :wink:
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
krzysiek-gdansk
Posty: 596
Rejestracja: śr kwie 28, 2004 8:55 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzysiek-gdansk » ndz paź 12, 2008 9:56 pm

z wiatrem w plecy i z 90-cio stopniowej gorki :)21
RRC 3.9 EFI Vogue SE Black.
2" + 265/75R16.. W końcu :)21

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » ndz paź 12, 2008 10:04 pm

człowieku małej wiary :)21
Moja jeździła 110 swojego czasu :roll:
Po powyższych modyfikacjach, ze zdrowym silnikiem i na wąskich oponach da radę bez problemu :)2
Z silnikiem 2.6 to może nawet przełożeń w mostach nie trzeba by zmieniać :)

A najfajniejsze jest to, że serią jeździ się naprawdę stabilnie nawet przy sporych prędkościach :)2 Tylko trzeba uważać na boczne wiatry :)21
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
Antek
Posty: 606
Rejestracja: wt lis 16, 2004 8:54 pm
Lokalizacja: podzielonymjajem.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Antek » ndz paź 12, 2008 10:16 pm

Wąż pisze:...
Tylko trzeba uważać na boczne wiatry :)21


tzn. czyli nie wolno puszczać wiatrów na boki podczas jazdy ? :oops: :oops:
DEF 300 Tdi

Awatar użytkownika
carlos 110
 
 
Posty: 185
Rejestracja: śr mar 08, 2006 4:24 pm
Lokalizacja: łÓdŹ

Post autor: carlos 110 » ndz paź 12, 2008 10:20 pm

mój kolega włożył do militarnej 110 CZTEROLITROwA FALOSEMKE Z BEEMWE ma prawie 300 koników , ale przy prędkości powyżej 150 jakaś tajemna siła rozpiera mu drzwi .. robią cyk i zamki ich już nie trzymają tylko pęd powietrza.
Military OneTen

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » pn paź 13, 2008 11:26 am

Pewnie kostucha chce wysiadac bo sie boiiiiiii.... :)21
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
dudek
Posty: 501
Rejestracja: wt sty 02, 2007 10:17 pm
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: dudek » pn paź 13, 2008 11:57 am

carlos 110 pisze:mój kolega włożył do militarnej 110 CZTEROLITROwA FALOSEMKE Z BEEMWE ma prawie 300 koników , ale przy prędkości powyżej 150 jakaś tajemna siła rozpiera mu drzwi .. robią cyk i zamki ich już nie trzymają tylko pęd powietrza.
Fajnych masz kolegów :)21 . Beemka te sprawy, powyżej 150kmów/h.
Ostatnio zmieniony pn paź 13, 2008 1:09 pm przez dudek, łącznie zmieniany 1 raz.
AMG M35A2C 2 1/2 TON
AMG M151A2 MUTT 1/4 Ton
M416
XJ 4.0

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pn paź 13, 2008 12:03 pm

a to już cos nienormalnego posiadać bmw ponad 150 km ???
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
dudek
Posty: 501
Rejestracja: wt sty 02, 2007 10:17 pm
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: dudek » pn paź 13, 2008 1:10 pm

Żarcik z beemy pod machą Defa. :wink:
AMG M35A2C 2 1/2 TON
AMG M151A2 MUTT 1/4 Ton
M416
XJ 4.0

Awatar użytkownika
carlos 110
 
 
Posty: 185
Rejestracja: śr mar 08, 2006 4:24 pm
Lokalizacja: łÓdŹ

Post autor: carlos 110 » wt paź 14, 2008 7:22 pm

dudek pisze:
carlos 110 pisze:mój kolega włożył do militarnej 110 CZTEROLITROwA FALOSEMKE Z BEEMWE ma prawie 300 koników , ale przy prędkości powyżej 150 jakaś tajemna siła rozpiera mu drzwi .. robią cyk i zamki ich już nie trzymają tylko pęd powietrza.
Fajnych masz kolegów :)21 . Beemka te sprawy, powyżej 150kmów/h.
Te niemiec...
Military OneTen

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » wt paź 14, 2008 7:36 pm

gri74 pisze:a to już cos nienormalnego posiadać bmw ponad 150 km ???
chodzi o bmw 300KM :lol:

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » wt paź 14, 2008 7:47 pm

Znaczy v12 ? aha
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
Michał...G
 
 
Posty: 918
Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Michał...G » wt paź 14, 2008 9:58 pm

V12 to ma raczej więcej niż 300KM, tutaj zapewne chodzi o 4,0 V8 286KM
gg7764250
Honker 2,9Tdi
LR Discovery 300TDi

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » wt paź 14, 2008 10:33 pm

W wiekszosci silnikow V z duza pojemnoscia nie ma tak wcale duzo kucykow, ale duzy moment obrotowy - no to to ma... :)21
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » śr paź 15, 2008 12:39 am

Wąż pisze:człowieku małej wiary :)21
Moja jeździła 110 swojego czasu :roll:
to ze ma 110 na liczniku to nie znaczy ze tyle wyciąga :)21
OneTen
Discofery 300tdi

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » śr paź 15, 2008 6:36 am

Wydaje mi się że twoja wypowiedz przede wszystkim odnosi się do starych jednostek. W nowych v8, v12 moc jest zdecydowanie wyższa (moment oczywiście też) Faktem jest że mało która firma osiąga od pojemności 4l moc <100 koni z litra, co od lat czyni Honda z silnikami VTi (w przedziale 1.6 do chyba 2.2l) Wyjątek od reguły stanowią silniki BMW z serii M3 oraz silniki firm które ciężko jest uznać za produkcję seryjną.
W dzisiejszych czasach nieporozumienie stanowiłby silnik choćby taki jak mój gdzie z pojemności 4.6l jest tylko 225km (bo przedział 200-220km to norma do 3.0 v6) Zaletą jest to że te jednostki pracowały w niskim zakresie obrotów (dysponując potężnym momentem obrotowym) a to powinno wpływać na długowieczność.
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » śr paź 15, 2008 9:32 am

Broncosaurus pisze:
Wąż pisze:człowieku małej wiary :)21
Moja jeździła 110 swojego czasu :roll:
to ze ma 110 na liczniku to nie znaczy ze tyle wyciąga :)21
na fabrycznych oponkach :wink:
zresztą potem już wyciągała tylko 80 :roll:
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » śr paź 15, 2008 10:02 am

hpx4000 pisze:Wydaje mi się że twoja wypowiedz przede wszystkim odnosi się do starych jednostek. W nowych v8, v12 moc jest zdecydowanie wyższa (moment oczywiście też) Faktem jest że mało która firma osiąga od pojemności 4l moc <100 koni z litra, co od lat czyni Honda z silnikami VTi (w przedziale 1.6 do chyba 2.2l) Wyjątek od reguły stanowią silniki BMW z serii M3 oraz silniki firm które ciężko jest uznać za produkcję seryjną.
W dzisiejszych czasach nieporozumienie stanowiłby silnik choćby taki jak mój gdzie z pojemności 4.6l jest tylko 225km (bo przedział 200-220km to norma do 3.0 v6) Zaletą jest to że te jednostki pracowały w niskim zakresie obrotów (dysponując potężnym momentem obrotowym) a to powinno wpływać na długowieczność.
No ta moc w V oczywiscie w miare czasu wzrasta, nie mniej jednak porownujac dwa takie same silniki pojemnosciowo R a V jest roznica w konikach na kozysc R.... Zreszta dobrym przykladem sa silniki V z usa.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość