sys-kom pisze:Słabo szukałeś tych instrukcji , sa w dziale manuala do ściągnięcia , są bo sam je tam wrzuciłem .
Pasek rozrządu jest przykryty pompą aluminiową pokrywą na której jest pompa wody

jak SAM wrzucałeś to se też je ściągnij i postudiuj bo kolo zacznie wymianę rozrządu od pompy wody.
a teraz dla zakładacza wątku:
jeśli to 300ta z 94 roku (tak se wykombinowałem z opowieści o pasku alt.) to prawdopodobnie musisz szukać rozrządu z rolkami bez prowadnic, chyba , ze ktoś już to przerobił wcześniej, na sam początek należy za pomocą mocno pocieńkowanego klucza 36 odkręcić wentylator (uwaga lewy gwint), następnie ściągasz owy sparciały pasek i odkręcasz przykrywę rozrządu UWAGA

ponumeruj se śruby bo jest chyba z 5 długości zaoszczędzisz później 0,5 godziny na kombinowanie, aha w pokrywie jest łożysko za bardzo niewymienne - sprawdź w jakim jest stanie, i przy okazji wymień uszczelniacz na wale
a co do lakalizacji maneli to masz na przykład tu:
http://www.paddockspares.com/pp/KITS/Ti ... 17354.html