Waga disco a przeprawówka
Moderator: Jerry
Waga disco a przeprawówka
Szukam wagi disco I 2.5Tdi bez budy czyli sama rama z silnikiem i napędami.
Ważył ktoś kiedyś
Zważywszy że karoseria w znacznej części jest z aluminium to uważam że takie nadwozie za dużo nie waży
ile może ważyć mocno odchudzone disco
to wszystko wzięło się z obserwacji w terenie
wniosek jest jeden
waga przeszkadza
a waga seryjnego disco z dodatkami off road i wąskie opony
(235/85/16 BFG) to nie jest to co pomaga w terenie
Ważył ktoś kiedyś
Zważywszy że karoseria w znacznej części jest z aluminium to uważam że takie nadwozie za dużo nie waży
ile może ważyć mocno odchudzone disco
to wszystko wzięło się z obserwacji w terenie
wniosek jest jeden
waga przeszkadza
a waga seryjnego disco z dodatkami off road i wąskie opony
(235/85/16 BFG) to nie jest to co pomaga w terenie
Jimnyota
wywal szmato-wygłuszacz maskielmex pisze:zastanawiam się nad mocnym odchudzeniem fury ale nie wiem czy to ma sens bo jak się okaże że karoseria waży 300 to cała reszta waży 1500 to co da pocięcie bydy i ramy jak się niewiele zyska
a samuraja zawsze zdążę kupić
puki co mam disco
dywaniki wszelakie i wygłuszacze wilgno lubne
calusią tapicerę
zamiast szybek tylno bocznych pleksę
tylko jakiś glutowóz z tego wyjdzie

ile Ci się marzy?? bo przy alu budzie lżej już nie będzie tylko plastiki robią wagę
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team
LR disco 200
5 o'clock offroad team
zastanów się co musisz dołożyć do samochodu aby jeździć w przeprawieelmex pisze:zastanawiam się nad mocnym odchudzeniem fury ale nie wiem czy to ma sens bo jak się okaże że karoseria waży 300 to cała reszta waży 1500 to co da pocięcie bydy i ramy jak się niewiele zyska
a samuraja zawsze zdążę kupić
puki co mam disco




nie jest, jest na tamie RRa, doszpejowany i co tu gadać zawsze będzie cięższy od doszpejowanej sukiFlor pisze:tomcat lekkim nie jestWąż pisze: Tomcata sam nie zrobisz, ludzie jeżdżą z budami i jakoś nie narzekają.a chyba nie wygrywa nigdzie

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos 
always look on the bright side of life

always look on the bright side of life

- krzysiek-gdansk
- Posty: 596
- Rejestracja: śr kwie 28, 2004 8:55 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
2.7 to chyba masa pojazdu z 5 osobami i gotowego do drogi (tzn full paliwa itp )Wąż pisze:o tym właśnie myślęMisiek Cypr pisze: Buda Willysa, chyba na samuraja pasuje rozstawem, fajnie to wychodzi.![]()
a co D3, to seryjna waży 2.7t, więc 2.2 tony to nadal dużo
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
- paradox
-
- Posty: 214
- Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: W kazdym razie wszedzie mam daleko
O ile mnie pamiec nie myli to w bielsku u Biera cos takiego motaliWąż pisze:o tym właśnie myślęMisiek Cypr pisze: Buda Willysa, chyba na samuraja pasuje rozstawem, fajnie to wychodzi.![]()
![]()
yyy...w uk mozesz dostac bude laminat robiaca z disco obrzydliwego pickupa...(to wzgledem guwnego tematu)
A kiedys ludzie jezdzili pelnowymiarowymi diskaczami i wygrywalni nawet...

Ostatnio zmieniony ndz paź 12, 2008 11:11 pm przez paradox, łącznie zmieniany 2 razy.
RR Vogue 300tdi...bylo
smetna cyseta...jest
smetna cyseta...jest
Niestety - masa własna wg producenta to min 2504 max 2718 z kierowcą 75kg i płynami - czyli kierownik bez bez rodziny i całkiem szczupły.gosc pisze:2.7 to chyba masa pojazdu z 5 osobami i gotowego do drogi (tzn full paliwa itp )Wąż pisze:o tym właśnie myślęMisiek Cypr pisze: Buda Willysa, chyba na samuraja pasuje rozstawem, fajnie to wychodzi.![]()
a co D3, to seryjna waży 2.7t, więc 2.2 tony to nadal dużo
Była Alfa 4x4, było Pajero, są Ssangyong i Subaru
alfik pisze:Niestety - masa własna wg producenta to min 2504 max 2718 z kierowcą 75kg i płynami - czyli kierownik bez bez rodziny i całkiem szczupły.gosc pisze:2.7 to chyba masa pojazdu z 5 osobami i gotowego do drogi (tzn full paliwa itp )Wąż pisze: o tym właśnie myślę![]()
a co D3, to seryjna waży 2.7t, więc 2.2 tony to nadal dużo
dokładnie, wiem bo raz serią wyrywałem D3

1,7 tony z dychawicznym silnikiem mocno musiało się na siłować by wyrwać młodsze "rodzeństwo"

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos 
always look on the bright side of life

always look on the bright side of life

kuba dawniej robili w czechach, ale blisko, gdzieś robią teraz i u nas laminatoweWąż pisze:laminat
wpierw się odchudza, a dopiero potem uzbraja
a propos laminatu wie ktoś czy gdzieś w naszym pięknym kraju robią nadwozia z laminatu... willisowskie?
miałem zapisane - może znajdę.
a będzie wiedział misiek albo może drako.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
Willysowych u nas nie ma, te czeskie o których piszesz to były wranglerowwskie YJ (kopyto aktualnie znajduje się w Krakowie), u nas robione były CJ-owskie ale stosunkowo ciężkie (podłoga). Drako ma metalową kastę na suzukowskiej ramie, takie nadwozia robione są w Polsce. Ceny od 4500,- za samą wannę.darkman pisze:kuba dawniej robili w czechach, ale blisko, gdzieś robią teraz i u nas laminatoweWąż pisze:laminat
wpierw się odchudza, a dopiero potem uzbraja
a propos laminatu wie ktoś czy gdzieś w naszym pięknym kraju robią nadwozia z laminatu... willisowskie?
miałem zapisane - może znajdę.
a będzie wiedział misiek albo może drako.
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości